Board logo

標題: [中央處理器] 這個時候先買 11900k 會唔會好傻? [打印本頁]

作者: tcg    時間: 2022-1-1 21:40     標題: 這個時候先買 11900k 會唔會好傻?

見到 amazon 買$430 usd (大約$3354 hkd),有小小想換機。
Untitled.jpg

圖片附件: Untitled.jpg (2022-1-1 21:39, 51.65 KB) / 下載次數 74
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2300812&k=c7d7006ead73d2ae0f9cb2ffaf291d6c&t=1782183877&sid=2NzpEUjAa6


作者: tompkyou    時間: 2022-1-1 21:42

好傻,完。
作者: lkw1993    時間: 2022-1-1 21:54

買12700k都好過買11900k
作者: tcg    時間: 2022-1-1 21:54

11900K 好差咩?
都叫做上一代最高級家用電腦。
作者: darktommy    時間: 2022-1-1 21:57

11900K 好差咩?
都叫做上一代最高級家用電腦。
tcg 發表於 2022-1-1 21:54


11 代i9少過過10代兩核,計分12700K屌打11900K。
作者: raylee    時間: 2022-1-1 22:00

wait for 12400
作者: tcg    時間: 2022-1-1 22:34

回覆 5# darktommy

我就係唔想買 12700k,買個散熱風扇要老蓮咁大!
話時話,上 Cooler Master 網頁睇那些散熱器隻隻都係"塔式"散熱器,好似無晒平放散熱器。
(我仲係用緊 Cooler Master 那隻 Geminii M5 散熱器)
作者: lkw1993    時間: 2022-1-1 23:20

回覆  darktommy

我就係唔想買 12700k,買個散熱風扇要老蓮咁大!
話時話,上 Cooler Master 網頁睇那些散 ...
tcg 發表於 2022-1-1 22:34

11900k一樣都係熱
作者: kcthomlau    時間: 2022-1-1 23:50

好傻
12600k都好過11900k
作者: happychanbb    時間: 2022-1-2 00:14

本帖最後由 happychanbb 於 2022-1-2 00:16 編輯

下吹買CRYORIG
作者: hktwaiwai    時間: 2022-1-2 11:11

感覺上買10900k會無咁傻囉

via HKEPC Reader for Android
作者: littlesamtung    時間: 2022-1-2 11:34

本帖最後由 littlesamtung 於 2022-1-2 11:41 編輯

兩日後有12700,$3000左右,規格同12700K,沒超頻,65W,槌爆12900
作者: darktommy    時間: 2022-1-2 11:42

回覆  darktommy

我就係唔想買 12700k,買個散熱風扇要老蓮咁大!
話時話,上 Cooler Master 網頁睇那些散 ...
tcg 發表於 2022-1-1 22:34


11900K一樣要大大個塔散或水冷
作者: yick    時間: 2022-1-2 15:01

咁買10900K 仲高CP值
作者: Wanderer    時間: 2022-1-2 15:29

你當119K冇出過把啦
作者: hkpcchk    時間: 2022-1-2 23:09

AMD ryzen 9 vs  11900點睇
作者: AL_EK    時間: 2022-1-2 23:28

Desktop 11900K 都係快過我部Ryzen 9 5900HX notebook 一兩成
作者: Freak    時間: 2022-1-2 23:30

Desktop 11900K 都係快過我部Ryzen 9 5900HX notebook 一兩成
AL_EK 發表於 2022-1-2 23:28


用電唔止相差一兩成呢...
作者: 乳交七    時間: 2022-1-3 01:21

唔好囉. 我買3950都唔買佢啦.
作者: eva2112    時間: 2022-1-3 08:53

非常傻

via HKEPC Reader for Android
作者: nelsonlee130    時間: 2022-1-4 11:14

想知樓主最後有無買
作者: tcg    時間: 2022-1-4 13:40

回覆 21# nelsonlee130

你哋講到11900k咁差,當然無買啦,因為用緊嗰部電腦都有小小覺得慢,但又唔知等12700 要幾耐,所以想買者!
作者: rfdingo    時間: 2022-1-4 14:03

回覆  nelsonlee130

你哋講到11900k咁差,當然無買啦,因為用緊嗰部電腦都有小小覺得慢,但又唔知等12700 ...
tcg 發表於 2022-1-4 13:40



    12700k
不用等
作者: littlesamtung    時間: 2022-1-4 14:40

回覆  nelsonlee130

你哋講到11900k咁差,當然無買啦,因為用緊嗰部電腦都有小小覺得慢,但又唔知等12700 ...
tcg 發表於 2022-1-4 13:40



    今晚公布。
12900 USD489
12900F USD464
12700 USD339
12700F USD314
12600 USD223
12500 USD202
12400 USD192
12400F USD167
Intel-12th-Gen-Core-Specs-Pricing-1.jpg

圖片附件: Intel-12th-Gen-Core-Specs-Pricing-1.jpg (2022-1-4 14:40, 123.1 KB) / 下載次數 40
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2301171&k=1ae5813ccba30caccd2c028b0831066f&t=1782183877&sid=2NzpEUjAa6


作者: raylee    時間: 2022-1-4 14:53

12500 USD202 good
作者: Asdew    時間: 2022-1-4 15:07

12600k都話殺晒,係買DDR5同板貴,所以先要想
作者: kofz    時間: 2022-1-4 16:52

今晚公布。
12900 USD489
12900F USD464
12700 USD339
12700F USD314
12600 USD223
12500 USD202
12 ...
littlesamtung 發表於 2022-1-4 14:40

好事

多 d選擇

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: tcg    時間: 2022-1-4 18:42

回覆 23# rfdingo

我都有諗過12700k,不過要買個大大隻嘅塔散就算把啦!
作者: rfdingo    時間: 2022-1-4 19:02

本帖最後由 rfdingo 於 2022-1-4 19:12 編輯
回覆  rfdingo

我都有諗過12700k,不過要買個大大隻嘅塔散就算把啦!
tcg 發表於 2022-1-4 18:42


全auto計
12700k要大大個塔散的話
12700一樣要

如果你因為已經肯定auto都長期full load 粒u, 要長期壓住佢長行19幾w, 咁你用12700都要大大個塔

補充 k pl2 190w , non-k 180w
作者: kuen1002    時間: 2022-1-4 19:03

回覆 28# tcg

11900k要用比12700k更大既塔散你又唔算把啦???????

最好笑11900k用所謂你講既平放散熱器!真神人
作者: tcg    時間: 2022-1-4 20:03

回覆 29# rfdingo

如果12700 都必須要用塔散,咁遲吓intel 賣12700是否包塔散,定係好似12700K唔包任何風扇,等你自己買。
原裝 stock cooler 比得你用就應該無問題,可能只係散熱無咁好啫!
作者: rfdingo    時間: 2022-1-4 20:33

本帖最後由 rfdingo 於 2022-1-4 20:40 編輯
回覆  rfdingo

如果12700 都必須要用塔散,咁遲吓intel 賣12700是否包塔散,定係好似12700K唔包任何風扇 ...
tcg 發表於 2022-1-4 20:03



    stock 行 base clock 又真係無問題喎
就算你裝去12700k 行base clock 一樣無問題

boost clock?上到 1秒都算的話 一樣無問題

而且講要大塔都係你講,你又無用過12700k,又唔知幾多loading,你又知 紙面上pl2 只差10w 既 12700 唔熱?
作者: nelsonlee130    時間: 2022-1-4 21:00

我比較好奇樓主覺得127k要大塔散
係咪覺得119k就唔駛大塔散
作者: tcg    時間: 2022-1-4 21:25

回覆 32# rfdingo

"唔係話要12700K  + stock cooler 一樣無問題", 或者
"什麼情況之下行到一秒鐘一樣無問題" 就等於無問題。
只係唔使將個散熱問題諗得咁極端!
如果你買部dell/HP廠機12700(我相信都係用原裝風扇),你唔會同sales 講 "電腦full load,non-K 180W,一定要用塔散...."
作者: rfdingo    時間: 2022-1-4 21:35

回覆  rfdingo

"唔係話要12700K  + stock cooler 一樣無問題", 或者
"什麼情況之下行到一秒鐘一樣無問題" ...
tcg 發表於 2022-1-4 21:25



    https://www.hkepc.com/forum/view ... &extra=page%3D2
隔黎都係廠機,amd 5800 無X尾,都已經塔散啦

另外行Stock 廠機仲有鎖功耗大法

唔係我諗得咁極端,我一開始無講話要塔散

我只係解答
如果12700k要大大個塔散的話
12700一樣要
作者: tcg    時間: 2022-1-4 21:44

回覆 33# nelsonlee130

我當初真係唔知 11900K 必須要用塔散!
- CPU 11900K TDP 125W
我知CPU 會某些情況會 peak load 近300W,但我又唔超頻,又唔係做D什麼攪到好熱,只係睇小小3D 圖 (solidworks),excel 做D  sorting 工作。

- 而我用緊嗰隻散熱器話 TDP 130W,咁即係無問題啦 (散熱器 TDP 大過CPU)

Untitled-01.jpg

圖片附件: Untitled-01.jpg (2022-1-4 21:42, 35.2 KB) / 下載次數 38
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2301229&k=399c4dcfd93b38bcabcd5d2e14e08b1d&t=1782183877&sid=2NzpEUjAa6


作者: kofz    時間: 2022-1-4 21:56

全auto計
12700k要大大個塔散的話
12700一樣要

如果你因為已經肯定auto都長期full load 粒u, 要長期壓住 ...
rfdingo 發表於 2022-1-4 19:02

其實而家 d所謂家用頂級 u

閒置時都咁食電?

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: rfdingo    時間: 2022-1-4 22:12

本帖最後由 rfdingo 於 2022-1-4 22:30 編輯
其實而家 d所謂家用頂級 u

閒置時都咁食電?

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0) ...
kofz 發表於 2022-1-4 21:56


https://www.techpowerup.com/revi ... ke-12th-gen/20.html
    唔會,閒置時無話好食電,正常表現only

係樓主話12700k 要大大個塔散 所以要等12700
但明明兩者做野時功耗差不多......


k pl2 190w , non-k 180w 呢個係兩者既 PL2 TDP,唔係跑fpu 應該好難上到
作者: nelsonlee130    時間: 2022-1-4 22:15

回覆  nelsonlee130

我當初真係唔知 11900K 必須要用塔散!
- CPU 11900K TDP 125W
我知CPU 會某些情況會 ...
tcg 發表於 2022-1-4 09:44 PM


唔一定要塔散
你可以選擇上水
btw solidworks已經夠粒u full load
作者: darktommy    時間: 2022-1-4 23:04

回覆  rfdingo

如果12700 都必須要用塔散,咁遲吓intel 賣12700是否包塔散,定係好似12700K唔包任何風扇 ...
tcg 發表於 2022-1-4 20:03


我11600都要用塔散啦。原裝冇話唔得嘅,永恒高轉嘈到hihi加會thermal throttling囉。
作者: tiger1680    時間: 2022-1-5 00:41

岩岩出12代緊係有新買新啦,有錢全部攻頂都唔錯
10代I9都買少見少,要美森先有10900k
11代唔係平U都唔需要考慮
作者: littlesamtung    時間: 2022-1-5 10:55

本帖最後由 littlesamtung 於 2022-1-5 11:00 編輯
回覆  rfdingo

如果12700 都必須要用塔散,咁遲吓intel 賣12700是否包塔散,定係好似12700K唔包任何風扇 ...
tcg 發表於 2022-1-4 20:03



    有初步TEST,用STOCK COOLER (RM1) 損失幾個%,打機的沒感,換個小型塔散應該已經足夠。



夾帶個12400 R23測試:
abbr_07901dda0ff088cf1f381b03df771670.jpg

圖片附件: abbr_07901dda0ff088cf1f381b03df771670.jpg (2022-1-5 11:00, 96.78 KB) / 下載次數 30
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2301276&k=3f720261c6c79bb5296d865dc8d5d46e&t=1782183877&sid=2NzpEUjAa6






歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2