Board logo

標題: [中央處理器] 我不買12代而等13代嘅原因 [打印本頁]

作者: 火雲耶神    時間: 2022-6-8 16:16     標題: 我不買12代而等13代嘅原因

13代無ddr4控制器,少咗啲垃圾。
不過唔知要等幾耐先出。
作者: notepad    時間: 2022-6-8 18:48

都啱嘅, 而家12代ddr5都一堆問題
[youtube]zEh29J7t1cU[/youtube]

睇留言, 一堆人話ram有問題
作者: 火雲耶神    時間: 2022-6-8 18:51

你誤解了,我係唔要ddr4控制器。
作者: UOL9    時間: 2022-6-8 21:50

各廠D5 PCIE5嘅Z690旗艦板唔知用唔用到13代聽講有成百條腳未用
作者: 火雲耶神    時間: 2022-6-8 22:27

各廠D5 PCIE5嘅Z690旗艦板唔知用唔用到13代聽講有成百條腳未用
UOL9 發表於 2022-6-8 09:50 PM



    最好全新chipset
作者: a99    時間: 2022-6-8 23:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 火雲耶神    時間: 2022-6-8 23:59

13代 係支援 ddr4
a99 發表於 2022-6-8 11:28 PM



    咁可以唔使等了
作者: 冰水半糖    時間: 2022-6-9 08:32

8,9代夠話唔支援 DDR3
大陸魔改都係上到...
作者: kofz    時間: 2022-6-9 09:13

13代無ddr4控制器,少咗啲垃圾。
不過唔知要等幾耐先出。
火雲耶神 發表於 2022-6-8 16:16

等得13代

不如等到14代

會轉Socket

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: jackychau    時間: 2022-6-9 10:06

我仲有兩條
DDR4 16GBx2   3600

等緊Intel 13 代升級
作者: jimking332    時間: 2022-6-9 10:16

本帖最後由 jimking332 於 2022-6-9 10:28 編輯
等得13代

不如等到14代

會轉Socket

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
kofz 發表於 2022-6-9 09:13


14代socket預計只係比13代長多一年命(2年VS 1年), 反正唔係每年都upgrade U, 等乜鬼, 要用就買。 到幾時想換U咪成SET板連U放左佢, 補少少錢成SET買過囉, 為左咁少錢成日要考慮SOCKET換代問題, 做人做到咁辛苦為咩?
作者: allen05073003    時間: 2022-6-9 10:33

回復 11 #jimking332

唔係自己錢,大把錢緊係口響
辛辛苦苦收緊二手D人都正正係唔想用咁多錢但想要高D效能
你一棍掃埋幫你接貨D人

要最方便應該唔DIY,直接要用就買廠機最貴個部。

via HKEPC Reader for Android
作者: jimking332    時間: 2022-6-9 11:51

回復 jimking332

唔係自己錢,大把錢緊係口響  
辛辛苦苦收緊二手D人都正正係唔想用咁多錢但想要高D效 ...
allen05073003 發表於 2022-6-9 10:33


宜家講緊有班友, 想換U又唔想換板麻, 呢班友點解想會U, 就係想更高效能, 淨係想比換U差價, 但唔想比換板差價, 而佢地絕對唔係你所指買二手同一類人. 前著基本上係屎忽痕得黎踱縮, 而後者真係錢唔多, 買效能差D既唔緊要, 最緊要平. 你唔好撈埋兩班人講.
作者: allen05073003    時間: 2022-6-9 12:07

回復 13 #jimking332

個班其實換唔換板都一樣
口講換板煩,pat pat痕都係去馬嫁啦

via HKEPC Reader for Android
作者: jimking332    時間: 2022-6-9 12:37

回復 jimking332

  個班其實換唔換板都一樣
口講換板煩,pat pat痕都係去馬嫁啦  

via HKE ...
allen05073003 發表於 2022-6-9 12:07


我又唔多聽到佢地話換板煩, 通常話換板涉及多一舊錢好唔抵, 最好一塊板玩到五六年, 但又唔諗下每兩三年無論chipset i/o效能功能都會有唔少提升, 換左新U但keep住用舊chipset i/o, 慳得個少少換板錢但效能又打返折扣, 咪一條數.
作者: allen05073003    時間: 2022-6-9 13:57

我又唔多聽到佢地話換板煩, 通常話換板涉及多一舊錢好唔抵, 最好一塊板玩到五六年, 但又唔諗下每兩三年無 ...
jimking332 發表於 2022-6-9 12:37

I/O 有SSD應該差別都細

via HKEPC Reader for Android
作者: 火雲耶神    時間: 2022-6-9 14:36

其實ddr4和5 同時脈效能係點?
作者: UOL9    時間: 2022-6-9 16:51

本帖最後由 UOL9 於 2022-6-9 09:06 編輯

回覆 15# jimking332
3年想換都係時候換埋板升級各種I/O
作者: wingsit    時間: 2022-6-9 22:20

其實ddr4和5 同時脈效能係點?
火雲耶神 發表於 2022-6-9 14:36


ddr4 和 5 同時脈效能應該差唔多.
ddr5 嘅賣㸃係由 4800MHz 起步, 而 ddr4 4800MHz 就算買到都可能貴過 ddr5.
作者: raylee    時間: 2022-6-18 22:14

13500K + 4060 ok?
作者: 火雲耶神    時間: 2022-6-18 22:15

ddr4 和 5 同時脈效能應該差唔多.
ddr5 嘅賣㸃係由 4800MHz 起步, 而 ddr4 4800MHz 就算買到都可能貴過 d ...
wingsit 發表於 2022-6-9 10:20 PM



    ddr4可以放棄
作者: 火雲耶神    時間: 2022-6-18 22:16

13500K + 4060 ok?
raylee 發表於 2022-6-18 10:14 PM



    yes
作者: 1756    時間: 2022-6-18 22:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kakamonster    時間: 2022-6-18 22:25

回覆 23# 1756

不如話我唔食煙等蘇媽的原因!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2