Board logo

標題: [其他] i5 12400+DDR4 打機性能直接踩爆 5600X? [打印本頁]

作者: Geek2012    時間: 2022-1-7 10:13     標題: i5 12400+DDR4 打機性能直接踩爆 5600X?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 玉塘春    時間: 2022-1-12 22:59

最吸引係用電少一半咁濟,熱係一個好大問題,攪到都唔知仲砌唔砌5600X好
作者: t1174-3    時間: 2022-1-12 23:49

又不過是幾 FRAME...點"踩爆"呀...TITLE 檔...
作者: XP2000+    時間: 2022-1-13 08:44

12400 + B660 U平板貴 ...
作者: 孤兒仔    時間: 2022-1-13 09:41

打機全方位秒殺!?
全新打上代打機無優勢(CPU不做圖形好嗎?)
浪費我時間睇兩條片真係春袋都俾你踩爆!
作者: rockie577    時間: 2022-1-13 09:48

粒U係平, 但板太貴,

而家最平B660都要成千蚊, spec仲差過當年幾舊水B450

我都想玩INTEL, 但有平板先
作者: 孤兒仔    時間: 2022-1-13 09:51

又不過是幾 FRAME...點"踩爆"呀...TITLE 檔...
t1174-3 發表於 12/1/2022 11:49 PM


幾 fps 係果條友config所得結果,你我各組兩台自己測分分鐘結果相反
作者: BigLaw    時間: 2022-1-13 10:41

似樣些少的b660 都要1500,貴 b550 好多
作者: seeles    時間: 2022-1-13 21:28

U平板貴都窮人救星?
係咪出咗VIA chipset平價板對應12代U?

作者: erutamature    時間: 2022-1-13 22:03

請問樓主是否清楚底板規格以及價格?
作者: 普羅    時間: 2022-1-14 08:16

H610最平都要6百幾,搶錢
作者: penay    時間: 2022-1-14 09:31

本帖最後由 penay 於 2022-1-14 09:32 編輯

睇埋amd 6000 apu 終於肯唧牙膏新架構內顯RDNA 2 實現內顯打機

amd
作者: rockie577    時間: 2022-1-14 09:41

本帖最後由 rockie577 於 2022-1-14 09:44 編輯
H610最平都要6百幾,搶錢
普羅 發表於 2022-1-14 08:16


H610 邊張6百幾? 最平我見要8百

我上一部機用GIGA h61m ds2 (幾舊水) +I5 2400 (千幾) 玩左7年最後放埋二手..其間換埋粒電池.由6850 換到1060..就真係窮人恩物
作者: XP2000+    時間: 2022-1-14 10:11

B6xxm-A 貴過1 千真係痴咗線
作者: zgmfx12a    時間: 2022-1-14 12:36

回復 12 #penay

DDR4 dual channal bandwidth 追唔上落新架構冇乜作用

via HKEPC Reader for Android
作者: hkmand001    時間: 2022-1-14 12:50

睇埋amd 6000 apu 終於肯唧牙膏新架構內顯RDNA 2 實現內顯打機

amd
penay 發表於 2022-1-14 09:31



    但佢要ddr5高速ram
而e個正正係貴到hihi之處


apu以前我都唔敢玩。今次睇價錢決定
作者: littlesamtung    時間: 2022-1-14 15:00

H610 邊張6百幾? 最平我見要8百

我上一部機用GIGA h61m ds2 (幾舊水) +I5 2400 (千幾) 玩左7年最後放埋 ...
rockie577 發表於 2022-1-14 09:41



    海鮮店,$630 ASROCK HDV
作者: balancetable    時間: 2022-1-15 01:03

回覆 11# 普羅

H610 ram得單通道, 幾平都係不了
作者: sl110070    時間: 2022-1-15 01:53

回覆 18# balancetable


    h610係1dpc,marketing班友唔熟terms將1dpc當成1 channel,實際上係dual channel 1dpc,以往hx10都係dual channel 1dpc
作者: happychanbb    時間: 2022-1-15 02:25

回覆  balancetable


    h610係1dpc,marketing班友唔熟terms將1dpc當成1 channel,實際上係dual channe ...
sl110070 發表於 2022-1-15 01:53


one dimm per channel
雙通道記憶體支援組數  1 對(2 支)
都仲係dual channel
俾#18嚇到我走去seach 以為intel 咁好心cut埋dual channel
作者: naomi    時間: 2022-1-15 10:54

5600x 上市日期
2020 年 11 月 5 日
同兩年前嘅產物比較
係咪有啲唔知醜...


via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: naomi    時間: 2022-1-15 11:00

5600x 嘅同期代表
係遲佢幾個月嘅 10代 i3
應該攞埋出嚟比較下
https://ark.intel.com/content/www/tw/zh/ark/products/201894/intel-core-i310105-processor-6m-cache-up-to-4-40-ghz.html


via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: naomi    時間: 2022-1-15 11:35

咁嘅價錢玩i7 11800h仲平

[youtube]37ds2YlKE4w[/youtube]
作者: qcmadness    時間: 2022-1-15 11:41

5600x 上市日期
2020 年 11 月 5 日
同兩年前嘅產物比較
係咪有啲唔知醜...  


via HKEPC IR Pro 3.6. ...
naomi 發表於 2022-1-15 10:54


又咁講
5600x訂價的確偏貴

只不過當而家5600G可以用1300人仔買到, 做咩買5600x先
作者: naomi    時間: 2022-1-15 12:01

又咁講
5600x訂價的確偏貴

只不過當而家5600G可以用1300人仔買到, 做咩買5600x先 ...
qcmadness 發表於 2022-1-15 11:41

5600x 橫誇咗
intel 9 10 11 12代
就算貴買都平用
用人作比喻
即係睇住佢結婚生仔
再睇住佢個孫結婚生仔  

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: sl110070    時間: 2022-1-15 15:22

回覆 21# naomi

差一年又兩個月的確都可以叫兩年前,只不過按照同樣嘅logic,過左兩年都係賣超過2000hkd又唔講?點解5600x唔可以降價到12400f嘅價位?
作者: 萌    時間: 2022-1-15 16:03

本帖最後由 萌 於 2022-1-15 16:04 編輯

12400又可以企硬了毫無對手,對手放棄中低市場...之前仲有3600架
作者: qcmadness    時間: 2022-1-15 16:29

回覆  naomi

差一年又兩個月的確都可以叫兩年前,只不過按照同樣嘅logic,過左兩年都係賣超過2000hkd又唔 ...
sl110070 發表於 2022-1-15 15:22


iPhone賣左2年都成皮野, 關事咩?
作者: kcthomlau    時間: 2022-1-15 19:04

咁嘅價錢玩i7 11800h仲平
naomi 發表於 2022-1-15 03:35


AMD上desktop玩應該仲正
直接拉TDP就自動超
TSMC 6nm ZEN3+又無desktop版
作者: sl110070    時間: 2022-1-15 20:12

回覆 28# qcmadness


  無話一定要5600x降價,咁咪出粒頻率更低嘅5500賣12400/12500個價囉,問題係價唔降,入門model又唔出,amd真係當自己係apple?
作者: naomi    時間: 2022-1-15 20:46

回覆  naomi

差一年又兩個月的確都可以叫兩年前,只不過按照同樣嘅logic,過左兩年都係賣超過2000hkd又唔 ...
sl110070 發表於 2022-1-15 15:22


你應該去問下 intel
如果粒 5600x 係佢嘅佢會唔會減
https://cpu.userbenchmark.com/Co ... -5-5600X/4070vs4084
https://www.price.com.hk/product.php?p=453329
作者: seeles    時間: 2022-1-15 21:21

回覆  qcmadness


  無話一定要5600x降價,咁咪出粒頻率更低嘅5500賣12400/12500個價囉,問題係價唔降, ...
sl110070 發表於 2022-1-15 20:12


我最近幫屋企人UPGRADE部機,
本來PLAN砌12600KF+Z690 MATX板,
後尾砌左5600X+B550 MATX板,
仲慳成千銀,
你係蘇媽你減唔減價?
而家就算B660板都係貴,
B660板肯減就有戲睇啦.
作者: usei    時間: 2022-1-15 21:47

回覆 30# sl110070

可能良率太好唔想出咁多 5600x
作者: aeolian2009    時間: 2022-1-16 08:11

如果係我會簡5600X,睇錢做人
作者: qcmadness    時間: 2022-1-16 12:46

回覆  sl110070

可能良率太好唔想出咁多 5600x
usei 發表於 2022-1-15 21:47


Zen 2 CPU / APU都無咁痴線
Zen 3 CPU / APU直程無見過4c咁滯
作者: usei    時間: 2022-1-17 14:32

回覆 35# qcmadness

notebook 都不夠貨
點出 APU 比 desktop





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2