Board logo

標題: [開箱] [ 砌機分享 ]Intel 1240v3 + Corsair Force LS SSD + 技嘉 770 #1 #28 [打印本頁]

作者: 天之邪    時間: 2013-11-3 00:26     標題: [ 砌機分享 ]Intel 1240v3 + Corsair Force LS SSD + 技嘉 770 #1 #28

本帖最後由 天之邪 於 2013-11-7 23:33 編輯

主料 : intel 1240v3 + asrock h87 performance + 技嘉 770 + Corsair Force LS 240GB SSD

7點尾收到個老友既電話,咩料子,幾個月無聯絡,各有各忙,後日就過澳門準備係個邊發展

原來想過去之前順便砌埋部機打LOL,BF,同打睡狗,真係吾急都吾打來,鬼叫識左5年咩

新鮮砌好,聽朝去同個fd 食早餐,順便拎出去比佢,咁就搞到差吾多12點.....

砌機LIST
Intel xeon 1240v3
asrock h87 performance
kingston 普通1600 8GB ram
corsair force ls 240gb ssd
技嘉 770 2gb 版
cooler master 212x
antec hcg 620 火牛

吾多夠光,影落好矇,多多見望




佢話吾想成日換機,budget 有限,唯有幫佢用呢粒xeon u,
list 其實就上網抄,見幾多人用,但同i7 又有d咩分別?





幾好,無花痕



做個勇士試一試隻ssd,店既話再幫自己換隻(搵個fd 做白老鼠,正ar)

佢用既係Phison SATA 6Gb/s 控制器 同埋使用 Toshiba 顆粒

都支援TRIM & garbage collection

目標讀寫速度 555MB/s 和 535MB/s





左手邊個張吾知咩野來

7mm 拎上手又真係幾薄,上左機就吾再影



汗了,砌個時幾驚張 技嘉3風扇裝吾落,吾係實比人 差死我都似
不過呢隻箱既扣具邊度有得配,個FD 屋企仲有 2隻 HDD 等住佢拖埋入去

上機圖


更新 #28
http://www.hkepc.com/forum/redir ... 47&pid=30899270
作者: 932618104    時間: 2013-11-3 00:30

XEON系列好似唔岩用黎打機
打機既話I7會好好多
作者: wong1032003    時間: 2013-11-3 00:32

師兄!770減左價未?
作者: 唐賓南紀念中學    時間: 2013-11-3 00:32

成套野要唔要7千
作者: 天之邪    時間: 2013-11-3 00:47

成套野要唔要7千
唐賓南紀念中學 發表於 2013-11-3 00:32



    我連埋隻 lg mon 買埋 成套機講緊 11x00左右ar 都要
作者: 541023    時間: 2013-11-3 01:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: CerveloK    時間: 2013-11-3 01:09

CHING呢部野好正喎
用咩機箱
作者: 932618104    時間: 2013-11-3 01:19

唔關事,而家既XEON同家用I7指令一樣,分別只係無內顯,一樣打到機,無話I7先係打機用既,最緊要岩心水姐 ...
541023 發表於 2013-11-3 01:08



OH 之前聽人地講
XEON既8核or higher既CPU通常唔多用黎打機
大部分係攞黎開server
作者: mikeq6648    時間: 2013-11-3 09:13

XEON 1230 V3 + MSI Z87-GD65 一樣打緊機,唔熱,好正!無超!
作者: 美奈子廚    時間: 2013-11-3 09:26

OH 之前聽人地講
XEON既8核or higher既CPU通常唔多用黎打機
大部分係攞黎開server ...
932618104 發表於 2013-11-3 01:19


8核 入門E5最大問題是時脈低
像2865只有2.0g Turbo完先2.8g
作者: ango    時間: 2013-11-3 10:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tlhkhk    時間: 2013-11-3 11:13

OH 之前聽人地講
XEON既8核or higher既CPU通常唔多用黎打機
大部分係攞黎開server ...
932618104 發表於 2013-11-3 01:19



    唔好聽咁多人up 先得嫁  自己上網揾下資料  就知 xeon 好處  同 比其他 保值好多
作者: 541023    時間: 2013-11-3 11:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Samuel6767    時間: 2013-11-3 12:03

Xeon點超呀!配Z87不如配塊H87,都超唔到!

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
541023 發表於 2013-11-3 11:26



   呢塊係h87
作者: civic    時間: 2013-11-3 12:24

My config :

1240v3 + H87 Performance + 5870 CF + 128 SSD x3

No problems for gaming! FYI!!
作者: hkbpc    時間: 2013-11-3 12:56

師兄!770減左價未?
wong1032003 發表於 2013-11-3 00:32



    睇番D 報價 好似未落價
作者: 天之邪    時間: 2013-11-3 19:44

CHING呢部野好正喎
用咩機箱
CerveloK 發表於 2013-11-3 01:09



    COOLER MASTER N400 拆左SSD 架
作者: anakin826    時間: 2013-11-4 08:07

套機幾正,想知c兄張770買咗幾錢
作者: akam7777    時間: 2013-11-4 08:31

支持開箱.
  上D測試圖分享吓.....吊吓引
作者: chun20077    時間: 2013-11-4 19:35

xeon 8核入門 es 都夠做
作者: Kentyu    時間: 2013-11-4 19:53

v3 聽講爽好多
作者: sapphire4890    時間: 2013-11-4 20:02

OH 之前聽人地講
XEON既8核or higher既CPU通常唔多用黎打機
大部分係攞黎開server ...
932618104 發表於 2013-11-3 01:19

依粒xeon只不過係4核
作者: comemon1    時間: 2013-11-4 21:32

打機其實4440已經好夠做啦
作者: 天之邪    時間: 2013-11-5 01:17

打機其實4440已經好夠做啦
comemon1 發表於 2013-11-4 21:32



    有D人又話夠,有D人又話吾夠....
作者: 天之邪    時間: 2013-11-5 18:59

套機幾正,想知c兄張770買咗幾錢
anakin826 發表於 2013-11-4 08:07



    GIGABYTE技嘉 GV-N770OC-2GD GTX770 2GB GDDR5 (256bit) PCI-E 顯示卡        HK$ 3250
作者: hkbpc    時間: 2013-11-6 13:35

又話有test ,呃人 ,同埋想知粒u 熱吾熱
作者: NTFD    時間: 2013-11-6 14:30

其實 Xeon (4C above) 同 i7, 有乜唔同, 我指一般文書, 打機, 睇片...
作者: 天之邪    時間: 2013-11-7 23:31

本帖最後由 天之邪 於 2013-11-7 23:35 編輯

8GB RAM 應該夠做,粒CPU 都幾低電0.739V,吾知FULL LOAD 個時會點



FULL LOAD 時可以行到 3.6GHz,電壓都係1.052v
max 溫度都吾算高,63度左右



跑番轉occt,穩穩陣陣,無事就安落哂



果然係c2




Corsair force ls 240GB SSD

CrystalDiskMark 測試附上



ALL 0X00 測試




AS SSD 全綠色,顯示OK,可以進行測試,已打開AHCI

版本為S8FM, 上的DRIVER 是 INTEL RST
ROUND 1




ROUND 2



ROUND 1 同ROUND 2 分別吾算大


跑埋COPY TEST




作者: 天之邪    時間: 2013-11-9 00:12

Xeon點超呀!配Z87不如配塊H87,都超唔到!

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
541023 發表於 2013-11-3 11:26



    但現在不是有的底版有 NON K OC 嗎?
作者: 541023    時間: 2013-11-9 09:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 天之邪    時間: 2013-11-9 13:21

non k oc 唔洗z87都有啦,其實咪就係鎖住倍頻係turbo
541023 發表於 2013-11-9 09:49



    咁會系有幾多的?
作者: man9889    時間: 2013-11-17 14:20

支持開箱,有冇玩bf4既測試?
作者: estg64    時間: 2013-11-17 14:41

咁用尼剪片同執相又邊粒好啲呢?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2