作者: jack2011lui 時間: 2015-9-24 16:05 標題: Hd7770 想升級,請指教
依家用緊hd7770, 想升級玩下依家d PC game, 例如the witcher 3, 2k, 有冇咩2手卡平平地就應付到?
via HKEPC Reader for Android
作者: leave 時間: 2015-9-24 16:15
2k係遊戲名?解像度?預算?
作者: twaiho2003 時間: 2015-9-24 16:27
我7770升左GTX 970, 好多GAME都去唔到144HZ, 但係60HZ又overkill
作者: leo6e25 時間: 2015-9-24 16:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yjfoeg 時間: 2015-9-24 16:39
我估NBA2k
作者: 200644600 時間: 2015-9-24 17:17
970已經開到好多GAME過60HZ?
mine sweeper?
作者: longtimenoc 時間: 2015-9-24 17:20
144hz 60hz同顯示卡無關係嘅喔,呢d野取決于個mon
作者: twaiho2003 時間: 2015-9-24 17:31
本帖最後由 twaiho2003 於 2015-9-24 17:32 編輯
回覆 7# longtimenoc
我意思係 首先要有一個144HZ MON, 然後就睇你張graphic card 玩game 上唔上到144hz,
就算你有500hz mon (實際上未出) , 但係張卡跑唔到500hz都冇用
作者: twaiho2003 時間: 2015-9-24 17:36
回覆 6# 200644600
呢隻我用hd530 都得啦
world of tanks 全高 11X-12X, heroes of the storm 全高 低過wot少少, world of warship 隻game 最高得71, lol 唔洗講啦 垃圾卡都上到144hz
作者: longtimenoc 時間: 2015-9-24 17:42
回覆 8# twaiho2003
其實你系唔系指FPS,呢個同mon嘅Hz完全系兩回事
作者: twaiho2003 時間: 2015-9-24 17:51
回覆 10# longtimenoc
你GET到就得啦,
GAME - > FPS
MON -> HZ
OK?
作者: 200644600 時間: 2015-9-24 19:07
回覆 200644600
呢隻我用hd530 都得啦
world of tanks 全高 11X-12X, heroes of the storm 全高 ...
twaiho2003 發表於 2015-9-24 17:36
哦,估唔到你係玩呢D...咁950夠啦
我諗緊witcher3 farcry4嗰D姐
作者: 糖蓮子 時間: 2015-9-24 19:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 糖蓮子 時間: 2015-9-24 19:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: twaiho2003 時間: 2015-9-24 19:45
回覆 12# 200644600
970 都上唔到144仲950?連我女朋友都分到 60同144 既分別
有日佢用我部二號機玩lol,話做乜好似咁lag咁,我見到60 fps, ping正常
佢終於發覺睇野愈黎愈慢啦
作者: hkhorace 時間: 2015-9-24 19:53
回覆 15# twaiho2003
可以去跟周杰倫學送豆腐啦
作者: sunnykoomos 時間: 2015-9-24 20:28
2k 就GTX 960/4GB
作者: eddychoy04 時間: 2015-9-24 22:35
2K you can buy GTX960 4G , or R9 380 2G.
作者: 200644600 時間: 2015-9-25 00:20
我同你講玩呢D GAME60HZ 1080P 950夠,唔知你想講咩
作者: 200644600 時間: 2015-9-25 00:21
TTX SLI都上唔到144FPS,唔知你係咪想講144hz mon就要行到144fps?
作者: Kis`s 時間: 2015-9-25 00:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 484848123 時間: 2015-9-25 00:49
本帖最後由 484848123 於 2015-9-25 02:05 編輯
回復 9 #twaiho2003
吹水唔好吹咁大。。。。wot 用內顯行到全高過到40fps?
利申:wot老玩家
via HKEPC Reader for Android
作者: EVIS 時間: 2015-9-25 01:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: twaiho2003 時間: 2015-9-25 08:35
回覆 22# 484848123
我邊有一句話內顯行到40Fps
作者: twaiho2003 時間: 2015-9-25 08:45
本帖最後由 twaiho2003 於 2015-9-25 08:47 編輯
回覆 23# EVIS
你係咪夢遊緊回post
你知唔知自己講緊乜?
Hz : 頻率 (不是專有名詞,ok?)
Mon 如冇gsync , 我set 144hz refresh rate佢就固定行144
如果我玩遊戲時顯示卡可以提供144frame per second 比mon, 咁就發揮得到個mon
Lol係例子, 求其一張垃圾卡開vsync 就有固定144Fps 係個144Hz refresh rate mon到顯示
但係我其他有玩既game用gtx 970 都未上到144 frame per second , 佢話gtx 950 都玩到, 玩係玩到 , 不過我目標係穩定出144frame per second , 轉980 ti 就差唔多
作者: 484848123 時間: 2015-9-25 09:51
本帖最後由 484848123 於 2015-9-25 10:07 編輯
回復 25 #twaiho2003
http://linustechtips.com/main/topic/31693-if-i-run-a-game-at-60fps-on-a-120hz-monitor/page-2, 源自Google
基本要求 1hz for 0.5 fps, 高要求 1hz for 1fps?
你話wot 內顯行到11x-12x hz ,點行到,想請教下
,mon 我都唔熟。。。 我睇色重要過其他野
via HKEPC Reader for Android
作者: twaiho2003 時間: 2015-9-25 10:11
回覆 26# 484848123
我 #9 POST 係回緊#6 個mine sweeper , 用HD530 都玩到
作者: yjfoeg 時間: 2015-9-25 11:33
好心你啦
要144fps黎托咩 有Gsync嘅情況下 72fps同144fps 你對眼真係咁勁?
同埋呢,特效全開72fps vs 減少部份特效黎換取144fps,一定係揀前者~
如果你話你要特效全開144fps…咁TTX都唔夠你用
作者: EVIS 時間: 2015-9-25 14:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 484848123 時間: 2015-9-25 14:17
本帖最後由 484848123 於 2015-9-25 14:18 編輯
回復 29 #EVIS
我wot 390 全高無用同步 無100 fps
via HKEPC Reader for Android
作者: twaiho2003 時間: 2015-9-25 14:20
一黎我冇GSYNC ,
二黎 60同144我分到
三黎, TITAN X 去唔去到144FPS係睇咩GAME
作者: EVIS 時間: 2015-9-25 14:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: twaiho2003 時間: 2015-9-25 14:23
回覆 29# EVIS
"條傻仔以為條路大d就唔會塞車" <- 睇下你條傻仔打咩?
再睇多次我打咩
都唔知你理解能力係咪有問題
作者: twaiho2003 時間: 2015-9-25 14:31
回覆 32# EVIS
http://www.techspot.com/review/7 ... nchmarks/page2.html
http://www.techspot.com/review/7 ... nchmarks/page4.html
你以為730 都得就真係傻仔,
我冇指定咩卡,
廢極唔好廢過260X , 連2K 都固定144FPS
作者: EVIS 時間: 2015-9-25 14:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 484848123 時間: 2015-9-25 14:50
本帖最後由 484848123 於 2015-9-25 15:02 編輯
回復 34 #twaiho2003
拎個8.11黎講... 而家行緊HD client...
via HKEPC Reader for Android
作者: twaiho2003 時間: 2015-9-25 15:06
本帖最後由 twaiho2003 於 2015-9-25 15:25 編輯
回覆 36# 484848123
我SETUP係GTX970 全高 SD CLIENT, 11X -12X FPS , 個REVIEW果陣的確GTX 780 上唔到144FPS , 但係如果用980ti 甚至 titan x 就應該出到144fps .
hz 只係一個unit (每秒幾多次) , 唔好咁執著啦
game mon graphic card係一連串, 如果其中一樣去唔到144 output per second , 最後你都係睇唔到每秒144個遊戲畫面
wot 係support 每秒144frame output (有d game 唔得), mon 係 support 144 refresh rate, 宜家只係graphic card 有冇力跑 咁快
作者: 糖蓮子 時間: 2015-9-25 15:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 484848123 時間: 2015-9-25 15:50
本帖最後由 484848123 於 2015-9-25 16:20 編輯
回復 37 #twaiho2003
今舖真係 龍門任你搬。。。 我Mon係唔熟 但真係無聽過1fps同 1hz係一樣,game唔 support144 fps
via HKEPC Reader for Android
作者: twaiho2003 時間: 2015-9-25 16:07
本帖最後由 twaiho2003 於 2015-9-25 16:12 編輯
回覆 39# 484848123
玩下world of warship , 你唔會見到高過71 frame per second
Hd 同sd關你咩事? hd仲係beta ,thats all
冇人規定買144 refresh rate mon 一定要set到出到144fps
作者: 糖蓮子 時間: 2015-9-25 16:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: razerbbl 時間: 2015-9-25 16:31
用得144hz mon又用得張970仲要想咩game都全高
作者: 484848123 時間: 2015-9-25 16:32
本帖最後由 484848123 於 2015-9-25 16:34 編輯
回復 40 #twaiho2003
人講wot你就講wows。。。 我上個月beta就有玩。。。 唔係唔support,只不過lock左sync唔過個數
無玩開就咪亂吹水,wot HD client過左 beta10世
http://forum.worldofwarships.eu/index.php?/topic/17117-why-the-76-fps-lock/
via HKEPC Reader for Android
作者: twaiho2003 時間: 2015-9-25 16:32
回覆 41# 糖蓮子
144%71 = 2
maybe 每秒有兩個FRAME出左三次 e.g. 11 22 33 44 55 666
仲要係穩定出71, 呢種秒每得兩個frame 出左三次 既inconsistent 咁少, 係唔會覺得lag
https://www.youtube.com/watch?v=a2IF9ZPwgDM
有人做過實驗, 只有一隻成日玩仲要好熟識既game 你先分到60 vs 144
作者: twaiho2003 時間: 2015-9-25 16:34
回覆 43# 484848123
咁你解唔解到lock呀?
解唔到咪出唔到囉
作者: 484848123 時間: 2015-9-25 16:39
本帖最後由 484848123 於 2015-9-25 16:41 編輯
回復 44 #twaiho2003
你唔好再黎搞笑好無。。。 Linus
我睇左兩年。。。樣衰咪樣衰左囉,仲要黎膠下膠下。。 而家啲人係話你 up錯野。。。唔回咪算囉
龍門都俾你搬到漂移喇
via HKEPC Reader for Android
作者: twaiho2003 時間: 2015-9-25 16:46
回覆 46# 484848123
我兩日前裝完wot , hd client 寫住beta , 你唔信重裝一次
我係成日打錯左fps做hz, so? 我第二頁已經改返
你其實想表達d咩? 講到咁遠 , 你一開唔爬文以為我講hd530玩wot我都廢事搬出黎笑你
"基本要求 1hz for 0.5 fps, 高要求 1hz for 1fps?" <- 搞笑?
原本你打左咩 2hz = 1fps 我都未影相笑你
其實你知唔知自己打緊咩?
作者: 484848123 時間: 2015-9-25 16:50
回復 47 #twaiho2003
型阿,好威威呀
via HKEPC Reader for Android
作者: 糖蓮子 時間: 2015-9-25 16:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: twaiho2003 時間: 2015-9-25 16:54
回覆 48# 484848123
無癮你又講?
入廠?要唔要人探你
作者: twaiho2003 時間: 2015-9-25 16:58
回覆 49# 糖蓮子
唔會覺得lag唔代表分唔到, 個個人用60hz mon 都唔覺得lag嫁, 但係比個144hz mon佢玩一排, 再佢叫玩返60hz mon, 眼利就分到分別
作者: 糖蓮子 時間: 2015-9-25 17:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yjfoeg 時間: 2015-9-25 17:18
refresh rate同frame rate最大分別係,
refresh rate 無Gsync freesync 係固定,而fps無vsync就會跳跳跳
舉個例,就算係100fps,都會出現頭0.1秒有25 frame,跟住0.1秒得5 frame,後面0.8秒有 70 frame咁,數字上都係100 frame per second
而refresh rate(無Gsync)係固定,100hz就係0.01秒refresh一次
另一樣野就係match嘅問題,當你好西利,100fps就真係固定0.01秒1個frame,但如果個Mon係144Hz,一樣會stutter
傳統Vsync就係固定fps至refresh rate整除數,例如144Hz mon 可以vsync到72fps,咁固定每2次refresh出一個frame,避免畫面撕裂同stutter
Gsync同Freesync更直接,將refresh rate由固定改成同frame rate同步,有frame出就refresh,效能最好
作者: twaiho2003 時間: 2015-9-25 17:20
回覆 52# 糖蓮子
玩緊正常game (冇lock fps的game ), 唔會頓感, 除非好大fps drops
71 係因為world of warship default左71fps, setting 冇得set
唔洗問我分唔分到, 因為我跟本未見過呢隻game 行到144fps
如果同一隻game行60 vs 144, 分到
作者: 糖蓮子 時間: 2015-9-25 17:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: twaiho2003 時間: 2015-9-25 18:56
回覆 55# 糖蓮子
純個人理解: freesync/gsync mon 比普通144Hz 貴2000以上, 如果將慳返黎d錢隊落graphic card budget 到 , 買張980 ti
咁樣就算都係跑唔到144fps , set 個mon做100hz/120hz else, 然後開vsync
得到既frame仲多。雖然都係對付唔到fps drop
作者: 糖蓮子 時間: 2015-9-25 19:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

