作者: 飯團A號 時間: 2022-7-7 23:50 標題: Meteor Lake 粒 iGPU 砍左 1/3
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nelsonlee130 時間: 2022-7-7 23:54
molamola
作者: ckyuen2 時間: 2022-7-8 00:09
仲係6大8細
都係得 av1 encode可以sell吓
作者: kcthomlau 時間: 2022-7-8 00:51
笑左,唔怪得Meteor Lake咁Lake渣啦
作者: 沙盒A 時間: 2022-7-8 01:14
LP E core......大細超細核...
作者: notepad 時間: 2022-7-8 01:46
Meteor Lag
作者: kofz 時間: 2022-7-8 02:59
本帖最後由 kofz 於 2022-7-8 10:12 編輯
Meteor Lake (Intel 14代)
之前一直話會有最多192EU 既iGPU
最新igor's Lab爆料顯示
最需要iGPU 既流動版 U ...
飯團A號 發表於 2022-7-7 23:50
砍唔砍其實無所謂
横掂都輸比 amd apu
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: ckyuen2 時間: 2022-7-8 07:23
一係早買早玩
一係等15代 40C48T咁話
https://www.google.com.hk/amp/s/ ... s-compute-tile/amp/
作者: 飯團A號 時間: 2022-7-8 09:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mlyu 時間: 2022-7-8 10:11
定係 E core 再分一個 cluster 係行慢啲?
作者: mlyu 時間: 2022-7-8 10:13
唔明又 tGPU, 又 GPU, 佢究竟有幾多 GPU?

作者: 飯團A號 時間: 2022-7-8 10:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ~Mars~ 時間: 2022-7-8 10:59
應該啦
高不成低不就
AMD 玩CPU + 2CU , APU 同上代low end dGPU 有得fight 實際好多
作者: 沙盒A 時間: 2022-7-9 00:19
不過APU暫時又未有roadmap分tile.....
最有可能暫時得CDNA3
作者: usei 時間: 2022-7-9 11:37
NV 可以繼續賣 MX 550 / 570 唔洗出新卡
192 EU 用 FSR 可以追貼 3050
128 就唔得
作者: kcthomlau 時間: 2022-7-9 19:24
本帖最後由 kcthomlau 於 2022-7-9 14:46 編輯
或者煙想人用自家獨顯

