作者: moochi 時間: 2022-9-29 14:47 標題: 長輩用, Dell 廠機選擇困難
Optiplex 3000 i3 VS Optiplex 3000 i5 VS Optiplex 5000 i5
主要係睇 YOUTUBE, FB, 睇下賽馬 LIVE.
係咪應該 i3 都夠做 ?
CPU: i3 VS i5 VS i5
保養: 1年(3年) VS 1年(3年) VS 3年
價: 3499(3764) VS 4199(4521) VS 4799
https://www.dell.com/zh-hk/shop/compare?ocs=opt3000mff-d1300_vp,opt3000mff-d1500_vp,opt5000mff-d1500l_vp
作者: zoin0000 時間: 2022-9-29 14:49
Optiplex 3000 i3 VS Optiplex 3000 i5 VS Optiplex 5000 i5
主要係睇 YOUTUBE, FB, 睇下賽馬 LIVE.
係咪 ...
moochi 發表於 2022-9-29 14:47
3000, 5000, 7000主要分別係MB有無Raid同用咩lan卡, 保養幾多年係無意義, 因為你可以加補
作者: Miipp 時間: 2022-9-29 20:46
i3 非常夠做,甚至 office 文書開工搵食用都夠
我部動物機就係用 12100
作者: yick 時間: 2022-9-29 21:08
我公司仲用緊I3 4130
慢到核爆
作者: tunster 時間: 2022-9-29 21:33
4 代攞嚟同 12 代比較? Seriously?
作者: Miipp 時間: 2022-9-30 00:07
文書上網,12100 堅強橫,估計唔慢得過早兩三代的 6/8 核
作者: rx78_nt-1 時間: 2022-9-30 11:56
你用i3 4代比........
但人地11 12代 i4 4c8T
等同你 4代i7...........
作者: lkca 時間: 2022-9-30 12:18
本帖最後由 lkca 於 2022-9-30 12:20 編輯
係ssd?
I3 3代 win7 office 2013 64GB ssd, 8GB Ram
(用2GB 做ram disk), 用ssdfresh 優化
行chrome 用ram disk 行cache 真係唔慢
幾年前轉咗lenovo i3 10代 512GB nvme 8GB ram, 京東唔洗$3k
3代係開windows 同program 耐d(都係差幾秒), 最大分別係network列印反應時間就好明顯
文書唔大分别
作者: finepix 時間: 2022-9-30 14:15
我老豆睇馬, mytv 18台, 賽馬GPS, 都只係用一部4代i3-4160.
作者: dicksoncs 時間: 2022-9-30 14:26
好的公司會規範下,5年都要換, 台機都甘話
如果要行HDD, 好似回歸20年前
全體人員 i5 6300u to Ryzen 5650U 16GB, 256SSD
效率不知高幾多
作者: moochi 時間: 2022-10-5 15:55
多謝各位意見。
最後扑鎚 i3, 加到3年保.
估唔到 dell 啲廠機, 香港同大陸平過英美 ...
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2341725&k=933e890d95498f900c75aa6a9de54848&t=1782132960&sid=tbtWjfBiK

作者: TH30 時間: 2022-10-5 16:05
我公司d台機,用左十幾年,都仲買到保養
作者: dicksoncs 時間: 2022-10-5 16:33
Dell 延長保養係長命的
作者: soho888 時間: 2022-10-5 18:48
I3-12100 應該可以頂6年( 文書機) 都冇問題.......如果底版唔壞!
根本上粒U好快!
作者: roytam1 時間: 2022-10-6 08:51
隨時唔係DELL原廠保而係ASL/Mic記嘅service agreement嚟
作者: zoin0000 時間: 2022-10-6 09:27
廠最多保5年, 之後係Vender保
作者: TH30 時間: 2022-10-6 11:21
好似買果下已經係經vendor買,年年續到千秋萬世

作者: TH30 時間: 2022-10-6 11:25
vendor可以stock咁多10年前的spare parts好野
作者: zoin0000 時間: 2022-10-6 11:32
SSP大把再唔係大陸大把
作者: zoin0000 時間: 2022-10-6 11:33
家用頭1年一定原廠>ASL/SOG, 之後睇你同邊間買就個間跟手同你保
作者: 炎冬 時間: 2022-10-6 11:57
超過3年機都唔值續保, 換過批算啦~
作者: 炎冬 時間: 2022-10-6 11:58
睇你壞咩~
作者: TH30 時間: 2022-10-6 12:56
我決定到既換左十世啦
作者: TH30 時間: 2022-10-6 12:59
試過換板,換U,換RAM(非同一部機),vendor都有parts,好野
我好想睇下如果換DVDROM佢係咪都有parts
作者: s84292 時間: 2022-10-6 14:34
要睇價錢
我公司批老年電腦一年保費先120蚊,底板 RAM SSD貴都包晒,重點係有人上黎收同維修
作者: s84292 時間: 2022-10-6 14:35
DVDROM佢地大把貨,真無貨就免費升級燒碟機比你,一部先幾十蚊
我有一部聯想AIO爆MON成8年佢都仲有LCD 可以換
作者: dicksoncs 時間: 2022-10-6 14:51
好似跟地區為主,新界 、部分九龍,部分港島分別有不同vendor
作者: dicksoncs 時間: 2022-10-6 14:55
睇黎係廠的倉,唔係vendor 倉
上面的倉勁大面積又成本便,
HK地少租貴,邊可能vendor儲甘多spare parts
作者: zoin0000 時間: 2022-10-6 15:07
Dell 香港得ASL同SOG
作者: dicksoncs 時間: 2022-10-6 15:25
多謝指教
作者: TH30 時間: 2022-10-6 15:32
8年AIO芒都有
作者: ckyuen2 時間: 2022-10-6 17:58
無嘅,睇死佢係一款mon用N年,同埋正常都係edp通用頭啫
同一款14吋TN mon由edp一出,都跟機賣咗十幾年


