Board logo

標題: [中央處理器] Meteor Lake 粒 iGPU 砍左 1/3 [打印本頁]

作者: 飯團A號    時間: 2022-7-7 23:50     標題: Meteor Lake 粒 iGPU 砍左 1/3

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nelsonlee130    時間: 2022-7-7 23:54

molamola
作者: ckyuen2    時間: 2022-7-8 00:09

仲係6大8細
都係得 av1 encode可以sell吓
作者: kcthomlau    時間: 2022-7-8 00:51

笑左,唔怪得Meteor Lake咁Lake渣啦
作者: 沙盒A    時間: 2022-7-8 01:14

LP E core......大細超細核...
作者: notepad    時間: 2022-7-8 01:46

Meteor Lag
作者: kofz    時間: 2022-7-8 02:59

本帖最後由 kofz 於 2022-7-8 10:12 編輯
Meteor Lake (Intel 14代)
之前一直話會有最多192EU 既iGPU
最新igor's Lab爆料顯示
最需要iGPU 既流動版 U ...
飯團A號 發表於 2022-7-7 23:50

砍唔砍其實無所謂

横掂都輸比 amd apu

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: ckyuen2    時間: 2022-7-8 07:23

一係早買早玩
一係等15代 40C48T咁話
https://www.google.com.hk/amp/s/ ... s-compute-tile/amp/
作者: 飯團A號    時間: 2022-7-8 09:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mlyu    時間: 2022-7-8 10:11

LP E core......大細超細核...
沙盒A 發表於 2022-7-8 01:14



定係 E core 再分一個 cluster 係行慢啲?
作者: mlyu    時間: 2022-7-8 10:13

一係早買早玩
一係等15代 40C48T咁話
ckyuen2 發表於 2022-7-8 07:23



唔明又 tGPU, 又 GPU, 佢究竟有幾多 GPU?


作者: 飯團A號    時間: 2022-7-8 10:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ~Mars~    時間: 2022-7-8 10:59

應該啦
高不成低不就
AMD 玩CPU + 2CU , APU 同上代low end dGPU 有得fight 實際好多
作者: 沙盒A    時間: 2022-7-9 00:19

個名叫 Tile GPU 係因為Intel 會同AMD 一樣, 一粒CPU 入面分不同die
唔再成粒由Intel 一次過整
粒 GPU 會 ...
飯團A號 發表於 2022-7-8 10:22

不過APU暫時又未有roadmap分tile.....
最有可能暫時得CDNA3
作者: usei    時間: 2022-7-9 11:37

砍唔砍其實無所謂

横掂都輸比 amd apu

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
kofz 發表於 2022-7-8 02:59


NV 可以繼續賣 MX 550 / 570 唔洗出新卡

192 EU 用 FSR 可以追貼 3050
128 就唔得
作者: kcthomlau    時間: 2022-7-9 19:24

本帖最後由 kcthomlau 於 2022-7-9 14:46 編輯
NV 可以繼續賣 MX 550 / 570 唔洗出新卡  

192 EU 用 FSR 可以追貼 3050
128 就唔得 ...
usei 發表於 2022-7-9 03:37


或者煙想人用自家獨顯





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2