作者: byebyebye 時間: 2016-2-21 20:00 標題: 請教大家有冇更好選擇?
產品名稱 價錢 數量
Intel 4C8T Core i7-6700K Skylake (4GHz,8M Cache,LGA 1151,14nm,Overclock unlock) CPU BOX 盒裝 HK$ 2715
1
ASUS 華碩 MAXIMUS VIII IMPACT ROG Series Z170,DDR4,LGA 1151,Intel GbE Lan,USB3.1,SATA3,Mini-ITX M/B HK$ 2450
1
ADATA Premier DDR4 2133MHz 16GB (1x16GB) Ram AD4U213316G15-R HK$ 890
2
<SSD>Samsung 850 Pro Series MZ-7KE2T0BW 2TB 2.5" SATA3 6Gb/s (Solid State Drive, SSD) 固態硬碟 7mm HK$ 6580
1
<SSD>Samsung 950 Pro M.2 2280 MZ-V5P512BW 512GB PCIe 3.0 x4 NVMe 1.1 SSD 固態硬碟 HK$ 2650
1
Inno3D Geforce GTX980TI Ultra 6GB GDDR5 (公版) 384bit 顯示卡 HK$ 5350
1
SilverStone RVZ02B-W (黑色) 有窗 Mini-ITX Case HK$ 630
1
SilverStone SFX 系列 SX600-G (Modular 模組) 600W Micro ATX (SFX) 80Plus Gold Cable Management 火牛 HK$ 999
1
總數: HK$ 23154
機箱用住先. 等 Dan a4 case出......
唔超頻. 有冇野可以節省到錢呢?
作者: losiukit1 時間: 2016-2-21 20:09
產品名稱 價錢 數量
Intel 4C8T Core i7-6700K Skylake (4GHz,8M Cache,LGA 1151,14nm,Overclock unlock) ...
byebyebye 發表於 2016-2-21 20:00
唔超頻嘅話做咩買k系CPU同埋z系板?
via HKEPC Reader for Android
作者: Kundera 時間: 2016-2-21 20:31
what's that 2tb ssd stand for? why not cut it and make a x99 system instead?
pascal is coming in few month, you may regret buying a 28nm flagship GPU in 2016
作者: byebyebye 時間: 2016-2-22 00:17
what's that 2tb ssd stand for? why not cut it and make a x99 system instead?
pascal is coming in few ...
Kundera 發表於 2016-2-21 20:31
要打機 @@
作者: byebyebye 時間: 2016-2-22 00:18
jumbX 2XXX蚊 對上一級就係上一代i7
x99 system ?
作者: antonyhk 時間: 2016-2-22 00:32
ching, 用2皮幾出部機為左打機?? 咁點解唔出PS4及Xbox One,再換部60吋電視坐係梳化慢慢打呢?
作者: AC360 時間: 2016-2-22 00:40
產品名稱 價錢 數量
Intel 4C8T Core i7-6700K Skylake (4GHz,8M Cache,LGA 1151,14nm,Overclock unlock) ...
byebyebye 發表於 2016-2-21 20:00
機箱太細, 要換
作者: kelvin2000714 時間: 2016-2-22 01:30
上5820k & x99
作者: 測試部 時間: 2016-2-22 01:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: byebyebye 時間: 2016-2-22 01:56
有ps4. 但係我本身做電腦.....
作者: byebyebye 時間: 2016-2-22 01:56
本意係買呢隻...https://www.dan-cases.com/index.html
作者: byebyebye 時間: 2016-2-22 02:00
5820k 唔係上一代CPU咩?
作者: byebyebye 時間: 2016-2-22 02:01
Samsung 850 Pro Series MZ-7KE2T0BW 2TB 2.5" SATA3 6Gb/s (Solid State Drive, SSD) 固態硬碟 7mm ...
測試部 發表於 2016-2-22 01:35
我本身已經用緊2隻1T 3叔850 SSD.
主要係靜同無物理機械硬碟咁熱.
作者: kelvin2000714 時間: 2016-2-22 02:12
4c8t定6c12t自己揀
作者: AC360 時間: 2016-2-22 02:22
咁就唔應該揀Samsung 950 Pro M.2 2280, 佢比機械HDD更熱, 一熱就降速
作者: byebyebye 時間: 2016-2-22 02:23
咁大鑊!? 一條IC卡仔都過熱 @@!
作者: byebyebye 時間: 2016-2-22 02:24
咁換一換塊板好似可以平D.
作者: kelvin2000714 時間: 2016-2-22 02:28
MSI 微星 X99A GAMING 7 X99,DDR4,LGA 2011-3,USB3.1,SATA3 6Gb/s ATX M/B HK$ 2100
作者: byebyebye 時間: 2016-2-22 17:09
MSI 微星 X99A GAMING 7 X99,DDR4,LGA 2011-3,USB3.1,SATA3 6Gb/s ATX M/B HK$ 2100
kelvin2000714 發表於 2016-2-22 02:28
加埋粒U差唔多錢,
作者: powershing 時間: 2016-2-22 17:25
ssd D錢用落顯示卡好過

作者: child5085 時間: 2016-2-22 17:29
你有幾多GAME要用到2TB SSD
就算有,平日都咁多時間玩咁多隻GAME

6千幾蚊買隻SSD真係CRAZY
作者: byebyebye 時間: 2016-2-22 17:30
titan X?
作者: SEIKO 時間: 2016-2-22 17:39
回覆 13# byebyebye
唔好搞笑啦Ching
你張顯卡都已經熱爆~HDD有幾熱啊?
作者: antlee 時間: 2016-2-22 20:06
要記得買heatsink (6700k 好似無跟), 但 DAN A4-SFX 的 CPU heatsink height <= 48mm
可以用的散熱器最多都係92/100mm級別 (e.g. Cryorig C7 / Noctua L9i)
作者: AC360 時間: 2016-2-22 20:21
M.2 冇其他輔助散熱, 一full load chipset就會過熱
作者: byebyebye 時間: 2016-2-22 20:33
咁樣樣都熱就好很熱啦麻 @@
作者: SEIKO 時間: 2016-2-23 13:13
回覆 25# AC360
見有Ching自己加heat sink加4cm風扇解決問題
作者: byebyebye 時間: 2016-2-24 15:04
4CM....唔係下話....
作者: 硬件法師 時間: 2016-2-24 15:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: akwokkeika 時間: 2016-2-24 16:07
等下啦,Broadwell-E就出,等i7 6850K+X99
作者: byebyebye 時間: 2016-2-27 14:34
Broadwell-E 幾時出?
作者: netmen 時間: 2016-2-28 13:56
睇完笑左 , 依家打機原來要用2皮幾野 , Epc文書機係唔同D , 有錢就是任性

作者: polarhei 時間: 2016-2-28 14:07
回覆 1# byebyebye
你用該組合做甚麼? 據知你個清單以CPU部份已經可以要你重寫過. 既然預算噉大, 你大可以用X99組合, 唔需要用到極上極, 只要5820K就得.
當然, 如果你想平玩又耐用, 有. 問A88X+A10-7870K. 況且你問緊16GB記憶體.
單以接近七千蚊只為一個2TB SSD, 我自己已經可以製造一個8TB (HE8) RAID-1了.
作者: yick 時間: 2016-2-28 14:09
u 唔掂。。。ram又少。。。ssd又太大頭
隻牛又雞
水魚機。。。
作者: polyupbl 時間: 2016-2-28 14:26
人地本身做電腦

作者: yick 時間: 2016-2-28 14:30
初哥無分別
作者: polarhei 時間: 2016-2-28 14:34
回覆 35# polyupbl
我同佢一樣, 但我唔係好佢噉多. 急用就A88X+A10-7870K 或X99+I7-5850K
有耐性就等AMD ZEN.
作者: Ryuta 時間: 2016-2-28 14:56
1隻2T 1隻512gb咁怪雞?
有心玩極速2隻1T行raid0好過啦
作者: marcochl 時間: 2016-2-28 15:02
本帖最後由 marcochl 於 2016-2-28 15:03 編輯
回覆 37# polarhei
我發覺師你好中意推apu/amd , 開口埋口都係耐用(但冇實際數據)

樓主問得20k 既list, 毫無疑問只有intel 一條路,你講果set 根本上唔到大枱
仲有你個8TB raid 1, 人地想打機load 野快,你比mechanical hdd solution
作者: diy-apprentice 時間: 2016-2-28 15:12
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... age%3D1&page=14
第133樓,dom叔的證明夠唔夠權威和可信性?
煙條U三個月貨仔就收皮!



作者: marcochl 時間: 2016-2-28 15:38
本帖最後由 marcochl 於 2016-2-28 15:40 編輯
回覆 40# diy-apprentice
DOM 果個當然有參考價值, 亦都可信, 但我一定唔會因為佢既單一例子就認定某廠既U 係有問題/冇問題
我睇唔過眼既係點解有人開心埋口話耐用,而冇實質既數字支持 (那怕係個普通既小survey)
我自己都用唔少AMD 既U , 由A64 開始用到960T, 最後忍唔住慢轉Intel
講穩定amd 稍為比intel 弱d d 咁多 (冇超, 試過heating reboot, 但因為早期既U 唔似依家咁有throttling 所以我覺得可以接受)
PS: 我唔係果D 計到盡用lowest cost 砌果D 人, 當然亦唔係下下攻頂
如果係因為budget 所限推AMD 我冇反對, 因為係實事求事, 但如果講熱講穩定, 就咁睇我粒4790K 係比以前用過既960T 冷靜, 穩定/耐用呢樣野唔過多3/5 年我唔會講出口
作者: diy-apprentice 時間: 2016-2-28 15:56
本帖最後由 diy-apprentice 於 2016-2-28 15:58 編輯
以前我都係用煙條U為主,不過就頂唔順佢成日轉socket這個遊戲,所以最終5年前實行禁煙,轉投AMD。我手上有5粒AMD的U一路用緊,全部正常使用,連保用5年的890GX-M65都 過保死埋了,而家我仲買緊970A來做替換添。
無論係煙條U定係AMD的U,其實都各有賣點,有優點亦有缺點,問題係你偏愛那些優點或討厭那些缺點,來作最終的取捨,一旦你作出決定之後,就如何去平衡其優劣和作出補償,將優點發揮,把缺點彌補。
對我來說,我唔超頻,唔打機,只作文書用途,就算你俾粒i7我都一樣係咁用,太快的U只係浪費,倒不如把錢花在其他硬件身上,至於過熱問題,唔打機唔超頻,經已唔會過熱,我再加埋一個較大的散熱,肯定涼到50度以下。所以其他人講的過熱唔穩定,全部不會在我這裡出現。
至於Intel的死穴,就係不斷換socket,這個係我最痛恨和厭惡的缺點,無得彌補!所以我一定唔會再用。無論係新U定係新Window 最初的6個月其實係做白老鼠,一定係問題多多的,假如你唔想做白老鼠,最初的半年就保持距離好D,到半年後穩定了,你至去買來用,但跟住再過多半年佢又玩換socket,你可唔可以容忍買件新板,新U,新RAM,半年後跟住就話要phase out!假如你可以接受,就繼續跟佢玩,假如你唔可以接受,就可以像我一樣,拒絕再同佢咁玩,轉去第二個陣形。
由頭至尾我都係講緊客觀事實和以事論事,這是我的個人選擇,又無去迫其他人跟或一定要轉,不過就不斷有人死纏爛打咁同我講AMD有幾唔好,或Intel有幾好,無論Intel幾好,只要佢繼續年年換Socket,我就繼續抵制佢,這是100%肯定的。
作者: polarhei 時間: 2016-2-28 16:09
回覆 40# diy-apprentice
佢份野暫時唔夠. 更甚的是開蓋後的結果, 有人貼了圖, 我已轉載了最少三次. 二千蚊貨色未夠(只有A10-7870K, 其他唔係)已經在蓋內塗上白錫配比較中間尐既版 (A88X) 與全部剛剛剛既. 邊個好尐?
當然, INTEL X系列好似I7-5870K是魚與熊掌兼得. 唔似AMD 只能選擇其一.
另外, 存取, 速度, 我也有考慮成本. 我寧願準備慢少少, 因為太剛會傷荷包.
作者: byebyebye 時間: 2016-2-28 16:14
本帖最後由 byebyebye 於 2016-2-28 16:41 編輯
打機. Ran圖. AI 一機做哂.
可能我都就黎變呀叔. 2萬蚊買電腦真係唔係咩數目.
我286年代開始玩. 4M Ram當年都要2000幾蚊...... 170M HDD 又係要2000蚊.
聲霸卡都要千膠幾蚊...(當年我做學師一個月得4000蚊人工)
每個人要求唔同. 好多人一年買衫都買幾萬蚊.....
科技絕對有佢既價值.
我本身做電腦行業.....電腦一向都係. 沒有最快. 只有更快. 如果下下計CP既話. 你永遠試唔到新野.
作者: diy-apprentice 時間: 2016-2-28 16:15
慢慢揀和比較吧,總之善用手上的錢,如何買到最合心意的產品就可以了。
作者: byebyebye 時間: 2016-2-28 16:18
7.5L 機箱. 呢個係部份硬件限制既原因. HE8 我都有用緊. 不過係FileServer上面用.....
呢隻機箱基本上一定只可以裝SSD.
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1868916&k=dc46174c6afc1b0c3aa729bef9ec3d0d&t=1782611029&sid=1lYrKphmU0i

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1868917&k=5f9a3785a061f7dc7ce1e4fdb8d8f497&t=1782611029&sid=1lYrKphmU0i

作者: byebyebye 時間: 2016-2-28 16:21
隻牛有意見既話.
麻煩你介紹一隻 SFX牛有600W既黎.....
作者: polarhei 時間: 2016-2-28 16:31
回覆 45# diy-apprentice
按需要選擇就可以. 況且一個做開職業打機或玩CAS既, 需要優質上網服務(香港而言, HKT優先),一個獲證明具真正耐力, 不得失於人既內顯整合式晶片. 多RAM(16GB) 加一組RAID-1 HDD (2TB WD BLUE自改X2).
佢問得開, 可能會好快踏上我朋友幾年前條舊路.
作者: jason930 時間: 2016-2-28 16:31
個case 又幾的骰喎
作者: byebyebye 時間: 2016-2-28 16:32
好多朋友兄弟用家用價錢去比較硬件......
其實大家可以當佢係家用半商用實驗機.
又有兄弟質疑買咁大SSD有咩用. 又有人話用咁貴SSD不如買HE8.....得16G Ram咁少......
我上返幾張圖俾大家睇下. 小弟目前有既架生....
大家可以留意CPU. 我絕非土豪. 我都係因應需求而買相對應硬件....
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1868932&k=bb9a7213461ed8afbfe155fbd786c5e0&t=1782611029&sid=1lYrKphmU0i

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1868933&k=82c368d2e8cfe8831f99484fbf3dda75&t=1782611029&sid=1lYrKphmU0i

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1868934&k=3b1590d442a322e21748d99afd7ef06c&t=1782611029&sid=1lYrKphmU0i

作者: byebyebye 時間: 2016-2-28 16:34
其實我一早有講.....不過冇人留意.......咁既情況點裝普通HDD...
作者: diy-apprentice 時間: 2016-2-28 16:40
瘋狂去追硬件和狂花費買硬件的年代我都經歷過,而家我唔會再浪費無謂錢在這些野身上,可能真係人老左就係咁!
80年代16MB RAM都四千幾蚊啦,當年一兩金都只係三千幾蚊!好多人成個月人工都係咁上下!買張sound card和CD-rom都三千幾啦,成兩萬蚊一個CD-.writer你玩過未?五千幾蚊買個scanner你又玩過未?
一部IBM Think pad當年成四萬蚊,一部雜嘜notebook都成兩萬,我只係買來當玩具,仲要只係俾我個女玩來睇卡通片添!LCD mon新出時15"成8000蚊,我一樣買來當玩具。去電腦商場行個圈我又可以隨手買部成兩萬蚊的notebook回來當玩具,我同一時間可以擁有成10部notebook添!以當年的價格來計,可以買兩部房車了!
作者: byebyebye 時間: 2016-2-28 16:43
80年代初開始玩電腦既人. 唔會覺得而家D電腦貴....
電腦貴? 貴得過電話?
作者: diy-apprentice 時間: 2016-2-28 16:45
呵呵,有得揮啦,當年我買部細龜都17000蚊啦。
作者: byebyebye 時間: 2016-2-28 16:47
當年買部電腦. 基層要儲成年錢都未必買得起.
而家D平價腦. 掃地都買得起.....
作者: diy-apprentice 時間: 2016-2-28 16:48
以價錢來衡量,而家d硬件根本平到笑,消費者開心,廠家和做廠的就做到PK!以前係消費者肉痛,但廠家就賺到笑。
作者: byebyebye 時間: 2016-2-28 16:49
8200...嘿嘿嘿
而家呢度應該冇幾多個知係咩.
作者: diy-apprentice 時間: 2016-2-28 16:55
SilverStone SFX 系列 SX600-G (Modular 模組) 600W Micro ATX (SFX) 80Plus Gold Cable Management 火牛 HK$ 999
終於搵到一隻啦,岩唔岩心水呀?
作者: byebyebye 時間: 2016-2-28 17:07
SilverStone SFX 系列 SX600-G (Modular 模組) 600W Micro ATX (SFX) 80Plus Gold Cable Management 火牛 ...
diy-apprentice 發表於 2016-2-28 16:55
我個List本來就係呢隻......根本冇其他選擇.
我見佢起勢咁抽...又Ram少. SSD又大頭...牛又屎..抽到我水都乾埋.
我未問佢有冇介紹囉.
作者: diy-apprentice 時間: 2016-2-28 17:08
百彈齋主!係咁架啦!
作者: diy-apprentice 時間: 2016-2-28 17:10
百彈齋主!係咁架啦!
睇得多,你自然會知道,邊D人的言係係有參考價值,邊D人的言論可以不理的。
作者: marcochl 時間: 2016-2-28 17:10
回覆 59# byebyebye
其實我個人覺得入2TB ssd 好似有d 過分
因為ssd 跌價跌得快,大容量仲有排跌
分分鐘明年今日得返一半
如果1T 暫時夠用不如1 住先到時候再updrage
Cpu 果到如果有budget 我建議行6c12t
差2 個c 過多2/3 代都未追到
作者: diy-apprentice 時間: 2016-2-28 17:12
事實上大容量的SSD根本貴得不合情理,假如要大容量又要快,倒不如整個RAID 0來代替好過。
作者: marcochl 時間: 2016-2-28 17:17
回覆 63# diy-apprentice
要快又要大容量既人好劏
劏完一批再減價
我自己都係唔buy raid, 一有咩事炒左要救佢既代價大到得人驚
(數字上raid 0 既fault rate 大一倍)
同埋ssd raid 幫助係唔明顯,最感覺到既4K read 差不多冇分別,除非主要用途係seq read/write
作者: yick 時間: 2016-2-28 17:20
見你之前力推gtr...就知你幾幾有參考價值
作者: hccc 時間: 2016-2-28 17:21
回覆 54# diy-apprentice
又真係 當年買部細龜只打出打入 萬7貴貴都無所謂
宜家買部高科技iPhone又覺得 值唔值個8千錢
作者: diy-apprentice 時間: 2016-2-28 17:21
SSd的可靠性亦唔好得幾多!整得RAID 0來用,當然係有做backup啦,同時,這個主要係俾OS用,data係放在另一個drive的。而家好多人的SSD都只係裝OS,一早做定一個backup,預左佢炒完又可以再load返落去架啦。
作者: diy-apprentice 時間: 2016-2-28 17:26
文書機配GTR牛又有乜問題,我仲用緊,又唔見我有事?你地成日講到跑車牛十惡不赦咁,唔通兼職做埋打手?我又無用槍指住你地一定要用跑車牛,我只係講我用緊跑車牛,咁又有乜唔岩?講係我的自由,用唔用係消費者的自由。
作者: yick 時間: 2016-2-28 17:28
咁冇問題。。。呢個list行隻gtr有冇問題你覺得?
作者: b2st_backup 時間: 2016-2-28 17:32
我真係睇唔透
買隻2tb asd 同m2既原因係怕佢熱
但寧願咁做都唔加大ram 同 gpu
怕熱但係又玩itx
真係睇唔透
作者: yick 時間: 2016-2-28 17:33
我都睇唔透
作者: diy-apprentice 時間: 2016-2-28 17:34
睇容量睇價錢睇服務,互相比較,就係咁簡單。跑車牛有平有貴,你高耗電落隻細規格的當然易壞,假如你落返隻高容量的落去,理論上唔會有太大問題。尤其是而家大家有晒認證,除非你話人家的認證係流的,假如認證係緊料,衰極都有個譜,
作者: b2st_backup 時間: 2016-2-28 17:46
本帖最後由 b2st_backup 於 2016-2-28 17:48 編輯
係囉 我都絕對認同啦
錢係你到 最緊要買家自己用得爽 洗得開心
作者: marcochl 時間: 2016-2-28 17:52
回覆 67# diy-apprentice
我冇話過SSD 可唔可靠, 只係raid 0 係更唔可靠
而且OS/GAME 最最最重要既4K read 係SSD RAID都係冇分別, 咁整黎我覺得有D D 多餘
backup 係呢一回事啦
作者: jason930 時間: 2016-2-28 18:06
有無諗過玩x99 itx + 淘寶正式版E5-2675v3
作者: byebyebye 時間: 2016-2-28 18:28
GTR冇出 SFX 600W牛. 所以唔需要假設了..
作者: byebyebye 時間: 2016-2-28 18:30
用ITX 係因為冇地方放機箱.
放機既位置本身空氣亦唔流通. 在一個本身空氣唔流通又細既空間.
放2部機......咁我係唔係應該盡力控制發熱既裝置呢?
先天條件限制. 所以要咁做. 而家透左未?
作者: 多多精 時間: 2016-2-28 18:46
師兄,AMD都玩轉socket,你會點選?
作者: diy-apprentice 時間: 2016-2-28 19:52
先前GTR好似出到SQL 400W,一般情況下夠晒了,係而家D人玩ITX玩到有點走火入魔,至搞到咁勁的細牛出來,不過暫時都係得銀欣一家出到咁勁,看來市場需求也不算很大,否則咁好賺理應好多人跟住做。
作者: diy-apprentice 時間: 2016-2-28 19:58
本帖最後由 diy-apprentice 於 2016-2-28 20:00 編輯
而家我就係剛好有這個情境:
過去半年再壞多兩件舊板,搞到而家真係無晒後備板了,所以下周都諗住暫時買多一件970A頂住先,希望可以頂到Zen出街時再睇當時形勢來決定。本來買FM2+ A10-7870K等係唔錯的選擇,但又係短命種,再上就變AM4插座,所以唯有忍手唔買,就算要加RAM也暫時唔加,無理由而家仲買DDR3,除非真係非買不可就再講。與其現在花錢買D短命貨回來,隔一年就淘汰,倒不如忍手,等新規格面世再諗,錢係要花,但要花得其所,花得有價值。
除非AMD學埋Intel一樣年年換socket,咁就有可能再去吸煙,假如AMD維持兩年一更新,兩代可以兼容同一個插座,我都唔會吸煙,這是肯定的政策。
作者: byebyebye 時間: 2016-2-28 20:05
而家外國好多都玩緊極限.
最細機箱最強硬件...
作者: diy-apprentice 時間: 2016-2-28 20:09
其實真係有點怪的!日本、香港等地,因為地少人多,居住面積所限,所以才玩細機箱,外國人大屋大地方大,根本無需要玩咁細機箱!我地隻手較細,仲可以玩咁細機箱,扭螺絲,換零件,老外隻手咁鬼大,手指成隻蕉咁粗,要佢地玩細機箱真係虐待佢地....


作者: byebyebye 時間: 2016-2-28 20:10
睇左. 不支持多核既軟件 太慢.....
作者: diy-apprentice 時間: 2016-2-28 21:21
http://gtr.com.hk/power/silentstorm/gold/master.htm
假如唔係砌到咁盡,其實這隻都唔錯,500W金細牛,只係650蚊,仲要保5年,就咁睇個樣都唔差,比銀欣更有吸引力,但假如堅持一定要600W,咁就只得一個選擇。
作者: jasonho215 時間: 2016-2-29 10:23
精警,完全同意
作者: byebyebye 時間: 2016-2-29 11:16
其實計數. 500W都推得起.
我只係覺得如果用650W既話. 負載後熱力會比500W低. 可唔可以咁理解呢...
作者: byebyebye 時間: 2016-2-29 11:17
因為我本身已經有Ps4 同60吋電視......
作者: byebyebye 時間: 2016-2-29 11:21
其實... 人地問緊跑車邊架好.....點解咁多人都咁奇怪.
係咁話買架大發仔最好. 性價比最高. 又平又可以行到高速公路.
講講下重叫人不如搭火車重實際.
作者: diy-apprentice 時間: 2016-2-29 11:23
純粹以產生的熱量來計,應該就分別不大,差別應在於650W推500W,同500W推500W,邊個會較易損壞的可能性較高。
作者: marcochl 時間: 2016-2-29 14:56
回覆 89# diy-apprentice
呢個分別大
650W 推500W 係75% loading
500W 推500W 係100% loading
長期100% loading 會熱, 仲有ac > dc efficiency 會降低
作者: akwokkeika 時間: 2016-3-3 18:31
回覆 31# byebyebye
預計2016年第二季登場


