Board logo

標題: [中央處理器] 冇啦冇啦,zen 4今次真係輸曬了 [打印本頁]

作者: 1756    時間: 2022-9-28 10:43     標題: 冇啦冇啦,zen 4今次真係輸曬了

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wongasdf    時間: 2022-9-28 12:15

人哋13代賣得平過你,絕對性能仲勁過你,又可以繼續用ddr4 z690,請問zen 4有邊一樣夠人打?冇囉!
最 ...
1756 發表於 2022-9-28 10:43

amd 賣街個時會唔會有
秘密武器(driver) 未出

無理由 同粒3d 差唔多
但7系 高頻咁多都輸

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: 孤兒仔    時間: 2022-9-28 12:45

24core + iGPU @ 10nm = 250W
作者: mingchit    時間: 2022-9-28 12:56

有來有住先好玩!一家獨大就唔好玩!
作者: ihs1024    時間: 2022-9-28 12:59

回覆 4# mingchit

咪係,一家獨大消費者先係輸家
作者: kofz    時間: 2022-9-28 13:00

amd 賣街個時會唔會有
秘密武器(driver) 未出

無理由 同粒3d 差唔多
但7系 高頻咁多都輸

v ...
wongasdf 發表於 2022-9-28 12:15

同粒3d 差唔多

錯。。。。部份 game仲慢過3d

不過zen4 明顯留一手

等出3d版

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: kofz    時間: 2022-9-28 13:01

回覆  mingchit

咪係,一家獨大消費者先係輸家
ihs1024 發表於 2022-9-28 12:59

隔代互有優勢先對買家最好

迫廠家唔可以留力

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: jzllee    時間: 2022-9-28 13:06

24core + iGPU @ 10nm = 250W
孤兒仔 發表於 2022-9-28 12:45

對比起GPU嘅功耗,誰關心CPU嘅功耗差異。
再睇番review, 谷盡嘅話,呢代A同上代 l 嘅功耗其實差唔多。
作者: 孤兒仔    時間: 2022-9-28 13:20

對比起GPU嘅功耗,誰關心CPU嘅功耗差異。
再睇番review, 谷盡嘅話,呢代A同上代 l 嘅功耗其實差唔多。 ...
jzllee 發表於 28/9/2022 01:06 PM



你世界個個要GPU?呢代A同上代 l???
作者: kcthomlau    時間: 2022-9-28 13:23

zen4要3分開x3d/c賣
13代堆料+平賣,俾用ddr4

我覺得chiplet design都唔係好過大細核好多,另外amd已經唔似之前,出zen2既時候已經ready zen3,intel始終細核都係能效比低,兩家應該會鬥得好激烈
作者: kakamonster    時間: 2022-9-28 13:32

AMD CEO:“既生瑜,何生亮?”
作者: jzllee    時間: 2022-9-28 13:38

你世界個個要GPU?呢代A同上代 l???
孤兒仔 發表於 2022-9-28 13:20

新Intel U未有獨立評測. 揾到嘅評測都係同I 記12代比.

AM5 socket 可以去到230W, 傳聞Intel可以去到300W,差得幾拾瓦,who cares.

唔用GPU 嘅文書機,又唔係server, 食幾多電有幾多人關心,而呢D機嘅工作性質有幾可谷盡粒U,如果係廠機,更加唔俾你過I 或 A 嘅TDP.
作者: MAX100    時間: 2022-9-28 13:39

AMD 某程度上係得益於台積電既制程優勢,但同時靠人代工成本上就無左優勢
Intel 自家生產,成本低好多,同效能賣得平過你AMD都仲得
真係想像唔到如果之後 Intel去 7nm之後,AMD 仲可以點應對....
作者: MAX100    時間: 2022-9-28 13:44

24core + iGPU @ 10nm = 250W
孤兒仔 發表於 2022-9-28 12:45


另一面睇,Intel 話 i9-13900K 行 65W  效能已經等如 i9-12900K 241W
作者: ckyuen2    時間: 2022-9-28 13:48

另一面睇,Intel 話 i9-13900K 行 65W  效能已經等如 i9-12900K 241W
MAX100 發表於 2022-9-28 13:44



    有13700k 真係唔知12900k 個價要落去邊
作者: usei    時間: 2022-9-28 13:48

本帖最後由 usei 於 2022-9-28 13:52 編輯
唔用GPU 嘅文書機,又唔係server, 食幾多電有幾多人關心,而呢D機嘅工作性質有幾可谷盡粒U,如果係廠機,更加唔俾你過I 或 A 嘅TDP.
jzllee 發表於 2022-9-28 13:38


廠機用 non-K 65W

有13700k 真係唔知12900k 個價要落去邊
ckyuen2 發表於 2022-9-28 13:48


13700K ~449 都幾貴
5950X 降價壓力減輕
作者: mlyu    時間: 2022-9-28 13:52

AMD 某程度上係得益於台積電既制程優勢,但同時靠人代工成本上就無左優勢
Intel 自家生產,成本低好多,同 ...
MAX100 發表於 2022-9-28 13:39



intel 自家生產唔一定成本低
intel 都要不斷 R&D, 到出貨時 R&D 時間同成本會加返落去, 一樣會貴
只係一路牙膏所以製程換代後第一代會貴, 跟住就有機會平啲, 但唔一定平過 TSMC 好多
作者: usei    時間: 2022-9-28 14:01

AMD 某程度上係得益於台積電既制程優勢,但同時靠人代工成本上就無左優勢
Intel 自家生產,成本低好多,同 ...
MAX100 發表於 2022-9-28 13:39


intel 4 變數好大 , 會不會跳票 ?

10nm 估計最少遲左兩年
10代少量 notebook 用
11代 notebook 用
12代才全線使用
作者: tuyylihk    時間: 2022-9-28 14:11

廠機用 non-K 65W



13700K ~449 都幾貴  
5950X 降價壓力減輕
usei 發表於 2022-9-28 13:48

409呀
新蛋自己加價賣咋
作者: dicksoncs    時間: 2022-9-28 14:18

AMD CEO:“既生瑜,何生亮?”


曹氏得天下

=燒費者得天下
作者: kofz    時間: 2022-9-28 14:51

另一面睇,Intel 話 i9-13900K 行 65W  效能已經等如 i9-12900K 241W
MAX100 發表於 2022-9-28 13:44

其實7950x都可以咁玩

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(77b72).jpg
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(6c259).jpg
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(2ce75).jpg
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(e8d11).jpg

24:13 有講

[Youtube]r6zYJftXIx8[/Youtube]

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(6c259).jpg (2022-9-28 14:49, 139.37 KB) / 下載次數 75
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2340761&k=0048c8887c1d9a7302c4c487f59392a4&t=1782380950&sid=erv3bUv53Z



圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(e8d11).jpg (2022-9-28 14:49, 148.46 KB) / 下載次數 83
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2340762&k=b51c66a858c71fb571e1fc054eb3b74d&t=1782380950&sid=erv3bUv53Z



圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(77b72).jpg (2022-9-28 14:49, 147.09 KB) / 下載次數 89
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2340763&k=01373a897e0faec0195f0211acbdd917&t=1782380950&sid=erv3bUv53Z



圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(2ce75).jpg (2022-9-28 14:49, 141.08 KB) / 下載次數 100
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2340764&k=4e84eb3fc2306250b1c9f26ef6671094&t=1782380950&sid=erv3bUv53Z


作者: 孤兒仔    時間: 2022-9-28 15:54

新Intel U未有獨立評測. 揾到嘅評測都係同I 記12代比.

AM5 socket 可以去到230W, 傳聞Intel可以去到300W ...
jzllee 發表於 28/9/2022 01:38 PM



彎都拗到直,誰關心/who cares 就解決一切
係唔係會care 嘅人都要入來回一下你先OK?
你唔使同我 talk咁多無關係嘅嘢,我只係打咗句
"24core + iGPU @ 10nm = 250W" 唔__想同你討論
作者: marcochl    時間: 2022-9-28 15:58

回覆 21# kofz

唔係唔得, 只係叒一次搞大型付費公測者
就咁set power limit 比full load唔係問題, 但low/mid low amd 條algorithmn 一樣都會推到core voltage 好高 (而且set 完後穩唔穩又係另一回事)
我搞5950X 都搞到灰埋
作者: jzllee    時間: 2022-9-28 17:00

本帖最後由 jzllee 於 2022-9-28 17:01 編輯
彎都拗到直,誰關心/who cares 就解決一切
係唔係會care 嘅人都要入來回一下你先OK?
你唔使同我 talk咁 ...
孤兒仔 發表於 2022-9-28 15:54

哦!從不否認你揾到"24core + iGPU @ 10nm = 250W"嘅一個事實.

我祗係講呢個事實對現今大部份消費者重不重要,師兄唔好見怪
作者: kcthomlau    時間: 2022-9-28 18:28

如果13代cpuz
sc 9xx   mc18xxx
呢個分係用360水boost就有既話
zen4就真係gg

laptop或者仲會贏
又或者minipc
都可能係zen4贏

13900k成24核
以煙廠嚟講就算唔係咩頂尖技術
堆料計都係賣緊大包
煙廠以本傷人
蘇媽加價夢碎
作者: Mox    時間: 2022-9-28 19:17

如果13代cpuz
sc 9xx   mc18xxx
呢個分係用360水boost就有既話
zen4就真係gg

laptop或者仲會贏
又或者mini ...
kcthomlau 發表於 2022-9-28 18:28

Zen4又唔會GG, 價啱一樣可以買,不過個價要落啲先

當年FX series就真係GG
作者: Mox    時間: 2022-9-28 19:25

本帖最後由 Mox 於 2022-9-28 19:27 編輯

BTW, LTT Linus 幫Intel加番條又長,又唔”comfortable”紅色bar上去

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(DCB66).jpg

Intel本身有加,不過係一條線,Linus做番正常方法present  

當然,AMD冇加tim

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(DCB66).jpg (2022-9-28 19:24, 132.09 KB) / 下載次數 75
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2340787&k=73f3ee14df4602b53af8ca7ffaa60987&t=1782380950&sid=erv3bUv53Z


作者: 沙盒A    時間: 2022-9-28 21:51

BTW, LTT Linus 幫Intel加番條又長,又唔”comfortable”紅色bar上去



Intel本身有加,不過係一條線,Lin ...
Mox 發表於 2022-9-28 19:25

ryzen running on DDR4-3200
作者: 說不出的話    時間: 2022-9-28 21:55

amd 賣街個時會唔會有
秘密武器(driver) 未出

無理由 同粒3d 差唔多
但7系 高頻咁多都輸

v ...
wongasdf 發表於 2022-9-28 12:15

AMD 秘密武器 - driver 笑大人個口咩
作者: Mox    時間: 2022-9-28 22:05

ryzen running on DDR4-3200
沙盒A 發表於 2022-9-28 21:51

我哋要對Intel 公平啲   Cherry picking呢下嘢間間都有
作者: 1756    時間: 2022-9-28 22:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 1756    時間: 2022-9-28 22:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Mox    時間: 2022-9-28 23:13

本帖最後由 Mox 於 2022-9-28 23:14 編輯
笑咗,你真係要比極限性能,夠唔夠同13900k 8000c32比?你zen 4 sweet point得6000咋噃 ...
1756 發表於 2022-9-28 22:52

唔笑住,請問你喺我邊個message或者邊個字度睇到我比要比極限,同點解係我嘅Zen4?
作者: 1756    時間: 2022-9-28 23:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Mox    時間: 2022-9-29 01:37

本帖最後由 Mox 於 2022-9-29 01:45 編輯
你話default 3200對5800x3d唔公平,咁大家一齊去到盡囉,ddr5 7200c34都出咗啦,夠唔夠膽同7200c34嘅1390 ...
1756 發表於 2022-9-28 23:34

我話要對Intel公平啲呀,你睇唔睇到呀

我話左Cherry pick 間間有呀,你又睇唔睇到呀
作者: 孤兒仔    時間: 2022-9-29 10:18

我話要對Intel公平啲呀,你睇唔睇到呀

我話左Cherry pick 間間有呀,你又睇唔睇到呀 ...
Mox 發表於 29/9/2022 01:37 AM



咪同佢癲,佢引用你其實又唔係回緊你,係借個引用自己發表想發
作者: ihs1024    時間: 2022-9-29 12:45

回覆 36# 孤兒仔

咪就係,條友仔根本唯恐天下不亂,吹到未有Media做既Benchmark既Intel CPU有幾勁又點,如果真係俾Intel獨大,到時一粒i3 CPU賣你萬3蚊都得
作者: zoin0000    時間: 2022-9-29 14:51

我話要對Intel公平啲呀,你睇唔睇到呀

我話左Cherry pick 間間有呀,你又睇唔睇到呀 ...
Mox 發表於 2022-9-29 01:37


你對個會改圖改數據的人同佢癲只係浪費時間
作者: sysiuhk    時間: 2022-9-29 17:54

本帖最後由 sysiuhk 於 2022-9-29 18:03 編輯

[deleted]
作者: 沙盒A    時間: 2022-9-30 00:16

同數字人咁認真做咩
作者: ahtung9323    時間: 2022-9-30 21:55

作為多年A粉 今次真係再次失望
打算試吓i記
作者: normalyan    時間: 2022-9-30 22:54

作為多年A粉 今次真係再次失望
打算試吓i記
ahtung9323 發表於 2022-9-30 21:55

其實冇乜粉唔粉, 邊個cp值高就用邊個
作者: Getchu    時間: 2022-10-1 00:08

其實冇乜粉唔粉, 邊個cp值高就用邊個
normalyan 發表於 2022-9-30 22:54


話粉就無咁誇,但係intel萬年四核同14nm+++++
好老實講如非必要真係唔想再食返煙
(有幾多人信當初真係解決唔到技術問題,等比AMD打到出煙就連摩爾定律都可以繼續實行)
睇多一兩代啦,當然啦,intel 如果真係繼續保持增長
去到zen2 AMD 16核打intel 6核咁既效能差距,我都會再返去煙

如果兩者10%差距,價錢我相信AMD會平,咁繼續用A無問題
始終CPU唔似GPU出咁多問題,用落A真係完全正常
作者: JIMillim    時間: 2022-10-1 01:30

其實7950x都可以咁玩...
kofz 發表於 2022-9-28 02:51 PM

簡單啲講, 依家無論intel或AMD
兩間廠有咁盡去咁盡, 將粒U推到上極限位
所以跟住落嚟出嘅新U, 功耗同熱量只會不斷上升
直到突破1nm關口, 情況就會有所改變
作者: 1756    時間: 2022-10-1 02:03     標題: RE: 冇啦冇啦,zen 4今次真係輸曬了

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 1756    時間: 2022-10-1 02:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: were12678    時間: 2022-10-1 10:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: uKernel    時間: 2022-10-1 11:22

成日話有競爭有進步,兩家競爭最終消費者用家得益,咩最好互相廝咬,但係好以係製造左越來越多intel 用家, ...
were12678 發表於 2022-10-1 10:46

消費者點會冇得益,12cores 5900x今日只需2千尾,以前只可買4cores,重可以勉強風冷,加塊2千左右主板,再加128G DDR4先3千,加隻d15 加多7百到,成set先9千,舊年買張3080都唔夠

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: allen05073003    時間: 2022-10-1 11:27

成日話有競爭有進步,兩家競爭最終消費者用家得益,咩最好互相廝咬,但係好以係製造左越來越多intel 用家, ...
were12678 發表於 2022-10-1 10:46

你唔諗下一家獨大個時
4 core 用左幾多年都無加過?
定因為你而家都淨係仲用緊4 core
咁對你黎講應該係大減價啦。
個時都好明顯4 cores 係唔多夠人開晒咁多野

via HKEPC Reader for Android
作者: yick    時間: 2022-10-1 12:16

本帖最後由 yick 於 2022-10-1 12:18 編輯
7950x去到盡啫,13900k未去到盡噃
13900k default 5.5,人哋一早oc到6.2啦,請問7950x唔用ln2上唔上到6.2 ...
1756 發表於 2022-10-1 02:10



   


7950X 上到50400分
等你13900K 測試丫~

作者: sam009    時間: 2022-10-1 13:06

7950X 上到50400分
等你13900K 測試丫~
yick 發表於 2022-10-1 12:16

A記yes咁乸勁 數字兄徹夜難眠烏
作者: 掃馬想機    時間: 2022-10-1 13:09

人地x3d都未出
作者: E    時間: 2022-10-1 13:19

7950X 上到50400分
等你13900K 測試丫~
yick 發表於 2022-10-1 12:16

等英國環境溫度跌落零下先

via HKEPC Reader for Android
作者: yick    時間: 2022-10-1 13:22

A記yes咁乸勁 數字兄徹夜難眠烏
sam009 發表於 2022-10-1 13:06



    等13900K 上到6.8GHZ
分數6萬

等緊佢丫

作者: yick    時間: 2022-10-1 13:23

等英國環境溫度跌落零下先  

via HKEPC Reader for Android
E 發表於 2022-10-1 13:19



你又知佢以前D 野?
作者: pnedved    時間: 2022-10-1 14:11

A記yes咁乸勁 數字兄徹夜難眠烏
sam009 發表於 2022-10-1 05:06

唔好搞到佢長期處於最高戒備狀態
作者: E    時間: 2022-10-1 16:25

你又知佢以前D 野?
yick 發表於 2022-10-1 13:23

有追開post 點會唔知呀

via HKEPC Reader for Android
作者: zetalai    時間: 2022-10-1 16:47

有追開post 點會唔知呀  

via HKEPC Reader for Android
E 發表於 2022-10-1 16:25

佢啲po其實誇張得來都幾amusing
作者: slim0080    時間: 2022-10-1 17:03

樓主又係你,你咁推Intel,咁我遲啲咪要成2000鎂買唔到intel ,求樓主咪推啦,放過用家啦, 大家跑下分開心下咪算
作者: were12678    時間: 2022-10-1 17:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: were12678    時間: 2022-10-1 17:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: inone2    時間: 2022-10-1 17:25

回覆 41# ahtung9323


    小見有咁理性的A粉,讚!!!
作者: inone2    時間: 2022-10-1 17:27

回覆 50# yick


    想請問一下,可以穩定運行幾耐呢???  如果日常或打機時可用,咁7950X又真係幾強噃!!!
作者: inone2    時間: 2022-10-1 17:35

成日話有競爭有進步,兩家競爭最終消費者用家得益,咩最好互相廝咬,但係好以係製造左越來越多intel 用家, ...
were12678 發表於 2022-10-1 10:46



    兩個問題黎,第一,近期電腦貴係事實,但唔止係CPU,而且大部份漲價的都係外置顯卡!!!

                            第二,intel 之前的確係唔爭氣,為了股價最大化找了一個 唔識電腦的CEO,現在新任CEO係紅禟仔出身,應該會似樣好多啦!!!!
作者: yick    時間: 2022-10-1 18:10

回覆  yick


    想請問一下,可以穩定運行幾耐呢???  如果日常或打機時可用,咁7950X又真係幾強噃!!!:ch ...
inone2 發表於 2022-10-1 17:27


No idea
作者: uKernel    時間: 2022-10-1 19:45

回覆  uKernel


敢無問題架,我同你1人拿  40000萬出離,去深水步  砌6部機,睇下有無人呀痛,睇下邊個入 ...
were12678 發表於 2022-10-1 17:17

唔好意思我睇唔到拿錢出來亂用,同有商業競爭用家得益討論相關有乜支持點,只係有種低文化冇邏輯嘅味道.

今次AMD用95度作為運作温度,引發 DerBauer佢又再delid, Tech Yes City和其他大V 玩undervolt, PBO performance curve,甚至underclock tunning等, 用幾%performance換回5950x level嘅result,呢d先真係精彩

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: allen05073003    時間: 2022-10-1 23:17

成日都跳制跳得咁勁好難搞   
有咩好講到

via HKEPC Reader for Android
作者: Getchu    時間: 2022-10-2 04:13

你講乜鬼嘢呀? 13900k=$589 7950x=$699,咁都唔係intel平過amd?定係你真係amd股東呀? ...
1756 發表於 2022-10-1 02:03


或者好簡單咁講,我同意今代intel係價位上比AMD進取
但實際效能差距仲係10%內,今代AMD連底板都貴
就算第時佢CPU降價我都唔會考慮

你唔洗特登抽一句來吵交,今代intel贏AMD我係同意的
就算實機出來同功率差距5%內都好,實際邊個贏5%,AMD貴左,定價失誤都係事實

我只係簡單比喻,要我食返煙起碼個差距起碼去到3950x vs i9-10900K
我信AMD粒U當時無論實際 效能/制程都應該算全面勝利

我對未來intel 4 euv係期待,如果下代intel繼續咁進取
唔洗擔心,zen5/zen6我都會自動跳船

我既結論都好簡單,只係差距目前唔足夠令我食返煙
再加上intel再獨大會點我相信大家都知,正正係咁先會支持AMD
希望兩者互相爭鬥,互有輸贏,今次輸價錢,下代降返就ok.
作者: kakamonster    時間: 2022-10-2 08:37

INTEL成功收復失地,AMD唯有用“核彈”報復!
作者: TEKKHG    時間: 2022-10-2 10:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ckloop    時間: 2022-10-2 13:04

回覆  uKernel


敢無問題架,我同你1人拿  40000萬出離,去深水步  砌6部機,睇下有無人呀痛,睇下邊個入 ...
were12678 發表於 2022-10-1 17:17


而家先留意到, 61樓師兄係講40000萬 = 4億....
作者: JIMillim    時間: 2022-10-2 13:18

本帖最後由 JIMillim 於 2022-10-3 20:57 編輯
我對未來intel 4 euv係期待,如果下代intel繼續咁進取
唔洗擔心,zen5/zen6我都會自動跳船
Getchu 發表於 2022-10-2 04:13 AM

其實CPU除咗設計外, 製程亦都好重要
依家最勁嗰三間晶片生產廠(intel、三星、台積電)鬥到你死我活, 好難講邊間會突圍而出

價錢方面, intel始終有規模優勢, 定價上可以進取啲
作者: chkichung    時間: 2022-10-2 14:26

7950X 上到50400分
等你13900K 測試丫~
yick 發表於 2022-10-1 12:16

下 液態氮都拎埋出黎比
用液態氮比人地Air cooling,
同AMD一樣做假數據

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: chkichung    時間: 2022-10-2 14:31

AMD年年都拎d無可能超到既數據
影到張相就當超到
長唔長行到根本唔理
個陣買佢amd顯卡話有60hz/4k,
用個陣得個30hz/4k,仲要卡畫面
賣又賣得貴 實際又廢

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: qcmadness    時間: 2022-10-2 15:00

本帖最後由 qcmadness 於 2022-10-2 15:02 編輯
其實CPU除咗設計外, 製程亦都好重要
依家最勁嗰三間晶片生產廠鬥到你死我活, 好難講邊間會突圍而出

價錢 ...
JIMillim 發表於 2022-10-2 13:18


intel無規模優勢
咁有優勢就唔會連續2季度GM最低
作者: Dcup    時間: 2022-10-2 15:04

AMD年年都拎d無可能超到既數據
影到張相就當超到
長唔長行到根本唔理
個陣買佢amd顯卡話有60hz/4k,
用個陣 ...
chkichung 發表於 2022-10-2 14:31



    講個笑話,intel D ppt數據好真實

明明佢連圖表都犯曬數據故意演示不公平既野
作者: s84292    時間: 2022-10-2 15:32

本帖最後由 s84292 於 2022-10-2 15:35 編輯
講個笑話,intel D ppt數據好真實

明明佢連圖表都犯曬數據故意演示不公平既野 ...
Dcup 發表於 2022-10-2 15:04


我見到intel張ppt, 連慢過上代1-2%的舊遊戲測試都放
仲好老實咁放5800x3d 個測試結果條紅線上去,
AMD自己發佈7950X個陣遊戲性能都唔放自家5800X3D啦
又唔識學下人地縮短條bar(即係由50開始,唔係由0)做到好似好大增幅咁
如果我係ceo實炒左做ppt果條友,真係倒米
作者: JIMillim    時間: 2022-10-2 15:46

本帖最後由 JIMillim 於 2022-10-3 20:58 編輯
intel無規模優勢
咁有優勢就唔會連續2季度GM最低
qcmadness 發表於 2022-10-2 03:00 PM

我指嘅係生產規模
intel由入門到高檔都有貨賣, 反觀AMD只有中至高檔, 入門到低檔產品欠奉
作者: Dcup    時間: 2022-10-2 15:50

我指嘅係生產規模
intel由低到高檔都有貨賣, 反觀AMD只有中至高檔, 低檔產品欠奉 ...
JIMillim 發表於 2022-10-2 15:46



    賣舊款其實都是低檔玩法....

低檔做唔到合理成本,係唔賺錢得好勁
作者: yick    時間: 2022-10-2 15:52

下 液態氮都拎埋出黎比
用液態氮比人地Air cooling,
同AMD一樣做假數據

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3 ...
chkichung 發表於 2022-10-2 14:26



    你地INTEL都可以用LN數據黎比
不服來辯
作者: JIMillim    時間: 2022-10-2 16:28

本帖最後由 JIMillim 於 2022-10-3 21:06 編輯
賣舊款其實都是低檔玩法...
Dcup 發表於 2022-10-2 03:50 PM

Ryzen 3000系列已經停產
依家AM4現貨最低檔係4000系, 不過打機效能同12100差唔多
https://youtu.be/NAhSDv_FAqc

雖然4500同12100f差唔多價錢, 但12100f支援PCIE5、DDR5
4500只係勝在多核, 所以冇性價比優勢之餘, 反而仲輸一小截
作者: qcmadness    時間: 2022-10-2 16:34

Ryzen 3000系列已經停產
依家AM4現貨最低檔嘅係5500, 不過打機效能同12100差唔多


12100平過5500, 所以AM ...
JIMillim 發表於 2022-10-2 16:28


Zen 2未停產
作者: qcmadness    時間: 2022-10-2 16:35

我指嘅係生產規模
intel由低到高檔都有貨賣, 反觀AMD只有中至高檔, 低檔產品欠奉 ...
JIMillim 發表於 2022-10-2 15:46


Intel係咁齊product就唔會market share跌足幾年啦
亦都明顯做唔到economies of scale, 點可能gm係咁跌

我亦都睇唔出13代會改變到d咩
作者: JIMillim    時間: 2022-10-2 16:35

本帖最後由 JIMillim 於 2022-10-3 10:41 編輯
Zen 2未停產
qcmadness 發表於 2022-10-2 04:34 PM

再更正一下
我指嘅係desktop 3000系, 唔係mobile或者其他部分
作者: qcmadness    時間: 2022-10-2 16:37

再更正一下
我指嘅係desktop, 唔係mobile或者其他部分
JIMillim 發表於 2022-10-2 16:35


1. desktop係未停既
2. desktop就算停左都唔影響product stack, 係amd覺得唔駛賣呢個價位je, Zen 2同Zen 3成本其實差唔多, chiplet die size只差10%, i/o die直頭一樣
作者: JIMillim    時間: 2022-10-2 16:38

本帖最後由 JIMillim 於 2022-10-2 16:44 編輯
Intel係咁齊product就唔會market share跌足幾年啦
qcmadness 發表於 2022-10-2 04:35 PM

始終大環境 係使用電腦嘅人數跌咗好多, 整體銷售數量一定及唔上以前
作者: qcmadness    時間: 2022-10-2 16:38

始終大環境 係使用電腦嘅人數跌咗好多, 銷售數量一定及唔上以前
JIMillim 發表於 2022-10-2 16:38


錯, amd仲係賣多左
係intel apple賣小左
作者: JIMillim    時間: 2022-10-2 16:47

1. desktop係未停既
qcmadness 發表於 2022-10-2 04:37 PM

上年已經有人講R5 3600停產
https://forum.gamer.com.tw/C.php?bsn=60030&snA=582994

最近我見呢度有ching反映, 又係拎粒R5 3600上代理換貨
代理表示粒U已經停產, 要加錢換5600
作者: qcmadness    時間: 2022-10-2 16:50

本帖最後由 qcmadness 於 2022-10-2 16:53 編輯
上年已經有人講R5 3600停產


最近我見呢度有ching反映, 又係拎粒R5 3600上代理換貨
代理表示粒U已經停產 ...
JIMillim 發表於 2022-10-2 16:47


香港d代理就算把啦
呢1-2年, 由某幾個大代理的回覆, 就知道佢地當你水魚, 買水貨都無咁嬲
作者: E    時間: 2022-10-2 17:02

我見到intel張ppt, 連慢過上代1-2%的舊遊戲測試都放
仲好老實咁放5800x3d 個測試結果條紅線上去,
AMD自己 ...
s84292 發表於 2022-10-2 15:32

5800X3D LTT 加架

via HKEPC Reader for Android
作者: kazenorin    時間: 2022-10-2 17:03

5800X3D LTT 加架  

via HKEPC Reader for Android
E 發表於 2022-10-2 17:02


Intel 官方原版有條線但冇 Bar
作者: JIMillim    時間: 2022-10-2 17:23

香港d代理就算把啦
呢1-2年, 由某幾個大代理的回覆, 就知道佢地當你水魚, 買水貨都無咁嬲 ...
qcmadness 發表於 2022-10-2 04:50 PM

香港代理不濟係一回事, 但停產係另一回事
我上面貼條link係指台灣嗰邊都係咁, 究竟你有冇睇清楚呢?
作者: qcmadness    時間: 2022-10-2 17:25

香港代理不濟係一回事, 但停產係另一回事
我上面貼條link係指台灣嗰邊都係咁, 究竟你有冇睇清楚呢? ...
JIMillim 發表於 2022-10-2 17:23


我有睇
作者: s84292    時間: 2022-10-2 18:12

5800X3D LTT 加架  

via HKEPC Reader for Android
E 發表於 2022-10-2 17:02


唔係,LTT係加左條BAR落去
本身INTEL 只係加條紅線,我覺得連AMD自己都唔提,INTEL何必自己加落去
作者: yick    時間: 2022-10-2 20:34

數字兄又深潛
作者: kcthomlau    時間: 2022-10-2 21:34

其實AMD出粒5900X3D可能好過出ZEN4
作者: roytam1    時間: 2022-10-2 23:34

數字兄又深潛
yick 發表於 2022-10-2 20:34



    係囉,次次都咁,可唔可以ban左佢
作者: roytam1    時間: 2022-10-2 23:36

上年已經有人講R5 3600停產


最近我見呢度有ching反映, 又係拎粒R5 3600上代理換貨
代理表示粒U已經停產 ...
JIMillim 發表於 2022-10-2 16:47



    停左,然後出Zen3核嘅AF版
https://z-upload.facebook.com/hkepc/posts/10158982668708946
作者: JIMillim    時間: 2022-10-3 01:19

停左,然後出Zen3核嘅AF版
roytam1 發表於 2022-10-2 11:36 PM

有評論話可能係虛假/錯誤
https://forums.tomshardware.com/ ... nian-store.3779523/
作者: 222Z    時間: 2022-10-3 01:49

嘈咩,撈埋個 Amtel 啊笨

邊個贏邊個輸洗咩拗,風水輪流轉,一家獨大永無進步兼要貴,各有勝負做user既咪跟自己喜好同銀紙決定買邊套咪幾好

P3P4年代要快就I,要平就A,有選擇有咩? 只要唔係輸到要收檔,一時勝負有咩好拗,今日可以贏曬,下個月又有新野出唔通就代表輸曬?

BTW, 4000左右會打下機(唔洗最高標準,有老花了),做下文書用咩好





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2