標題: [中央處理器] jd 994人仔就買到一粒5600 [打印本頁]
作者: evan11 時間: 2022-6-14 13:57 標題: jd 994人仔就買到一粒5600
平香港成3至400蚊港紙.
作者: abyss 時間: 2022-6-14 14:08
tb嗰邊899就有
作者: 0kcal 時間: 2022-6-15 17:24
香港係咪好多蟹貨? 仲係咁貴...
作者: fo2live 時間: 2022-6-15 19:44
Link? Keyword? thanks
作者: hifi 時間: 2022-6-15 20:12
https://m.intl.taobao.com/detail ... amp;id=631127078633
套餐二
作者: chue 時間: 2022-6-15 21:13
邊駛 LINK 呀大哥,自己開 APP 搜關鍵字咪得咯
作者: evan11 時間: 2022-6-15 21:35
回覆 3# 0kcal
啲巴打話國行冇國際保養。
作者: fo2live 時間: 2022-6-15 22:46
咁你是但搵幾間嚟睇下係幾多錢
作者: HDMAX 時間: 2022-6-15 23:22
未聽過正常使用會壞.
作者: abyss 時間: 2022-6-15 23:28
誠信科技實體店
作者: chwowaw21 時間: 2022-6-16 07:43
AMD 開咁多產品線抵死, 有D錢都買8核, 6核又唔係apu吸引力大減
作者: evan11 時間: 2022-6-16 08:14
回覆 9# HDMAX
咁又係,平300幾都好多
作者: Miipp 時間: 2022-6-16 12:29
平咁多就算係散片都值搏, 反正 heatsink 都另買
作者: jzllee 時間: 2022-6-16 12:57
呢個價係AMD京东自营旗舰店, 包冇麻煩.
作者: abyss 時間: 2022-6-16 13:45
我喺上面講間舖買自己用緊3600兩年幾,朋友5600x大半年so far冇病冇痛

