作者: tcg 時間: 2022-1-1 21:40 標題: 這個時候先買 11900k 會唔會好傻?
見到 amazon 買$430 usd (大約$3354 hkd),有小小想換機。
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2300812&k=c7d7006ead73d2ae0f9cb2ffaf291d6c&t=1782183877&sid=2NzpEUjAa6

作者: tompkyou 時間: 2022-1-1 21:42
好傻,完。
作者: lkw1993 時間: 2022-1-1 21:54
買12700k都好過買11900k
作者: tcg 時間: 2022-1-1 21:54
11900K 好差咩?
都叫做上一代最高級家用電腦。
作者: darktommy 時間: 2022-1-1 21:57
11 代i9少過過10代兩核,計分12700K屌打11900K。
作者: raylee 時間: 2022-1-1 22:00
wait for 12400
作者: tcg 時間: 2022-1-1 22:34
回覆 5# darktommy
我就係唔想買 12700k,買個散熱風扇要老蓮咁大!
話時話,上 Cooler Master 網頁睇那些散熱器隻隻都係"塔式"散熱器,好似無晒平放散熱器。
(我仲係用緊 Cooler Master 那隻 Geminii M5 散熱器)
作者: lkw1993 時間: 2022-1-1 23:20
11900k一樣都係熱
作者: kcthomlau 時間: 2022-1-1 23:50
好傻
12600k都好過11900k
作者: happychanbb 時間: 2022-1-2 00:14
本帖最後由 happychanbb 於 2022-1-2 00:16 編輯
下吹買CRYORIG
作者: hktwaiwai 時間: 2022-1-2 11:11
感覺上買10900k會無咁傻囉
via HKEPC Reader for Android
作者: littlesamtung 時間: 2022-1-2 11:34
本帖最後由 littlesamtung 於 2022-1-2 11:41 編輯
兩日後有12700,$3000左右,規格同12700K,沒超頻,65W,槌爆12900
作者: darktommy 時間: 2022-1-2 11:42
11900K一樣要大大個塔散或水冷
作者: yick 時間: 2022-1-2 15:01
咁買10900K 仲高CP值
作者: Wanderer 時間: 2022-1-2 15:29
你當119K冇出過把啦
作者: hkpcchk 時間: 2022-1-2 23:09
AMD ryzen 9 vs 11900點睇
作者: AL_EK 時間: 2022-1-2 23:28
Desktop 11900K 都係快過我部Ryzen 9 5900HX notebook 一兩成
作者: Freak 時間: 2022-1-2 23:30
用電唔止相差一兩成呢...
作者: 乳交七 時間: 2022-1-3 01:21
唔好囉. 我買3950都唔買佢啦.
作者: eva2112 時間: 2022-1-3 08:53
非常傻
via HKEPC Reader for Android
作者: nelsonlee130 時間: 2022-1-4 11:14
想知樓主最後有無買
作者: tcg 時間: 2022-1-4 13:40
回覆 21# nelsonlee130
你哋講到11900k咁差,當然無買啦,因為用緊嗰部電腦都有小小覺得慢,但又唔知等12700 要幾耐,所以想買者!
作者: rfdingo 時間: 2022-1-4 14:03
12700k
不用等

作者: littlesamtung 時間: 2022-1-4 14:40
今晚公布。
12900 USD489
12900F USD464
12700 USD339
12700F USD314
12600 USD223
12500 USD202
12400 USD192
12400F USD167
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2301171&k=1ae5813ccba30caccd2c028b0831066f&t=1782183877&sid=2NzpEUjAa6

作者: raylee 時間: 2022-1-4 14:53
12500 USD202 good
作者: Asdew 時間: 2022-1-4 15:07
12600k都話殺晒,係買DDR5同板貴,所以先要想
作者: kofz 時間: 2022-1-4 16:52
今晚公布。
12900 USD489
12900F USD464
12700 USD339
12700F USD314
12600 USD223
12500 USD202
12 ...
littlesamtung 發表於 2022-1-4 14:40
好事
多 d選擇
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: tcg 時間: 2022-1-4 18:42
回覆 23# rfdingo
我都有諗過12700k,不過要買個大大隻嘅塔散就算把啦!
作者: rfdingo 時間: 2022-1-4 19:02
本帖最後由 rfdingo 於 2022-1-4 19:12 編輯
全auto計
12700k要大大個塔散的話
12700一樣要
如果你因為已經肯定auto都長期full load 粒u, 要長期壓住佢長行19幾w, 咁你用12700都要大大個塔
補充 k pl2 190w , non-k 180w
作者: kuen1002 時間: 2022-1-4 19:03
回覆 28# tcg
11900k要用比12700k更大既塔散你又唔算把啦???????
最好笑11900k用所謂你講既平放散熱器!真神人
作者: tcg 時間: 2022-1-4 20:03
回覆 29# rfdingo
如果12700 都必須要用塔散,咁遲吓intel 賣12700是否包塔散,定係好似12700K唔包任何風扇,等你自己買。
原裝 stock cooler 比得你用就應該無問題,可能只係散熱無咁好啫!
作者: rfdingo 時間: 2022-1-4 20:33
本帖最後由 rfdingo 於 2022-1-4 20:40 編輯
stock 行 base clock 又真係無問題喎
就算你裝去12700k 行base clock 一樣無問題
boost clock?上到 1秒都算的話 一樣無問題

而且講要大塔都係你講,你又無用過12700k,又唔知幾多loading,你又知 紙面上pl2 只差10w 既 12700 唔熱?
作者: nelsonlee130 時間: 2022-1-4 21:00
我比較好奇樓主覺得127k要大塔散
係咪覺得119k就唔駛大塔散
作者: tcg 時間: 2022-1-4 21:25
回覆 32# rfdingo
"唔係話要12700K + stock cooler 一樣無問題", 或者
"什麼情況之下行到一秒鐘一樣無問題" 就等於無問題。
只係唔使將個散熱問題諗得咁極端!
如果你買部dell/HP廠機12700(我相信都係用原裝風扇),你唔會同sales 講 "電腦full load,non-K 180W,一定要用塔散...."
作者: rfdingo 時間: 2022-1-4 21:35
https://www.hkepc.com/forum/view ... &extra=page%3D2
隔黎都係廠機,amd 5800 無X尾,都已經塔散啦
另外行Stock 廠機仲有鎖功耗大法

唔係我諗得咁極端,我一開始無講話要塔散
我只係解答
如果12700k要大大個塔散的話
12700一樣要
作者: tcg 時間: 2022-1-4 21:44
回覆 33# nelsonlee130
我當初真係唔知 11900K 必須要用塔散!
- CPU 11900K TDP 125W
我知CPU 會某些情況會 peak load 近300W,但我又唔超頻,又唔係做D什麼攪到好熱,只係睇小小3D 圖 (solidworks),excel 做D sorting 工作。
- 而我用緊嗰隻散熱器話 TDP 130W,咁即係無問題啦 (散熱器 TDP 大過CPU)
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2301229&k=399c4dcfd93b38bcabcd5d2e14e08b1d&t=1782183877&sid=2NzpEUjAa6

作者: kofz 時間: 2022-1-4 21:56
其實而家 d所謂家用頂級 u
閒置時都咁食電?
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: rfdingo 時間: 2022-1-4 22:12
本帖最後由 rfdingo 於 2022-1-4 22:30 編輯
https://www.techpowerup.com/revi ... ke-12th-gen/20.html
唔會,閒置時無話好食電,正常表現only
係樓主話12700k 要大大個塔散 所以要等12700
但明明兩者做野時功耗差不多......
k pl2 190w , non-k 180w 呢個係兩者既 PL2 TDP,唔係跑fpu 應該好難上到
作者: nelsonlee130 時間: 2022-1-4 22:15
回覆 nelsonlee130
我當初真係唔知 11900K 必須要用塔散!
- CPU 11900K TDP 125W
我知CPU 會某些情況會 ...
tcg 發表於 2022-1-4 09:44 PM
唔一定要塔散
你可以選擇上水
btw solidworks已經夠粒u full load
作者: darktommy 時間: 2022-1-4 23:04
我11600都要用塔散啦。原裝冇話唔得嘅,永恒高轉嘈到hihi加會thermal throttling囉。
作者: tiger1680 時間: 2022-1-5 00:41
岩岩出12代緊係有新買新啦,有錢全部攻頂都唔錯
10代I9都買少見少,要美森先有10900k
11代唔係平U都唔需要考慮
作者: littlesamtung 時間: 2022-1-5 10:55
本帖最後由 littlesamtung 於 2022-1-5 11:00 編輯
有初步TEST,用STOCK COOLER (RM1) 損失幾個%,打機的沒感,換個小型塔散應該已經足夠。


夾帶個12400 R23測試:
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2301276&k=3f720261c6c79bb5296d865dc8d5d46e&t=1782183877&sid=2NzpEUjAa6



