Board logo

標題: [保養相關] [發洩] 中央田既維修中心完全係耐性既試煉 [打印本頁]

作者: 留白兄    時間: 2015-2-23 23:17     標題: [發洩] 中央田既維修中心完全係耐性既試煉

本帖最後由 留白兄 於 2015-2-24 15:07 編輯

話說琴日有野臨時死左要拎上中央田一換一
咁眾所"周"知 中央田shop係唔會做換貨 一定要上瑞星
上到去見到勁多人 已經知唔對路
但趕住今晚用電腦 加上家住離島
千里迢迢托左件野出黎 唔係兩手空空走呀?
咁無計啦 拎個number
等7個. ok fine, 以為7個好快
有上過去瑞星既都知佢地係維修換貨一條隊 拎機一條隊
今日上到去就一個人做維修  兩個人做拎機check機
都算 但維修果個哥哥仔真係好認真 我真係全程坐係度望住佢
排我之前果d 有人成部機拎上黎試 個哥哥仔就真係逐個問題認真試
我記得最耐果個係要試某M牌既display卡 足足試左4個字
拎機check機果兩個就做死拎機check機 從來唔會幫下消一消維修果條隊
最後4點9上到去 接近6點半先走得
見住拎機條隊一個又一個咁走 而要維修同換貨既就坐係度呆等
我個心一路係度諗 有冇咁多人真係唔識砌機呀


重點 真係唔該中央田可唔可以改善下你維修中心既service
我知 黎拎機既 個個都係幾千幾千CASH咁比 全部都係幫襯你成set買既客仔
但我地呢d買散件既就唔係客?
講真 等7個唔係問題 但全個center有3個人 得1個人做維修同換貨就好大問題
at lease 維修同7日換貨分返開啦好冇?
咁岩就係撞正 前面果個不停狂問問題
我真係好想走埋去問佢
你知唔知道後面仲有好多人等緊
就好似排恒生atm咁 前面一個人霸住部atm一次交哂屋企成個月既水電媒電話學費保險信用卡咁 仲要逐個過數比親朋戚友 ig y拍 dcf
你明唔明換一換貨都要等近2個鍾既感受?
作者: PowerShot    時間: 2015-2-24 09:09

:
話說琴日有野臨時死左要拎上中央田一換一
咁眾所"周"知 中央田shop係唔會做換貨 一定要上瑞星
上到去見到勁 ...
留白兄 發表於 2015-2-23 23:17


上黎換野都要Interview先

講起客服, 我幾喜歡2themax 個服務, 可惜已無出底板, 我細個用過佢地3,4塊板服務幾好的.
作者: C-Leung    時間: 2015-2-24 09:18

尋日 即係初四sunday?
咁就好難要求太多…
作者: inori    時間: 2015-2-24 09:22

中田換貨真係等到人都癲.....
作者: 留白兄    時間: 2015-2-24 09:27

本帖最後由 留白兄 於 2015-2-24 09:41 編輯

回覆 3# C-Leung


應該係指23/2  初五
因為篇文早左summit
原本以為已過12點
作者: TH30    時間: 2015-2-24 09:33

我知 黎拎機既 個個都係幾千幾千CASH咁比 全部都係幫襯你成set買既客仔
但我地呢d買散件既就唔係客?
留白兄 發表於 2015-2-23 11:17 PM


你都講出左個重點啦
佢咁分配人手無可厚非喎

或者咁,同一件貨賣貴20%,開線維修快線比尊貴客戶,你估有無得做呢?  
  
作者: 留白兄    時間: 2015-2-24 09:38

回覆 6# TH30


唔係咁都叫無問題呀嘛
根本7日換貨就唔應該同維修砌機條隊同一條
作者: 東張西望    時間: 2015-2-24 09:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: TH30    時間: 2015-2-24 10:02

回覆 7# 留白兄


有問題呀,劉華都話唔得啦
我個芋頭得三幾萬蚊,去銀行梗係要沖杯靚啡比我
坐低叫個經理埋黎serve我啦
做乜要同D簿仔客一齊排長龍呢係咪
作者: PMIII    時間: 2015-2-24 10:17

回覆 9# TH30


樓主是7日換貨,不是維修......
作者: rr24314    時間: 2015-2-24 11:09

本帖最後由 rr24314 於 2015-2-24 11:13 編輯

回復 1 #留白兄

我好明白等待的無奈但無收入既售後換件係咁你科水大把人理你換野等下世
作者: 留白兄    時間: 2015-2-24 11:14

回覆 9# TH30


原來呢度真係唔講得中央田壞話
作者: hahahalpc    時間: 2015-2-24 11:29

that's why我從來唔理保養。的野壞左就直接買新。
東張西望 發表於 24/2/2015 09:55


你真係同梁詠琪加佢老公一樣咁煩
無人想知你壞左就直接買新囉
作者: 東張西望    時間: 2015-2-24 11:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: iamgozilla    時間: 2015-2-24 11:34

有服務提供都算係咁啦, 無中央田的考驗你又點會知道自己耐性上限...
作者: 留白兄    時間: 2015-2-24 11:48

本帖最後由 留白兄 於 2015-2-24 11:52 編輯

回覆 11# rr24314


其實你明唔明7日包換係間舖既義務黎
有d代理你買返黎未過7日係會直接彈返你去舖頭
當你試過換貨要等成個半鍾你就明我講緊乜
而你話佢冇錢賺? 件野我幫襯佢買架喎 佢冇錢賺唔通佢同代理做緊義工?
依家d人 幫襯間舖買野都要幫佢諗埋人地有冇錢賺
學到野喇
作者: ho99038    時間: 2015-2-24 11:49

你點知冇人想知?
東張西望 發表於 2015-2-24 11:32
咁人地啱啱新買!你係咪要人地唔換貨,立即倒落垃圾筒?你講呢句好無聊
作者: 東張西望    時間: 2015-2-24 11:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 東張西望    時間: 2015-2-24 11:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkgti    時間: 2015-2-24 12:02

唔急既就過多一兩日先啦~ 正常過年幾日唔計數可通融多返3日假
作者: 東張西望    時間: 2015-2-24 12:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 541023    時間: 2015-2-24 12:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: harddick    時間: 2015-2-24 12:22

中央田維修中心平時會唔會咁多人架?
但七日內有壞既貨品係唔等得喎
如果改去代理可能換D番修貨比你 好唔值
我想知3C係唔係全陪都一樣去維修中心換架?
作者: rr24314    時間: 2015-2-24 12:23

回復 16 #留白兄

所以未話唔係即場直接俾錢佢賺既野佢邊會俾好服務你
作者: 留白兄    時間: 2015-2-24 12:28

回覆 21# 東張西望


如果賣唔出咪dum春
作者: 留白兄    時間: 2015-2-24 12:40

回覆 24# rr24314


好難怪DIY真係沒落
作者: 斯凱亞    時間: 2015-2-24 12:58

平時都好多人同慢架. 不過我見好多人都完全新手咁, 上去開完機完全冇問題又拎走. 啲哥哥就好有"耐性"咁拆箱, 開機等, 冇問題, 包番= = 一轉大約10-15分鐘..... 咁..邊個有問題?
作者: yick    時間: 2015-2-24 13:01

樓主壞果樣野係乜。。。。幾錢到
作者: 留白兄    時間: 2015-2-24 13:05

回覆 28# yick


5,600
作者: dom    時間: 2015-2-24 13:06

本帖最後由 dom 於 2015-2-24 13:07 編輯

老老實實 賣套機既佢serve 好d 唔奇既......
同銀行點serve 客一樣之嘛
試機 唔試清楚點件 一陣又有人開post 投訴話求其

銀行你有咩XX理財戶口 ( 戶口資產>50萬/100萬以上) 你都排條短d 既 "尊貴客戶" 隊 , 無既同d 去櫃台提 $100 唔識用 ATM 既呀毛排長龍......

中央田你都嫌耐, 你肯定未試過金的士
之前有塊 ITX 板壞左陪朋友拿去整

係呀, 佢有三個人 拿機/維修/檢查全部都做
一樣係砌機客優先
作者: yick    時間: 2015-2-24 13:08

Harddisk丫。。。火牛我壞左都係買過算
作者: 留白兄    時間: 2015-2-24 13:09

本帖最後由 留白兄 於 2015-2-24 13:10 編輯

回覆 30# dom


金的我直頭去都唔會去 個名響哂
不過今次吸收左教訓 以後買散件會去細舖
藍田果d 起碼有起事上黎唔洗下下等兩個鐘換野
作者: leung0147    時間: 2015-2-24 13:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dom    時間: 2015-2-24 13:12

本帖最後由 dom 於 2015-2-24 13:16 編輯
回覆  dom


金的我直頭去都唔會去 個名響哂
不過今次吸收左教訓 以後買散件會去細舖
藍田果d 起碼有起事 ...
留白兄 發表於 24-2-2015 01:09 PM


細舖好既都執得七七八八了
3C 維修部人手就得咁多 (三間我都有去過, 連旺電海鮮坊都去過) , 全部換貨都係要等試左先換
無計, 鬼叫之前有 衰格用家 玩野退顯卡話壞貨  茶d 痔瘡膏落去寫開箱文 重以為自己好形咩

唔驗收退/換貨 代理彈回頭 又係舖頭食 , 更係驗屍咁驗先肯換
你壞左咩要 $5700 咁多? GTX980 定係 R9-295X ?
作者: 留白兄    時間: 2015-2-24 13:14

回覆 34# dom


仲有 不過唔開名
作者: 留白兄    時間: 2015-2-24 13:15

回覆 33# leung0147


上面有冷氣又有電視睇
好過係m記hea
作者: 留白兄    時間: 2015-2-24 13:19

本帖最後由 留白兄 於 2015-2-24 13:49 編輯

回覆 31# yick


如果係咁不如上amazon買算 還掂有事都係RMA
起碼人地14日內有壞會直接即時再寄件新既黎
收到再退舊果件 唔會冇得用住
用某d d乜s 渣兜 200年銀行信用卡 仲可以賺里數 外幣簽帳好和味
好過係度受氣 唔好話信用卡 eps都要收返你幾% charge先比你碌呀 買野好似求佢咁
作者: 留白兄    時間: 2015-2-24 13:22

回覆 34# dom


唔係$5,700
係500幾600
作者: alan2200    時間: 2015-2-24 13:23

回覆 37# 留白兄

有d野計埋運費仲平過香港買
作者: 留白兄    時間: 2015-2-24 13:26

回覆 39# alan2200


不要再說了
係epc講中央壞話係原罪
聽日隨時見我地唔到
作者: PMIII    時間: 2015-2-24 14:02

回覆 40# 留白兄


唔會下嘛? 我自己都不在中田買野
作者: kzhkbeta    時間: 2015-2-24 14:53

回覆 40# 留白兄


    咁嚴重架咩
作者: fortresscar    時間: 2015-2-24 15:11

你上黎鬧人, 人地唔和應你, 又唔好話某商店唔鬧得, 你新年假期後上去, 人一定係多尐, 要等好正常, 正如上面某位chng話齋, 比多20%買野, 人地專人服待你都得
至於拎機和check機的, 可能各有專職, 唔一定拎的就一定識check機  


排我之前果d 有人成部機拎上黎試 個哥哥仔就真係逐個問題認真試
我記得最耐果個係要試某M牌既display卡 足足試左4個字
留白兄 發表於 2015-2-23 23:17


將心比已, 如果樓主係果位哥哥仔, 而中央田幾分鐘就耍走佢, 佢咪又上EPC話中央田唔理佢
又或佢即刻換個件比哥哥仔, 點知原來唔係壞果件, 咁換番黎果件二手野是否就要黎賣比樓主呢?

P.S. 某位話自己好有錢的人, 大家就唔好再理佢啦, 出左黎做野咁來, 大部份係人地面前話自己點有錢的人其實都唔係有錢, 有尐仲係窮鬼, 只係自卑感作祟而已
作者: CerveloK    時間: 2015-2-24 15:17

回覆  alan2200


不要再說了
係epc講中央壞話係原罪
聽日隨時見我地唔到
留白兄 發表於 2015-2-24 13:26


呢度好多中田粉絲同Sales捕住
作者: 留白兄    時間: 2015-2-24 15:19

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: 留白兄    時間: 2015-2-24 15:22

本帖最後由 留白兄 於 2015-2-24 15:32 編輯

回覆 44# CerveloK


都唔係第一日
武器同的士既post就個個入去踩一腳
中間店既就小罵大幫忙
我自已都出過post講武器店sales日日圍埋打邊爐
反應個個一面倒
你睇下呢度竟然有人罵返我轉頭
呢d野一早心照
作者: bobocar    時間: 2015-2-24 15:27

係就係慢左d..

但check 機態度咁認真又可以讚下喎..
作者: 留白兄    時間: 2015-2-24 15:28

回覆 48# bobocar


我真係完全唔明點解我話佢地認真都可以比人曲解左個意思
作者: leung0147    時間: 2015-2-24 15:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 留白兄    時間: 2015-2-24 15:37

本帖最後由 留白兄 於 2015-2-24 15:39 編輯

回覆 20# hkgti


好似無呢條例 佢係講緊7日唔係7個working days
過左期佢一陣仲可以大條道理話過左7日唔受理
作者: 留白兄    時間: 2015-2-24 15:38

本帖最後由 留白兄 於 2015-2-24 15:43 編輯

回覆 50# leung0147


買野有乜問題
買野冇問題 佢地d sales好好
人多又夠疊馬 唔會好似武器咁 個個忙住打邊爐
你入黎企左係度都冇人理你當你空氣咁
問題係doa要換時你就知味道
作者: rr24314    時間: 2015-2-24 15:40

回復 52 #留白兄

未俾錢是人俾左錢就gg
作者: binbinbin123    時間: 2015-2-24 15:43

咁如果砌機果兩個會唔會無客時唔幫手先?
如果佢地無停手就唔怪得佢地
新年假期後去邊到都多人架啦,門市、CS都係
作者: leung0147    時間: 2015-2-24 15:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: leung0147    時間: 2015-2-24 15:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 留白兄    時間: 2015-2-24 15:45

本帖最後由 留白兄 於 2015-2-24 15:49 編輯

回覆 54# binbinbin123


未遇過砌機條隊無客
但以我所知琴日砌機隊係叫到60零70左右
但維修隊就去到160,170咁上下 我唔知佢係由0起跳定由100起跳
因為shop開中午 砌機隊應該好難夠即日客後來居上
以上純屬亂估
作者: 541023    時間: 2015-2-24 15:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 留白兄    時間: 2015-2-24 15:52

本帖最後由 留白兄 於 2015-2-24 15:54 編輯

回覆 56# leung0147


我上次係離譜到行埋收銀話想要某隻SSD 個收銀好忙唔得閒理我叫我搵sales落單
但奇就奇在出面d sales更忙  忙住吹水
我就企係度好似平時去酒樓咁 叫天不應叫地不聞
作者: 留白兄    時間: 2015-2-24 15:55

回覆 58# 541023


因為有d sales報個價通常係自動波靚仔過隔離左右
作者: 541023    時間: 2015-2-24 15:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alan2200    時間: 2015-2-24 16:02

回覆 61# 541023

大家咁話
作者: leung0147    時間: 2015-2-24 16:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 留白兄    時間: 2015-2-24 16:07

本帖最後由 留白兄 於 2015-2-24 16:12 編輯

回覆 64# leung0147

中央無貨
廷伸閱讀 最後我都要第二次搵返個收銀
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1953052
之後我買散件都係去中央店 旺角針寶同灣仔熊仔餅
後兩者最小可以check貨時仲態度良好
作者: arthur8523    時間: 2015-2-24 16:08

回覆  TH30


原來呢度真係唔講得中央田壞話
留白兄 發表於 2015-2-24 11:14


中央田維修部個叔台真係好臭串
作者: 留白兄    時間: 2015-2-24 16:09

回覆 66# arthur8523


好小頭髪果個?
作者: arthur8523    時間: 2015-2-24 16:11

回覆  arthur8523


好小頭髪果個?
留白兄 發表於 2015-2-24 16:09



    佢冇脫髮,但見佢長期都係keep住短髮,近乎鏟青

以我所知維修部好似得一個叔台企堂咋wo
作者: 留白兄    時間: 2015-2-24 16:16

回覆 68# arthur8523


呢個真係
琴日我見到個人上到去問係唔係咩快換中心(好似係咁講)
個叔台就答佢拎飛啦 佢就話換一換野渣喎
叔台就一野ko佢 「換野都要等格
串過碼頭咕喱
作者: leung0147    時間: 2015-2-24 16:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 留白兄    時間: 2015-2-24 16:20

回覆 70# leung0147


針寶真係要一去 個戴眼鏡老細真係服務性行業既典範
作者: 留白兄    時間: 2015-2-24 16:30

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: leung0147    時間: 2015-2-24 16:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 留白兄    時間: 2015-2-24 16:31

回覆 74# leung0147


正唔正先
作者: leung0147    時間: 2015-2-24 16:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 留白兄    時間: 2015-2-24 16:34

回覆 76# leung0147


換返囉
作者: leung0147    時間: 2015-2-24 16:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 留白兄    時間: 2015-2-24 16:36

本帖最後由 留白兄 於 2015-2-24 16:38 編輯

回覆 78# leung0147


遲d旺電冇埋真係唔知點算
newegg amazon見
作者: hkgti    時間: 2015-2-24 16:40

回覆 51# 留白兄


    買完野例牌同你講7天內有壞包換,如果你同佢講“你新年嗰幾日放假喎“ 佢就會答你新年唔計
因為我地既工作天同佢地工作天唔同~ 佢地全年無休除左新年
作者: 留白兄    時間: 2015-2-24 16:40

回覆 81# hkgti


又學到野
作者: leung0147    時間: 2015-2-24 16:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: feedback    時間: 2015-2-24 16:42

買著件壞貨,要特登上泥,又等咁耐先換番件貨畀你,

繫會唔開心嫁罅,鵝又冇特登整壞件貨,真$買番泥竟然繫壞o既.....

// 等戈陣繫會咁諗敢諗感諗,冇辦法唔咁諗;
check戈位繫要艷絲焰屍驗詩,冇辦法唔驗屍 //
作者: leung0147    時間: 2015-2-24 16:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 留白兄    時間: 2015-2-24 16:44

回覆 84# feedback


最奇係佢個free wifi 最多60分鐘
點知60分鐘後 我仲坐緊係度呆等
作者: 留白兄    時間: 2015-2-24 16:47

回覆 85# leung0147


屋企有呢隻野


作者: leung0147    時間: 2015-2-24 16:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Maze    時間: 2015-2-24 16:50

你上黎鬧人, 人地唔和應你, 又唔好話某商店唔鬧得, 你新年假期後上去, 人一定係多尐, 要等好正常, 正如上面 ...
fortresscar 發表於 2015-2-24 15:11

華生

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: Maze    時間: 2015-2-24 16:52

三間得taxi唔會去,去過一次先錢段貨下次咪搞,武器就通常都唔會去,死角位又多人,塊田就去得最多,因為 ...
541023 發表於 2015-2-24 15:51
武器唔錯架,買個hue都咁好service



(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: 留白兄    時間: 2015-2-24 16:56

回覆 89# leung0147


一直都未問你 點解要買960
作者: PMIII    時間: 2015-2-24 17:00

其實很有趣,鋪賣件壞貨給客,個客想快些解決事件,但很多人卻幫鋪。
作者: 留白兄    時間: 2015-2-24 17:08

本帖最後由 留白兄 於 2015-2-24 17:11 編輯

回覆 93# PMIII


其實我post得上黎都預左比班親田人士插
只不過我係估唔到竟然有人會話我得幾百蚊幫襯唔好expect有五星級專人一對一service
係呀 我冇expect有五星級專人一對一service 但亦都冇expect換小小野要等個幾兩個鐘呢
仲要係排條得一個人做既維修隊
代理又由香港彈我返九龍舖 咁我可以點做先
作者: K_C_    時間: 2015-2-24 17:14

竟然有人會話我得幾百蚊幫襯唔好expect有五星級專人一對一service留白兄 發表於 2015-2-24 17:08


嗰位ching就算吧啦.......影相+出post+出去交收唔係時間? 一陣俾買家放飛機仲過癮添~~~~
作者: 東張西望    時間: 2015-2-24 17:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 留白兄    時間: 2015-2-24 17:15

回覆 96# 東張西望


條氣唔順 最重要係我很窮
仲窮過窮學生
作者: 留白兄    時間: 2015-2-24 17:17

回覆 95# K_C_


我怕無人要多d
作者: PMIII    時間: 2015-2-24 17:17

回覆 96# 東張西望
既然只係幾百蚊點解你唔比我?
既然只係幾百蚊點解你唔助養兒童?
既然只係幾百蚊點解你唔捐比奧比斯?
既然只係幾百蚊點解你唔買返件野送比樓主?

作者: 東張西望    時間: 2015-2-24 17:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 東張西望    時間: 2015-2-24 17:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: leung0147    時間: 2015-2-24 17:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: leung0147    時間: 2015-2-24 17:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 541023    時間: 2015-2-24 17:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: leung0147    時間: 2015-2-24 17:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2