作者: adodb 時間: 2021-12-7 00:05 標題: 12900K 簡單分享
本帖最後由 adodb 於 2021-12-7 22:27 編輯
CPU: Intel i9-12900K
MB: Asus Rog maximus z690 extreme
Ram: AData lancer ddr5 16GB*2
DDR5 一直缺貨, 唔好話Corsair /GSkill 呢D牌子唔見影, 連Kingston, AData 都好難買到, 好多舖頭都要限砌機, 最後我搵到間可以比我跟板買既
上好機
好好好簡單咁跑左下TEST
OS: WIN 11
暫時淨係開左XMP, 其他咩都行default
r23:

fpu stress test
我上左自組水冷, 用兩個360排去壓12900K + 3080TI, 跑FPU係唔超既情況下壓到80度, 唔知算唔算理想...
暫時係得咁多
好隨便咁試下OC
先用ASUS 既AI OC, 佢幫我將all P-CORE超上5.1GHz, E-CORE上到3.9GHz....跑完R23之後再跑左半個鐘FPU, 溫度上到去86度
之後我再手動, voltage 加到1.4v, all P-core 行5.2GHz, E-core 行4.1GHz, 跑個R23已經上到95度
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2296891&k=94f7a38ce54a93558c7368c582c07ecc&t=1782189032&sid=11lBe0fSNO3

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2296892&k=4fcd72c9f134b38563acce5b810ce645&t=1782189032&sid=11lBe0fSNO3

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2296893&k=1f6ace535dad5fd7bfe1f3e8966708f1&t=1782189032&sid=11lBe0fSNO3

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2296894&k=8aa191ae54bbbf8a4803930aeaa8de3d&t=1782189032&sid=11lBe0fSNO3

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2297030&k=498a75de0672dc753cea7527467e8142&t=1782189032&sid=11lBe0fSNO3

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2297031&k=49a27f6b7427653cf73eab5b57aee130&t=1782189032&sid=11lBe0fSNO3

作者: ipkinsang 時間: 2021-12-7 00:17
支持師兄再出test
作者: 玉塘春 時間: 2021-12-7 01:36
師兄部機真係好靚
作者: kennyleunghk 時間: 2021-12-7 01:43
本帖最後由 kennyleunghk 於 2021-12-7 01:47 編輯
CPU: Intel i9-12900K
MB: Asus Rog maximus z690 extreme
Ram: AData lancer ddr5 16GB*2
DDR5 一直缺貨, ...
adodb 發表於 2021-12-7 00:05
恭喜
2個360冷排無燒埋GPU都80度的確好熱下, 如果你燒埋GPU....
相信調整下電壓小超可能會好D, 又或者係水冷頭接觸得唔好?
無論AMD 定intel, default boost 一d 都唔涼
不過去到雙360冷排哩個溫度我接受唔太到
作者: Passer2k 時間: 2021-12-7 02:50
師兄真係好心機, 而且手腳好快..
部機越睇, 我"自己"越凍..
硬喉, CPU EK block.. 唔止, 分水板, 個pump有制, D5 NEXT?
GPU 亦唔止 waterblock, backplate 有 heatpipe, 都係 NEXT 嘢..
24pin同pcie8pin都有mod線..
風扇.. 睇唔出牌子, 直線"X"背應該唔多..
仲有冷排, 螢幕等等.. 補品用嘅錢睇到心都凍埋..
結果.. 我都唔係好接受到, 同師兄嘅付出唔成正比..
(順帶一提, AData啲嘢初版通常唔差.. [下省百字])
作者: alexhon 時間: 2021-12-7 08:46
讚!
不過,見到咁大部,我呢d小家庭,有點頭痛....
作者: waimtrp 時間: 2021-12-7 09:15
真心好靚
作者: Pppk 時間: 2021-12-7 09:17
塊版買咗幾$.......
作者: adodb 時間: 2021-12-7 09:24
師兄真係好心機, 而且手腳好快..
部機越睇, 我"自己"越凍..
硬喉, CPU EK block.. 唔止, 分水板, 個pump有 ...
Passer2k 發表於 2021-12-7 02:50
其實今次主要只係換cpu,mb,ram.
水冷果度只係換左d 硬管 & 硬管fitting, 而且全部走直喉,無咩技術可言,所以好快就搞掂
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: yick 時間: 2021-12-7 09:25
跑分真男人。請受小弟一拜
作者: nnd 時間: 2021-12-7 09:51
CPU: Intel i9-12900K
MB: Asus Rog maximus z690 extreme
Ram: AData lancer ddr5 16GB*2
DDR5 一直缺貨, ...
adodb 發表於 2021-12-7 00:05
樓主呢3件套駛左幾錢?
作者: kcyipgar 時間: 2021-12-7 10:44
ASUS Z690 Extreme HKD9,000
Intel i9-12900K HKD5,200
ADATA DDR5 32GB RAM HKD???
塊底板,好貴!
via HKEPC Reader for Android
作者: eva2112 時間: 2021-12-7 11:27
有錢就是任性
作者: adodb 時間: 2021-12-7 22:28
加左小小OC跑分圖
作者: kcthomlau 時間: 2021-12-7 23:46
估唔到今時今日desktop CPU
唔係HEDT, 亦唔係高端Server
用到重型水冷720排都咁勉強
跑分真男人
作者: Okt04175 時間: 2021-12-8 08:23
如果12代仲會出HEDT嘅話真係唔知要點散熱
作者: TEKKHG 時間: 2021-12-8 08:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: adodb 時間: 2021-12-8 10:12
我發現大家都好重視個peak temperature
唔係想幫intel 講咩好話.
但係我認為一般用家拎黎參考下就可以啦, 因為平時使用根本好少會咁樣chur部機.
而家我開左ai overclocking, 之後開個bluestacks 黎掛手機GAME, 加埋打POE, CPU 都係4x-50度左右.
好似之前位CHING咁講, 無論係Intel 定AMD, 行default boost都唔會涼
我之前係用threadripper 3960X, 一樣都係用360*2冷排去壓, 平時只開PBO & DOCP, 其他都係default, 跑FPU 係會上到93度.
(ps. 唔係想搵3960X黎同12900K比, 因為無得比
不過講返轉頭, 12900K Max TDP有成240, 以MSDT黎講又真差左d

作者: usei 時間: 2021-12-8 12:23
回覆 18# adodb
12 代 241w 比 125w 快 15%
行 125w 應該不會好熱
作者: adodb 時間: 2021-12-9 23:02
岩岩再試, P-CORE 5.2, E-CORE 4.1, RING CLOCK 4.3 @1.375V, 唔過80度, 個溫度叫做好返小小
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2297373&k=d3b9f6070f0a3492024df014fce4b92f&t=1782189032&sid=11lBe0fSNO3

作者: kennyleunghk 時間: 2021-12-9 23:17
睇你同咩比
同上代比嘅話直頭係涼

作者: adodb 時間: 2021-12-9 23:34
都唔洗再講D咩....因為點講都真係熱
作者: kennyleunghk 時間: 2021-12-10 01:10
平時用降多少少去5.0 啦, 以今代ipc黎講都好夠快了, 電壓又可以降, 涼快好多
真係跑分先會超到盡
作者: 高登阿伯 時間: 2021-12-10 01:26
跑分真男人
作者: kcto 時間: 2021-12-10 12:53
岩岩再試, P-CORE 5.2, E-CORE 4.1, RING CLOCK 4.3 @1.375V, 唔過80度, 個溫度叫做好返小小
...
adodb 發表於 2021-12-9 23:02
咁鬼涼嘅,不過睇唔出Ring 有超
作者: Brainstomer 時間: 2021-12-11 11:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kin268 時間: 2021-12-11 12:13
買塊d4玩住先啦. 到時再買返d5玩. 好過依家高價買d5.(仲要未必賣比你) 效能又唔係特別勁.
作者: jerryyu 時間: 2021-12-13 02:05
跑分真男人。賜酒
作者: kcthomlau 時間: 2021-12-18 01:15
INTEL出12900KS
https://www.notebookcheck.net/Pu ... yzens.586573.0.html


