Board logo

標題: [中央處理器] Intel的第13代Raptor Lake-S桌上型CPU擁有多達24個核心 [打印本頁]

作者: x37    時間: 2021-8-19 17:08     標題: Intel的第13代Raptor Lake-S桌上型CPU擁有多達24個核心

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: usei    時間: 2021-8-19 17:16

相同 TDP 下
核心愈多性能愈高
作者: 炎冬    時間: 2021-8-19 17:25

本帖最後由 炎冬 於 2021-8-19 17:26 編輯
堆咁多幾核,有咩用?
x37 發表於 2021-8-19 17:08



Intel Core i5 S-Series (6 Golden + 4 Grace) = 1410 Cores / 16 Threads / 21 MB
Intel Pentium S-Series (2 Golden + 0 Grace) = 42 Cores / 4 Threads / 6 MB
是不是錯了??
作者: win150    時間: 2021-8-19 21:45

堆咁多幾核,有咩用?
x37 發表於 2021-8-19 17:08



    56K.jpg
作者: x37    時間: 2021-8-19 22:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Kundera    時間: 2021-8-19 22:18

why do you want 16 small cores in i9 but 0 in i3 and pentium?
作者: freefdhk    時間: 2021-8-19 22:29

sor,我覺得堆細核,冇咩用
x37 發表於 2021-8-19 22:02



    NOTEBOOK 就有需要用細核心去省電.
桌面來講. 睇怕佢想個 Core 數值好大.
遲下可能好似 displaycard 咁幾千個核心之類.
作者: akiro    時間: 2021-8-19 22:41

佢d細核心 會唔會好似router粒u入面的npu咁專做某d野.
大核心就專攻效能.
作者: x37    時間: 2021-8-19 22:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: x37    時間: 2021-8-19 22:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ckyuen2    時間: 2021-8-19 22:53

如果冇人用個 avx 512,粒大核,真係把鬼
x37 發表於 2021-8-19 22:48



    睇第串高手過招
    Monolithic silicon 唔用果啲位等同散熱片幫其他位散熱 [好似係]
作者: freefdhk    時間: 2021-8-19 23:45

如果冇人用個 avx 512,粒大核,真係把鬼
x37 發表於 2021-8-19 22:48



如果咁講, 佢整粒 128(小)核心係咪可以贏埋 EPYC 7763  ?
作者: louis3412    時間: 2021-8-20 09:01

why do you want 16 small cores in i9 but 0 in i3 and pentium?
Kundera 發表於 2021-8-19 22:18

It is stated the opposite: there are 0 large cores in pentium  

via HKEPC Reader for Android
作者: CKmk2    時間: 2021-8-20 09:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kennyleunghk    時間: 2021-8-20 09:33

結果24核多功可能都係唔及粒16核嘅5950X
但價錢賣貴佢一倍
作者: Kundera    時間: 2021-8-20 10:32

It is stated the opposite: there are 0 large cores in pentium   

via HKEPC Reader for An ...
louis3412 發表於 2021-8-20 09:01



    golden cove is the normal cores and gracemount is the small one
作者: usei    時間: 2021-8-20 15:55

如果咁講, 佢整粒 128(小)核心係咪可以贏埋 EPYC 7763  ?
freefdhk 發表於 2021-8-19 23:45


核心好多時是比 PPW
小核心的 PPW 是不是較好 ?

目前 PPW AMD 領先太多 , 好難追
作者: hkpcchk    時間: 2021-8-20 16:57

正呀,咁多核心,可以係工作管理員都數格仔
作者: 孤兒仔    時間: 2021-8-23 14:49

結果24核多功可能都係唔及粒16核嘅5950X
但價錢賣貴佢一倍
kennyleunghk 發表於 20/8/2021 09:33 AM



而家未出所以可能,到出左街就變成事實,你這段就係神預測
作者: kennyleunghk    時間: 2021-8-23 15:53

本帖最後由 kennyleunghk 於 2021-8-23 15:56 編輯
而家未出所以可能,到出左街就變成事實,你這段就係神預測
孤兒仔 發表於 2021-8-23 14:49



   部份核心無HT, 仲要大細核, 預左多功係衰D架啦, 唔記得睇左邊個review 見工程版响多功係明顯低分左好多
出左就見真章架啦, 不過佢IPC 高左咁多打機應該都唔錯, 最好迫到AMD 減價啦
到時某數字兄又可以上水跑13秒ADIA64 high下啦
作者: usei    時間: 2021-8-25 15:58

結果24核多功可能都係唔及粒16核嘅5950X
但價錢賣貴佢一倍
kennyleunghk 發表於 2021-8-20 09:33


之前流出 12 代 8+8 已經跑得過 5950X
不過 PL2 大電

今日再有資料
細核 PPW 較好
8 細核 ~ 4 大核
8+8 可以理解成 12 核
8+16 可以理解成 16 核
作者: darktommy    時間: 2021-8-25 16:01

下代跑贏當代不是應該架嗎?唔多過+30%效能都算輸吧
作者: kennyleunghk    時間: 2021-8-25 16:19

本帖最後由 kennyleunghk 於 2021-8-25 16:20 編輯
之前流出 12 代 8+8 已經跑得過 5950X
不過 PL2 大電  

今日再有資料
細核 PPW 較好
8 細核 ~ 4  ...
usei 發表於 2021-8-25 15:58



    單核性能嬴我就信
大細核 人地16C32T, 你24C32T 快得過5950X? 真係未必
求source
作者: usei    時間: 2021-8-25 16:31

回覆 23# kennyleunghk

流出性能參考好了
12 核跑過對家 16 核不是完全無可能

https://www.hkepc.com/20588/2_P- ... 0%E4%BD%B3%E5%8C%96
作者: kennyleunghk    時間: 2021-8-25 16:49

回覆  kennyleunghk

流出性能參考好了
12 核跑過對家 16 核不是完全無可能

...
usei 發表於 2021-8-25 16:31



師兄..........人地只係講windows11大細核優化...........
作者: CKmk2    時間: 2021-8-25 17:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: usei    時間: 2021-8-25 17:21

回覆 26# CKmk2

8+16 是 13 代
作者: CKmk2    時間: 2021-8-25 17:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mlyu    時間: 2021-8-25 18:43

回覆  kennyleunghk

流出性能參考好了
12 核跑過對家 16 核不是完全無可能

...
usei 發表於 2021-8-25 16:31



    佢地好鐘意校到兩粒 U 差唔多耗電先嚟比較, 所以用返全功耗情況其實新 U 係輸, 要睇佢有冇語言藝術
作者: 萌    時間: 2021-8-25 21:26

佢整大小核咪同大圍手機系統行應用鋪路,有效率同有市場過整多核
作者: GeneralShepherd    時間: 2021-8-25 21:42

meteor lake ?
CKmk2 發表於 2021-8-25 17:23

13袋Core系列 = Raptor Lake (Intel 7), 8P + 16E cores

14袋Core系列 = Meteor Lake (Intel 4), chiplet
作者: a39g99    時間: 2021-8-26 00:00

大小核感覺pc真係無咩需要...
你話notebook之類要省電我都可以理解
但係pc咁樣搞感覺煙佬只係想搞亂一般消費者,核心數目>AMD
唔識既人仲以為intel賣大包...i5都10核起標
大家認為個四粒小核性能會有幾多
我唸到時搵返十一代i7 8核比比就知

不過我都希望intel可以比到壓力AMD
想AMD平民化64核真係要靠intel的
作者: usei    時間: 2021-8-26 12:35

回覆 32# a39g99

24 樓有講
8 細核 ~ 4 大核

細核有更好 PPW
對提升 notebook 性能有幫助





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2