Board logo

標題: [其他] 高位元率4K影片播放不流暢 [打印本頁]

作者: nemesis    時間: 2023-11-8 03:09     標題: 高位元率4K影片播放不流暢

本帖最後由 nemesis 於 2023-11-8 03:15 編輯

想請教下各位大神, 我先報一下我的電腦硬件
CPU: i5-10400
Display card: 冇
Ram: 16gb
呢部機我2021年砌的,當時我只諗住上下網,用模擬器玩下手遊,做下excel...就算
近排開始玩攝影,用Sony相機拍4k 60p 200M 4:2:2 10bit
Sony.jpg

發現播放時去唔到60fps, 得4x fps, 而且聲畫唔同步, 聲音完左, 畫面未完, 我係用potplayer的
11AA.jpg
11B.jpg

但我用手機同gopro12拍出來既4k 60p就冇問題,好流暢
12AA.jpg
12B.jpg

想問下大家如果要流暢播放高質4k影片, cpu, display card, ram 邊個影響大d ?
唔該晒

圖片附件: Sony.jpg (2023-11-8 02:59, 22.72 KB) / 下載次數 212
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2396588&k=55b09023423a32d7f02d4352ee6ded11&t=1782168037&sid=a7m06f5OIu



圖片附件: 12B.jpg (2023-11-8 03:03, 20.08 KB) / 下載次數 230
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2396590&k=7a0ba0aee56ca120985b8e2688df4f47&t=1782168037&sid=a7m06f5OIu



圖片附件: 12AA.jpg (2023-11-8 03:04, 145.36 KB) / 下載次數 215
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2396591&k=e8cdb3f5587c8f020597c65f40635e59&t=1782168037&sid=a7m06f5OIu



圖片附件: 11AA.jpg (2023-11-8 03:09, 141.77 KB) / 下載次數 226
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2396592&k=68eca6be9ec44893953e4a3798784ad3&t=1782168037&sid=a7m06f5OIu



圖片附件: 11B.jpg (2023-11-8 03:09, 8.77 KB) / 下載次數 231
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2396593&k=e1e9a73460425760e4ede45d99203c4a&t=1782168037&sid=a7m06f5OIu


作者: mj001415    時間: 2023-11-8 06:45

我係覺得display card > CPU > RAM

RAM夠用就得,暫時16gb已經好夠用,用盡左RAM 成部電腦都會lag機

CPU 係要當冇硬解既時候軟解用,能力太差或者codec唔齊,就要配張新d既顯卡補足硬解既部份,樓主用sony拍嗰個部係用左軟解,lag機係唔夠力既表現,播返出黎聲畫唔同步

Display card 有硬解支持的話,基本上播放用硬解就唔會lag , 樓主go pro拍嗰條就用左硬解,所以都可以順暢咁播

網上睇UHD 630 有hevc 4K 10bit 硬解,樓主不妨試下係potplayer 由s/w轉h/w 睇下有冇效果

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: aarv    時間: 2023-11-8 06:58

似內顯唔支援4:2:2硬解,而你個cpu又唔夠力做軟解,gopro用4:2:0開到硬解無問題

一係將sony機用4:2:0拍,一係就加display card
作者: cngaiyin    時間: 2023-11-8 07:10

本帖最後由 cngaiyin 於 2023-11-7 23:31 編輯

XAVC HS
是很高壓縮率的

--------------------後補--------------------
查了一下intel  帶Xe核顯 / UHD 730
先支持呢個格式既硬解
作者: 南毛靈波婆    時間: 2023-11-8 07:55

內顯不是萬能的
作者: O人    時間: 2023-11-8 08:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Miipp    時間: 2023-11-8 12:53

我估計係 player+codec 問題
作者: Richard_Yip    時間: 2023-11-8 16:02

試下最新版個MPC-BE?
作者: axeoil    時間: 2023-11-8 16:23

UHD630唔支持10BIT 4K的, 係時候插張DISPLAY CARD了
作者: aarv    時間: 2023-11-8 16:52

本帖最後由 aarv 於 2023-11-8 16:55 編輯
UHD630唔支持10BIT 4K的, 係時候插張DISPLAY CARD了
axeoil 發表於 2023-11-8 16:23

查過係支援10bit hevc,不過係唔支援4:2:2色彩取樣,要去到11代u先得
佢下面條gopro片就係用10bit 4:2:0 hevc

參考資料
https://en.wikipedia.org/wiki/Intel_Quick_Sync_Video
作者: kofz    時間: 2023-11-8 20:40

查過係支援10bit hevc,不過係唔支援4:2:2色彩取樣,要去到11代u先得
佢下面條gopro片就係用10bit 4:2 ...
aarv 發表於 2023-11-8 16:52

內顯只硬解到常規4k片

N卡就列明最高支援幾多
https://developer.nvidia.com/video-codec-sdk

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: nemesis    時間: 2023-11-8 22:13

查過係支援10bit hevc,不過係唔支援4:2:2色彩取樣,要去到11代u先得
佢下面條gopro片就係用10bit 4:2 ...
aarv 發表於 2023-11-8 16:52



  唔該晒咁多位大神

呢位師兄你最有料, 我聽你講改拍10bit 4.2.0...真係可以60fps流暢播放了
我一直以為係位元率200m既問題, 估唔到原來係色彩4.2.2問題
你都係玩開攝影嗎?
唔該晒你
作者: aarv    時間: 2023-11-9 15:25

唔該晒咁多位大神

呢位師兄你最有料, 我聽你講改拍10bit 4.2.0...真係可以60fps流暢播放了
我一直以 ...
nemesis 發表於 2023-11-8 22:13

工作需要曾經研究過下

內顯只硬解到常規4k片

N卡就列明最高支援幾多


via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2) ...
kofz 發表於 2023-11-8 20:40

原來n卡真係食唔到4:2:2,PC世界只有新intel卡/內顯先有硬解
https://www.bilibili.com/read/cv18951416/
作者: Louis_gre2    時間: 2023-11-9 15:34

本帖最後由 Louis_gre2 於 2023-11-9 15:35 編輯

不嬲都講,齋睇片壓片,最抵玩係黃魚返張 A380 (錢多可買行)

不過,有 ching 講過,十代用唔到 A380....
作者: mj001415    時間: 2023-11-9 15:41

本帖最後由 mj001415 於 2023-11-9 15:45 編輯

我都有張A380係手,要開到resizable BAR 既底板先用得到

預設唔開resizable BAR既底板,要用返核顯或者其他顯卡入去bios,打開返resizable BAR 之後插A380先會有畫面,我部Ryzen 3600 + x370都要走去手動開返resizable BAR 先用到A380,不過冇再舊既機試唔到舊板用唔用到

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: zgmfx12a    時間: 2023-11-11 14:16

回復 15 #mj001415

睇bios, 我見外國有bios mod 舊到ivy bridge 年代都可以patch 到support resizable bar

via HKEPC Reader for Android
作者: Kin_2012    時間: 2023-11-11 14:44

本帖最後由 Kin_2012 於 2023-11-11 14:46 編輯
我都有張A380係手,要開到resizable BAR 既底板先用得到

預設唔開resizable BAR既底板,要用返核顯或者其 ...
mj001415 發表於 2023-11-9 15:41


其實近幾年要搵塊 "開唔到resizable BAR 既底板" 都唔易....
作者: s84292    時間: 2023-11-13 09:51

本帖最後由 s84292 於 2023-11-13 09:54 編輯
工作需要曾經研究過下


原來n卡真係食唔到4:2:2,PC世界只有新intel卡/內顯先有硬解
...
aarv 發表於 2023-11-9 15:25


係,得INTEL 先有4:2:2 硬解
4090 都係冇4:2:2,只有4:2:0 4:4:4

我剪4:2:2 都係用返MAC ,M1 都支持 4:2:2硬解
當然拍4:2:0 就最簡單,除非真係有好高的色深準度要求
作者: Qoo記    時間: 2023-11-18 14:52

有冇試過VLC player
雖然function同介面冇咁靚仔
但我經驗resource食小d
有次唔知係resource定codec問題
同一條片vlc順pot微窒
作者: Richard_Yip    時間: 2023-11-18 17:10

回覆 19# Qoo記


    我之前搞一部Intel N100都係,内顯睇片用POT同埋MPC-HC都係窒,之後聼人講用MPC-BE會好d,因爲班俄國佬有專門針對Intel内顯既優化,用落就的確係順。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2