Board logo

標題: 希特拉買了2080TI 得知將推出3000 series 的反應 [打印本頁]

作者: rock999v    時間: 2020-9-6 13:21     標題: 希特拉買了2080TI 得知將推出3000 series 的反應

https://youtu.be/pKneUFwVkXI

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: Pppk    時間: 2020-9-6 13:26

本帖最後由 Pppk 於 2020-9-6 13:34 編輯

2080ti其實都出得唔差,都玩咗二年,只係貴,3070勁佢少少其實正常780ti,980ti都係同970,1070差唔多,1080ti就要去到2070super先差唔多~
所以唔好再吹啦,根本係正常升幅

係多咗張3090,其實都係當佢Titan咁賣,可能titan個名用太多,怕你哋唔識分咁囉
作者: O人    時間: 2020-9-6 13:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Dcup    時間: 2020-9-6 13:58

3090個定位平過上代titan又交到貨,先咁大反應姐....
作者: gogoal1982    時間: 2020-9-6 20:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kcthomlau    時間: 2020-9-6 20:59

GTFO = Get the Fxxx Out
haha
作者: t9097    時間: 2020-9-6 21:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: allen05073003    時間: 2020-9-7 10:36

其實呢個升幅幾好呀,先帶動到人換野同埋D驚既進步

via HKEPC Reader for Android
作者: jozifkwan    時間: 2020-9-7 13:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: newshun    時間: 2020-9-7 14:49

光追是否只有battlefield和tomb raider?
作者: Pppk    時間: 2020-9-7 15:36

越來越多, Minecraft fortnite control 10幾隻
作者: inori    時間: 2020-9-7 16:50

我果張2080ti ftw3一出就入手$1429,玩左差唔多兩年,無乜怨言,RTX第一水都預左係白老鼠
睇吓3090 24G咩情況可能換~
作者: enam    時間: 2020-9-7 16:59

一代勁過一代是常事
作者: 香煎香腸    時間: 2020-9-8 00:57

今代勁得利害 老黃發功 做瓜RTX20系以下二手市場
作者: 內傷    時間: 2020-9-8 08:24

師兄們我想討論下
唔知邊度睇過話以往完整核心已經係80級別 ,
今次完整核心係2070 , 然而2070S都係差過1080TI

我自己有個結論係以往未用到完整核心(xx70)都追平上代80ti
而20系的完整核心都未能追平
如果照以往命名法20系成績表將會非常悲哀(如完整核心 =2080= 遠遠不及1080TI)
所以唯有 "燉" 完整核心落一及做2070(有無照賣80價?)
我覺得N有掩飾圖靈系列的提升不濟 , 固意令成個成績表合理好多

而而家70該有既能力賣番70價
80該有既能力賣番80價
又令我地就覺得 " 好有性價比 "

我資歷淺 , 中意鑽牛角尖 師兄們多多指點
作者: 戀人未滿    時間: 2020-9-8 16:23

回覆 15# 內傷
我估:
是否完整核心,又或者(同一代)有幾多粒完整核心,純粹係生產/成本/市場問題,
因為冇理由所有卡都用最大果粒去閹
就算2060都可以係完整核心架,不過閹完出唔到咩卡

20系廢係因為冇競爭
作者: wingwingwing    時間: 2020-9-8 16:38

https://youtu.be/c4N-Q9hfM3o
作者: astrial    時間: 2020-9-9 11:23

2080ti其實都出得唔差,都玩咗二年,只係貴,3070勁佢少少其實正常780ti,980ti都係同970,1070差唔多,1080t ...
Pppk 發表於 2020-9-6 13:26



    20系最大問題係定價太進取

如果2080Ti開價係699甚至749嘅話係唔會咁多怨言

依家俾人感覺係sor8+1 999/1299原來咁多人買唔起我依家降返落去呵返唔好喊
作者: Pppk    時間: 2020-9-9 12:26

係價錢一路高企,所以一跌返落去,啲人覺得超底,事實上30係3060港價至少3500~3900,已經超過你覺得60係平呢D想法,3070講緊要4800~5500,呢個級數同價錢10系時代已經係最高階1080ti嘅價錢,而家D人重話好底好底
作者: kevinkevin2020    時間: 2020-9-9 12:30

本帖最後由 kevinkevin2020 於 2020-9-11 08:48 編輯

5500 1080ti?
rog1080也買不到吧
1080ti最少都7k以上了
作者: Pppk    時間: 2020-9-9 12:35

之前港行1080ti平嘅時候只係4千尾,掘壙抄到過萬
作者: googleli    時間: 2020-9-9 12:42

我買左2080Ti 後,1080Ti 二手賣比人都唔止4000
作者: Pppk    時間: 2020-9-9 12:47

掘礦之後,最高階嘅卡一路都貴,1080 ti二手我買過$2500
作者: a340-600    時間: 2020-9-9 13:28

其實我覺得當年係因為掘礦見大家原來可以1萬蚊買張4千蚊嘅卡,與其比炒家賺不如我老黃賺!
而今年就好多狀况令老黃要減價
1)已經冇咗礦熱
2)PS5/XBOX
3)全球經濟(反而係好事,因為多人要/會換電腦,不論WFH定在家上課)
4)20系列滯銷
5)唔比A記任何還手之力(佢唔係煙條,坐以待斃)
6)太少光追game(又係雞同雞蛋問題,少人買光追卡,game公司會少出光追game,少光追game又會少人買光追卡????)

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: Pppk    時間: 2020-9-9 13:47

本帖最後由 Pppk 於 2020-9-9 13:58 編輯

A卡先過份RX480原來只賣$1500樓下,礦潮你問下D礦工買咗幾多張同幾多錢張





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2