作者: 天之邪 時間: 2013-11-3 00:26 標題: [ 砌機分享 ]Intel 1240v3 + Corsair Force LS SSD + 技嘉 770 #1 #28
本帖最後由 天之邪 於 2013-11-7 23:33 編輯
主料 : intel 1240v3 + asrock h87 performance + 技嘉 770 + Corsair Force LS 240GB SSD
7點尾收到個老友既電話,咩料子,幾個月無聯絡,各有各忙,後日就過澳門準備係個邊發展
原來想過去之前順便砌埋部機打LOL,BF,同打睡狗,真係吾急都吾打來,鬼叫識左5年咩
新鮮砌好,聽朝去同個fd 食早餐,順便拎出去比佢,咁就搞到差吾多12點.....
砌機LIST
Intel xeon 1240v3
asrock h87 performance
kingston 普通1600 8GB ram
corsair force ls 240gb ssd
技嘉 770 2gb 版
cooler master 212x
antec hcg 620 火牛
吾多夠光,影落好矇,多多見望

佢話吾想成日換機,budget 有限,唯有幫佢用呢粒xeon u,
list 其實就上網抄,見幾多人用,但同i7 又有d咩分別?


幾好,無花痕

做個勇士試一試隻ssd,店既話再幫自己換隻(搵個fd 做白老鼠,正ar)
佢用既係Phison SATA 6Gb/s 控制器 同埋使用 Toshiba 顆粒
都支援TRIM & garbage collection
目標讀寫速度 555MB/s 和 535MB/s

左手邊個張吾知咩野來
7mm 拎上手又真係幾薄,上左機就吾再影

汗了,砌個時幾驚張 技嘉3風扇裝吾落,吾係實比人 差死我都似
不過呢隻箱既扣具邊度有得配,個FD 屋企仲有 2隻 HDD 等住佢拖埋入去
上機圖

更新 #28
http://www.hkepc.com/forum/redir ... 47&pid=30899270
作者: 932618104 時間: 2013-11-3 00:30
XEON系列好似唔岩用黎打機
打機既話I7會好好多
作者: wong1032003 時間: 2013-11-3 00:32
師兄!770減左價未?
作者: 唐賓南紀念中學 時間: 2013-11-3 00:32
成套野要唔要7千
作者: 天之邪 時間: 2013-11-3 00:47
我連埋隻 lg mon 買埋 成套機講緊 11x00左右ar 都要
作者: 541023 時間: 2013-11-3 01:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: CerveloK 時間: 2013-11-3 01:09
CHING呢部野好正喎
用咩機箱

作者: 932618104 時間: 2013-11-3 01:19
OH 之前聽人地講
XEON既8核or higher既CPU通常唔多用黎打機
大部分係攞黎開server
作者: mikeq6648 時間: 2013-11-3 09:13
XEON 1230 V3 + MSI Z87-GD65 一樣打緊機,唔熱,好正!無超!
作者: 美奈子廚 時間: 2013-11-3 09:26
8核 入門E5最大問題是時脈低
像2865只有2.0g Turbo完先2.8g
作者: ango 時間: 2013-11-3 10:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tlhkhk 時間: 2013-11-3 11:13
唔好聽咁多人up 先得嫁 自己上網揾下資料 就知 xeon 好處 同 比其他 保值好多
作者: 541023 時間: 2013-11-3 11:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Samuel6767 時間: 2013-11-3 12:03
呢塊係h87
作者: civic 時間: 2013-11-3 12:24
My config :
1240v3 + H87 Performance + 5870 CF + 128 SSD x3
No problems for gaming! FYI!!
作者: hkbpc 時間: 2013-11-3 12:56
睇番D 報價 好似未落價
作者: 天之邪 時間: 2013-11-3 19:44
COOLER MASTER N400 拆左SSD 架
作者: anakin826 時間: 2013-11-4 08:07
套機幾正
作者: akam7777 時間: 2013-11-4 08:31
支持開箱.
上D測試圖分享吓.....吊吓引
作者: chun20077 時間: 2013-11-4 19:35
xeon 8核入門 es 都夠做
作者: Kentyu 時間: 2013-11-4 19:53
v3 聽講爽好多
作者: sapphire4890 時間: 2013-11-4 20:02
依粒xeon只不過係4核
作者: comemon1 時間: 2013-11-4 21:32
打機其實4440已經好夠做啦
作者: 天之邪 時間: 2013-11-5 01:17
有D人又話夠,有D人又話吾夠....
作者: 天之邪 時間: 2013-11-5 18:59
GIGABYTE技嘉 GV-N770OC-2GD GTX770 2GB GDDR5 (256bit) PCI-E 顯示卡 HK$ 3250
作者: hkbpc 時間: 2013-11-6 13:35
又話有test ,呃人 ,同埋想知粒u 熱吾熱
作者: NTFD 時間: 2013-11-6 14:30
其實 Xeon (4C above) 同 i7, 有乜唔同, 我指一般文書, 打機, 睇片...
作者: 天之邪 時間: 2013-11-7 23:31
本帖最後由 天之邪 於 2013-11-7 23:35 編輯
8GB RAM 應該夠做,粒CPU 都幾低電0.739V,吾知FULL LOAD 個時會點

FULL LOAD 時可以行到 3.6GHz,電壓都係1.052v
max 溫度都吾算高,63度左右

跑番轉occt,穩穩陣陣,無事就安落哂

果然係c2

Corsair force ls 240GB SSD
CrystalDiskMark 測試附上

ALL 0X00 測試

AS SSD 全綠色,顯示OK,可以進行測試,已打開AHCI
版本為S8FM, 上的DRIVER 是 INTEL RST
ROUND 1

ROUND 2

ROUND 1 同ROUND 2 分別吾算大
跑埋COPY TEST


作者: 天之邪 時間: 2013-11-9 00:12
但現在不是有的底版有 NON K OC 嗎?
作者: 541023 時間: 2013-11-9 09:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 天之邪 時間: 2013-11-9 13:21
咁會系有幾多的?
作者: man9889 時間: 2013-11-17 14:20
支持開箱,有冇玩bf4既測試?
作者: estg64 時間: 2013-11-17 14:41
咁用尼剪片同執相又邊粒好啲呢?

