Board logo

標題: [中央處理器] 點解intel cpu價錢企得咁硬? [打印本頁]

作者: skyskyxp    時間: 2013-2-17 09:44     標題: 點解intel cpu價錢企得咁硬?

E-1230V2 成大半年
一舊水都未跌過?
點咁硬?
作者: opak    時間: 2013-2-17 09:58

未有新野出而效能有I7咁上下,價錢平過i7
作者: mrcheung1987    時間: 2013-2-17 10:30

因為對手無法威脅
作者: qcmadness    時間: 2013-2-17 12:36

因為唔夠打就直接出新野取代
作者: 必殺技    時間: 2013-2-17 12:44

I5 打落嘅U難尐會跌
作者: CT333    時間: 2013-2-17 12:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chisell    時間: 2013-2-17 12:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: patricktang    時間: 2013-2-17 13:09

因為大家都不停吹捧佢(不停叫人去買呢)~所以3770K都平左佢反而無
作者: Jamesbond007    時間: 2013-2-17 13:22

E-1230V2 成大半年
一舊水都未跌過?
點咁硬?
skyskyxp 發表於 17/2/2013 09:44


不要期望 Intel 的 i5/i7/Xeon CPU 會怎麼減價了,在 AMD 的 CPU 沒法在中高階競爭時,Intel 根本沒有需要減價。

之前 Ivy Bridge CPU 推出時,Sandy Bridge 的 CPU 也沒怎麼減價,繼續賣到賣完為止。
作者: qcmadness    時間: 2013-2-17 13:25

不要期望 Intel 的 i5/i7/Xeon CPU 會怎麼減價了,在 AMD 的 CPU 沒法在中高階競爭時,Intel 根本沒有需 ...
Jamesbond007 發表於 2013-2-17 13:22


唔關事的, 就算係低階的Pentium / Celeron效能唔係咁好, 都一樣唔減價, Intel已經轉左唔減直接phase out
作者: funghh    時間: 2013-2-17 13:30

無敵是最寂寞, 冇必要減價
作者: timrice    時間: 2013-2-17 13:31

有人買點解要平, 減價主要原因都係為左增加銷量.
作者: ango    時間: 2013-2-17 13:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yick    時間: 2013-2-17 14:23

林寶堅尼都好少減價
作者: cksin    時間: 2013-2-17 14:25

無對手
作者: deep    時間: 2013-2-17 14:32

你會見過apple會減價咩....
道理一樣姐
作者: fumble    時間: 2013-2-17 14:39

没有竞争啊
作者: CACTICS    時間: 2013-2-17 14:50

冇辦法!intel 高階U唔愁冇人買!
作者: 萌    時間: 2013-2-17 17:00

業界一哥,呼風喚雨
作者: fengji987    時間: 2013-2-17 17:30

你想佢減價
就要睇佢對手生唔生性!
作者: Geek2012    時間: 2013-2-17 18:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nipfung    時間: 2013-2-17 18:58

幾時又出新野?
作者: qcmadness    時間: 2013-2-17 19:05

E3 1230-v2 求過於供,  除非intel 傻左, 在商言商減價沒需要亦冇必要
Geek2012 發表於 2013-2-17 18:56


主因係xeon的validation唔係同desktop同一level
作者: skyskyskyxp    時間: 2013-2-17 19:24

Thank all
作者: kanon    時間: 2013-2-17 19:48

因為AMD 唔生性
作者: BaRRY*    時間: 2013-2-17 19:59

應該係因為需求量高吧?!我相信好多人都想佢減...
作者: goalsp    時間: 2013-2-17 22:01

唔關事的, 就算係低階的Pentium / Celeron效能唔係咁好, 都一樣唔減價, Intel已經轉左唔減直接phase out ...
qcmadness 發表於 2013-2-17 13:25


Pentium / Celeron 點會唔減價呢?
作者: 64mks    時間: 2013-2-17 22:55

因為AMD 唔生性 +1
作者: gtiger    時間: 2013-2-17 23:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: qcmadness    時間: 2013-2-17 23:39

Pentium / Celeron 點會唔減價呢?
goalsp 發表於 2013-2-17 22:01


講真, Core 2 Duo之後都少減價, 直接用新model取代
作者: Ultra-HD    時間: 2013-2-17 23:46

AMD技術同Intel比相差太遠
作者: goalsp    時間: 2013-2-17 23:48

講真, Core 2 Duo之後都少減價, 直接用新model取代
qcmadness 發表於 2013-2-17 23:39


例如:
Pentium G860 , 12年頭 650, 12年尾 520
Celeron  G540 , 12年頭 398, 12年尾 320
新model取代前, 舊model 必須減價清貨
作者: qcmadness    時間: 2013-2-17 23:52

例如:
Pentium G860 , 12年頭 650, 12年尾 520
Celeron  G540 , 12年頭 398, 12年尾 320
新model取代前 ...
goalsp 發表於 2013-2-17 23:48


呢個係香港價呀可
其實官網有官價的
作者: goalsp    時間: 2013-2-17 23:56

呢個係香港價呀可
其實官網有官價的
qcmadness 發表於 2013-2-17 23:52



官價有用咩? 有幾多人用官價買野
作者: qcmadness    時間: 2013-2-17 23:59

官價有用咩? 有幾多人用官價買野
goalsp 發表於 2013-2-17 23:56


香港代理就唔好提啦

但問題係香港代理而唔係Intel wor
作者: JT2106    時間: 2013-2-18 01:27

E-1230V2 成大半年
一舊水都未跌過?
點咁硬?
skyskyxp 發表於 2013-2-17 09:44


你幾時有見過賣法拉利既會減價 ??
作者: yayhaha99    時間: 2013-2-18 04:17

無敵是最寂寞, 冇必要減價
funghh 發表於 2013-2-17 13:30



作者: yayhaha99    時間: 2013-2-18 04:20

AMD 衝得勁果一兩年, Intel 季季割價
作者: ee9861    時間: 2013-2-18 09:35

出新野同價位
作者: eieio    時間: 2013-2-18 09:52

你睇吓如果amd 死埋, 會更硬
作者: fourtryman    時間: 2013-2-18 11:00

I5,I7,E3 D 價直情係冇郁過
作者: goalsp    時間: 2013-2-18 11:39

香港代理就唔好提啦

但問題係香港代理而唔係Intel wor
qcmadness 發表於 2013-2-17 23:59


買野梗係零售商買
作者: goalsp    時間: 2013-2-18 11:40

你睇吓如果amd 死埋, 會更硬
eieio 發表於 2013-2-18 09:52



amd 唔會死埋, Intel 都唔會俾佢死
作者: usei    時間: 2013-2-18 11:45

例如:
Pentium G860 , 12年頭 650, 12年尾 520
Celeron  G540 , 12年頭 398, 12年尾 320
新model取代前 ...
goalsp 發表於 2013-2-17 23:48


低階 U 食水較深
所以有較多減價空間
作者: [][]    時間: 2013-2-18 12:14

intel = 名牌
作者: goalsp    時間: 2013-2-18 12:54

低階 U 食水較深
所以有較多減價空間
usei 發表於 2013-2-18 11:45


Intel 高階 U 食水更深
冇對手, 不用減價
作者: vsp    時間: 2013-2-18 16:15

呢幾年CPU效能提升太少
由SANDY BRIDGE->IVY BRIDGE效能提升得10%,而且IVY BRIDGE又唔好超
SANDY BRIDGE變相有價
如果好似以前效能大躍進,舊CPU無人要
作者: turth    時間: 2013-2-18 16:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: usei    時間: 2013-2-18 17:33

Intel 高階 U 食水更深
冇對手, 不用減價
goalsp 發表於 2013-2-18 12:54


前面是講緊代理食水
作者: nastybaby    時間: 2013-2-18 18:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kenkwong    時間: 2013-2-18 20:55

新出時有mark up, 而家當減左架啦....
ps:我都係mark up時入左
作者: dom    時間: 2013-2-18 21:02

香港代理就唔好提啦

但問題係香港代理而唔係Intel wor
qcmadness 發表於 17-2-2013 11:59 PM


有趣既係
AMD 唔計新貨價錢
好多時係幾乎全球最貼近官方建議售價賣
Intel 既話

無既 , 貴d 賣有咩所謂, 大把傻仔買
作者: dom    時間: 2013-2-18 21:02

intel = 名牌
[][] 發表於 18-2-2013 12:14 PM


I don't think so
搶錢大盜就真
作者: [][]    時間: 2013-2-18 21:15

回復 53# dom


    冇計, D人鍾意,
"紅塔山"系好, 但系D人只系鍾意"萬寶路"一樣!
作者: xc63774174    時間: 2013-2-18 21:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mrcheung1987    時間: 2013-2-18 21:25

回復 53# dom


    dom兄有冇計過i7一粒成本係幾多
作者: oliverkof    時間: 2013-2-18 21:29

AMD too weak la!
作者: camus_xyz    時間: 2013-2-18 23:21

我都好耐無用amd 了
作者: nastybaby    時間: 2013-2-18 23:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mrcheung1987    時間: 2013-2-18 23:28

回復 59# nastybaby


    775之後都係買amd了,可惜太多人食煙,amd無得做
作者: PMLung    時間: 2013-2-18 23:35

真係amd唔生性。。
作者: skyskyskyxp    時間: 2013-2-18 23:45

加油 AMD





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2