作者: a99 時間: 2022-6-27 16:27 標題: PC寒冬來了5nm Zen4銳龍7000碰上壞運氣:AMD桌面市場下滑
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nelsonlee130 時間: 2022-6-27 16:54
其實有幾人真係睇過A/I份財報

作者: 200801 時間: 2022-6-27 17:07
AMD 又唔系特別平

已經冇性價比
作者: rfdingo 時間: 2022-6-27 17:10
寒冬啦,係咪會易買又無炒價呢

作者: 飯團A號 時間: 2022-6-27 17:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kennyleunghk 時間: 2022-6-28 01:36
教材式斷章取義

作者: kofz 時間: 2022-6-28 02:05
從來Server先最好賺
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: 沙盒A 時間: 2022-6-28 02:06
Sapphire rapid幾時出?
PVC幾時上市?

作者: allen05073003 時間: 2022-6-28 09:27
咁多人因為肺炎買左新電腦,應該會靜一靜啦
不過我見身邊D人仲會傾緊買laptop個D,但desktop就
via HKEPC Reader for Android
作者: 飯團A號 時間: 2022-6-28 09:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yangtz 時間: 2022-6-28 10:38
本帖最後由 yangtz 於 2022-6-28 10:39 編輯
PC寒冬 <---- I like it..
GPU 寒冬 快D 到 pls!...
作者: yohoman0000 時間: 2022-6-28 18:54
AMD家用市場點解成日冇貨?產能唔夠的確係主因,但個主因背後係因為d 大客搶哂d貨,AMD呢幾年搶左intel幾多server side生意似乎真係冇咩人知咁,intel11代後似乎走錯路,努力提升ipc但唔理功耗,而家server side反而比AMD追過左,核心少耗電高效能弱全面比AMD屈緊機
via HKEPC Reader for Android
作者: qcmadness 時間: 2022-6-28 19:07
仲唔all in INTC?
作者: Dcup 時間: 2022-6-28 22:27
家用野都有商用客搶果下西黎
作者: crossfire0083 時間: 2022-6-28 23:27
Amd生產主力在 server side
作者: kcthomlau 時間: 2022-6-28 23:37
粉絲會想俾premium price?
寒冬咪好囉
又易買又炒唔起
粉唔粉都想寒冬啦
何況點解寒冬就係AMD桌面市場下滑?
INTEL寒冬會升咩?
呢D帖都幾7下
作者: dom 時間: 2022-6-29 08:33
夠 Intel 個股價寒冬 ?
上年 $50 買入 依家 $37.8
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: jimking332 時間: 2022-6-29 09:28
其實呢度有幾多係intel/AMD股東? 我估99.9%都唔係, 所以寒唔寒冬跟本唔關佢地事, 要關心既淨係邊間廠出到又平又快既U就夠.
作者: yohoman0000 時間: 2022-6-29 11:13
商用點會搶家用U,只係AMD接大量商用單搞到9成產能都用左去生產商用U,留比家用既好少
via HKEPC Reader for Android
作者: yohoman0000 時間: 2022-6-29 11:16
最好2間開戰大家有又平又勁U用先係好事
因此我睇好i記進軍顯卡市場
via HKEPC Reader for Android
作者: jimking332 時間: 2022-6-29 12:46
鐘意還鐘意, 利盈還利盈, 其實最好自己鐘意個間, 望都望佢生意差搞到要再減價啦, 唔明咁緊張一定要講到自己鐘意個間好賣得為乜(唔通驚比人覺得自己品味差?

作者: nelsonlee130 時間: 2022-6-29 13:06
脷伸
係咪有發言權喇
作者: nelsonlee130 時間: 2022-6-29 13:19
回覆 17# dom
長線投資
https://www.hkepc.com/forum/redirect.php?goto=findpost&ptid=2648395&pid=40860829
作者: hambaba 時間: 2022-6-29 13:43
冇貨
又唔係平
作者: Pennylau 時間: 2022-6-29 15:25
同你一樣,amd賺緊,NVDA蝕緊
作者: nelsonlee130 時間: 2022-6-29 16:21
回覆 25# Pennylau
拆4前已入
作者: 1755 時間: 2022-6-29 17:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kcthomlau 時間: 2022-6-30 00:42
OT買美股邊間平?
"0"佣貴蝕貴匯價都係搵笨
作者: dom 時間: 2022-6-30 00:58
呢排美股唔多惦
作者: dicksoncs 時間: 2022-6-30 10:57
本帖最後由 dicksoncs 於 2022-6-30 10:59 編輯
https://www.hkepc.com/forum/redirect.php?goto=findpost&ptid=2667509&pid=41181453
我公司的機都由HP 830/840 G6, 全面轉用HP 735 G6, 745 G7, 845 G8, From 8265U to AMD Ryzen 5 PRO 4650U / 5650U

作者: dicksoncs 時間: 2022-6-30 11:00
本帖最後由 dicksoncs 於 2022-6-30 11:09 編輯
商用點會搶家用U,只係AMD接大量商用單搞到9成產能都用左去生產商用U,留比家用既好少
[quote]我公司的機都由HP 830/840 G6, 全面轉用HP 735 G6, 745 G7, 845 G8, From 8265U to AMD Ryzen 5 PRO ...
作者: dicksoncs 時間: 2022-6-30 11:00
本帖最後由 dicksoncs 於 2022-6-30 11:09 編輯
全面轉用HP 735 G6, 745 G7, 845 G8, From 8265U to AMD Ryzen 5 PRO 3500U, 4650U, 5650U
作者: dicksoncs 時間: 2022-6-30 11:02
本帖最後由 dicksoncs 於 2022-6-30 11:08 編輯
商用點會搶家用U,只係AMD接大量商用單搞到9成產能都用左去生產商用U,留比家用既好少
全面轉用HP 735 G6, 745 G7, 845 G8, From 8265U to AMD Ryzen 5 PRO 3500U, 4650U, 5650U
AMD laptop 開心使用中。。。
作者: 1755 時間: 2022-6-30 13:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Answer 時間: 2022-7-1 06:00
2023 定2123? 定係...

作者: Dcup 時間: 2022-7-1 13:02
你覺得個個都用商用機做生意嗎?家用一說唔精準,應該話一般用途u先係
作者: CMS 時間: 2022-7-3 10:06
我還在用AMD A10-7850K 都用了七年以上
只係上網,真的很夠用
作者: Dcup 時間: 2022-7-3 10:17
高熱低能,唔係唔得,大食無力但行得走得囉
作者: CMS 時間: 2022-7-3 10:24
本帖最後由 CMS 於 2022-7-3 10:28 編輯
高熱低能,是相對的 (CPU用得幾個% ,真的多10倍時都係多 1XW 唔熱得去邊 )
我一星期,真的開唔到幾次機,應該是用十年我部電腦都未會必壞
用量太少了 想轉用4650U 系 等AMD 出Zen4 ,到時睇下有沒有平貨買
作者: nivlacckw 時間: 2022-7-3 12:32
全面轉用HP 735 G6, 745 G7, 845 G8, From 8265U to AMD Ryzen 5 PRO 3500U, 4650U, 5650U
AMD laptop 開 ...
dicksoncs 發表於 2022-6-30 11:02
Ryzen pro/ Ryzen embedded 係好正,AMD好大方全部都有ram encryption.
Intel就要11代先開始有TME
via HKEPC Reader for Android
作者: killuer_edwin 時間: 2022-7-4 09:23
知唔知 Zen4 今年邊個月出 想快啲轉用PCIe 5.0 SSD
作者: ray7a7 時間: 2022-7-5 21:32
Q4 左右,希望Zen4 出左,DDR5再跌到相近DDR4價
睇黎冇得好似十年之前咁玩, 全5.0 平台,DDR5,PCIE5,SATA5
via HKEPC Reader for Android
作者: normalyan 時間: 2022-7-5 21:41
仲有m$ nvme Direct Storage

