Board logo

標題: [中央處理器] 12400用window 10發唔發揮到佢最大效能. [打印本頁]

作者: evan11    時間: 2022-2-24 10:30     標題: 12400用window 10發唔發揮到佢最大效能.

冇e core係咪唔洗用scheduler ?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2