Board logo

標題: [操作疑難] 裝咗win11就完全連線唔到去tv box [打印本頁]

作者: elevenbrother    時間: 2022-9-18 19:25     標題: 裝咗win11就完全連線唔到去tv box

本來tv box係用嚟連線去pc取file睇片,但係裝咗win11就完全連線唔到去tv box,在pc上的"網絡"有時睇到有時睇唔到自己hdd,亦睇過set嘢完全冇問題和win7的一樣,唔知出咗咩問題呢?
作者: 火雲耶神    時間: 2022-9-18 19:33

陰公
作者: E    時間: 2022-9-18 20:13

電腦設定開返SMB V1

via HKEPC Reader for Android
作者: kofz    時間: 2022-9-18 23:08

本來tv box係用嚟連線去pc取file睇片,但係裝咗win11就完全連線唔到去tv box,在pc上的"網絡"有時睇到有時 ...
elevenbrother 發表於 2022-9-18 19:25

你可以試下經 kodi

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: alan216hk    時間: 2022-9-19 08:19

Win 11

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: allen05073003    時間: 2022-9-19 09:06

電腦設定開返SMB V1

via HKEPC Reader for Android
E 發表於 2022-9-18 20:13

應該係呢個問題

via HKEPC Reader for Android
作者: tgo    時間: 2022-9-19 11:15

+1,應該係呢個問題 。

應該係呢個問題  

via HKEPC Reader for Android
allen05073003 發表於 2022-9-19 09:06

作者: elevenbrother    時間: 2022-9-19 11:57

本帖最後由 elevenbrother 於 2022-9-19 12:03 編輯

ok喇!係可以連線去tv box,不過電腦上的"網絡"都係睇唔到自己啲file,唔似得win7咁可以睇到
作者: jimie    時間: 2022-9-19 12:51

Domain 唔同





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2