作者: 1756 時間: 2022-10-21 11:30 標題: 一錘定音:hkepc都話13900k打爆7950x了
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: TEKKHG 時間: 2022-10-21 11:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: E 時間: 2022-10-21 11:50
3Dcache+減價
via HKEPC Reader for Android
作者: 1756 時間: 2022-10-21 12:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: marcochl 時間: 2022-10-21 12:12
有競爭有得揀係好事
作者: kenken33 時間: 2022-10-21 12:13
本帖最後由 kenken33 於 2022-10-21 12:17 編輯
買得I9 都唔差果一個幾毫電費(而且有評測片話係底板廠首版BIOS比電壓比得偏高,人手較低電壓後成績差不多但功率減一半,溫度降幾十度),amd 95度係直接降頻影響效能又內部積熱不論用360水冷同普通風冷效果都差不多,intel 非極限高溫冇咁快降頻影響接近零,投資散熱器對效能有正面幫助。。
CPU高溫邊有GPU咁易壞,大把7X24 十幾年老CPU仲健在。
作者: ckloop 時間: 2022-10-21 12:15
小吧主又上浮營業喇
作者: dicksoncs 時間: 2022-10-21 12:23
是各有輸贏,睇你做邊範
wPrime Benchmark 是通過遞歸函數調用的牛頓公式,通過計算平方根來測試處理器性能,能夠反映系統的數學運算平行處理能力,亦是標準的業界基準測試,時間越短、性能越好。
SiSoftware Sandra 2020 數學運算基準測試,包括數學、加密、財務及科學運算性能作出評估,使用 SSE2 、 FMA 及 AVX 等指令集加速功能,數字越大、性能越好。
AIDA64 基準測試可衡量 PC 的 CPU、FPU、FP32/64 AES 及 SHA-1 數學運算,支援多線程運算優化,比較硬體的數據處理任務及數學運算能力。
13900k用多100W 換性能, 勝7950X
屋企一部就算,公司拎黎Production, 幾百部甘run
每月會唔會交多4 位數電費呢
作者: dicksoncs 時間: 2022-10-21 12:26
笑

煙佬近幾年唔再加價, $2xxx 可擁有10C 16T /
8C16T
AMD Yes!
買家受益
作者: dicksoncs 時間: 2022-10-21 12:27
作者: ckloop 時間: 2022-10-21 12:31
老實
Production 絕對唔會揀大細核
配套OS 支援係最大問題
作者: ihs1024 時間: 2022-10-21 12:43
回覆 5# marcochl
Agree, 最後係消費者得益
如果無AMD呢四五年逼一逼,Intel 13代可能仲係用緊14nm++++++++
作者: ihs1024 時間: 2022-10-21 12:47
回覆 9# dicksoncs
最應該講AMD Yes應該係某Digital 兄,無左AMD,佢邊有topic出post
唔通出個topic 叫: 「一錘定音:xxxxx都話13900k打爆14nm+++++++了」?

作者: 孤兒仔 時間: 2022-10-21 12:47
一錘定音? 成語錯用,失格重做!
作者: ihs1024 時間: 2022-10-21 12:48
回覆 11# ckloop
VM既世界,大細核先係災難,叫CPU Scheduler 點排Thread

作者: netmen 時間: 2022-10-21 12:49
有朋友想出 , 問用win10 會點 , 6成做野 4成打機 , 我建議拒用Win11 , 話唔想用 , 慣左win10 , 拒話有關係架咩 , 我又唔係好知點解釋.....
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: ckloop 時間: 2022-10-21 12:59
ISA 唔同是死症
除非佢下次出番相同ISA 既大細核
先叫做有得救下
作者: 1756 時間: 2022-10-21 13:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dicksoncs 時間: 2022-10-21 14:18
有朋友想出 , 問用win10 會點 , 6成做野 4成打機 , 我建議拒用Win11 , 話唔想用 , 慣左win10 , 拒話有關係 ...
netmen 發表於 2022-10-21 04:49
https://www.zhihu.com/question/527623503
如果是小核(E-cores)的 CPU,還是考慮 Windows 11 吧。否則就算不打遊戲,遇到重度依賴多核性能的生產力應用,就可能見證“小核有難、大核圍觀”的奇景。
如果設置裡“系統/電源/電源模式”選擇了“最佳能效”或者“平衡”(注:不是老控制面板裡的“電源計劃”),那麼摸魚的時候 E-cores 依舊會全力工作,但 P-cores 也會跑出一個五五開、狗牙一般的佔用:
如果設置裡“系統/電源/電源模式”選擇了“最佳性能”,那麼所有的 core 都會火力全開
“最佳性能”時基本維持在 100w 之上,飆到 120w 也不稀奇。嗯,很好,我花了銀子不是買你來給我省電的。趕緊給我搞完了我好收工
作者: dicksoncs 時間: 2022-10-21 14:21
微軟和Intel真的沒有騙大家,目前來看,只有Win11系統針對12代酷睿的大小核做了優化,可如果在Windows 10中使用十二代酷睿,那麼性能表現可以用慘不忍睹來形容,更別說和AMD以及上一代酷睿處理器相比了。
請問Windows 11 玩VM 會點?

作者: dicksoncs 時間: 2022-10-21 14:32
回覆 dicksoncs
最應該講AMD Yes應該係某Digital 兄,無左AMD,佢邊有topic出post
唔通出個topic 叫 ...
ihs1024 發表於 2022-10-21 04:47
出個topic 叫: 「乘風破浪:xxxxx都話13900k打爆14nm+++++++了」?
出個topic 2叫: 「乘風破浪:xxxxx都話13900k打爆Intel 7
出個topic 3叫: 「乘風破浪:xxxxx都話13900k打爆Intel 4
出個topic 4叫: 「乘風破浪:xxxxx都話13900k打爆Intel 3
...
作者: ckloop 時間: 2022-10-21 14:40
ISA 唔同導致大細核上唔到Server 應用唔係咩新聞
Intel 自己都唔做大細核既 4代Xeon Scalable
一係全大一係全細 (都難產緊)
你對ISA有咩問題自己問Intel 點解唔出大細核 Xeon Scalable
作者: kenken33 時間: 2022-10-21 15:15
有朋友想出 , 問用win10 會點 , 6成做野 4成打機 , 我建議拒用Win11 , 話唔想用 , 慣左win10 , 拒話有關係 ...
netmen 發表於 21-10-2022 12:49
WIN10 大細核冇優化,要買AMD好啲
作者: dicksoncs 時間: 2022-10-21 15:17
請問Windows 11 用煙條12/13 玩VM 會點?
作者: 1756 時間: 2022-10-21 15:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hifi 時間: 2022-10-21 15:46
環保人士應該用 raspberry pi
作者: ckloop 時間: 2022-10-21 15:47
我發覺小吧主你純粹只係想將個話題搬龍門去d 唔關我事既野度
不論你個人對avx512 既觀感如何
不論11代是否waste of sand
Intel 大小核架構在虛疑應用存在重大問題是公認的
各大Hypervisor 的資料只要稍稍查詢下就會搵到大量因為AlderLake 大小核架構所回報的問題
而Intel 自己亦未有計劃推出任何大小核的 Xeon Scalable 產品
可見Intel 自己也知道問題所在
你可以扮睇唔到
但你無法否認
作者: ihs1024 時間: 2022-10-21 16:31
回覆 27# ckloop
當年Linus Torvalds 都叫Intel 唔好再發展avx512,不如將成本放喺解決CPU問題仲好
果陣時我係度諗,如果intel 抽起avx512既電路,應該可以再放多2粒大核
作者: Brainstomer 時間: 2022-10-21 16:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: iceivanchan 時間: 2022-10-21 16:58
本帖最後由 iceivanchan 於 2022-10-21 16:59 編輯
回覆 3# E
[youtube]Sqxja6XLsiA[/youtube]
作者: UOL9 時間: 2022-10-21 17:05
amz仲唔肯放出嚟賣,搵13900仲show緊12900
作者: naomi 時間: 2022-10-21 18:00
一錘定音係唔係解細個撲親個頭
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: 賣火柴的小男孩 時間: 2022-10-21 18:08
容許我試下做個總結,
即係要最高效能就intel,
要慳電少少就AMD,
其實會有幾多用家在乎CPU用電量 ?
我有此諗法係因為...
各大廠商都好努力宣傳自己產品, 點樣強... 用咩勁料... 超頻能力好...
超頻本身又用多左電, 底板又要買貴... 散熱又要用多左錢...
呢啲通通都係$$$
咁超頻重要定係慳電重要呢???
我當每個鐘頭用多100W , 10個鐘頭電費用多$1, 1個月就用左$30, 我比夠你$50, 因為電費用得越多...
有幾多買高階CUP用家會介意每個月比多$50電費?
早前NTEL成日比人笑14++... , 但現在却有如此表現, 究竟係當年無能, 定還是對手未夠力逼INTEL發功呢。
我並唔係I粉或A粉, 我用緊AMD 3700X , 果期邊樣產品啱心水就買邊樣,如果呢刻砌新機我選擇INTEL。
作者: 火雲耶神 時間: 2022-10-21 18:13
冇喇冇喇
作者: ckyuen2 時間: 2022-10-21 18:35
又要長期推盡又要慳電先係AMD
但除咗跑分佬之外正常人點會咁用
煙cpu又平啲,舊底板又平啲
AMD個bios又風聞不佳
其實只剩唔分大細核呢樣好
作者: iceivanchan 時間: 2022-10-21 18:43
回覆 32# naomi
我都在諗緊, 要砌新機, 用INTEL定AMD...........INTEL就性能好D, 價錢又平D, 發熱量88度(用龍神2 360AIO跑AIDA64 20分鐘), 而AMD就性能比INTEL差10%, 價又貴D, 發熱量當平手啦(有測試了,在BIOS調完之後效能一樣但只有7X度).
但最大心理問題係INTEL下代又改腳, 又要換板先用到....依家換Z790咪只用一代??? 呢一點真係令人要停低想想.........可能都要等埋出年INTEL既KS同AMD既3DX先知入手邊間了.
作者: Wing6456 時間: 2022-10-21 18:50
AMD好戲3d cache殺到未?
作者: Freak 時間: 2022-10-21 19:13
回覆 31# UOL9
賣緊 但個價你唔會有興趣的 而且不直寄
Intel Core i9-13900K Desktop Processor 24 cores (8 P-cores + 16 E-cores) 36M Cache, up to 5.8 GHz https://a.co/d/cxZ8nkO
作者: kenken33 時間: 2022-10-21 21:35
大公司幾百部機起計Production首先唔會用呢啲家用U,一係直接上workstation/server U,一係遠程連入DC堆Server工作。
作者: ckloop 時間: 2022-10-21 21:47
大公司幾百部機起計Production首先唔會用呢啲家用U,一係直接上workstation/server U,一係遠程連入DC堆S ...
kenken33 發表於 2022-10-21 21:35
我意思係連AlderLake 版 Xeon-W 都要排除
作者: 沙盒A 時間: 2022-10-21 22:09
大公司幾百部機起計Production首先唔會用呢啲家用U,一係直接上workstation/server U,一係遠程連入DC堆S ...
kenken33 發表於 2022-10-21 21:35
sapphire rapid嚴重難產...
作者: UOL9 時間: 2022-10-21 22:25
回覆 38# Freak
不宜寄?WHY?
佢4090一開頭都係蟹價,之後睇先落返
作者: Freak 時間: 2022-10-21 22:33
我試過俾錢時入香港地址會唔賣, why?你問返amz
作者: UOL9 時間: 2022-10-21 22:42
回覆 43# Freak
=口= 咁吊詭
作者: rcbananahk 時間: 2022-10-25 09:54
其實INTEL 無左XEON 而家點算?
拖到DDR7 都仲用 Ice Lake?
作者: dicksoncs 時間: 2022-10-25 10:12
week 45 in 2022
即10 Nov?
From Wiki
作者: s84292 時間: 2022-10-25 14:59
本帖最後由 s84292 於 2022-10-25 15:05 編輯
其實如果在意電力,intel 都好有競爭力
7950x同13900k 兩者在手動控制tdp到100w以內都可以保持到75-80%左右的效能
7系同13代出左之後,我最期待反而係之後出notebook版會有幾大改進
ryzen 6000依家個功耗比已經好勁
(如果steam deck出新版上zyzen 7000, 性能保守估計高一半以上...不過恐怕有排都唔會出新版)
今代amd 主要問題都係貴,特別係中階型號冇競爭力
我自己買完7900x 同asus x670e hero, 再望下z790 同13700k...
覺得自己真係做善事同買未來唔洗換板
抱怨一下,大家都係賣5k~amd的hero就無金屬背板
作者: 沙盒A 時間: 2022-10-25 23:54
ES都十幾個stepping, 11月都嚟,完全未見影要發佈一早出哂press release
amd下個月就真係發佈下代EPYC了
作者: UOL9 時間: 2022-10-26 00:09
回覆 47# s84292
明
我塊z690 hero都係冇金屬背板仲要後板少幾個USB3
AMD呢塊應該係同690同期設計,Z790已經有金屬背板,又多幾個後板USB3仲要第2代顯卡快拆製,
仲要全pcie4 M.2 (Z69其中一條仲係3.0)唔計張要另外插嘅M2卡
令到人15/16好難決定Z69H換唔換Z79H,行貨賣成5K7
AMAZON賣5K包運
作者: PowerShot 時間: 2022-10-26 00:17
你買左INTEL 7系, 下粒U 好大機會轉socket. AMD買貴左, 但起碼用2, 3代U 都唔換板, 大前提唔壞或夠用, 除番開都係千幾蚊玩一代, 都值番係度.
作者: shithole 時間: 2022-10-26 00:25
而家13900k 街價$660usd
板又貴,PCIe lane 仲未同amd平手
等出年14代功耗大減,又冇咁熱,就會後悔用咁多錢買z790
Amd 反而下一代一定唔會有功耗大減,又冇咁熱既期望,冇咁傷心
而家4090又出左事,證明所有人太低估大火數對電線同機箱空間既要求,都係忍手好啲
作者: UOL9 時間: 2022-10-26 00:44
回覆 51# shithole
13代之後幾年都唔換架喇~
但係換完Z79H,塊Z69H又唔知點處置=口="
作者: kenken33 時間: 2022-10-26 02:45
本帖最後由 kenken33 於 2022-10-26 02:52 編輯
根本冇可能發生,只會不停堆晶體越做越食電同熱。
2080ti>3090>4090,制程代代改良,但一樣越食電散熱器越嚟越大舊
Intel 板 u 二手比起Amd都保值得多,例如你睇吓9900k二手價,Amd 相隔一代板x570已經跌成狗。
作者: 20030311 時間: 2022-10-26 07:51
回覆 53# kenken33
Intel 保值係因為唔長進,我粒沙橋2700K一直去到8700K出黎咗都仲打得,整整6年嘅擠牙膏先係保值嘅原因
作者: shithole 時間: 2022-10-26 08:42
我之前用6700k , Intel 唔換socket 都唔可以用z170出,果斷放棄用,????用x570 am4 3900x 用到而家. X570s 取代左x570 而am4 咁多年有咁多板,Intel 板短命少人買少人放,二手價錢貴冇乜實際意義,我塊msi gaming m5 先$2400 用左4年。
舊socket款尾,同新板款頭我梗係等新版
作者: dicksoncs 時間: 2022-10-26 09:31
同意

作者: dicksoncs 時間: 2022-10-26 09:32
EPC 度放
讓俾數字人
作者: dicksoncs 時間: 2022-10-26 09:36
我之前用6700k , Intel 唔換socket 都唔可以用z170出,果斷放棄用,????用x570 am4 3900x 用到而家. X570s ...
shithole 發表於 2022-10-26 00:42
我塊x570下年1 月都3年
仲行得走得,希望行多3 年
講環保,應該AMD 稍為領先
一代板支援ZEN2 ZEN3
作者: UOL9 時間: 2022-10-26 14:51
回覆 58# dicksoncs
啲嘢識保養行預設AUTO多數都好耐用...除非運氣唔好抽到件西貨
換新料只係因為想用新I/O,M2位多啲同快啲,同埋前排睇NEWS講13代可能有類似airdrop咁嘅功能
作者: usei 時間: 2022-10-26 20:37
回覆 47# s84292
notebook 版 intel 不能期待
AMD 就 24 CU 核顯看看會不會出
作者: s84292 時間: 2022-10-26 20:41
本帖最後由 s84292 於 2022-10-26 20:44 編輯
其實今代4090 真係唔算食電
我覺得4090散熱器真係over左,我依家張tuf 4090,
玩mmo lostark係長期風扇唔轉, 3440x1440 144 fps只食60-80w,52度左右(0轉速)
粒7900x 長期150w+ , 之前用rtx 3070張卡keep住170w 先行到120fps,
扯住75度左右,風扇差唔多2千轉
7950x 同13900k 只要唔貪最極限個5-10%,
tdp可以拉低到150w左右keep到85-90%性能
作者: usei 時間: 2022-10-26 21:04
回覆 61# s84292
13900K 冰筒 480W R23 ~44000
降壓 190W ~40000
作者: HEIZE 時間: 2022-10-27 20:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: s84292 時間: 2022-10-27 23:33
本帖最後由 s84292 於 2022-10-27 23:40 編輯
計了,依家gddr6x佢平時唔夠負載會降頻,降到得5ghz,有時d選單降到得810mhz
如果破100w以上,佢仲0轉風扇, 點會得50度
我隻psu有實時功耗顯示,依家最食電反而係粒7900x

