作者: katana 時間: 2022-3-7 02:38 標題: 請問12代T系節能 cpu 邊度有得買?
本帖最後由 katana 於 2022-3-7 02:40 編輯
計劃砌新 NAS
想慳電打算買 12600T
未試過買慳電版唔知邊度有
唔打算淘寶
謝
作者: testcb00 時間: 2022-3-7 02:48
唔打算淘寶就ebay/廠機
不過砌新NAS的話 Ching不如考慮等12代Xeon E平台
ECC RAM似終比DDR5 on-DIE ECC可靠
作者: kofz 時間: 2022-3-7 06:18
請用 歐洲比價網
https://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/201786674_-core-i5-12600t-tray-cm8071504647507-intel.html
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: kcthomlau 時間: 2022-3-7 07:16
低電45w以下zen3 core power efficiency好過12代
作者: 飯團A號 時間: 2022-3-7 10:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kofz 時間: 2022-3-7 10:29
冇咗好耐
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: usei 時間: 2022-3-7 10:49
用普通 U 自己減 PL 得唔得 ?
作者: katana 時間: 2022-3-7 14:13
自從 intel 唔停出14nm呢幾年都無砌 intel 機, 唔知而家啲 uefi settings 係點, 大部份板都 support 降 PL ?
作者: katana 時間: 2022-3-7 14:17
我都知 zen3 efficiency 仍然比 gen 12 好, 但今次部機要行 vm, 現有 4650G 開唔到 vm
作者: katana 時間: 2022-3-7 14:22
唔打算淘寶就ebay/廠機
不過砌新NAS的話 Ching不如考慮等12代Xeon E平台
ECC RAM似終比DDR5 on-DIE ECC可 ...
testcb00 發表於 2022-3-7 02:48
多謝建議, 但我有幾條 DDR4 放咗係度無用, 諗住攞返出呢用
作者: 飯團A號 時間: 2022-3-7 15:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: katana 時間: 2022-3-7 19:06
不能說的系統只支援 intel 開 vm
作者: 飯團A號 時間: 2022-3-8 09:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: katana 時間: 2022-3-8 15:01
本帖最後由 katana 於 2022-3-8 15:04 編輯
做得到, 但系統越複雜, 就越多機會出錯, 影響穩定性
如果由砌機果一刻已經清楚要用呢做乜, 點解唔直接用可以支援得到嘅平台?
作者: 飯團A號 時間: 2022-3-8 15:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Miipp 時間: 2022-3-8 15:50
買廠機,或留意 tb / ebay 第三方拆家 (拆 OEM CPU 大訂單做 tray 單散賣)
猿~
作者: kyip 時間: 2022-3-8 19:12
唔明Esxi 上裝不能說就複雜
但係不能說上開VM就唔複雜

幾年前已經係Esxi裝NAS
pass晒全部HDD俾NAS
再係Esxi 用isasi掛返Vol黎用
唔使俾NAS個陽春VM綁手綁腳
而家咁多PCIe 用M.2 SSD裝OS同Host VM
SATA HDD passthrough 俾NAS管 只係放Data
NAS就唔使做咁多無謂野
Esxi你想裝咩都好
點都唔會搞到NAS
而且想裝咩OS都可以
我諗對樓主可能有D複雜
作者: katana 時間: 2022-3-8 20:59
本帖最後由 katana 於 2022-3-8 21:16 編輯
我都係VMware 初初出已經開始玩嘅人
講經驗唔會少
不能說vm + 神棒 driver 好似唔太夾
無好詳細測過, 但兩年前試過搞咗全日試齊所有當時嘅 driver 都無法係不能說 vm上用到神棒
但直接裝不能說第一次就已經用到
所以唔想浪費時間慢慢試
最近極之忙
同埋呢部機用呢儲存公司日常運作用嘅MySQL db
一死機就即時做唔到生意
雖然我會 setup 一部 backup server
但都唔想做做下生意有咩事, 係忙到嘔血嘅時候仲要分身去整機
作者: katana 時間: 2022-3-8 21:07
其實我本身諗住用 12300T, 但以我手痕嘅習性, 應該過兩年又會砌新機, 舊機會轉做第樣嘢, 到時又會嚴 4C8T 落後
作者: kyip 時間: 2022-3-8 22:38
本身有少少野想回應
但最後都係個人既選擇
我只係唔會選擇將重要野放係個有機會出事的地方
而唔係單單否定synology既正版NAS做唔到
我唔係咩特別既人
無辦法改變其他人既睇法
作者: Miipp 時間: 2022-3-8 23:23
唔想拍, 搵 intel sales 報 T 系價啦, OEM 訂單可能 1000 粒起貨. 未報過, 亂貓估.
作者: 飯團A號 時間: 2022-3-9 07:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: katana 時間: 2022-3-9 09:42
好耐以前用 Windows, 後呢轉 Linux, 跟住轉白群, 到要換機就只有萬年 14nm, 試下用不能說, 因為有幾部 backup server 係度, 只要 5 min 就可以咩都 restore 到過去, 所以試下, 試咗幾年都無事發生過, 所以繼續用
作者: usei 時間: 2022-3-9 12:10
回覆 8# katana
睇風大 review 見有得 set PL
可能要中階板至有
作者: katana 時間: 2022-3-9 13:16
咁我睇清楚 review 先買板, 雖然唔係用商用架構呢砌, 不過話哂都係做嘢, 都唔會買啲平嘢呢用, 謝謝
作者: PowerShot 時間: 2022-3-9 18:42
AMD 行 VM要係bios 開番VM 功能, 好似 IOMMU, AMD -v 先得
作者: katana 時間: 2022-3-9 23:13
OS唔 support, 唔關 bios 事
外國 forum 都好多人話 AMD 裝不能說 OS 開唔到 vm

