作者: 063~Anson 時間: 2014-11-14 01:04 標題: 特價準系統 Shuttle XS36V4 [組裝#23,閒置溫度#36]
本帖最後由 063~Anson 於 2014-11-16 23:22 編輯
話說我一路都想整部mini pc打steam in home streaming 同睇1080p電影
不過一直都嫌市面上唔同牌子既產品又貴又唔勁
N2820 都要千幾蚊,真係唔多捨得
所以一路都閒置左呢個計劃
但係直到早兩日係centralfield個facebook見到特價
即刻狗衝上網睇下部機咩料
點知一睇,嘩,係行j1900
結果第二日就即刻落左深水埗交低保護費
事不宜遲,出左相先
好簡單既紙皮包裝

打開入面係咁

配件盒打開入面有 (2.5" hdd架, 火牛, driver碟, 直立架)

到主角喇

I/O, 有DP,有HDMI,有VGA, 有usb 2.0, usb3.0 ,仲有1000mb蟹仔lan

前面開機制, 2個我用唔著既Com頭 , sd卡reader 同usb2.0

打開入面望望用料
散熱睇落幾好,有wifi card(802.11b/g/n), 支援低電壓sodimm 1.35v, 仲有幾粒日系固態電容

睇埋另一面,主要係裝2.5" hdd/ssd用, 9.5mm無問題,12.5mm就可能有D忟水,反正我都用9.5mm, no problem

到最後大家都好關心既價錢

只可以話
抵到爛
過兩日再買埋hdd同ram補上
SPEC
FORM FACTOR 1.5L slim form factor
PROCESSOR Intel Celeron J1900 Quad core processor
MEMORY 1 x DDR3L SO-DIMM, supports up to 8GB DDR3 1333L MHz
VGA Intel 7th generation Graphic engine
AUDIO Realtek ALC269
2.1 channel High Definition Audio
ETHERNET Realtek RTL8411
Supports 10/100/1000 Mb/Sec.
Support wake ON LAN (WOL) feature
802.11b/g/n WLAN support (1T1R)
STORAGE INTERFACE Support 1 x 2.5" SATA HDD, 5400 / 7200RPM
Support 1 x SD Memory Card reader
FRONT PANEL (1) Power button
(1) Power Led
(1) HDD Led
(1) SD Card reader
(1) USB 2.0 port
(1) RS232/RS422/RS485 with 0/5/12V
(1) RS232 with 0/5/12V
BACK PANEL (1) RJ45 LAN port
(1) D-sub port
(1) HDMI port
(1) Display port
(1) USB 3.0 port
(3) USB 2.0 ports
(1) Line out port
(1) MIC in port
(1) Kensington lock
(1) DC in
DRIVE BAYS (1) 2.5" HDD / SSD bay
DIMENSIONS 200(L) x 36(W) x 160(H) mm
POWER 40W Power Adaptor
Input 100 – 240V AC
Output 19V 2.1A DC
ACCESSORIES " Optional " PV03(VESA Mount)
EXPANSION SLOT (1) Mini-PCIE slot (default for WLAN)
OS SUPPORT Support Windows 7 and Windows 8/8.1 64bit O.S
作者: nnd 時間: 2014-11-14 13:32
話說我一路都想整部mini pc打steam in home streaming 同睇1080p電影
不過一直都嫌市面上唔同牌子既產品又 ...
063~Anson 發表於 2014-11-14 01:04
無圖定我睇唔到?
作者: 063~Anson 時間: 2014-11-14 13:35
回覆 2# nnd
有圖喎
作者: hui20299 時間: 2014-11-14 14:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ahllau 時間: 2014-11-14 14:17
睇唔到圖
via HKEPC Reader for Android
作者: hui20299 時間: 2014-11-14 14:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 063~Anson 時間: 2014-11-14 14:22
回覆 4# hui20299
真係好抵,所以就即刻買左
作者: hui20299 時間: 2014-11-14 14:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: madox 時間: 2014-11-14 15:10
Performance okay ma?
作者: aki1234 時間: 2014-11-14 16:03
Wifi有冇天線?收得好唔好?
作者: deep@hkepc 時間: 2014-11-14 16:15
點解機面整兩個com port 咁搞笑......?
作者: wwa 時間: 2014-11-14 16:37
如果無左兩個com port, 就唔係賣800元
作者: 華仔1228 時間: 2014-11-14 16:47
回覆 2# nnd
我都睇唔到-,-可能大家用緊GOOGLE所以睇唔到??

作者: ~你好嗎~ 時間: 2014-11-14 17:08
FIREFOX路過表示睇到圖無問題~
作者: wwa 時間: 2014-11-14 17:12
有圖喎 chrome
作者: 雲一0一 時間: 2014-11-14 17:34
本帖最後由 雲一0一 於 2014-11-14 17:36 編輯
IE/Chrome/Android機都死圖
用HKBN
手機連4G睇到(chinamobile)
作者: nnd 時間: 2014-11-14 17:55
睇唔到圖啊樓主, 你將d圖轉去第2個圖床可以嗎?
作者: astrial 時間: 2014-11-14 18:56
官方app + 兔仔台3G Lite睇到冇問題
作者: 063~Anson 時間: 2014-11-14 19:46
回復 17 #nnd
今晚一次過轉啦,夜d砌埋佢
via HKEPC Reader for Android
作者: c0423739 時間: 2014-11-14 20:31
衝左隻,多謝ching報料,所淨無幾
作者: 063~Anson 時間: 2014-11-15 00:58
已更新圖床
作者: Rubi 時間: 2014-11-15 05:16
本帖最後由 Rubi 於 2014-11-15 05:21 編輯
工商業向
hdmi/displayport+d-sub雙芒輸出
usb3.0 x1
sata2 x1
蟹8188ee 內置單天線 wireless N
沒藍芽
沒光纖輸出
連VESA掛架都唔跟...
家用黎講原價15XX就算係XS35V4都係玩唔落手
800蚊Barebone唔打機拎黎上網播片BT既話又好似唔錯
...唔計較fanless既話好似俾多幾舊華碩vm40b吸引好多
作者: 063~Anson 時間: 2014-11-15 17:01
HDD + RAM

組裝


作者: sunyan12 時間: 2014-11-15 18:53
今日下午去到中央田, 已賣晒....

作者: ss310251 時間: 2014-11-15 19:20
我覺得係圖片太大...
作者: 063~Anson 時間: 2014-11-15 19:37
回覆 25# ss310251
其實D圖係用手機影
3840x2160
作者: mtpmanhauyin 時間: 2014-11-15 20:06
回覆 1# 063~Anson
你個D圖我load左10幾min都未得....
作者: ss310251 時間: 2014-11-16 00:30
終於睇到了!
好正
作者: tucan 時間: 2014-11-16 07:45
$800元文書還真可以
作者: 063~Anson 時間: 2014-11-16 10:21
回復 29 #tucan
加埋條ram 同隻2.5” 1tb 7200轉都$1600
不過都仲係好平
睇1080p cpu load都無20%
via HKEPC Reader for Android
作者: c0423739 時間: 2014-11-16 13:18
回覆 30# 063~Anson
ching請問你點裝window?
我用USB手指裝win7 64bit裝唔到

作者: 063~Anson 時間: 2014-11-16 14:15
回復 31 #c0423739
用手指裝win8.1 64bit 無問題
via HKEPC Reader for Android
作者: Rubi 時間: 2014-11-16 16:10
回覆 31# c0423739
要入BIOS 關閉SECURE BOOT OS選WIN7
USB手指用原版ISO>USB
之前幫人砌過35V4連ANDROID都要IA版先OK
開心版未必得
作者: free3sky 時間: 2014-11-16 16:29
本帖最後由 free3sky 於 2014-11-16 16:31 編輯
唔錯
作者: god_snowman 時間: 2014-11-16 18:24
Good price, but never heard of this brand, hope the quality is good!
作者: 063~Anson 時間: 2014-11-16 23:21
fanless黎講溫度又唔錯喎
其實部機真係一D都唔熱

作者: 觀星是答案 時間: 2014-11-17 00:12
依家既 mobile CPU 唔太熱, 一般 fanless 都唔會有問題
我依家用緊架 mobile i3 上幾個鐘網, 都係 50 度左右 (fanless)
作者: LTan 時間: 2014-11-17 12:39
部機用咗兩日,已經四五次自動停機,每次都係睇緊影片或圖,當時唔係開咗機好耐(可能用一兩個鐘頭)應該唔係過熱。有冇師兄有呢個問題呢?
作者: sunyan12 時間: 2014-11-17 12:43
回覆 38# LTan
試下擺出的 , 吾好擺係 moon 後面 , 放係通風地方再試下.
作者: Rubi 時間: 2014-11-17 13:11
回覆 38# LTan
你係咪冇用個機座 又或者係打橫放 ?
朋友部XS35V4咁搞會散唔到熱停機
用番個座就乜事都冇
作者: LTan 時間: 2014-11-17 13:28
多謝樓上兩位師兄回覆,但我有用機座,部機前後左右冇野,散熱冇問題。
更大問題係,而家根本開唔到機。
係咪底板問題?定係SSD問題?係咪應該拎部機去中央田?(全部野都係果度買嘅)
以上嘅問題係咪應該去「系統固障」區問?
多謝!
作者: Rubi 時間: 2014-11-17 13:43
回覆 41# LTan
有RAM有牛就開到機
開唔到機一係條RAM插唔夠入 一係火牛插唔實
作者: 063~Anson 時間: 2014-11-17 13:43
回覆 41# LTan
機都開唔到就攞去換啦
我果部用左幾日,睇左幾套1080 blu ray片
都無病無痛行得走得
作者: LTan 時間: 2014-11-17 13:54
回覆 43# 063~Anson
唔好意思,頭先寫錯,係開到機(有電),但係boot唔到,我行Fedora Linux,只能夠boot入rescue mode
請指教!
作者: kongisp 時間: 2014-11-17 17:42
試下winpe 入唔入到
作者: LTan 時間: 2014-11-18 00:40
Thx!
未用過winpe,但而家有時boot到機,但係要好耐,我裝咗SSD,如果boot到機比用HDD時間長幾倍。
Boot機之後重有無端端熄機嘅情況。
睇怕唔換唔得。
作者: c0423739 時間: 2014-11-18 00:45
開心版果然是裝不了的
果斷弄了個WIN10試感覺 暢快使用中

