Board logo

標題: [中央處理器] 有冇人部desktop仲用緊G4560 [打印本頁]

作者: rickylo    時間: 2022-4-13 02:36     標題: 有冇人部desktop仲用緊G4560

當時一出四舊水買左, 到依家都唔大問題
係玩GTA有少少lag (display係1050Ti)

準備要換機... 想砌部細細部又打到下槍game
又要睇過哂最新既野
作者: ckyuen2    時間: 2022-4-13 07:10

唔怕嘈又打舊game就執粒二手i7收工
打新game就…諗定畢直去砌機區問
作者: gigabyte    時間: 2022-4-13 07:22

有消費卷可以砌好D
作者: billykhw    時間: 2022-4-13 08:09

幾部電腦都用緊G4560
唔打機完全冇問題

換機你除左粒U仲要換埋Display Card
Budget有幾多?
作者: bb4321    時間: 2022-4-13 08:12

用緊幾多ram ?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: bb4321    時間: 2022-4-13 08:12

換u比較化算

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: nnd    時間: 2022-4-13 09:43

有消費券就要對自己好d!
作者: Dendrobium    時間: 2022-4-13 10:08

底板有無得上9代?有的話上9代U。

via HKEPC Reader for Android
作者: 飯團A號    時間: 2022-4-13 10:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gigabyte    時間: 2022-4-13 10:30

本帖最後由 gigabyte 於 2022-4-13 10:35 編輯

樓主有幾多 budget? 預算唔多 去淘寶淘粒i7 7700返嚟再加買張3050
作者: bb4321    時間: 2022-4-13 10:47

樓主有幾多 budget? 預算唔多 去淘寶淘粒i7 7700返嚟再加買張3050
gigabyte 發表於 2022-4-13 10:30

淘寶唔係好信得過

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: bb4321    時間: 2022-4-13 10:50

淘完死咗板仲麻煩

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: rx78_nt-1    時間: 2022-4-13 11:01

我仲有二機用四代i3

我比家人用的只係 i3 4130 + 750ti
作者: rickylo    時間: 2022-4-13 11:12

用緊幾多ram ?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
bb4321 發表於 2022-4-13 08:12

8gb ram
會買過部新機

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: rickylo    時間: 2022-4-13 11:15

本帖最後由 rickylo 於 2022-4-13 11:57 編輯
幾部電腦都用緊G4560
唔打機完全冇問題

換機你除左粒U仲要換埋Display Card
Budget有幾多? ...
billykhw 發表於 2022-4-13 08:09


呢個組合都用左五年,當年平平地睇呢度師兄推薦砌
其實仲好洗好用,依家有需要買多一部細機
mac mini又細又高效能,但係打唔到機

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: rickylo    時間: 2022-4-13 11:27

樓主有幾多 budget? 預算唔多 去淘寶淘粒i7 7700返嚟再加買張3050
gigabyte 發表於 2022-4-13 10:30



預六千蚊買/ 砌過部
就算廠機都接受到
因為想買細部, 望緊有冇D AMD 6系既組合
好似又低功耗又打到機

我本來用緊塊版係MSI b250m pro-vdh
d料應該真係ok, 用左五年無維修過
作者: gigabyte    時間: 2022-4-13 11:34

[quote]預六千蚊買/ 砌過部
就算廠機都接受到
因為想買細部, 望緊有冇D AMD 6系既組合
好似又低功耗又打到機

...
rickylo 發表於 2022-4-13 11:27 [/
    呢個尺寸嘅機箱 有冇問題? 不如你轉去砌機版嗰度問

https://shop.pegasus.hk/products ... 22-m-atx-case-green
作者: rickylo    時間: 2022-4-13 11:48

[quote]預六千蚊買/ 砌過部
就算廠機都接受到
因為想買細部, 望緊有冇D AMD 6系既組合
好似又低功耗又打到 ...
gigabyte 發表於 2022-4-13 11:34

呢個幾靚
我會問呀,自己睇多少少資料先
依家脫哂節

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: superyin    時間: 2022-4-13 11:54

用緊粒g4560 放落部dell mff 3050, 又慳位又抵用
用咗大半年, 唔打機一流
作者: gigabyte    時間: 2022-4-13 11:58

本帖最後由 gigabyte 於 2022-4-13 12:15 編輯
呢個幾靚
我會問呀,自己睇多少少資料先
依家脫哂節

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1) ...
rickylo 發表於 2022-4-13 11:48


以你嘅預算 可以砌到 R5 5500 配3050  A520底板
作者: rickylo    時間: 2022-4-13 11:59

用緊粒g4560 放落部dell mff 3050, 又慳位又抵用
用咗大半年, 唔打機一流
superyin 發表於 2022-4-13 11:54



幾正,好細部
作者: rickylo    時間: 2022-4-13 12:09

與你嘅預算想用 AMD 可以砌到 R5 5500. A520 16GB 500Gb 3050
以你嘅預算 可以砌到 R5 5500 配3050  A520 ...
gigabyte 發表於 2022-4-13 11:58



https://www.youtube.com/watch?v=OZRXSpiXMak
睇緊片介紹
作者: Dendrobium    時間: 2022-4-13 20:29

淘寶唔係好信得過

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
bb4321 發表於 2022-4-13 10:47

我幫人淘過G4560,自己兩粒G4600同洋垃圾E3-1265LV3,都未有問題。

板同準系統就加埋淘過幾次,有啲都用咗5年。

via HKEPC Reader for Android
作者: Mickey616    時間: 2022-4-13 20:30

AMD fx4100 仲用緊,今日先退役
作者: 萌    時間: 2022-4-13 20:33

好用的文書機
作者: bb4321    時間: 2022-4-13 21:45

我幫人淘過G4560,自己兩粒G4600同洋垃圾E3-1265LV3,都未有問題。

板同準系統就加埋淘過幾次,有啲都用 ...
Dendrobium 發表於 2022-4-13 20:29

平好多?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: Dendrobium    時間: 2022-4-13 23:29

平好多?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
bb4321 發表於 2022-4-13 21:45


每樣嘢平啲,兩三樣加埋都幾百蚊,最緊要係有啲淘嘅嘢香港根本無得賣,例如G4600、E3呢啲U,又或主板例如B365+DDR3或thin-itx呢啲。

RAM、SSD、Hard Disk就未淘過,不過會買美水。notebook都大部份淘或買美水,價格行先。

基本上已放棄香港保養。
作者: zqwerty1616    時間: 2022-4-13 23:53

Gen 7 cpu唔算好舊啫

via HKEPC Reader for Android
作者: gigabyte    時間: 2022-4-13 23:55

每樣嘢平啲,兩三樣加埋都幾百蚊,最緊要係有啲淘嘅嘢香港根本無得賣,例如G4600、E3呢啲U,又或主板例如 ...
Dendrobium 發表於 2022-4-13 23:29


香港代理保養服務真係得啖笑
作者: Miipp    時間: 2022-4-14 00:08

最少換粒 12100 吧
作者: Ahmok    時間: 2022-4-14 08:01

1050ti 仲想點
飯團A號 發表於 2022-4-13 10:09

1050ti + G4560 + 8GB  + Samsung NVME   冇病冇痛
作者: bb4321    時間: 2022-4-14 09:03

香港代理之前換hdd
話我有少少生銹冇得保

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: 邪惡的化身    時間: 2022-4-14 21:17

我砌比老母部機都用緊

仲用緊我主機用厭咗唔再用既料, 例如果d RGB風扇
作者: rickylo    時間: 2022-4-15 00:53

我砌比老母部機都用緊

仲用緊我主機用厭咗唔再用既料, 例如果d RGB風扇 ...
邪惡的化身 發表於 2022-4-14 21:17

老母用desktop都叻

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: 細RAM    時間: 2022-4-16 15:38

1050ti + G4560 + 8GB  + Samsung NVME   冇病冇痛
Ahmok 發表於 2022-4-14 08:01


同spec, 不過用1660咭,文書機冇投訴,5年不過時,

諗過換mb+u
i5 12400 + b660, 成本唔洗3K
作者: gigabyte    時間: 2022-4-16 16:36

公司仲有文員機 仲用緊 扣肉 E6400
作者: Mickey616    時間: 2022-4-16 17:45

775 , amd fx4100 都有啦,你咁高級
作者: hi^^    時間: 2022-4-16 17:51

其實依家D i3已經好勁
i3 12100F benchmark 等於:
G4560 X4倍
i7 2600 X2倍

先賣800幾蚊
作者: cantona7    時間: 2022-4-16 18:25

有budget買部新,行win11
作者: gigabyte    時間: 2022-4-17 01:03

其實依家D i3已經好勁
i3 12100F benchmark 等於:
G4560 X4倍
i7 2600 X2倍

先賣800幾蚊 ...
hi^^ 發表於 2022-4-16 17:51


12100 配張3050砌入門打機電腦效能真係唔失禮
作者: rickylo    時間: 2022-4-17 01:54

12100 配張3050砌入門打機電腦效能真係唔失禮
gigabyte 發表於 2022-4-17 01:03

我準備砌部12400f + asus 3050 + 32 gb ram
仲未研究用咩細既機箱好

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: ckyuen2    時間: 2022-4-17 10:27

其實依家D i3已經好勁
i3 12100F benchmark 等於:
G4560 X4倍
i7 2600 X2倍

先賣800幾蚊 ...
hi^^ 發表於 2022-4-16 17:51




衰在底板貴
作者: soho888    時間: 2022-4-17 11:01

G4560 + 8G RAM  + INTEL 760P  250G SSD .....應該會用到2025
作者: myricky1    時間: 2022-4-17 11:18

衰在底板貴
ckyuen2 發表於 2022-4-17 02:27


H610最平六七百, B660最平8百蚊, 唔叫貴啦, 你計返呢十幾年通脹, 咁既價買到最新一代入門板仲想點?
作者: ckyuen2    時間: 2022-4-17 17:06

H610最平六七百, B660最平8百蚊, 唔叫貴啦, 你計返呢十幾年通脹, 咁既價買到最新一代入門板仲想點? ...
myricky1 發表於 2022-4-17 11:18



    上一代三百幾,A520四百頭,同十幾年比做乜
作者: gigabyte    時間: 2022-4-17 18:46

本帖最後由 gigabyte 於 2022-4-17 19:17 編輯

Intel入門級底板都買6、7百蚊真係偏貴。不過amd又係唔爭氣有平板但無好嘅平U,就係唔整粒有內置顯示4核8綫:程平價($1000樓下)U
作者: rickylo    時間: 2022-4-17 23:07

1050ti + G4560 + 8GB  + Samsung NVME   冇病冇痛
Ahmok 發表於 2022-4-14 08:01



    完全一樣
係玩GTA有時唔太流暢
作者: rickylo    時間: 2022-4-17 23:08

G4560 + 8G RAM  + INTEL 760P  250G SSD .....應該會用到2025
soho888 發表於 2022-4-17 11:01



    我驚佢突然間壞
暫時用左五六年咩事都無
(搵個藉口玩新玩具了)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2