作者: 魂.忠仔 時間: 2013-11-20 22:17 標題: Asus ati radeon r9 280x platinum
本帖最後由 魂.忠仔 於 2013-11-21 00:13 編輯
已放棄,,,,謝謝
作者: chun20077 時間: 2013-11-20 22:21
maybe your problem
作者: manhoi 時間: 2013-11-20 22:25
放平D 我幫你買左佢
作者: 大關 時間: 2013-11-20 22:25
其實可能係個人嘅問題
唔通樓主係世界上最...
作者: sam10301 時間: 2013-11-20 22:28
咁唔想要
不如比我啦
作者: easonckh 時間: 2013-11-20 22:31
我辛苦少少幫你買左佢啦
作者: 魂.忠仔 時間: 2013-11-20 22:34
原價$3380 放$2700 可唔可以 唔見左DRIVER 有意PM
作者: 魂.忠仔 時間: 2013-11-20 22:35
11月2日買的有單有盒有保
作者: mirco 時間: 2013-11-20 22:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: CHLong 時間: 2013-11-20 22:38
你買得呢張卡都應該 大概預左可能要換板換牛呢D野...
同埋係咁彈係點彈法先...?
作者: 魂.忠仔 時間: 2013-11-20 22:48
HX 1050W Power Supply
一入GAME就花畫面,打LOL 同BF4 一樣 花到BlueScreen 之後就自動REBOOT PC,
作者: reset2 時間: 2013-11-20 22:48
回復 1# 魂.忠仔
想了解下,開頭點樣開唔到機,點先開到機?????
作者: 魂.忠仔 時間: 2013-11-20 22:53
回復 12# reset2
之前換左買左張卡番黎放入機果時係無畫面出(用緊GIGABYTE Z68D3S).但係係入到WINDOWS 我係聽到有聲,但出唔到畫面,
之後我又蚊蚊插插幾次都唔得,之後就換左板試試買左個 MSI Z77 G45 之後都係唔得,之後以前隻牛有問題,本身用緊ANTEC 650W 80+,換左 COSAIR HX1050,之後都係唔得,之後諗住換番張GT630落去下載左個AMD DRIVER 係個桌面到先,之後開機時自動開TEAMVIWER ,諗住插番張280X 就算出唔到畫面都可以用TEAMVIWER 控制電動裝DRIVER 試下得唔得, 但之後一換番張280X落去咁就開到LA
作者: sam10301 時間: 2013-11-20 23:01
可能本身張卡有問題呢
點解唔拎去換
作者: k750750k 時間: 2013-11-20 23:02
回復 13# 魂.忠仔
其實我都用緊依張卡,又冇咁嘅情況,不過我係重新reinstall 個人windows
(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: reset2 時間: 2013-11-20 23:08
回復 13# 魂.忠仔
其實同我之前買咗個張7970 P MATRIX情況差唔多喎,,我買返嚟用H77板入BIOS有畫面入WIN都有畫面,,跟住張7970放入Z77入BIOS有畫,但入WIN冇畫,咁就係BIOS搞咗D嘢,咁又用到喎,,,,跟住換板,用Z87,入BIOS冇畫,入WIN都冇畫.....搞咗兩日都唔掂,跟住上看4,,俾佢哋尺,,佢哋3塊板,只有一塊入BIOS同入WIN都有畫..其它兩塊都唔掂....咪退錢俾我囉.........跟住又買咗張ASUX 770....食甜甜去到90+度,又跳畫面....咪又攞去換卡囉.........以後唔會買華仔卡
不過我建議你打去看科,,,報告情況,因係買都冇一個月,,,佢哋都知有呢個問題,,,有機會換俾你
作者: 魂.忠仔 時間: 2013-11-20 23:24
而加NVIDIA GTX 770同780打 BF4 會唔會有問題?
作者: 唐賓南紀念中學 時間: 2013-11-20 23:52
師兄都算黑仔, 部機會自動boot機, 又打唔到機
我以前用3850 4850時都有問題, 去到6850時乜事都無, 依家用670係會有D怪的貼圖, 但overall都好滿意
作者: INVIN 時間: 2013-11-20 23:53
睇嚟要等正式driver
作者: 魂.忠仔 時間: 2013-11-21 00:05
ATI Ddriver 好恐=.=好似要搏甘
作者: Serious 時間: 2013-11-21 00:18
唔好下下都賴個DRIVER,
人地都係咁用又冇間題?
點解你唔先懷疑係張咭本身有問題而導致咁既清況呢?
硬件買返黎就已經有問題既話, 點搞都係死架.
去漢4搞搞睇下點先好嘈啦.
作者: Dalacin 時間: 2013-11-21 00:26
樓主真係慘,買咭番黎諗住享受,點知跟手換咁多野,之後仲要彈GAME REBOOT,以後對AMD可能有陰影.
我以前用4870又無事,唔通我好彩.
作者: feelfree 時間: 2013-11-21 00:35
如果係我,用之前張卡係正常嘅.有理唔理直頭攞張新卡去換,睇下點先啦,可能真係張新卡有問題哩
作者: EVIS 時間: 2013-11-21 16:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 魂.忠仔 時間: 2013-11-21 16:40
天日上漢科睇睇點樣~~
作者: feelfree 時間: 2013-11-21 17:59
2年前喺海鮮舫買咗一張高清電視接收卡,裝咗機之後都係用唔到,第2日攞去舖頭換過張之後,用到依家.

