Board logo

標題: A GAME 劣化 N 咭效能??? [打印本頁]

作者: vistory    時間: 2011-3-13 01:24     標題: A GAME 劣化 N 咭效能???

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: marco仔    時間: 2011-3-13 01:36

本帖最後由 marco仔 於 2011-3-13 01:39 編輯

好正常, N記也有這樣做. 有份比錢投資 優化自己 弄弱對手也很正路的商業行為.
要信真實較能信3d mask 11吧, 現在最有公信力.
作者: louisney    時間: 2011-3-13 01:43

以其人之道還治其人之身
作者: SamuelNSH    時間: 2011-3-13 01:46

N記玩野玩得多
依家自己衰
作者: hihihellohihi    時間: 2011-3-13 01:46

商業合作係咁架,只係太快俾人爆左出嚟
作者: Overclocker    時間: 2011-3-13 01:52

Think about HAWX 2....
作者: georgekei    時間: 2011-3-13 02:00

正当泛A大举庆祝A卡以大比数抛离N卡的时候,老外论坛大量玩家发现,Dragon Age II 存在劣化N卡行为,通 ...
vistory 發表於 2011-3-13 01:24



    唔該你啦 CEO , 你係呢度唔劣化某卡已覺天下太平!
作者: marco仔    時間: 2011-3-13 02:06

但第二個方面去想, 兩卡差不多水準進步才快.
太推向一邊就會變成Intel VS AMD, 對用家也不是太好.
作者: fvson    時間: 2011-3-13 02:09

本帖最後由 fvson 於 2011-3-13 02:13 編輯

只是在SLI 的情況下才50%
standalone ~80%

可能有D 地方唔夾

信呢位人兄之前睇一睇source

EDIT:
有人說不用DIRECTX11 或disable SSAO 可改善問題
http://social.bioware.com/forum/ ... x/6405922/1#6406988
作者: xc63774174    時間: 2011-3-13 02:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ZOT    時間: 2011-3-13 02:54

賊叫捉賊
作者: vistory    時間: 2011-3-13 04:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: SN123123    時間: 2011-3-13 10:44

咁如果想玩呢隻GAME...用560TI係咪死硬?
作者: sanrio    時間: 2011-3-13 12:07

我一直都說是正常
係四大長老及a飯係甘批評
而家自己主子都係甘睇佢地仲有咩野講
vistory 發表於 13-3-2011 04:01



"冇優化" 同 "劣化" o既意思係唔同o既,唔識可以查字典/ 辭典
唔支援/ 優化 SLi 就係 "劣化" nVIDIA 顯卡? CEO 果然係 CEO


正当泛A大举庆祝A卡以大比数抛离N卡的时候,老外论坛大量玩家发现,Dragon Age II 存在劣化N卡行为,通过GPU占用量监控N卡的使用量不到50%,也就是说N卡的性能只发挥了一半左右,这款DX11游戏毕竟是AMD赞助的,劣化一下对手也是兵家常事
vistory 發表於 13-3-2011 01:24



其實o的人轉貼o的 Link,佢自己有冇睇過o既呢?
定係選擇性失明/ 斷章取義 呢

[attach]1149490[/attach]
作者: leungwaiyin    時間: 2011-3-13 12:09

理佢,邊張勁就用邊張
作者: pksmon99    時間: 2011-3-13 12:10

好一個分不清是非黑白的白痴
作者: pksmon99    時間: 2011-3-13 12:14

如果有一天N記執了
我想開post的那個N飯餘下的人生都冇機會打電腦遊戲了
作者: kokoicsz    時間: 2011-3-13 12:18

$0.5打手文?
作者: sanrio    時間: 2011-3-13 12:21

[CEO mode] 其實 The Way o既 GAME 係 "優化" ATi/ AMD 顯卡o架,因為個別 GAME 會防止 ATi/ AMD 顯卡 開 AA 或者特效,理論上係應該快左,不過唔知點解最後係反而慢左喳 一定係佢o的 Driver 寫得差問題 [CEO mode]
作者: pc.philip.chan    時間: 2011-3-13 12:22

唔該你啦 CEO , 你係呢度唔劣化某卡已覺天下太平!
georgekei 發表於 2011-3-13 02:00


CEO 还有一项功能:娱乐大家!i
作者: oscarlam    時間: 2011-3-13 14:11

咁如果想玩呢隻GAME...用560TI係咪死硬?
SN123123 發表於 13/3/2011 10:44

改行High
冇計
作者: insanity    時間: 2011-3-13 14:16

只是在SLI 的情況下才50%
standalone ~80%

可能有D 地方唔夾

信呢位人兄之前睇一睇source

EDIT:
有人說 ...
fvson 發表於 2011-3-13 02:09


唔用DX 11 就只能行到MEDIUM..
作者: insanity    時間: 2011-3-13 14:18

係咪劣化都未知..
不過NV 行呢隻GAME..一開始係爛TEXTURE 的
到底係畀人劣化定係自己DRIVER 搞唔掂呢?未知
我等緊佢出新DRIVER
作者: bobocar    時間: 2011-3-13 14:20

當日 need for speed shift 也是這樣...沒甚麼好奇怪 !
作者: insanity    時間: 2011-3-13 14:21

另外回樓主,假設真係劣化
我就唔知你呢種NV 死忠,玩到呢O的GAME PERFORMANCE 咁差o既時候感覺係點

明明可以跑好順,但因為game 公司收左錢..故意搞到你跑唔順
呢種手段對成個生態都係唔好,絕對係會損害消費者利益,我真係唔明點解你話係正常同埋支持
作者: sapphire4890    時間: 2011-3-13 14:25

理佢,邊張勁就用邊張
leungwaiyin 發表於 2011-3-13 12:09

梗係邊張抵用就買幾張喇
作者: chenght    時間: 2011-3-13 14:26

我覺得是sli 兼容性問題多點
作者: ktt160    時間: 2011-3-13 14:31

用A卡玩HAWX唔LAG..冇問題
作者: insanity    時間: 2011-3-13 14:50

我覺得是sli 兼容性問題多點
chenght 發表於 2011-3-13 14:26



肯定唔係淨係SLI 有事
單卡行一樣係咁
作者: sapphire4890    時間: 2011-3-13 14:53

回復 29# insanity
肯定唔係單卡事,肯定係SLI先有問題
作者: Amuro0079    時間: 2011-3-13 14:53

回復 29# insanity
Lucky that I'm not into this game, otherwise I'd be
作者: insanity    時間: 2011-3-13 15:04

回復  insanity
肯定唔係單卡事,肯定係SLI先有問題
sapphire4890 發表於 2011-3-13 14:53


我用緊單卡玩喎.....
作者: sapphire4890    時間: 2011-3-13 15:10

回復 32# insanity
我用緊雙卡worD問題比之前玩單卡仲要多@@
作者: ktt160    時間: 2011-3-13 15:11

回復  insanity
我用緊雙卡worD問題比之前玩單卡仲要多@@
sapphire4890 發表於 2011-3-13 15:10



    比我買張高階D既單卡都廢時買雙卡今煩
作者: sapphire4890    時間: 2011-3-13 15:17

回復 34# ktt160
買新牛&散熱->制造電子垃圾&晒錢&用電大&熱量大->幫助排放CO2->全球暖化&酸雨
作者: ktt160    時間: 2011-3-13 15:20

回復  ktt160
買新牛&散熱->制造電子垃圾&晒錢&用電大&熱量大->幫助排放CO2->全球暖化&酸雨 ...
sapphire4890 發表於 2011-3-13 15:17



    我都開始有少少想製造電子廢物...
作者: tseyik    時間: 2011-3-13 15:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sapphire4890    時間: 2011-3-13 15:24

回復 36# ktt160
我由細到大都係汁呀哥手尾所以冇乜電子垃圾XD
我上年先買左部係自己既機之後賣左4890(姐係減少左一位ching買新電子零件,都算環保掛XDD)今年聖誕換左CM692,但舊個機箱都冇掟落垃圾筒道...拎左去放雜物
作者: ktt160    時間: 2011-3-13 15:46

本帖最後由 ktt160 於 2011-3-13 15:48 編輯
回復  ktt160
我由細到大都係汁呀哥手尾所以冇乜電子垃圾XD
我上年先買左部係自己既機:lovelines ...
sapphire4890 發表於 2011-3-13 15:24



    我會將D廢物拆到甩皮甩骨先會攞去回收....
話時話可唔可以一部機插2張唔同型號既卡,唔CF,但分開黎用,黎出畫面
作者: leungwaiyin    時間: 2011-3-13 16:22

梗係邊張抵用就買幾張喇
sapphire4890 發表於 2011-3-13 14:25

其實客觀黎睇,N飯話呢這個隻GAME劣化N卡,甘D THEWAY GAME又點計先.
成日話A卡俾錢GAME廠,THEWAY咪又係.

所以無話邊個勁D.

6950仲可以開核TIM

不果我鍾意有PHX同CUDA嘅卡
作者: sapphire4890    時間: 2011-3-13 17:36

回復 39# ktt160
比著我都會做下實驗先喇
A+N就得,A+A(唔同型號就唔知),N+N都得
深入既問題緊係問S大,01兄 果D人喇
作者: ktt160    時間: 2011-3-13 17:39

回復  ktt160
比著我都會做下實驗先喇
A+N就得,A+A(唔同型號就唔知),N+N都得
深入既問題緊係問S大,01兄 ...
sapphire4890 發表於 2011-3-13 17:36



    我有嫁餐既話可能會拆粒CHIP出黎
作者: sapphire4890    時間: 2011-3-13 17:39

回復 40# leungwaiyin
SLI破解玩到谷鬼氣今年暑假一定要換A卡呀N卡破解SLI好煩,而且又唔係所有板SUPPORT而家上左核心水冷,唔拖唔水成部換算
Q9550又唔夠力,DDR2再發展又多9魚,水冷繼續上又煩,超頻又過熱唸住買40粒VRAM散熱片頂到暑假(水冷一上就要上晒,唔上晒又中毒+唔拖唔水,切勿以身試法)
作者: ktt160    時間: 2011-3-13 17:40

回復  leungwaiyin
SLI破解玩到谷鬼氣今年暑假一定要換A卡呀N卡破解SLI好煩,而且又唔係所 ...
sapphire4890 發表於 2011-3-13 17:39



    SLI破解有咩問題?[小心毒死你 ]
作者: sapphire4890    時間: 2011-3-13 17:43

回復 44# ktt160
升某D driver好似有BUG一較SLI就失敗(解像度變低左,開番NV版面又冇左SLI選項)
毒就毒唔死既因為冇乜錢&冇乜心機,暑假買部勁既就算喇,我以前都唸住學EPC D CHING成日轉卡
點知轉轉下都暈暈地煩得制,唸住轉玩水冷會頂住心癮,點知都有D衰收尾
作者: ktt160    時間: 2011-3-13 17:46

回復  ktt160
升某D driver好似有BUG一較SLI就失敗(解像度變低左,開番NV版面又冇左SLI選項)
毒就毒 ...
sapphire4890 發表於 2011-3-13 17:43



    一SET水冷夠我出一部機....
不過SLI破解對我黎講冇用...一來唔玩雙卡/多卡,2來唔玩N記...
作者: sapphire4890    時間: 2011-3-13 17:55

回復 46# ktt160
我果D水冷係平價水冷
作者: ktt160    時間: 2011-3-13 18:00

回復  ktt160
我果D水冷係平價水冷
sapphire4890 發表於 2011-3-13 17:55



    係點嫁
作者: sapphire4890    時間: 2011-3-13 18:11

回復 48# ktt160
應該係超平
Larkooler 2分背掛(放機箱頂) $650
大陸冷排 $100(EPC二手區買)
Larkooler MOS $150(A shop有售,但我團購買)
Larkooler NB $220(團購唔洗咁貴&A shop 有售)
Larkooler VGA*2 $330*2=$660(團購唔洗咁貴&A shop有售)
大陸科電泵 $120(TB買)
大陸8mm外徑寶塔 $3*4(TB買)
淋花水管 $1/30cm,買左3M $10(金魚街買)
Larkooler 2分水管$15/M買左3M $45(A shop有售,同團購價一樣)
蒸餾水 $7有2支1.5L(百佳有售,但唔知仲係米咁平)
Total:$1974
2K都唔洗就成部機水晒
作者: insanity    時間: 2011-3-13 18:13

回復  insanity
我用緊雙卡worD問題比之前玩單卡仲要多@@
sapphire4890 發表於 2011-3-13 15:10



所以我話肯定唔係淨係sli 先有事..單卡都有
見唔講performance...淨係release 版玩very high 爛texture 已經係問題..
作者: sapphire4890    時間: 2011-3-13 18:13

回復 50# insanity
玩SLI,有時物件會閃動
作者: ktt160    時間: 2011-3-13 18:15

回復  ktt160
應該係超平
Larkooler 2分背掛(放機箱頂) $650
大陸冷排 $100(EPC二手區買)
Larkooler MOS $ ...
sapphire4890 發表於 2011-3-13 18:11



    都成部機= ="""E-350+2+2GB RAM+其他基本野....第時有多餘錢先玩
作者: sapphire4890    時間: 2011-3-13 18:16

回復 52# ktt160
睇你點睇喇
作者: B-52    時間: 2011-3-13 23:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2