Board logo

標題: [操作疑難] 買i5 11400 換落舊廠機但火牛280係咪換埋牛穩陣D [打印本頁]

作者: laosmiaale    時間: 2021-8-30 12:03     標題: 買i5 11400 換落舊廠機但火牛280係咪換埋牛穩陣D

11400 配 h510m-a wifi
Kingston 8g ram x 1
加隻 a2000 500gb
舊機一支HDD 加一個光碟機

求指教 咁樣夾 好唔好
麻煩晒大家!!!!
作者: marcochl    時間: 2021-8-30 12:05

底板支援就得啦
280w 你又冇乜其他特別食電野
作者: laosmiaale    時間: 2021-8-30 16:50

因為朋友部機係十幾年產物廠機
作者: ^.^    時間: 2021-8-30 16:53

新款唔夠電會自動降速
作者: laosmiaale    時間: 2021-8-30 17:01

咁先進 我自己都係用緊4代i7
作者: CKmk2    時間: 2021-8-30 17:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ckyuen2    時間: 2021-8-30 17:30

可以就降吓cpu電壓,火牛唔燒就照用,燒咗咪換囉
但燒咗就換鬼埋個唔值錢嘅機箱用返正常火牛啦,乖
作者: Aÿ    時間: 2021-8-30 17:39

本帖最後由 Aÿ 於 2021-8-30 17:40 編輯

純粹好奇
呢部係咩牌子廠機?
我淨知某一牌子唔係標準版標準牛
其他牌子係正常ATX牛?20+4+4pin?
作者: laosmiaale    時間: 2021-8-30 17:59

Compaq
Cpu e5400????
我都預左支閒置左既500w火牛
作者: laosmiaale    時間: 2021-8-30 18:01

機箱 好fit個位 所以難得換
買呢4樣 配件 3300有找 入手得過?
作者: finepix    時間: 2021-8-30 18:37

E5400年代Compaq廠機, 有機會用BTX規格.
作者: laosmiaale    時間: 2021-8-30 19:13

E5400年代Compaq廠機, 有機會用BTX規格.
finepix 發表於 2021-8-30 18:37



    有咩唔同架 唔係好識
個機箱 應該大部份matx 都冇問題瓜 係隻牛要諗諗





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2