作者: x37 時間: 2022-2-15 21:16 標題: 大家覺得邊粒性價比高 d?
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kb8kb82006 時間: 2022-2-15 21:31
唔知點解大陸討論區好鐘意推崇12600K
作者: latali 時間: 2022-2-15 23:09
估計係價錢、性能同消耗電能嘅比例, 因為帶K,超起上黎,兩者既差距會縮少 。
作者: x37 時間: 2022-2-15 23:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Dcup 時間: 2022-2-15 23:34
只要同級夠平,就推的
作者: myricky1 時間: 2022-2-15 23:39
睇下咩用途啦, 主要打機既兩者極少差別, 但多工就點都係12700K勝
作者: latali 時間: 2022-2-16 01:05
12600k 同 12700k 最大差別係線程。
超頻既話因為有天花板關係(體質、溫度之類),都超起上黎兩者之間本來就唔多既差距就變得更加縮少。
作者: x37 時間: 2022-2-16 01:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: latali 時間: 2022-2-16 03:21
多兩個core分工既時候好D,比如轉片或解壓縮之類相差會大d,遊戲既話用唔晒咁多核,性能會只係相差6至7%,i7重會用多D電。
作者: usei 時間: 2022-2-16 10:46
12600K 好處 PL2 150W 唔洗用水冷
i7 就算風冷頂到都超吵
作者: 說不出的話 時間: 2022-2-16 11:21
本帖最後由 說不出的話 於 2022-2-16 11:36 編輯
I5 同I7, 邊有得比 兩個定位黎, 買i7唔止係多兩粒P core, 係考慮埋可以用多兩年唔洗換機, 你買i5, 兩年後啲GAME requirement 咪又係要加多兩粒核
PC game每個周期(1.5年左右, 計發佈會to發佈會)都加兩粒核
i5 同i7 愈用耐落去 分野愈明顯
長遠一定i7平過i5, i7性價比高啲, 2.5年換一次機同4年換一次機既分別
我會等i7 K仔去番~$2600水位先會考慮入, 而家買晶片根本價格虛高
作者: myricky1 時間: 2022-2-16 12:45
要等到下一代出左, 先有機去到$2600水位啦. 到時你只會睇住粒新U黎UP, 唔會再考慮12700K鳥... 正如宜家粒11700K係跌到$2600呀, 但你唔會再望佢一眼一樣.
作者: usei 時間: 2022-2-16 14:11
回覆 12# myricky1
好似 13 代 i5 ~ 12 代 i7
10 代之後升得好快
作者: alen 時間: 2022-2-16 16:09
冇用途、budget, 越平性價比越高
作者: manhoi 時間: 2022-2-16 16:57
緊係12600k抵啦
貴多40%價錢 換黎只係多核多30%效能
作者: miniandrew 時間: 2022-2-16 17:00
12代就係好~
作者: hkpcchk 時間: 2022-2-16 20:10
夠$就上
作者: ray7a7 時間: 2022-2-16 22:19
I7 心理加成
via HKEPC Reader for Android
作者: myricky1 時間: 2022-2-17 01:56
兩年後二手放出去, 12700k起碼貴六七百, 即係話兩者最終成本只係差三四百. 先唔好理係咪真係咁多多工野做, 用唔用得晒多出黎既2P 4T, 就講用i7個種滿足感自豪感, 乜都抵返晒呢三四百啦, 邊粒性價比高D唔洗講啦, 除非真係個一千現金都唔到出黎架姐.
作者: AL_EK 時間: 2022-2-17 02:17
本來用緊11900K, 都轉左12700K, 快左又涼左, 又靜左
作者: AL_EK 時間: 2022-2-17 03:10
12600K 6 P Core ~$2400
升12700K俾多$900 有多兩個P Core 好合理

12700K 俾多$1800 上12900K 先得4個E Core 咋
作者: Пу́тин 時間: 2022-2-19 01:59
美森12700k 做緊特價337.49usd
寄香港免運費
圍返2700港紙
作者: Once 時間: 2022-2-19 03:33
啱啱無幾耐之前買左
未寄到嚟已經蝕三百
作者: ckyuen2 時間: 2022-2-19 09:39
用得i7/i9就火牛/散熱都要勁過用i5唔只cpu條數,當然手上的已夠勁就無影響
作者: vier 時間: 2022-2-19 12:35
Only打機 i7系用左成十年有多原本都係諗12700k
最後選左12600k 慳左1K用黎買2組unifan執靚部機
作者: find72 時間: 2022-2-19 13:06
試下有無得申請退差價
via HKEPC Reader for Android
作者: find72 時間: 2022-2-19 13:25
呢分鐘睇已經無呢個價了
via HKEPC Reader for Android
作者: aS-91 時間: 2022-2-19 14:22
好似太多人買排到4月
作者: Once 時間: 2022-2-19 14:30
上年開始無得退
而且落單到減價超過左7 日
作者: Пу́тин 時間: 2022-2-19 16:59
禁好笑XD
好在我尋日中午落單
話3月頭送到
作者: ddb493 時間: 2022-2-19 20:44
12400
作者: x37 時間: 2022-2-20 22:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kin268 時間: 2022-2-23 12:40
更係買12700K
想慳錢就直接12400啦, 仲買I5 K版.
作者: Miipp 時間: 2022-2-23 14:22
12700KF 351 刀
https://www.amazon.com/Intel-i7- ... cked/dp/B09FXKHN7M/
作者: verykin 時間: 2022-2-23 21:51
本帖最後由 verykin 於 2022-2-23 21:53 編輯
12500,,,12900,全核,不做閹人
作者: x37 時間: 2022-2-24 00:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: t1174-3 時間: 2022-2-24 02:43
其實真正的性價比是睇用途 VS 要做的時間 再 VS 個人能力 先至後 VS 價錢吧。人人都會唔同。
根本就是個人志向的事,討論雖然不是浪費,但至少要list 出用途等等吧。
作者: minibanana 時間: 2022-2-24 15:17
你標題都講左「性價」啦仲問...
作者: x37 時間: 2022-2-24 20:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ckyuen2 時間: 2022-2-25 07:22
例如我買12代都係為個GPU多媒體乜鬼引擎 計埋塊炒價板12500性價比最高
作者: saviong0413 時間: 2022-3-1 18:41
回復 9 #latali
甘又真係睇咩用途
via HKEPC Reader for Android

