作者: skyskyxp 時間: 2013-2-17 09:44 標題: 點解intel cpu價錢企得咁硬?
E-1230V2 成大半年
一舊水都未跌過?
點咁硬?
作者: opak 時間: 2013-2-17 09:58
未有新野出
作者: mrcheung1987 時間: 2013-2-17 10:30
因為對手無法威脅
作者: qcmadness 時間: 2013-2-17 12:36
因為唔夠打就直接出新野取代
作者: 必殺技 時間: 2013-2-17 12:44
I5 打落嘅U難尐會跌
作者: CT333 時間: 2013-2-17 12:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chisell 時間: 2013-2-17 12:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: patricktang 時間: 2013-2-17 13:09
因為大家都不停吹捧佢(不停叫人去買呢)~所以3770K都平左佢反而無

作者: Jamesbond007 時間: 2013-2-17 13:22
不要期望 Intel 的 i5/i7/Xeon CPU 會怎麼減價了,在 AMD 的 CPU 沒法在中高階競爭時,Intel 根本沒有需要減價。
之前 Ivy Bridge CPU 推出時,Sandy Bridge 的 CPU 也沒怎麼減價,繼續賣到賣完為止。
作者: qcmadness 時間: 2013-2-17 13:25
不要期望 Intel 的 i5/i7/Xeon CPU 會怎麼減價了,在 AMD 的 CPU 沒法在中高階競爭時,Intel 根本沒有需 ...
Jamesbond007 發表於 2013-2-17 13:22
唔關事的, 就算係低階的Pentium / Celeron效能唔係咁好, 都一樣唔減價, Intel已經轉左唔減直接phase out
作者: funghh 時間: 2013-2-17 13:30
無敵是最寂寞, 冇必要減價

作者: timrice 時間: 2013-2-17 13:31
有人買點解要平, 減價主要原因都係為左增加銷量.
作者: ango 時間: 2013-2-17 13:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yick 時間: 2013-2-17 14:23
林寶堅尼都好少減價
作者: cksin 時間: 2013-2-17 14:25
無對手
作者: deep 時間: 2013-2-17 14:32
你會見過apple會減價咩....

道理一樣姐

作者: fumble 時間: 2013-2-17 14:39
没有竞争啊
作者: CACTICS 時間: 2013-2-17 14:50
冇辦法!intel 高階U唔愁冇人買!
作者: 萌 時間: 2013-2-17 17:00
業界一哥,呼風喚雨
作者: fengji987 時間: 2013-2-17 17:30
你想佢減價
就要睇佢對手生唔生性!
作者: Geek2012 時間: 2013-2-17 18:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nipfung 時間: 2013-2-17 18:58
幾時又出新野?
作者: qcmadness 時間: 2013-2-17 19:05
主因係xeon的validation唔係同desktop同一level
作者: skyskyskyxp 時間: 2013-2-17 19:24
Thank all
作者: kanon 時間: 2013-2-17 19:48
因為AMD 唔生性
作者: BaRRY* 時間: 2013-2-17 19:59
應該係因為需求量高吧?!我相信好多人都想佢減...
作者: goalsp 時間: 2013-2-17 22:01
唔關事的, 就算係低階的Pentium / Celeron效能唔係咁好, 都一樣唔減價, Intel已經轉左唔減直接phase out ...
qcmadness 發表於 2013-2-17 13:25
Pentium / Celeron 點會唔減價呢?
作者: 64mks 時間: 2013-2-17 22:55
因為AMD 唔生性 +1
作者: gtiger 時間: 2013-2-17 23:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: qcmadness 時間: 2013-2-17 23:39
講真, Core 2 Duo之後都少減價, 直接用新model取代
作者: Ultra-HD 時間: 2013-2-17 23:46
AMD技術同Intel比相差太遠
作者: goalsp 時間: 2013-2-17 23:48
例如:
Pentium G860 , 12年頭 650, 12年尾 520
Celeron G540 , 12年頭 398, 12年尾 320
新model取代前, 舊model 必須減價清貨
作者: qcmadness 時間: 2013-2-17 23:52
例如:
Pentium G860 , 12年頭 650, 12年尾 520
Celeron G540 , 12年頭 398, 12年尾 320
新model取代前 ...
goalsp 發表於 2013-2-17 23:48
呢個係香港價呀可
其實官網有官價的
作者: goalsp 時間: 2013-2-17 23:56
官價有用咩? 有幾多人用官價買野
作者: qcmadness 時間: 2013-2-17 23:59
香港代理就唔好提啦
但問題係香港代理而唔係Intel wor
作者: JT2106 時間: 2013-2-18 01:27
你幾時有見過賣法拉利既會減價 ??
作者: yayhaha99 時間: 2013-2-18 04:17
作者: yayhaha99 時間: 2013-2-18 04:20
AMD 衝得勁果一兩年, Intel 季季割價
作者: ee9861 時間: 2013-2-18 09:35
出新野同價位
作者: eieio 時間: 2013-2-18 09:52
你睇吓如果amd 死埋, 會更硬
作者: fourtryman 時間: 2013-2-18 11:00
I5,I7,E3 D 價直情係冇郁過
作者: goalsp 時間: 2013-2-18 11:39
買野梗係零售商買
作者: goalsp 時間: 2013-2-18 11:40
amd 唔會死埋, Intel 都唔會俾佢死
作者: usei 時間: 2013-2-18 11:45
例如:
Pentium G860 , 12年頭 650, 12年尾 520
Celeron G540 , 12年頭 398, 12年尾 320
新model取代前 ...
goalsp 發表於 2013-2-17 23:48
低階 U 食水較深
所以有較多減價空間
作者: [][] 時間: 2013-2-18 12:14
intel = 名牌
作者: goalsp 時間: 2013-2-18 12:54
Intel 高階 U 食水更深
冇對手, 不用減價
作者: vsp 時間: 2013-2-18 16:15
呢幾年CPU效能提升太少

由SANDY BRIDGE->IVY BRIDGE效能提升得10%,而且IVY BRIDGE又唔好超
SANDY BRIDGE變相有價
如果好似以前效能大躍進,舊CPU無人要
作者: turth 時間: 2013-2-18 16:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: usei 時間: 2013-2-18 17:33
前面是講緊代理食水
作者: nastybaby 時間: 2013-2-18 18:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kenkwong 時間: 2013-2-18 20:55
新出時有mark up, 而家當減左架啦....
ps:我都係mark up時入左

作者: dom 時間: 2013-2-18 21:02
有趣既係
AMD 唔計新貨價錢
好多時係幾乎全球最貼近官方建議售價賣
Intel 既話
無既 , 貴d 賣有咩所謂, 大把傻仔買
作者: dom 時間: 2013-2-18 21:02
I don't think so
搶錢大盜就真
作者: [][] 時間: 2013-2-18 21:15
回復 53# dom
冇計, D人鍾意,
"紅塔山"系好, 但系D人只系鍾意"萬寶路"一樣!
作者: xc63774174 時間: 2013-2-18 21:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mrcheung1987 時間: 2013-2-18 21:25
回復 53# dom
dom兄有冇計過i7一粒成本係幾多
作者: oliverkof 時間: 2013-2-18 21:29
AMD too weak la!
作者: camus_xyz 時間: 2013-2-18 23:21
我都好耐無用amd 了
作者: nastybaby 時間: 2013-2-18 23:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mrcheung1987 時間: 2013-2-18 23:28
回復 59# nastybaby
775之後都係買amd了,可惜太多人食煙,amd無得做
作者: PMLung 時間: 2013-2-18 23:35
真係amd唔生性。。
作者: skyskyskyxp 時間: 2013-2-18 23:45
加油 AMD

