Board logo

標題: [主機板] 請問有無atom版有前置USB 3.0 [打印本頁]

作者: kawa_bank    時間: 2014-5-14 13:39     標題: 請問有無atom版有前置USB 3.0

as title
好似唔見有
AMD都殺
或者而家有無s1155 itx版出售呢?
想有sata3同usb3
thx
作者: chinwah    時間: 2014-5-14 16:27

回覆 1# kawa_bank

SOCEKT 1150 的itx 得唔得呀? 唔少都有前置usb3了
作者: kawa_bank    時間: 2014-5-14 16:30

回覆 2# chinwah


    有粒1155 cpu
但發現好多itx都係h61
一係好貴既z77
作者: 紅豆湯圓    時間: 2014-5-14 16:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kawa_bank    時間: 2014-5-14 17:00

回覆 4# 紅豆湯圓


    師兄知道邊到有貨嗎
作者: 紅豆湯圓    時間: 2014-5-14 17:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kawa_bank    時間: 2014-5-14 18:40

回覆 6# 紅豆湯圓


    咪用唔返d野
再唔係atom一次過ko佢地算數
但usb 3.0前置...?
作者: 紅豆湯圓    時間: 2014-5-14 18:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: qlee02    時間: 2014-5-15 00:22

本帖最後由 qlee02 於 2014-5-15 00:27 編輯
as title
好似唔見有
AMD都殺
或者而家有無s1155 itx版出售呢?
想有sata3同usb3
thx ...
kawa_bank 發表於 2014-5-14 13:39



this ok?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2