作者: doraemon0872 時間: 2012-6-7 12:16 標題: Asus 舊X58底版一問
本帖最後由 doraemon0872 於 2012-6-7 18:49 編輯
手上的P6T總是在記憶體超頻和插太多PCI-E卡方面比較麻煩...
想換一張的話
衣兩張邊張好d?
- Rampage III Formula
- P6X58D Premium
我剩係知前者得8相供電後者16相 後者原生支援DDR3-1600前者要OC?
但前者ROG型d、BIOS多d野揀又疑似強悍d
小弟最緊要穩定
以上兩張見二手大約$800~$1100
稔過直情到用Rampage III Extreme但手頭上搵到既價高到成$2,000
超誇張以前見過有師兄賣$1200-$1500但無晒 新高登行過又無 sad...
另外想問當初Rampage III Black Edition是否比Extreme貴? LAN同Marvell Controller較好?(Sound卡我已有)
Thanks!!
作者: Felix00 時間: 2012-6-7 13:55
手上的P6T總是在記憶體超頻和插太多PCI-E卡方面比較麻煩...
想換一張的話
衣兩張邊張好d?
- Rampage III Fo ...
doraemon0872 發表於 2012-6-7 12:16
Rampage III Extreme上次漢科開倉都係$990, 唔知有冇人買左高價放出
作者: doraemon0872 時間: 2012-6-7 18:09
本帖最後由 doraemon0872 於 2012-6-7 18:48 編輯
我知... 個時無需要 衣家無人放=[ 如果全新有保我肯收$1800
作者: Evangeline 時間: 2012-6-7 18:11
上taobao 搵張P6X58D Premium
btw, 我用緊P6X58D-E, 都好好用~
作者: doraemon0872 時間: 2012-6-7 18:34
本帖最後由 doraemon0872 於 2012-6-7 18:35 編輯
淘宝賣既硬件信得過...?
衣張我新高登搵到
作者: Evangeline 時間: 2012-6-7 20:45
都唔係話全部信得過
P6X58D-E同P6X58D Premium其實唔係差好遠~

