Board logo

標題: [記憶體] 壞咗RAM,換咗RAM,多謝師兄割愛 [打印本頁]

作者: kcyipgar    時間: 2023-1-10 17:54     標題: 壞咗RAM,換咗RAM,多謝師兄割愛

本帖最後由 kcyipgar 於 2023-1-13 09:00 編輯

買咗對 二手 HyperX Beast DDR3-2400 16GB kit,師兄低價賣俾我,多謝師兄割愛。

Deleted attached JPG file.
作者: kcyipgar    時間: 2023-1-10 17:55

本帖最後由 kcyipgar 於 2023-1-13 08:59 編輯

而且仲有單、有盒、港行  

via HKEPC Reader for Android





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2