作者: Kin_2012 時間: 2022-3-9 11:57 標題: 而家 Asus 底板香港代理到底係邊間?
上網站揾都唔見。。。。香港真係越來越古怪。。。
作者: a189252158 時間: 2022-3-9 14:07
漢4
作者: 留白兄 時間: 2022-3-9 14:56
回覆 2# a189252158
依家"好似"唔再係漢4獨家(唔肯定)
作者: 飯團A號 時間: 2022-3-9 15:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: littlesamtung 時間: 2022-3-9 15:55
應該係咁:
ASUS 漢科
MSI 漢科/FELTON
ASROCK FELTON
GIGABYTE 聯強
作者: Kin_2012 時間: 2022-3-9 16:24
正常每個地方都應該有官方認可的代理, 就香港的揾唔到資料
作者: zoin0000 時間: 2022-3-9 16:58
本帖最後由 zoin0000 於 2022-3-9 17:00 編輯
Asus 有機會 X強, felton, 漢4
作者: jda 時間: 2022-3-9 22:43
仲有間VST, 不過聯絡唔到既
作者: Kin_2012 時間: 2022-3-9 23:20
真係有 d 古怪, 幾多間都好, 寫清楚唔得?
作者: Yoshihk 時間: 2022-3-9 23:30
睇下邊間受理
https://www.asus.com/hk/support/Service-Center/Hong%20Kong#
作者: l0001 時間: 2022-3-9 23:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: l0001 時間: 2022-3-9 23:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: XABI 時間: 2022-3-10 00:31
梗係唔受

作者: zoin0000 時間: 2022-3-10 09:18
個盒同單正常有貼同寫邊間保

作者: blackkh 時間: 2022-3-10 09:41
我在海鮮舫買過一塊是聯強的
via HKEPC Reader for Android
作者: blackkh 時間: 2022-3-10 09:44
其實現在買硬件都要自己在張單註明是那間保及保多久!
via HKEPC Reader for Android
作者: 留白兄 時間: 2022-3-10 10:46
本帖最後由 留白兄 於 2022-3-10 10:53 編輯
回覆 16# blackkh
係海鮮舫先咁鍾意mix代理 成日會有d細代理既貨
通常我去海鮮舫都講明要邊間邊間代理既貨
例如以前買HDD會講明要xander唔要vst
作者: Kin_2012 時間: 2022-3-10 12:56
個盒同單就算有寫邊間公司做代理, 果間公司都有可能唔係真代理, 只係以水作行

作者: Kin_2012 時間: 2022-3-10 12:57
所以話香港怪怪地。。。
作者: Kin_2012 時間: 2022-3-10 12:59
咁係你事前知道點間係代理先可以要求。
而家就係唔知牙石板到底邊間先係指定代理
作者: 留白兄 時間: 2022-3-10 13:55
回覆 20# Kin_2012
可以問佢地
佢地都慣左
作者: zoin0000 時間: 2022-3-10 14:02
官方代理有玩開硬件都知, 例如Samsung香港全部都係水一樣
作者: zoin0000 時間: 2022-3-10 14:02
我去開個幾間張單都有寫係邊間保
作者: Kin_2012 時間: 2022-3-10 14:58
問邊個?
作者: Kin_2012 時間: 2022-3-10 15:01
唔玩開點知
不過咁講, 我記得好多前年牙石係漢科代, 不過咁多年已經唔知仲係唔係, 印象中轉過幾次。
其實最怪係官方無寫明比人睇姐。
作者: 留白兄 時間: 2022-3-10 15:20
本帖最後由 留白兄 於 2022-3-10 15:27 編輯
回覆 25# Kin_2012
店員
我唔信佢會答你唔到佢賣緊既華碩板係邊間代理 漢4就去馬 聯記咪即走
我去買HDD一開口問死雞邊間代理 佢諗都唔諗就答得出xander VST
如果佢答你唔知我建議你直接去第間買
作者: Kin_2012 時間: 2022-3-10 15:43
店員咁多年黎我都唔信
慳番唔少氣同錢
如果肯定漢科係牙石正式代理就ok 了
作者: 7個提供 時間: 2022-3-10 16:38
幾年冇買牙石板
以前看 4 個盒有貼紙
丟盒都會剪低
作者: zoin0000 時間: 2022-3-10 17:00
所以點解成日叫人買廠算
作者: zoin0000 時間: 2022-3-10 17:01
樓主佢要正行(官方香港正式代理), 唔要水行(非香港正式代理)
作者: Kin_2012 時間: 2022-3-10 17:36
買廠係另一樣, 其他散件我大部份已上網買, 無晒呢 d 水行正行的煩惱。。。
作者: Kin_2012 時間: 2022-3-10 17:40
買水行咪攪到自己唔高興。。。
作者: 飯團A號 時間: 2022-3-10 19:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 7個提供 時間: 2022-3-11 08:41
行貨出事拎去整,都要等 4-6 weeks
差價大,會考慮美森
作者: ray7a7 時間: 2022-3-11 10:15
我塊H97 係漢4 保, 幾年之前出現問題,一星期左右换塊新比我,都唔錯的售後服務
via HKEPC Reader for Android
作者: ray7a7 時間: 2022-3-11 10:26
而家買野真係要學識邊件貨邊個保,唔係話果間一定係最好,至少揾間自己唔會咁谷氣果間
via HKEPC Reader for Android
作者: 留白兄 時間: 2022-3-11 11:30
本帖最後由 留白兄 於 2022-3-11 11:31 編輯
回覆 37# ray7a7
係
識避開d麻煩代理 例如以前既v代呀 依家既s代同f代呀咁
已經嬴左一大半
作者: ray7a7 時間: 2022-3-11 17:00
有幾間代理會主動避開,F記,咩姿等;廢事唔見盒又用一日時間去到先話唔保
via HKEPC Reader for Android
作者: 鋼練 時間: 2022-3-11 18:31
上年年尾仲係漢科 再之前就俱樂部
via HKEPC Reader for Android
作者: Kin_2012 時間: 2022-3-11 23:55
印象中好多年前買牙石聲卡係俱樂部保。
作者: p805061010 時間: 2022-3-12 02:24
ASUS AMD板有啲係VST
ASUS卡有啲係老強
作者: Once 時間: 2022-3-12 03:00
早兩星期買asus z690 仲係漢科
作者: Kin_2012 時間: 2022-3-12 14:19
好亂, 考慮買極加跛算。。
作者: 留白兄 時間: 2022-3-12 17:58
回覆 44# Kin_2012
好聲行
作者: fatrobot 時間: 2022-3-12 18:00
早兩日入手 ASUS B660M-A WIFI D4 漢科保
作者: zoin0000 時間: 2022-3-12 20:01
GIGA個代理老強, 全港最廢
作者: Kin_2012 時間: 2022-3-12 20:31
極跛返修率唔算高。。。
作者: zoin0000 時間: 2022-3-12 23:36
整咩都2個月起計

作者: ray7a7 時間: 2022-3-13 08:35
有時買佢地d板,仲要睇清楚係Ver. 幾
via HKEPC Reader for Android
作者: 飛天松鼠 時間: 2022-3-13 08:43
回覆 50# ray7a7
師兄真玩家。
其實汗4有門市,想指明係佢保可以落門市訂購。
作者: ray7a7 時間: 2022-3-13 09:17
本帖最後由 ray7a7 於 2022-3-13 09:22 編輯
細個唔識野果陣買過,So far未出現大問題,之後每次買板都係華石
我睇法不嬲都係硬件壞唔緊要,代理肯合理同短時間(1到2星期) 搞掂,借出 Replace item就冇咩問題;最搞笑係代理話冇零件,問廠訂貨,可以 Hold幾個月以上,風險由消費者食哂,做生意可以冇貨存,呢個正正係我避開某幾個"知名"代理原因
激加跛 Ver. 板 單野上過新聞,銷委會跟進,當時好似未有商品說明條例,有時鋪頭都未必清楚有分 Ver.
via HKEPC Reader for Android
作者: boy168 時間: 2022-3-13 13:21
係華石板漢4又如何,間歇性boot up問題整2次都係整唔到,無機用不如換品牌
作者: evan11 時間: 2022-3-13 13:25
我塊prime z690p d4咁新,但只有beta bios update,第日買板都係小心啲。
作者: ray7a7 時間: 2022-3-13 13:48
本帖最後由 ray7a7 於 2022-3-13 13:50 編輯
而家買件,好似刷首抽撞手神之外,就係要睇時辰八字,係唔夾就點都會有問題
我有三隻HDD係3C其中一間買,兩隻唔夠一年就出現問題,黑仔上黎中彩機會好高
via HKEPC Reader for Android
作者: kcthomlau 時間: 2022-3-13 13:56
VST好似只做ROG板代理
去過一次o係九龍灣
有問題可以直接搵ASUS
佢會答攞去邊度攪
但係即時一換一服務要視乎有無貨
作者: Kin_2012 時間: 2022-3-13 15:20
咩事都2個月咁"快"?
香港代理真係咁勁?
作者: Kin_2012 時間: 2022-3-13 15:21
黎個消費者有責任睇清楚。
作者: Dcup 時間: 2022-3-13 19:12
雀仔牌特別難睇
而且差個number可以料同線路都大改
作者: ray7a7 時間: 2022-3-13 22:21
最有可能出現係鋪頭info仲係Ver. 1 ,消費者都係想買Ver. 1 ,點知件貨變左Ver. 2 ,Cut cost version,咁正常當然信個商戶info,呢個真係審死官
件貨用到係一件事,想買到Ver. 1係另一件事
via HKEPC Reader for Android
作者: p805061010 時間: 2022-3-13 23:12
呢個唔算係咩問題喎
作者: evan11 時間: 2022-3-14 09:29
回覆 61# p805061010
算架,1899買返黎唔係錢....買咗個幾月唔夠,好似冇support咁.
作者: a51094601 時間: 2022-3-16 16:32
聯強
作者: tiger1680 時間: 2022-3-23 17:25
香港得兩三間做代理,服務又唔叫做舒服,倒不如上美森三十日玩下?
作者: E 時間: 2022-3-31 09:42
做sales 答唔知炒得啦
衰衰地都答人去check 下今水邊間代理丫
via HKEPC Reader for Android
作者: Aÿ 時間: 2022-3-31 10:27
唔知即係水貨舖頭自己保

作者: diy-apprentice 時間: 2022-3-31 11:16
買貨的時候,個包裝盒不是有代理的保用標簽嗎?怎會不知道是那家代理?
作者: 190402406 時間: 2022-3-31 15:40
上排先打去asus問個mon保養
仲要代表機構
聽電話果個串過馬X..第一句就恐嚇,非自然損壞上門要數700
作者: 190402406 時間: 2022-3-31 15:41
打佢個熱線 咁會分派到邊間
作者: 留白兄 時間: 2022-4-2 13:32
本帖最後由 留白兄 於 2022-4-2 13:34 編輯
回覆 66# diy-apprentice
佢就係見到人地有多過一間代理就嫌人地麻煩

叫佢問人地又話唔信店員
我心諗
不如買返廠機算啦

作者: 留白兄 時間: 2022-4-2 13:33
回覆 68# 190402406
35824770係華碩自己hotline
作者: l0001 時間: 2022-4-3 00:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

