Board logo

標題: AM2底板 能用AM3 cpu 嗎 [打印本頁]

作者: g3wan    時間: 2012-6-7 12:27     標題: AM2底板 能用AM3 cpu 嗎

Gigabyte GA-MA78GM-US2H   v.1.0
能否用此2粒cpu嗎:

AMD PHENOM II X4 945 3.0GHz CPU [AM3] HDX945WFGMBOX 盒裝
AMD PHENOM II X6 1045T 2.7GHz CPU [AM3] HDT45TWFGRBOX 盒裝
作者: DarkPK    時間: 2012-6-7 12:31

AM2用唔到AM3
作者: bigcat1123    時間: 2012-6-7 12:32

http://www.gigabyte.com/support- ... popup.aspx?pid=2995
自己看看吧
spec 有寫
作者: yoyo348    時間: 2012-6-7 12:36

得架,
換轉AM2 CPU 就用唔到AM3 板,因為AM2 Cpu 用唔到DDR3
作者: yoyo348    時間: 2012-6-7 12:39

http://www.gigabyte.tw/products/product-page.aspx?pid=2995
樓主找到新貨1045T?
作者: Jamesbond007    時間: 2012-6-7 12:43

樓主找到新貨1045T?
yoyo348 發表於 7/6/2012 12:39


昨天我在正都看到有 1055T 賣。
作者: yoyo348    時間: 2012-6-7 12:45

昨天我在正都看到有 1055T 賣。
Jamesbond007 發表於 2012-6-7 12:43



    幾錢?
作者: Kitto    時間: 2012-6-7 12:50

本帖最後由 Kitto 於 2012-6-7 12:51 編輯
Gigabyte GA-MA78GM-US2H   v.1.0
能否用此2粒cpu嗎:

AMD PHENOM II X4 945 3.0GHz CPU [AM3] HDX945WFGMB ...
g3wan 發表於 2012-6-7 12:27

可以,我都是咁用. ECS GF8200A + AMD Athlon II X4 620.
不過留意要唔要 update BIOS.
作者: Jamesbond007    時間: 2012-6-7 12:56

幾錢?
yoyo348 發表於 7/6/2012 12:45


如果我沒有記錯,應該要一千一百多元。
作者: yoyo348    時間: 2012-6-7 13:01

如果我沒有記錯,應該要一千一百多元。
Jamesbond007 發表於 2012-6-7 12:56



    呢個價有殺傷力,之後再少超上3.5. 仲勁
作者: 6seven    時間: 2012-6-7 13:07

Gigabyte GA-MA78GM-US2H   v.1.0
能否用此2粒cpu嗎:

AMD PHENOM II X4 945 3.0GHz CPU [AM3] HDX945WFGMB ...
g3wan 發表於 2012-6-7 12:27



可以,要睇返你塊板bios,應該要update再check返佢可用邊幾粒AM3 CPU,因為電壓問題,某d大功耗AM3 CPU可能用唔到.
作者: IT-Professional    時間: 2012-6-7 13:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dom    時間: 2012-6-7 13:23

Phenom II X6 要留意 BIOS Support
唔係買左翻黎先知唔 support 就無謂了
作者: g3wan    時間: 2012-6-7 15:49

Phenom II X6 要留意 BIOS Support
唔係買左翻黎先知唔 support 就無謂了
dom 發表於 2012-6-7 13:23



PIIx4 945呢? update左bios 有幾大機會用唔到?
作者: g3wan    時間: 2012-6-7 15:51

可以,要睇返你塊板bios,應該要update再check返佢可用邊幾粒AM3 CPU,因為電壓問題,某d大功耗AM3 CPU可能 ...
6seven 發表於 2012-6-7 13:07


Gigabyte 個 cpu support list 根本無 am3 cpu support
作者: Z君    時間: 2012-6-7 15:53

PIIx4 945呢? update左bios 有幾大機會用唔到?
g3wan 發表於 2012-6-7 15:49



    945 1045 依塊板講話 用到呀
作者: IT-Professional    時間: 2012-6-7 15:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yoyo348    時間: 2012-6-7 18:28

樓本身用4000+   X 2 果D?  
你上945  1055 包你有驚喜
作者: oneness    時間: 2012-6-7 18:47

Gigabyte 個 cpu support list 根本無 am3 cpu support
g3wan 發表於 2012-6-7 15:51


上堂唔聽書
作者: dom    時間: 2012-6-7 20:04

換 Sandy Bridge 啦
包你以後唔會再用 AMD





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2