作者: CKmk2 時間: 2021-9-22 23:41 標題: 疑似12900k 終於多核追到5950x
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: NG 時間: 2021-9-23 00:40
無知一問
12代memory可以行quad的嗎
作者: marcochl 時間: 2021-9-23 08:22
咁係好事,有競爭先有進步
作者: CKmk2 時間: 2021-9-23 09:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kennyleunghk 時間: 2021-9-23 10:09
好事呀
大家多個選擇
作者: killercheung 時間: 2021-9-23 10:37
呵~~~欠~~~~~~
呢 d 飛機 post 幾日一個睇到悶
作者: 孤兒仔 時間: 2021-9-23 11:24
出咗街實牙實齒先講啦,而家話 I3 打趴 R9 都奈你唔何
作者: usei 時間: 2021-9-23 17:34
大家要吸取教訓
唔好學左當年 apple bench 咁
作者: noobkings 時間: 2021-9-24 15:18
正式賣街出評測個陣先講
作者: CKmk2 時間: 2021-9-25 23:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: antlee 時間: 2021-9-25 23:54
DDR5 desktop ram 係 2 channels (32bits per channel) , intel 板用 2 條 dimm 就係 4 channels (32bits per channel)
作者: 樹下乘涼 時間: 2021-9-26 02:08
12900跑分出來了,,,只係追到5900X.
作者: hkmand001 時間: 2021-9-26 11:00
唔知會唔會熱到可以煎蛋

作者: seeles 時間: 2021-9-26 13:07
有冇圖?
你貼出來當掉西瓜找數字人出來
via HKEPC Reader for Android
作者: 樹下乘涼 時間: 2021-9-26 13:42
SiSoftware Sandra評測分數
https://www.expreview.com/80514.html
作者: qcmadness 時間: 2021-9-26 13:56
咁講
SiSoftware係MT測試
ST測試唔同既
可能ADL ST快Zen 3 50%呢
作者: kcthomlau 時間: 2021-9-26 14:05
本帖最後由 kcthomlau 於 2021-9-26 14:07 編輯
部份多核性能連11900k都輸
如果真
INTEL吹水能力唔講得笑
核心調度問題無左AVX-512
未攪掂大小核調度問題就出街
要INTEL快入10/11代
作者: qcmadness 時間: 2021-9-26 14:08
AVX-512個compute / heat density太高, 細core好難攪
作者: pnedved 時間: 2021-9-26 14:31
早前呢度有位師兄講到冇AVX-512便什麼也不是,現在連i 記都没有了。
作者: 樹下乘涼 時間: 2021-9-26 15:25
所以樓上話單線可能快50%我都唔知點回好了
8核+50%=12核..姐係咪又一樣連5950X都打唔過...不過數又唔係咁計.....
所以都係等全面評測(可能全面輸曬..因為仲有VCACHE版...)吧..
作者: ns4e921 時間: 2021-9-26 21:27
回覆 19# pnedved
Ice Lake-SP同Sapphire Rapids就唔係Intel嘅CPU?
作者: happychanbb 時間: 2021-9-27 21:44
本帖最後由 happychanbb 於 2021-9-27 21:45 編輯
有d software 真係食單核
多一粒都無用
真心,如果依加出粒4core 跑單核超勁
我都會砌過架用黎做野
作者: 321 時間: 2021-9-27 23:28
有競爭牙膏廠先肯用力擠牙膏,如果唔係AMD我估計今時今日大家仲要挨4核八線程既i7
作者: leotonch 時間: 2021-9-27 23:34
有競爭先有進步
作者: kcthomlau 時間: 2021-10-2 12:40
PCIE Gen 5好快
單核data rate會樽頸
作者: Qoo記 時間: 2021-10-2 17:49
兩虎雙爭
大家得利~

