作者: IanW 時間: 2022-7-14 12:15 標題: 公司用真文書機
真係開始頂唔順公司部 i7-4770 了.
想砌返部 12400/12500....
想問一下, AMD 係咪仲未有差不多或對等性價的系統?
12 代係咪一定要用 Win11? 我仲想留係 Win10.
intel 係咪除便買 RAM, 唔駛 Zen 咁要挑 RAM (DDR4)?
有無 MB 建議? 最好有 wifi.
同埋而家係咪唔興有 5.25 吋口的 case? 除手搵都係無o既?
$7-8k 連 windows, 不用 display card 點玩好?
Thanks.
作者: blackkh 時間: 2022-7-14 12:34
本帖最後由 blackkh 於 2022-7-14 12:41 編輯
公司機買部廠機,12代i5,已經夠用,4xxx已經有正版windows,12代cpu是可以裝windows,自己砌,12代i5+1tb ssd+ 16gb ram大約4千多,未計windows,如果要光碟機口有很多機箱都有,但光碟機基本上現在很少人用
作者: ckyuen2 時間: 2022-7-14 13:24
公司用+正版win+唔使顯卡都係廠機方便
可以包埋薄dvd drive
只係win 10 可能要同客服溝通
amd單核未追上,同埋一般開機慢
除非經常用盡多核否則無乜優勢
作者: rockie577 時間: 2022-7-14 14:06
我公司desktop 仲用緊 I3-3240

作者: 飯團A號 時間: 2022-7-14 14:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: raylee 時間: 2022-7-14 14:19
5.25 dvd drive could be External
作者: IanW 時間: 2022-7-14 14:22
用行機係方便, 我全公司, 包括而家用緊的都係 Dell 黎.
但係佢地好多時都會係有點觀音頭掃把腳的...
除手去 Dell 度 click 12500... 有 2x8GB 呀... 但係得 256GB SSD... 無得改, 只可以加.
都要 $5600 了.
公司機係要有個 DVD driver 的, 唔係忽然會有人隊隻碟黎叫你 copy 野或者 rip 左佢.... 當然啦, 而家可以買隻 external 齊齊用都得...
作者: blackkh 時間: 2022-7-14 14:29
本帖最後由 blackkh 於 2022-7-14 14:31 編輯
咁就砌機,i5+1tb ssd +16gb ram+正版windows應該5xxx都可以了,dvdrom買個外置普通都是百多元(其實i5用12400已經可以)
via HKEPC Reader for Android
作者: raylee 時間: 2022-7-14 14:40
本帖最後由 raylee 於 2022-7-14 14:41 編輯
DELL 都可以隨時自己加
作者: tunster 時間: 2022-7-14 14:41
公司用我都係一律建議廠機, 特別 Dell 可以叫上門維修, 做咩要砌, 有事自己煩要搬落去整, 仲要唔知啲硬嘢有無撞.
其實 Windows 11 無問題, 用落仲快 Win 10 少少, 新機唔好用 10 啦
作者: super_hkg 時間: 2022-7-14 14:45
4770 文書用邊忽慢? 樓主咩用途?
慢可能係SSD 就死
作者: IanW 時間: 2022-7-14 15:01
https://www.centralfield.com/?woopbUrl=MTY1NzgxMDIzNg
係 centralfield 除手 click, $6800.
原來佢無 Windows 10... 亦無 Fractal design.
似乎打夠 32GB RAM 都仲得喎.
12400/12500 要唔要買過把 CPU風扇heatsink?
作者: raylee 時間: 2022-7-14 15:03
4770 copy rip dvd ok la
作者: nelsonlee130 時間: 2022-7-14 15:03
公事用機自己砌

其實公司買咩機用, 嗰部咪真文書機囉
office大半年前換
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2330391&k=3e1070ae4758866f8c5b988cc1197d71&t=1782679428&sid=2NzyO69wsj

作者: IanW 時間: 2022-7-14 15:04
Thanks... 唔駛獨顯, 唔打機, 開圖都係 d 無 texture 的 3D 圖.
唔挑好耐? 我部 3700X 都係買左兩年多咋喎....
Fractal design pop air 這個 case 幾得意喎.
作者: IanW 時間: 2022-7-14 15:05
自己加 ram 加 hdd/ssd 都試過.
但主 ssd 換就未試過.... 而且要佢隻 256GB SSD 黎做乜好?
作者: IanW 時間: 2022-7-14 15:09
上門維修係好, 我都 call 過佢上黎換 power supply.... 但係 driver 哩 d 要死咪一樣死... 佢 d driver 更唔會點 update... 好似我而家部機個 usb3.0 port 時得時唔得, 都唔會 call 黎搞架啦.
公司其他人我一定買 dell 佢地用, 只係自己用果部要搞都係自己搞, 可以自己執.
作者: IanW 時間: 2022-7-14 15:10
仲用緊 HDD.... 已經自己加左去 8GB RAM.
作者: tunster 時間: 2022-7-14 15:12
上門維修係好, 我都 call 過佢上黎換 power supply.... 但係 driver 哩 d 要死咪一樣死... 佢 d driver ...
IanW 發表於 2022-7-14 15:09
砌如果撞 driver 你仲頭痕
不過你語氣都係好得閒自己搞嘅, 咁都係好事...
作者: blackkh 時間: 2022-7-14 15:17
係 centralfield 除手 click, $6800.
原來佢無 Windows 10... 亦無 Fractal design.
似乎打夠 32GB RAM ...
IanW 發表於 2022-7-14 15:01
其實12400基本上用原廠散熱都夠用,你的要求祇是一部簡單文書機,原有機都夠做,換隻ssd落去已經可以
via HKEPC Reader for Android
作者: blackkh 時間: 2022-7-14 15:22
另外你現在部機用緊的windows是甚麼版本,是win7升上來?自己買的oem版定盒裝版?
via HKEPC Reader for Android
作者: raylee 時間: 2022-7-14 15:38
u do not want to clone hdd to ssd ?
作者: IanW 時間: 2022-7-14 16:10
有考慮過.... 但都要加埋 RAM 至得, 唔係都係兩野爆 RAM.
而家仲有無 DDR3 RAM 買?
作者: IanW 時間: 2022-7-14 16:11
另外你現在部機用緊的windows是甚麼版本,是win7升上來?自己買的oem版定盒裝版?
via HKEPC Reader for And ...
blackkh 發表於 2022-7-14 15:22
仲堅持 Win7 中.... 行機跟的.
作者: IanW 時間: 2022-7-14 16:14
基本上都係 MB 的 driver 黎, 而家新機落地, 都係 MB 佢 d driver, 最易撞都係 display card 吧?
作者: raylee 時間: 2022-7-14 16:47
咁新机啦
作者: blackkh 時間: 2022-7-14 16:47
2手大把啦,去新高登扶手電梯上一樓右邊有一間舖,老闆是肥佬來的,一條8gb ddr3 1600應該大約百3,4元 ,自己格一格價
via HKEPC Reader for Android
作者: blackkh 時間: 2022-7-14 16:59
其實現在windows撞driver機會比較少,你現在是用緊win7可以上win10,有兩方法,一是升級方法,直接升win10(升完可以clone去ssd或直接重裝),另一方法是你是win7廠機應該有一條key lable,上去微軟官網製作一win10裝機usb,換隻ssd落去,用win10裝機,裝回win7同一版本,32&64bit沒限,裝64bit,不然加幾多ram都沒用,祇要入win7key就可啟動,升級或已裝過win10的機,以後重裝都不用入key,重裝時問你拿key選我沒有key,裝完上到網就可以啟動,至於driver,win10大部份都幫你裝了,沒有的上機的官網下載(基本上都不用)
via HKEPC Reader for Android
作者: ckyuen2 時間: 2022-7-14 18:09
唔建議自己升公司機個windows
就算去ssd新裝,都要留返跟機果份響硬碟,幾分鐘內可以還原
否則你老細追究的話唔知咩後果
帶自己機就無呢個問題
作者: antonyhk 時間: 2022-7-14 18:16
我公司部文書機係5900X, B450板,32GB RAM及RX5700 XT, 用32吋小米curved Mon, 工作及打機兼備
作者: tunster 時間: 2022-7-14 19:00
你之前先講個 USB 問題係driver?
作者: IanW 時間: 2022-7-14 19:20
應該唔係 driver, 似係 hardware 問題.
得一排又唔得一排. 唔得果時插左係無反應的, 唔係感嘆號.
作者: IanW 時間: 2022-7-14 19:22
無打算升級 win10.... 只會更食 ram.
作者: IanW 時間: 2022-7-14 19:23
你部文書幾勁過我屋企打機果部.....
作者: blackkh 時間: 2022-7-14 19:38
作者: IanW 時間: 2022-7-14 19:52
你忘了我那台是老機, 個 windows 積左好多野.
同埋 win7 上 win10 同新裝 win10 應該有分別吧.
作者: blackkh 時間: 2022-7-14 20:00
作者: Miipp 時間: 2022-7-14 20:18
早前部動物機換左做 12100,行 win10,上網順到爆登
作者: allen05073003 時間: 2022-7-14 20:57
搵sale 有得加再加比優惠。
就係dell 官方搵客服咁。只要有位都會加比你
via HKEPC Reader for Android
作者: usei 時間: 2022-7-14 21:37
回覆 7# IanW
Vostro 3710 有 12400 16/512
作者: IanW 時間: 2022-7-15 09:19
可以架咩? 行機都得?
作者: IanW 時間: 2022-7-15 09:20
搵sale 有得加再加比優惠。
就係dell 官方搵客服咁。只要有位都會加比你
via HKEPC Reader for Android ...
allen05073003 發表於 2022-7-14 20:57
Thanks, 等我得閒搵個 sale 吹下水先.
作者: blackkh 時間: 2022-7-15 10:05
當然得,你廠機有一條win7 key lable,貼在機身的,你上微軟官網製作一win10裝機usb(預備一隻8gb或以上usb)可以直接燒成裝機usb,記得是win7家用進階版就裝回win10家用版,專業版就裝回專業版,32&64bit沒限,裝64bit,不然你多多ram都沒用,通常在問我入key那步我選我沒有key,等到裝完所有入回windows才入key就可啟動,我不知裝過幾多廠機win7升win10
via HKEPC Reader for Android
作者: yick 時間: 2022-7-17 23:54
幾多GB RAM?
作者: rcbananahk 時間: 2022-7-18 14:19
4XXX 太多選擇lu
呢個價去到I5 5年保都得
駛鬼自己砌
作者: rockie577 時間: 2022-7-18 15:41
本身得4, 後尾頂唔順自己加到8
作者: dom 時間: 2022-7-18 23:54
廠機 Dell / Lenovo 有12代了
如果你問 vendor 拿價應該 $ 7000 內買到 Win10 Pro 既 Core i5-12500 / 8GB / 512GB SSD (連三年 ProSupport)
作者: dom 時間: 2022-7-18 23:56
叫你 IT 部搵 vendor 問啦 , reseller 有得 CTO 有得customize config
Dell 官網 廢的 , default 256GB SSD 邊夠用
作者: dom 時間: 2022-7-18 23:56
竟然係AMD

作者: dom 時間: 2022-7-18 23:58
樓主公司用d software 肯定全部夾到 Windows 11 ?
重有 Win 11 要拖住 Microsoft account 佢公司 IT 又比唔比咁tag
作者: tunster 時間: 2022-7-19 10:39
樓主公司用d software 肯定全部夾到 Windows 11 ?
重有 Win 11 要拖住 Microsoft account 佢公司 IT 又比 ...
dom 發表於 2022-7-18 23:58
樓主講只係"仲想", 即係無必要性, 即係佢無軟件夾唔夾問題, 再講 Win10 用得 Win11 一定用倒
邊個話 Win11 一定要拖 Microsoft Account? 我全部都係 local account
作者: IanW 時間: 2022-7-19 13:31
公司的 IT 部, 咪我本人囉.... 細公司向來都係職能百搭.
其實真係有 d 舊工具軟件, 唔知新 Windows 用唔用得的. 可以的話我想留係 Win7 添.... 不過新系統用 Win7 可能仲煩過用 Win10.
作者: IanW 時間: 2022-7-19 13:32
Thanks ... 等我買左新機試下裝個新 win 落部機先.
作者: rcbananahk 時間: 2022-7-19 13:57
回覆 52# IanW
新機出係WIN11 PRO LICENSE, WIN10 PRO種
作者: rcbananahk 時間: 2022-7-19 13:57
回覆 47# dom
7000 夠買I7 la
作者: IanW 時間: 2022-7-19 14:17
7000 i7 就應該十分掃把腳了.
作者: rcbananahk 時間: 2022-7-22 14:59
回覆 56# IanW
唔會啦
正常16GB 512 最多無WIFI 囉
作者: raylee 時間: 2022-7-22 15:23
本帖最後由 raylee 於 2022-7-22 15:37 編輯
$7068 incl wifi
DELL
https://www.dell.com/zh-hk/shop/ ... desktop/v3910-d1700
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2331545&k=3e0ad1f72ed50d604b7a2e4653ef19ec&t=1782679428&sid=2NzyO69wsj

作者: vinsai 時間: 2022-7-22 17:15
Dell Optiplex 7000
basic
i3 12100, 4GB, 1TH HDD $3400
upgrade to
i5 12500, 8GB, 256GB SSD $4900
RAM, SSD叫Dell再upgrade就貴好多
4GB-> 8GB + $500
4GB-> 16GB +$1080
4GB->32GB + $2500
作者: rcbananahk 時間: 2022-7-25 11:44
回覆 58# raylee
咪玩 公司用唔會砌機啦
唔計保養, 砌+送貨+裝都係錢
作者: IanW 時間: 2022-7-28 10:44
似乎大家都好抗拒公司用"砌機"喎....
我就全公司都係 Dell 機+Mac, 但有得開公數砌部啱口味的機, 就可樂而不為? 最緊要係老世無問題, 用果個, 即係自己, 又無問題.
所謂行機保養亦唔等於唔駛理, 都係要行埋去幫佢地搞 (rather than call 人第二日上黎慢慢搞). 最大用處只不過真係死硬件時, call 佢上黎換, 唔係要自己攞去代理搞.
全公司咁多年用左一次哩個服務, 次次都係夠期買過.
講講哩次部機結果先.
Dell 報, 3 年保用:
12500 + 16GB RAM + 1TB SSD + Win10 Pro = $6739
自己搵人砌, 加埋朋友幫手 call 架 van 送黎, 自己去買 Windows:
12400 + 32GB RAM + 970 EVO Plus 1TB SSD + Win10 Pro BOX = $7239
返到黎自己插兩隻公司剩餘物資 320GB 放 Data. 仲有大把位日後插乜都得.
差價剛剛好是 $500. 值唔值見仁見智.
其實都唔駛點出力.
都係果句其他同事就一定會買 Dell 俾佢.

作者: rcbananahk 時間: 2022-7-29 14:30
回覆 61# IanW
我而家通常賣5年保算9數
中意自己玩又OK 既
不過而家年紀大LU, 我部砌機都搵A SIR 算
作者: rcbananahk 時間: 2022-7-29 14:32
回覆 56# IanW
大約價啦
$5500
Mini 機
I5-12500T
8GB RAM
512SSD
無WIFI
WIN10 PRO/WIN 11 PRO
5年保養
我覺得十分抵
作者: vinsai 時間: 2022-7-29 15:15
最抵應該係搵dell報
12500 + 4GB RAM + 1TB HDD + Win10 Pro
應該4千中就得
之後自己買RAM, SSD
作者: Miipp 時間: 2022-7-29 23:37
最抵應該係搵dell報
12500 + 4GB RAM + 1TB HDD + Win10 Pro
應該4千中就得
之後自己買RAM, SSD ...
vinsai 發表於 2022-7-29 15:15
幾 good 喎
廠機同 M$ 買拉臣有超持價, 計埋 winpro 零售版價錢砌機係無優勢
作者: 一男子 時間: 2022-7-29 23:58
最抵應該係搵dell報
12500 + 4GB RAM + 1TB HDD + Win10 Pro
應該4千中就得
之後自己買RAM, SSD ...
vinsai 發表於 2022-7-29 15:15
仲有4GB ram既機賣?我見dell個網全部機都係8GB ram起跳
作者: mdws2002 時間: 2022-8-3 23:52
樓主公司用d software 肯定全部夾到 Windows 11 ?
重有 Win 11 要拖住 Microsoft account 佢公司 IT 又比 ...
dom 發表於 2022-7-18 23:58
開完機先好插LAN線就可以用Local Account。
作者: vinsai 時間: 2022-8-4 09:13
我公司有同dell長期合作
Dell Optiplex basic config:
i3 + 4GB + 1T HDD + Win 10 Home
$3300左右就得
作者: 一男子 時間: 2022-8-4 20:52
我公司有同dell長期合作
Dell Optiplex basic config:
i3 + 4GB + 1T HDD + Win 10 Home
$3300左右就得 ...
vinsai 發表於 2022-8-4 09:13
4GB ram仲要HDD行win 10實慢到抽筋

作者: vinsai 時間: 2022-8-5 09:17
所以一定要upgrade
但跟dell upgrade就貴好多
自己去買就平靚正


