Board logo

標題: [電腦組合] 請教大家有冇更好選擇? [打印本頁]

作者: byebyebye    時間: 2016-2-21 20:00     標題: 請教大家有冇更好選擇?

產品名稱        價錢        數量         
Intel 4C8T Core i7-6700K Skylake (4GHz,8M Cache,LGA 1151,14nm,Overclock unlock) CPU BOX 盒裝        HK$ 2715       
1

ASUS 華碩 MAXIMUS VIII IMPACT ROG Series Z170,DDR4,LGA 1151,Intel GbE Lan,USB3.1,SATA3,Mini-ITX M/B        HK$ 2450       
1

ADATA Premier DDR4 2133MHz 16GB (1x16GB) Ram AD4U213316G15-R        HK$ 890       
2

<SSD>Samsung 850 Pro Series MZ-7KE2T0BW 2TB 2.5" SATA3 6Gb/s (Solid State Drive, SSD) 固態硬碟 7mm        HK$ 6580       
1

<SSD>Samsung 950 Pro M.2 2280 MZ-V5P512BW 512GB PCIe 3.0 x4 NVMe 1.1 SSD 固態硬碟        HK$ 2650       
1

Inno3D Geforce GTX980TI Ultra 6GB GDDR5 (公版) 384bit 顯示卡        HK$ 5350       
1

SilverStone RVZ02B-W (黑色) 有窗 Mini-ITX Case        HK$ 630       
1

SilverStone SFX 系列 SX600-G (Modular 模組) 600W Micro ATX (SFX) 80Plus Gold Cable Management 火牛        HK$ 999       
1

總數:        HK$ 23154       

機箱用住先. 等 Dan a4 case出......
唔超頻. 有冇野可以節省到錢呢?
作者: losiukit1    時間: 2016-2-21 20:09

產品名稱        價錢        數量         
Intel 4C8T Core i7-6700K Skylake (4GHz,8M Cache,LGA 1151,14nm,Overclock unlock) ...
byebyebye 發表於 2016-2-21 20:00

唔超頻嘅話做咩買k系CPU同埋z系板?

via HKEPC Reader for Android
作者: Kundera    時間: 2016-2-21 20:31

what's that 2tb ssd stand for? why not cut it and make a x99 system instead?
pascal is coming in few month, you may regret buying a 28nm flagship GPU in 2016
作者: byebyebye    時間: 2016-2-22 00:17

what's that 2tb ssd stand for? why not cut it and make a x99 system instead?
pascal is coming in few ...
Kundera 發表於 2016-2-21 20:31


要打機 @@
作者: byebyebye    時間: 2016-2-22 00:18

唔超頻嘅話做咩買k系CPU同埋z系板?  

via HKEPC Reader for Android
losiukit1 發表於 2016-2-21 20:09


jumbX 2XXX蚊 對上一級就係上一代i7
x99 system ?
作者: antonyhk    時間: 2016-2-22 00:32

ching, 用2皮幾出部機為左打機?? 咁點解唔出PS4及Xbox One,再換部60吋電視坐係梳化慢慢打呢?
作者: AC360    時間: 2016-2-22 00:40

產品名稱        價錢        數量         
Intel 4C8T Core i7-6700K Skylake (4GHz,8M Cache,LGA 1151,14nm,Overclock unlock) ...
byebyebye 發表於 2016-2-21 20:00

機箱太細, 要換
作者: kelvin2000714    時間: 2016-2-22 01:30

上5820k & x99
作者: 測試部    時間: 2016-2-22 01:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: byebyebye    時間: 2016-2-22 01:56

ching, 用2皮幾出部機為左打機?? 咁點解唔出PS4及Xbox One,再換部60吋電視坐係梳化慢慢打呢? ...
antonyhk 發表於 2016-2-22 00:32


有ps4. 但係我本身做電腦.....
作者: byebyebye    時間: 2016-2-22 01:56

機箱太細, 要換
AC360 發表於 2016-2-22 00:40


本意係買呢隻...https://www.dan-cases.com/index.html
作者: byebyebye    時間: 2016-2-22 02:00

上5820k & x99
kelvin2000714 發表於 2016-2-22 01:30



    5820k 唔係上一代CPU咩?
作者: byebyebye    時間: 2016-2-22 02:01

Samsung 850 Pro Series MZ-7KE2T0BW 2TB 2.5" SATA3 6Gb/s (Solid State Drive, SSD) 固態硬碟 7mm      ...
測試部 發表於 2016-2-22 01:35


我本身已經用緊2隻1T 3叔850 SSD.
主要係靜同無物理機械硬碟咁熱.
作者: kelvin2000714    時間: 2016-2-22 02:12

5820k 唔係上一代CPU咩?
byebyebye 發表於 2016-2-22 02:00


    4c8t定6c12t自己揀
作者: AC360    時間: 2016-2-22 02:22

我本身已經用緊2隻1T 3叔850 SSD.
主要係靜同無物理機械硬碟咁熱.
byebyebye 發表於 2016-2-22 02:01

咁就唔應該揀Samsung 950 Pro M.2 2280, 佢比機械HDD更熱, 一熱就降速
作者: byebyebye    時間: 2016-2-22 02:23

咁就唔應該揀Samsung 950 Pro M.2 2280, 佢比機械HDD更熱, 一熱就降速
AC360 發表於 2016-2-22 02:22


咁大鑊!? 一條IC卡仔都過熱 @@!
作者: byebyebye    時間: 2016-2-22 02:24

4c8t定6c12t自己揀
kelvin2000714 發表於 2016-2-22 02:12


咁換一換塊板好似可以平D.
作者: kelvin2000714    時間: 2016-2-22 02:28

咁換一換塊板好似可以平D.
byebyebye 發表於 2016-2-22 02:24



    MSI 微星 X99A GAMING 7 X99,DDR4,LGA 2011-3,USB3.1,SATA3 6Gb/s ATX M/B        HK$ 2100
作者: byebyebye    時間: 2016-2-22 17:09

MSI 微星 X99A GAMING 7 X99,DDR4,LGA 2011-3,USB3.1,SATA3 6Gb/s ATX M/B        HK$ 2100
kelvin2000714 發表於 2016-2-22 02:28



    加埋粒U差唔多錢,
作者: powershing    時間: 2016-2-22 17:25

ssd D錢用落顯示卡好過
作者: child5085    時間: 2016-2-22 17:29

你有幾多GAME要用到2TB SSD
就算有,平日都咁多時間玩咁多隻GAME
6千幾蚊買隻SSD真係CRAZY
作者: byebyebye    時間: 2016-2-22 17:30

ssd D錢用落顯示卡好過
powershing 發表於 2016-2-22 17:25


titan X?
作者: SEIKO    時間: 2016-2-22 17:39

回覆 13# byebyebye


唔好搞笑啦Ching
你張顯卡都已經熱爆~HDD有幾熱啊?
作者: antlee    時間: 2016-2-22 20:06

要記得買heatsink (6700k 好似無跟), 但 DAN A4-SFX 的 CPU heatsink height <= 48mm
可以用的散熱器最多都係92/100mm級別 (e.g. Cryorig C7 / Noctua L9i)
作者: AC360    時間: 2016-2-22 20:21

咁大鑊!? 一條IC卡仔都過熱 @@!
byebyebye 發表於 2016-2-22 02:23

M.2 冇其他輔助散熱, 一full load chipset就會過熱
作者: byebyebye    時間: 2016-2-22 20:33

回覆  byebyebye


唔好搞笑啦Ching
你張顯卡都已經熱爆~HDD有幾熱啊?
SEIKO 發表於 2016-2-22 17:39


咁樣樣都熱就好很熱啦麻 @@
作者: SEIKO    時間: 2016-2-23 13:13

回覆 25# AC360


見有Ching自己加heat sink加4cm風扇解決問題
作者: byebyebye    時間: 2016-2-24 15:04

回覆  AC360


見有Ching自己加heat sink加4cm風扇解決問題
SEIKO 發表於 2016-2-23 13:13


4CM....唔係下話....
作者: 硬件法師    時間: 2016-2-24 15:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: akwokkeika    時間: 2016-2-24 16:07

等下啦,Broadwell-E就出,等i7 6850K+X99
作者: byebyebye    時間: 2016-2-27 14:34

等下啦,Broadwell-E就出,等i7 6850K+X99
akwokkeika 發表於 2016-2-24 16:07


Broadwell-E 幾時出?
作者: netmen    時間: 2016-2-28 13:56

睇完笑左 , 依家打機原來要用2皮幾野 , Epc文書機係唔同D , 有錢就是任性
作者: polarhei    時間: 2016-2-28 14:07

回覆 1# byebyebye

你用該組合做甚麼? 據知你個清單以CPU部份已經可以要你重寫過. 既然預算噉大, 你大可以用X99組合, 唔需要用到極上極, 只要5820K就得.


當然, 如果你想平玩又耐用, 有. 問A88X+A10-7870K.  況且你問緊16GB記憶體.

單以接近七千蚊只為一個2TB SSD, 我自己已經可以製造一個8TB (HE8) RAID-1了.
作者: yick    時間: 2016-2-28 14:09

u 唔掂。。。ram又少。。。ssd又太大頭
隻牛又雞

水魚機。。。
作者: polyupbl    時間: 2016-2-28 14:26

回覆  byebyebye

你用該組合做甚麼? 據知你個清單以CPU部份已經可以要你重寫過. 既然預算噉大, 你大可以 ...
polarhei 發表於 2016-2-28 14:07

有ps4. 但係我本身做電腦.....
byebyebye 發表於 2016-2-22 01:56


人地本身做電腦
作者: yick    時間: 2016-2-28 14:30

人地本身做電腦
polyupbl 發表於 2016-2-28 14:26



    初哥無分別
作者: polarhei    時間: 2016-2-28 14:34

回覆 35# polyupbl

我同佢一樣, 但我唔係好佢噉多.  急用就A88X+A10-7870K 或X99+I7-5850K

有耐性就等AMD ZEN.
作者: Ryuta    時間: 2016-2-28 14:56

1隻2T 1隻512gb咁怪雞?
有心玩極速2隻1T行raid0好過啦
作者: marcochl    時間: 2016-2-28 15:02

本帖最後由 marcochl 於 2016-2-28 15:03 編輯

回覆 37# polarhei

我發覺師你好中意推apu/amd , 開口埋口都係耐用(但冇實際數據)
樓主問得20k 既list, 毫無疑問只有intel 一條路,你講果set 根本上唔到大枱

仲有你個8TB raid 1, 人地想打機load 野快,你比mechanical hdd solution
作者: diy-apprentice    時間: 2016-2-28 15:12

回覆  polarhei

我發覺師你好中意推apu/amd , 開口埋口都係耐用(但冇實際數據)
樓主問得20k 既li ...
marcochl 發表於 2016-2-28 15:02


http://www.hkepc.com/forum/viewt ... age%3D1&page=14

第133樓,dom叔的證明夠唔夠權威和可信性?

煙條U三個月貨仔就收皮!
作者: marcochl    時間: 2016-2-28 15:38

本帖最後由 marcochl 於 2016-2-28 15:40 編輯

回覆 40# diy-apprentice

DOM 果個當然有參考價值, 亦都可信, 但我一定唔會因為佢既單一例子就認定某廠既U 係有問題/冇問題
我睇唔過眼既係點解有人開心埋口話耐用,而冇實質既數字支持 (那怕係個普通既小survey)

我自己都用唔少AMD 既U , 由A64 開始用到960T, 最後忍唔住慢轉Intel
講穩定amd 稍為比intel 弱d d 咁多 (冇超, 試過heating reboot, 但因為早期既U 唔似依家咁有throttling 所以我覺得可以接受)

PS: 我唔係果D 計到盡用lowest cost 砌果D 人,  當然亦唔係下下攻頂

如果係因為budget 所限推AMD 我冇反對, 因為係實事求事, 但如果講熱講穩定, 就咁睇我粒4790K 係比以前用過既960T 冷靜, 穩定/耐用呢樣野唔過多3/5 年我唔會講出口
作者: diy-apprentice    時間: 2016-2-28 15:56

本帖最後由 diy-apprentice 於 2016-2-28 15:58 編輯

以前我都係用煙條U為主,不過就頂唔順佢成日轉socket這個遊戲,所以最終5年前實行禁煙,轉投AMD。我手上有5粒AMD的U一路用緊,全部正常使用,連保用5年的890GX-M65都 過保死埋了,而家我仲買緊970A來做替換添。

無論係煙條U定係AMD的U,其實都各有賣點,有優點亦有缺點,問題係你偏愛那些優點或討厭那些缺點,來作最終的取捨,一旦你作出決定之後,就如何去平衡其優劣和作出補償,將優點發揮,把缺點彌補。

對我來說,我唔超頻,唔打機,只作文書用途,就算你俾粒i7我都一樣係咁用,太快的U只係浪費,倒不如把錢花在其他硬件身上,至於過熱問題,唔打機唔超頻,經已唔會過熱,我再加埋一個較大的散熱,肯定涼到50度以下。所以其他人講的過熱唔穩定,全部不會在我這裡出現。

至於Intel的死穴,就係不斷換socket,這個係我最痛恨和厭惡的缺點,無得彌補!所以我一定唔會再用。無論係新U定係新Window 最初的6個月其實係做白老鼠,一定係問題多多的,假如你唔想做白老鼠,最初的半年就保持距離好D,到半年後穩定了,你至去買來用,但跟住再過多半年佢又玩換socket,你可唔可以容忍買件新板,新U,新RAM,半年後跟住就話要phase out!假如你可以接受,就繼續跟佢玩,假如你唔可以接受,就可以像我一樣,拒絕再同佢咁玩,轉去第二個陣形。

由頭至尾我都係講緊客觀事實和以事論事,這是我的個人選擇,又無去迫其他人跟或一定要轉,不過就不斷有人死纏爛打咁同我講AMD有幾唔好,或Intel有幾好,無論Intel幾好,只要佢繼續年年換Socket,我就繼續抵制佢,這是100%肯定的。
作者: polarhei    時間: 2016-2-28 16:09

回覆 40# diy-apprentice


佢份野暫時唔夠. 更甚的是開蓋後的結果, 有人貼了圖, 我已轉載了最少三次. 二千蚊貨色未夠(只有A10-7870K, 其他唔係)已經在蓋內塗上白錫配比較中間尐既版 (A88X) 與全部剛剛剛既. 邊個好尐?

當然, INTEL X系列好似I7-5870K是魚與熊掌兼得. 唔似AMD 只能選擇其一.

另外, 存取, 速度, 我也有考慮成本. 我寧願準備慢少少, 因為太剛會傷荷包.
作者: byebyebye    時間: 2016-2-28 16:14

本帖最後由 byebyebye 於 2016-2-28 16:41 編輯
睇完笑左 , 依家打機原來要用2皮幾野 , Epc文書機係唔同D , 有錢就是任性 ...
netmen 發表於 2016-2-28 13:56


打機. Ran圖. AI 一機做哂.

可能我都就黎變呀叔. 2萬蚊買電腦真係唔係咩數目.
我286年代開始玩. 4M Ram當年都要2000幾蚊...... 170M HDD 又係要2000蚊.
聲霸卡都要千膠幾蚊...(當年我做學師一個月得4000蚊人工)

每個人要求唔同. 好多人一年買衫都買幾萬蚊.....

科技絕對有佢既價值.

我本身做電腦行業.....電腦一向都係. 沒有最快. 只有更快. 如果下下計CP既話. 你永遠試唔到新野.
作者: diy-apprentice    時間: 2016-2-28 16:15

回覆  diy-apprentice


佢份野暫時唔夠. 更甚的是開蓋後的結果, 有人貼了圖, 我已轉載了最少三次. 二千蚊 ...
polarhei 發表於 2016-2-28 16:09


慢慢揀和比較吧,總之善用手上的錢,如何買到最合心意的產品就可以了。
作者: byebyebye    時間: 2016-2-28 16:18

u 唔掂。。。ram又少。。。ssd又太大頭
隻牛又雞

水魚機。。。
yick 發表於 2016-2-28 14:09


case1.JPG

case2.JPG


7.5L 機箱. 呢個係部份硬件限制既原因. HE8 我都有用緊. 不過係FileServer上面用.....
呢隻機箱基本上一定只可以裝SSD.

圖片附件: case1.JPG (2016-2-28 16:16, 93.53 KB) / 下載次數 37
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1868916&k=dc46174c6afc1b0c3aa729bef9ec3d0d&t=1782611029&sid=1lYrKphmU0i



圖片附件: case2.JPG (2016-2-28 16:16, 90.76 KB) / 下載次數 38
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1868917&k=5f9a3785a061f7dc7ce1e4fdb8d8f497&t=1782611029&sid=1lYrKphmU0i


作者: byebyebye    時間: 2016-2-28 16:21

u 唔掂。。。ram又少。。。ssd又太大頭
隻牛又雞

水魚機。。。
yick 發表於 2016-2-28 14:09


隻牛有意見既話.

麻煩你介紹一隻 SFX牛有600W既黎.....
作者: polarhei    時間: 2016-2-28 16:31

回覆 45# diy-apprentice


按需要選擇就可以. 況且一個做開職業打機或玩CAS既, 需要優質上網服務(香港而言, HKT優先),一個獲證明具真正耐力, 不得失於人既內顯整合式晶片.  多RAM(16GB) 加一組RAID-1 HDD (2TB WD BLUE自改X2).

佢問得開, 可能會好快踏上我朋友幾年前條舊路.
作者: jason930    時間: 2016-2-28 16:31

7.5L 機箱. 呢個係部份硬件限制既原因. HE8 我都有用緊. 不過係FileServer上面用.....
呢隻機箱基本 ...
byebyebye 發表於 2016-2-28 04:18 PM
個case 又幾的骰喎
作者: byebyebye    時間: 2016-2-28 16:32

好多朋友兄弟用家用價錢去比較硬件......

其實大家可以當佢係家用半商用實驗機.

又有兄弟質疑買咁大SSD有咩用. 又有人話用咁貴SSD不如買HE8.....得16G Ram咁少......

我上返幾張圖俾大家睇下. 小弟目前有既架生....

大家可以留意CPU. 我絕非土豪. 我都係因應需求而買相對應硬件....

3.JPG

4.JPG

555.JPG

圖片附件: 3.JPG (2016-2-28 16:31, 51.74 KB) / 下載次數 60
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1868932&k=bb9a7213461ed8afbfe155fbd786c5e0&t=1782611029&sid=1lYrKphmU0i



圖片附件: 4.JPG (2016-2-28 16:31, 52.79 KB) / 下載次數 37
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1868933&k=82c368d2e8cfe8831f99484fbf3dda75&t=1782611029&sid=1lYrKphmU0i



圖片附件: 555.JPG (2016-2-28 16:31, 36.01 KB) / 下載次數 57
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1868934&k=3b1590d442a322e21748d99afd7ef06c&t=1782611029&sid=1lYrKphmU0i


作者: byebyebye    時間: 2016-2-28 16:34

個case 又幾的骰喎
jason930 發表於 2016-2-28 16:31



   其實我一早有講.....不過冇人留意.......咁既情況點裝普通HDD...
作者: diy-apprentice    時間: 2016-2-28 16:40

瘋狂去追硬件和狂花費買硬件的年代我都經歷過,而家我唔會再浪費無謂錢在這些野身上,可能真係人老左就係咁!

80年代16MB RAM都四千幾蚊啦,當年一兩金都只係三千幾蚊!好多人成個月人工都係咁上下!買張sound card和CD-rom都三千幾啦,成兩萬蚊一個CD-.writer你玩過未?五千幾蚊買個scanner你又玩過未?

一部IBM Think pad當年成四萬蚊,一部雜嘜notebook都成兩萬,我只係買來當玩具,仲要只係俾我個女玩來睇卡通片添!LCD mon新出時15"成8000蚊,我一樣買來當玩具。去電腦商場行個圈我又可以隨手買部成兩萬蚊的notebook回來當玩具,我同一時間可以擁有成10部notebook添!以當年的價格來計,可以買兩部房車了!
作者: byebyebye    時間: 2016-2-28 16:43

瘋狂去追硬件和狂花費買硬件的年代我都經歷過,而家我唔會再浪費無謂錢在這些野身上,可能真係人老左就係咁 ...
diy-apprentice 發表於 2016-2-28 16:40


80年代初開始玩電腦既人. 唔會覺得而家D電腦貴....
電腦貴? 貴得過電話?
作者: diy-apprentice    時間: 2016-2-28 16:45

80年代初開始玩電腦既人. 唔會覺得而家D電腦貴....
電腦貴? 貴得過電話?
byebyebye 發表於 2016-2-28 16:43


呵呵,有得揮啦,當年我買部細龜都17000蚊啦。
作者: byebyebye    時間: 2016-2-28 16:47

呵呵,有得揮啦,當年我買部細龜都17000蚊啦。
diy-apprentice 發表於 2016-2-28 16:45


當年買部電腦. 基層要儲成年錢都未必買得起.

而家D平價腦. 掃地都買得起.....
作者: diy-apprentice    時間: 2016-2-28 16:48

當年買部電腦. 基層要儲成年錢都未必買得起.

而家D平價腦. 掃地都買得起..... ...
byebyebye 發表於 2016-2-28 16:47


以價錢來衡量,而家d硬件根本平到笑,消費者開心,廠家和做廠的就做到PK!以前係消費者肉痛,但廠家就賺到笑。
作者: byebyebye    時間: 2016-2-28 16:49

呵呵,有得揮啦,當年我買部細龜都17000蚊啦。
diy-apprentice 發表於 2016-2-28 16:45


8200...嘿嘿嘿

而家呢度應該冇幾多個知係咩.
作者: diy-apprentice    時間: 2016-2-28 16:55

隻牛有意見既話.

麻煩你介紹一隻 SFX牛有600W既黎.....
byebyebye 發表於 2016-2-28 16:21


SilverStone SFX 系列 SX600-G (Modular 模組) 600W Micro ATX (SFX) 80Plus Gold Cable Management 火牛        HK$ 999

終於搵到一隻啦,岩唔岩心水呀?
作者: byebyebye    時間: 2016-2-28 17:07

SilverStone SFX 系列 SX600-G (Modular 模組) 600W Micro ATX (SFX) 80Plus Gold Cable Management 火牛 ...
diy-apprentice 發表於 2016-2-28 16:55


我個List本來就係呢隻......根本冇其他選擇.
我見佢起勢咁抽...又Ram少. SSD又大頭...牛又屎..抽到我水都乾埋.
我未問佢有冇介紹囉.
作者: diy-apprentice    時間: 2016-2-28 17:08

我個List本來就係呢隻......根本冇其他選擇.
我見佢起勢咁抽...又Ram少. SSD又大頭...牛又屎..抽到我水都 ...
byebyebye 發表於 2016-2-28 17:07


百彈齋主!係咁架啦!
作者: diy-apprentice    時間: 2016-2-28 17:10

我個List本來就係呢隻......根本冇其他選擇.
我見佢起勢咁抽...又Ram少. SSD又大頭...牛又屎..抽到我水都 ...
byebyebye 發表於 2016-2-28 17:07


百彈齋主!係咁架啦!

睇得多,你自然會知道,邊D人的言係係有參考價值,邊D人的言論可以不理的。
作者: marcochl    時間: 2016-2-28 17:10

回覆 59# byebyebye

其實我個人覺得入2TB ssd 好似有d 過分
因為ssd 跌價跌得快,大容量仲有排跌
分分鐘明年今日得返一半

如果1T 暫時夠用不如1 住先到時候再updrage

Cpu 果到如果有budget 我建議行6c12t
差2 個c 過多2/3 代都未追到
作者: diy-apprentice    時間: 2016-2-28 17:12

回覆  byebyebye

其實我個人覺得入2TB ssd 好似有d 過分
因為ssd 跌價跌得快,大容量仲有排跌
分分鐘明年 ...
marcochl 發表於 2016-2-28 17:10


事實上大容量的SSD根本貴得不合情理,假如要大容量又要快,倒不如整個RAID 0來代替好過。
作者: marcochl    時間: 2016-2-28 17:17

回覆 63# diy-apprentice

要快又要大容量既人好劏
劏完一批再減價

我自己都係唔buy raid, 一有咩事炒左要救佢既代價大到得人驚
(數字上raid 0 既fault rate 大一倍)
同埋ssd raid 幫助係唔明顯,最感覺到既4K read 差不多冇分別,除非主要用途係seq read/write
作者: yick    時間: 2016-2-28 17:20

百彈齋主!係咁架啦!

睇得多,你自然會知道,邊D人的言係係有參考價值,邊D人的言論可以不理的。 ...
diy-apprentice 發表於 2016-2-28 17:10



    見你之前力推gtr...就知你幾幾有參考價值
作者: hccc    時間: 2016-2-28 17:21

回覆 54# diy-apprentice


    又真係 當年買部細龜只打出打入 萬7貴貴都無所謂
宜家買部高科技iPhone又覺得 值唔值個8千錢
作者: diy-apprentice    時間: 2016-2-28 17:21

回覆  diy-apprentice

要快又要大容量既人好劏
劏完一批再減價

我自己都係唔buy raid, 一有咩事炒 ...
marcochl 發表於 2016-2-28 17:17


SSd的可靠性亦唔好得幾多!整得RAID 0來用,當然係有做backup啦,同時,這個主要係俾OS用,data係放在另一個drive的。而家好多人的SSD都只係裝OS,一早做定一個backup,預左佢炒完又可以再load返落去架啦。
作者: diy-apprentice    時間: 2016-2-28 17:26

見你之前力推gtr...就知你幾幾有參考價值
yick 發表於 2016-2-28 17:20


文書機配GTR牛又有乜問題,我仲用緊,又唔見我有事?你地成日講到跑車牛十惡不赦咁,唔通兼職做埋打手?我又無用槍指住你地一定要用跑車牛,我只係講我用緊跑車牛,咁又有乜唔岩?講係我的自由,用唔用係消費者的自由。
作者: yick    時間: 2016-2-28 17:28

文書機配GTR牛又有乜問題,我仲用緊,又唔見我有事?你地成日講到跑車牛十惡不赦咁,唔通兼職做埋打手? ...
diy-apprentice 發表於 2016-2-28 17:26


咁冇問題。。。呢個list行隻gtr有冇問題你覺得?
作者: b2st_backup    時間: 2016-2-28 17:32

我真係睇唔透
買隻2tb asd 同m2既原因係怕佢熱
但寧願咁做都唔加大ram 同 gpu
怕熱但係又玩itx
真係睇唔透
作者: yick    時間: 2016-2-28 17:33

我真係睇唔透
買隻2tb asd 同m2既原因係怕佢熱
但寧願咁做都唔加大ram 同 gpu
怕熱但係又玩itx
真係睇唔透 ...
b2st_backup 發表於 2016-2-28 17:32


我都睇唔透
作者: diy-apprentice    時間: 2016-2-28 17:34

咁冇問題。。。呢個list行隻gtr有冇問題你覺得?
yick 發表於 2016-2-28 17:28


睇容量睇價錢睇服務,互相比較,就係咁簡單。跑車牛有平有貴,你高耗電落隻細規格的當然易壞,假如你落返隻高容量的落去,理論上唔會有太大問題。尤其是而家大家有晒認證,除非你話人家的認證係流的,假如認證係緊料,衰極都有個譜,
作者: b2st_backup    時間: 2016-2-28 17:46

本帖最後由 b2st_backup 於 2016-2-28 17:48 編輯
睇容量睇價錢睇服務,互相比較,就係咁簡單。跑車牛有平有貴,你高耗電落隻細規格的當然易壞,假如你落返 ...
diy-apprentice 發表於 2016-2-28 17:34


係囉 我都絕對認同啦
錢係你到 最緊要買家自己用得爽 洗得開心
作者: marcochl    時間: 2016-2-28 17:52

回覆 67# diy-apprentice

我冇話過SSD 可唔可靠, 只係raid 0 係更唔可靠
而且OS/GAME 最最最重要既4K read 係SSD RAID都係冇分別, 咁整黎我覺得有D D 多餘

backup 係呢一回事啦
作者: jason930    時間: 2016-2-28 18:06

有無諗過玩x99 itx + 淘寶正式版E5-2675v3
作者: byebyebye    時間: 2016-2-28 18:28

咁冇問題。。。呢個list行隻gtr有冇問題你覺得?
yick 發表於 2016-2-28 17:28



    GTR冇出 SFX 600W牛. 所以唔需要假設了..
作者: byebyebye    時間: 2016-2-28 18:30

我真係睇唔透
買隻2tb asd 同m2既原因係怕佢熱
但寧願咁做都唔加大ram 同 gpu
怕熱但係又玩itx
真係睇唔透 ...
b2st_backup 發表於 2016-2-28 17:32


用ITX 係因為冇地方放機箱.

放機既位置本身空氣亦唔流通.  在一個本身空氣唔流通又細既空間.

放2部機......咁我係唔係應該盡力控制發熱既裝置呢?

先天條件限制. 所以要咁做. 而家透左未?
作者: 多多精    時間: 2016-2-28 18:46

以前我都係用煙條U為主,不過就頂唔順佢成日轉socket這個遊戲,所以最終5年前實行禁煙,轉投AMD。我手上有5 ...
diy-apprentice 發表於 2016-2-28 15:56



    師兄,AMD都玩轉socket,你會點選?
作者: diy-apprentice    時間: 2016-2-28 19:52

GTR冇出 SFX 600W牛. 所以唔需要假設了..
byebyebye 發表於 2016-2-28 18:28



先前GTR好似出到SQL 400W,一般情況下夠晒了,係而家D人玩ITX玩到有點走火入魔,至搞到咁勁的細牛出來,不過暫時都係得銀欣一家出到咁勁,看來市場需求也不算很大,否則咁好賺理應好多人跟住做。
作者: diy-apprentice    時間: 2016-2-28 19:58

本帖最後由 diy-apprentice 於 2016-2-28 20:00 編輯
師兄,AMD都玩轉socket,你會點選?
多多精 發表於 2016-2-28 18:46


而家我就係剛好有這個情境:

過去半年再壞多兩件舊板,搞到而家真係無晒後備板了,所以下周都諗住暫時買多一件970A頂住先,希望可以頂到Zen出街時再睇當時形勢來決定。本來買FM2+ A10-7870K等係唔錯的選擇,但又係短命種,再上就變AM4插座,所以唯有忍手唔買,就算要加RAM也暫時唔加,無理由而家仲買DDR3,除非真係非買不可就再講。與其現在花錢買D短命貨回來,隔一年就淘汰,倒不如忍手,等新規格面世再諗,錢係要花,但要花得其所,花得有價值。

除非AMD學埋Intel一樣年年換socket,咁就有可能再去吸煙,假如AMD維持兩年一更新,兩代可以兼容同一個插座,我都唔會吸煙,這是肯定的政策。
作者: byebyebye    時間: 2016-2-28 20:05

先前GTR好似出到SQL 400W,一般情況下夠晒了,係而家D人玩ITX玩到有點走火入魔,至搞到咁勁的細牛出來, ...
diy-apprentice 發表於 2016-2-28 19:52


而家外國好多都玩緊極限.
最細機箱最強硬件...
作者: diy-apprentice    時間: 2016-2-28 20:09

而家外國好多都玩緊極限.
最細機箱最強硬件...
byebyebye 發表於 2016-2-28 20:05


其實真係有點怪的!日本、香港等地,因為地少人多,居住面積所限,所以才玩細機箱,外國人大屋大地方大,根本無需要玩咁細機箱!我地隻手較細,仲可以玩咁細機箱,扭螺絲,換零件,老外隻手咁鬼大,手指成隻蕉咁粗,要佢地玩細機箱真係虐待佢地....
作者: byebyebye    時間: 2016-2-28 20:10

有無諗過玩x99 itx + 淘寶正式版E5-2675v3
jason930 發表於 2016-2-28 18:06


睇左. 不支持多核既軟件 太慢.....
作者: diy-apprentice    時間: 2016-2-28 21:21

GTR冇出 SFX 600W牛. 所以唔需要假設了..
byebyebye 發表於 2016-2-28 18:28


http://gtr.com.hk/power/silentstorm/gold/master.htm

假如唔係砌到咁盡,其實這隻都唔錯,500W金細牛,只係650蚊,仲要保5年,就咁睇個樣都唔差,比銀欣更有吸引力,但假如堅持一定要600W,咁就只得一個選擇。
作者: jasonho215    時間: 2016-2-29 10:23

ching, 用2皮幾出部機為左打機?? 咁點解唔出PS4及Xbox One,再換部60吋電視坐係梳化慢慢打呢? ...
antonyhk 發表於 2016-2-22 00:32

精警,完全同意
作者: byebyebye    時間: 2016-2-29 11:16

假如唔係砌到咁盡,其實這隻都唔錯,500W金細牛,只係650蚊,仲要保5年,就咁睇個樣都唔差,比銀欣更有 ...
diy-apprentice 發表於 2016-2-28 21:21


其實計數. 500W都推得起.
我只係覺得如果用650W既話. 負載後熱力會比500W低. 可唔可以咁理解呢...
作者: byebyebye    時間: 2016-2-29 11:17

精警,完全同意
jasonho215 發表於 2016-2-29 10:23


因為我本身已經有Ps4 同60吋電視......
作者: byebyebye    時間: 2016-2-29 11:21

精警,完全同意
jasonho215 發表於 2016-2-29 10:23


其實... 人地問緊跑車邊架好.....點解咁多人都咁奇怪.
係咁話買架大發仔最好. 性價比最高. 又平又可以行到高速公路.
講講下重叫人不如搭火車重實際.
作者: diy-apprentice    時間: 2016-2-29 11:23

其實計數. 500W都推得起.
我只係覺得如果用650W既話. 負載後熱力會比500W低. 可唔可以咁理解呢... ...
byebyebye 發表於 2016-2-29 11:16


純粹以產生的熱量來計,應該就分別不大,差別應在於650W推500W,同500W推500W,邊個會較易損壞的可能性較高。
作者: marcochl    時間: 2016-2-29 14:56

回覆 89# diy-apprentice

呢個分別大
650W 推500W 係75%  loading
500W 推500W 係100% loading

長期100% loading 會熱, 仲有ac > dc efficiency 會降低
作者: akwokkeika    時間: 2016-3-3 18:31

回覆 31# byebyebye
預計2016年第二季登場





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2