作者: rickylo 時間: 2022-4-13 02:36 標題: 有冇人部desktop仲用緊G4560
當時一出四舊水買左, 到依家都唔大問題
係玩GTA有少少lag (display係1050Ti)
準備要換機... 想砌部細細部又打到下槍game
又要睇過哂最新既野

作者: ckyuen2 時間: 2022-4-13 07:10
唔怕嘈又打舊game就執粒二手i7收工
打新game就…諗定畢直去砌機區問
作者: gigabyte 時間: 2022-4-13 07:22
有消費卷可以砌好D
作者: billykhw 時間: 2022-4-13 08:09
幾部電腦都用緊G4560
唔打機完全冇問題
換機你除左粒U仲要換埋Display Card
Budget有幾多?
作者: bb4321 時間: 2022-4-13 08:12
用緊幾多ram ?
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: bb4321 時間: 2022-4-13 08:12
換u比較化算
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: nnd 時間: 2022-4-13 09:43
有消費券就要對自己好d!
作者: Dendrobium 時間: 2022-4-13 10:08
底板有無得上9代?有的話上9代U。
via HKEPC Reader for Android
作者: 飯團A號 時間: 2022-4-13 10:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gigabyte 時間: 2022-4-13 10:30
本帖最後由 gigabyte 於 2022-4-13 10:35 編輯
樓主有幾多 budget? 預算唔多 去淘寶淘粒i7 7700返嚟再加買張3050
作者: bb4321 時間: 2022-4-13 10:47
淘寶唔係好信得過
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: bb4321 時間: 2022-4-13 10:50
淘完死咗板仲麻煩
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: rx78_nt-1 時間: 2022-4-13 11:01
我仲有二機用四代i3
我比家人用的只係 i3 4130 + 750ti
作者: rickylo 時間: 2022-4-13 11:12
8gb ram
會買過部新機
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: rickylo 時間: 2022-4-13 11:15
本帖最後由 rickylo 於 2022-4-13 11:57 編輯
呢個組合都用左五年,當年平平地睇呢度師兄推薦砌
其實仲好洗好用,依家有需要買多一部細機
mac mini又細又高效能,但係打唔到機
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: rickylo 時間: 2022-4-13 11:27
預六千蚊買/ 砌過部
就算廠機都接受到
因為想買細部, 望緊有冇D AMD 6系既組合
好似又低功耗又打到機
我本來用緊塊版係MSI b250m pro-vdh
d料應該真係ok, 用左五年無維修過
作者: gigabyte 時間: 2022-4-13 11:34
[quote]預六千蚊買/ 砌過部
就算廠機都接受到
因為想買細部, 望緊有冇D AMD 6系既組合
好似又低功耗又打到機
...
rickylo 發表於 2022-4-13 11:27
[/呢個尺寸嘅機箱 有冇問題? 不如你轉去砌機版嗰度問
https://shop.pegasus.hk/products ... 22-m-atx-case-green
作者: rickylo 時間: 2022-4-13 11:48
呢個幾靚
我會問呀,自己睇多少少資料先
依家脫哂節
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: superyin 時間: 2022-4-13 11:54
用緊粒g4560 放落部dell mff 3050, 又慳位又抵用
用咗大半年, 唔打機一流
作者: gigabyte 時間: 2022-4-13 11:58
本帖最後由 gigabyte 於 2022-4-13 12:15 編輯
以你嘅預算 可以砌到 R5 5500 配3050 A520底板
作者: rickylo 時間: 2022-4-13 11:59
幾正,好細部
作者: rickylo 時間: 2022-4-13 12:09
與你嘅預算想用 AMD 可以砌到 R5 5500. A520 16GB 500Gb 3050
以你嘅預算 可以砌到 R5 5500 配3050 A520 ...
gigabyte 發表於 2022-4-13 11:58
https://www.youtube.com/watch?v=OZRXSpiXMak
睇緊片介紹
作者: Dendrobium 時間: 2022-4-13 20:29
我幫人淘過G4560,自己兩粒G4600同洋垃圾E3-1265LV3,都未有問題。
板同準系統就加埋淘過幾次,有啲都用咗5年。
via HKEPC Reader for Android
作者: Mickey616 時間: 2022-4-13 20:30
AMD fx4100 仲用緊,今日先退役
作者: 萌 時間: 2022-4-13 20:33
好用的文書機
作者: bb4321 時間: 2022-4-13 21:45
平好多?
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: Dendrobium 時間: 2022-4-13 23:29
每樣嘢平啲,兩三樣加埋都幾百蚊,最緊要係有啲淘嘅嘢香港根本無得賣,例如G4600、E3呢啲U,又或主板例如B365+DDR3或thin-itx呢啲。
RAM、SSD、Hard Disk就未淘過,不過會買美水。notebook都大部份淘或買美水,價格行先。
基本上已放棄香港保養。
作者: zqwerty1616 時間: 2022-4-13 23:53
Gen 7 cpu唔算好舊啫
via HKEPC Reader for Android
作者: gigabyte 時間: 2022-4-13 23:55
香港代理保養服務真係得啖笑

作者: Miipp 時間: 2022-4-14 00:08
最少換粒 12100 吧
作者: Ahmok 時間: 2022-4-14 08:01
作者: bb4321 時間: 2022-4-14 09:03
香港代理之前換hdd
話我有少少生銹冇得保
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: 邪惡的化身 時間: 2022-4-14 21:17
我砌比老母部機都用緊
仲用緊我主機用厭咗唔再用既料, 例如果d RGB風扇
作者: rickylo 時間: 2022-4-15 00:53
老母用desktop都叻
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: 細RAM 時間: 2022-4-16 15:38
同spec, 不過用1660咭,文書機冇投訴,5年不過時,
諗過換mb+u
i5 12400 + b660, 成本唔洗3K
作者: gigabyte 時間: 2022-4-16 16:36
公司仲有文員機 仲用緊 扣肉 E6400

作者: Mickey616 時間: 2022-4-16 17:45
775 , amd fx4100 都有啦,你咁高級
作者: hi^^ 時間: 2022-4-16 17:51
其實依家D i3已經好勁
i3 12100F benchmark 等於:
G4560 X4倍
i7 2600 X2倍
先賣800幾蚊
作者: cantona7 時間: 2022-4-16 18:25
有budget買部新,行win11
作者: gigabyte 時間: 2022-4-17 01:03
12100 配張3050砌入門打機電腦效能真係唔失禮
作者: rickylo 時間: 2022-4-17 01:54
我準備砌部12400f + asus 3050 + 32 gb ram
仲未研究用咩細既機箱好
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: ckyuen2 時間: 2022-4-17 10:27
衰在底板貴
作者: soho888 時間: 2022-4-17 11:01
G4560 + 8G RAM + INTEL 760P 250G SSD .....應該會用到2025
作者: myricky1 時間: 2022-4-17 11:18
H610最平六七百, B660最平8百蚊, 唔叫貴啦, 你計返呢十幾年通脹, 咁既價買到最新一代入門板仲想點?
作者: ckyuen2 時間: 2022-4-17 17:06
上一代三百幾,A520四百頭,同十幾年比做乜
作者: gigabyte 時間: 2022-4-17 18:46
本帖最後由 gigabyte 於 2022-4-17 19:17 編輯
Intel入門級底板都買6、7百蚊真係偏貴。不過amd又係唔爭氣有平板但無好嘅平U,就係唔整粒有內置顯示4核8綫:程平價($1000樓下)U
作者: rickylo 時間: 2022-4-17 23:07
完全一樣
係玩GTA有時唔太流暢
作者: rickylo 時間: 2022-4-17 23:08
我驚佢突然間壞
暫時用左五六年咩事都無
(搵個藉口玩新玩具了)
