作者: wai896 時間: 2009-7-6 18:18 標題: 550be正Do又返都貨了
860蚊粒呀,快手呀.
作者: tamalemon 時間: 2009-7-6 18:24
$860....
作者: talsoft 時間: 2009-7-6 18:25
冇錢呀
前幾日去又冇貨
[ 本帖最後由 talsoft 於 2009-7-6 18:26 編輯 ]
作者: 叉雞利 時間: 2009-7-6 18:26
洗唔洗連板買?
作者: 一點兒也不好玩 時間: 2009-7-6 18:34
xander/VST/avnet/weikeng?
作者: wai896 時間: 2009-7-6 18:35
好似又要連板買,今次係 0925bpmw來的
作者: 幻影 時間: 2009-7-6 18:46
有冇白老鼠???
thx
作者: kenkenexe 時間: 2009-7-6 18:48
快d出測試
唔知可唔可以2變4
作者: CACTICS 時間: 2009-7-6 18:54
860蚊粒
作者: cello13814 時間: 2009-7-6 19:00
0925bpmw都唔知开唔开到x4
作者: 321 時間: 2009-7-6 19:10
860還要連板買~~
搵笨!
925唔知開唔開到4核呢?等緊C hing做白老鼠
作者: primordia 時間: 2009-7-6 19:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: danny2244 時間: 2009-7-6 19:13
$ 860
真無陰功
不如買240仲抵
作者: kaho0808 時間: 2009-7-6 19:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wai896 時間: 2009-7-6 19:20
又幫朋友買左兩粒
作者: wch922 時間: 2009-7-6 19:24
想問有咩穩定性問題?
作者: wch922 時間: 2009-7-6 19:24
咩batch?
作者: danny2244 時間: 2009-7-6 19:39
頭先睇到,買吾落手
作者: e-ghost 時間: 2009-7-6 19:42
comdex 有冇呀??
作者: plus 時間: 2009-7-6 19:45
不過要連板買,好難決擇
作者: cello13814 時間: 2009-7-6 19:45
開唔開到x4呀?
作者: rcyw 時間: 2009-7-6 19:59
咁又炒起左......真係佩服
個個好似以為一定開到, 所以又益左啲X商...
作者: pyc04097 時間: 2009-7-6 20:07
好狗啊~~~~
$835佢都賺哂啦~~~
師兄快d出白老鼠report~~~
作者: kyokokyoko 時間: 2009-7-6 20:10
睇下中央田有冇??
[ 本帖最後由 kyokokyoko 於 2009-7-6 20:10 編輯 ]
作者: feilolai 時間: 2009-7-6 20:12
單買$860,
連板$810
作者: feilolai 時間: 2009-7-6 20:16
師兄買嘅係0925bpmw
我都買左粒,不過係0924EPMW

作者: enn 時間: 2009-7-6 20:17
咁都接受到, 不過見到咁多唔穩定既例子. 都係等下先算了
作者: feilolai 時間: 2009-7-6 20:17
中央田要下星期
作者: wai896 時間: 2009-7-6 20:21
原來有其他no.我朋友兩粒都係0925
作者: feilolai 時間: 2009-7-6 20:22
冇呀
係得正都有,
不過佢個盒冇代理貼紙,
我問個SALES係邊間代理,
佢係個盒邊抽左張保養卡出黎,
叫威健國際

作者: wai896 時間: 2009-7-6 20:24
而家有0922﹑0923﹑0924﹑0925邊個中六合彩呀?
作者: feilolai 時間: 2009-7-6 20:27
正都呢批貨好大機會係大陸貨回流,
吾怪得之我尋日上賽格搵吾到啦
作者: ppp 時間: 2009-7-6 20:29
吓個代理大陸網址,都唔知信唔信得過
作者: feilolai 時間: 2009-7-6 20:32
早知係咁我尋日係上面買710好過
起碼吾駛$860
作者: enn 時間: 2009-7-6 20:35
你太衝動囉, 比人一講就忍唔住. 爬多D 文先, 呢粒U既負面野開始浮出黎.
作者: pyc04097 時間: 2009-7-6 20:35
但係而家d 710仲開到4咩??
作者: 一點兒也不好玩 時間: 2009-7-6 20:38
威健都唔識
作者: feilolai 時間: 2009-7-6 20:40
上面710賣人仔720,對返港紙吾駛$820
作者: PATSY 時間: 2009-7-6 20:45
擺明奸商所做既好事,呢粒U既售價根本唔係8字頭
作者: 純粹路過 時間: 2009-7-6 20:47
大陸批貨同我地唔同
唔係092X既FORMAT
作者: wai896 時間: 2009-7-6 20:51
有乜負面野呢???
作者: wai896 時間: 2009-7-6 20:52
正DO咁大影響力
作者: enn 時間: 2009-7-6 21:02
爬下文, 好多同板唔夾. 我睇到都怕, 你有既就玩得開心D. 本來唸住去XANDER換U, 而家要考慮了.
作者: JackWu 時間: 2009-7-6 21:08
請問有邊塊板用唔到呢粒U?
作者: JackWu 時間: 2009-7-6 21:10
負面野就係冇貨+越賣越貴..

[ 本帖最後由 JackWu 於 2009-7-6 21:11 編輯 ]
作者: bluemary007 時間: 2009-7-6 21:49
我初初都諗過貴左$25 (比起$835) 好似唔係幾底~
但我唔想再係咁周圍問有無貨, 而家食個set lunch 都30蚊啦, 咪食多餐面包囉~
本來我可以講下價既, 但後尾唔知係咪終於揾到, 搞到開心得濟, 價都唔記得講
就比左$1856, 板 + u + ram...........
作者: wai896 時間: 2009-7-6 22:14
今日在正DO入的兩粒都開到了
UD5P同GD70再加MA78GM-US2H都開到......
聽日再去入先.........
作者: enn 時間: 2009-7-6 22:26
用就用到, 不過又COLD boot唔到, 又死一粒核甘姐. 你用得開心就咩都唔係問題. 自己接受到就ok啦.
作者: wai896 時間: 2009-7-6 22:31
你用乜野板呀??
ASUS 或 MP都有依個情況的
作者: sunnychan1020 時間: 2009-7-6 23:06
MA78GM-US2H 係SB700都開到?
作者: bu0913 時間: 2009-7-6 23:19
人人追求既野都唔同
都係睇番自己啦
作者: JackWu 時間: 2009-7-6 23:37
就咁正常用都有問題?
作者: felixku 時間: 2009-7-6 23:41
同問,因為我都有塊...
作者: wch922 時間: 2009-7-6 23:47
想問點死一核?
用左成個星期暫時仲係正常
作者: felixku 時間: 2009-7-6 23:52
上網睇咗,原來ga78gm-us2h ver 2.0係sb710.
作者: skk_AiO 時間: 2009-7-6 23:54
呢間野好耐無係香港見了....
我以前好似有粒K6-3D 300 係佢保.....
作者: pyc04097 時間: 2009-7-7 00:03
唉,我星期六先得閒去買,實無哂貨啦~~~
作者: howareyou 時間: 2009-7-7 00:08
我見識少,呢個代理真係未聽過....
作者: ds9flo 時間: 2009-7-7 00:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: totoki 時間: 2009-7-7 00:24
已經冇晒貨.........
作者: Trueno86 時間: 2009-7-7 00:29
又無哂貨... 唔係呱
作者: felixku 時間: 2009-7-7 00:31
好似咁耐都無見過cpu會賣得咁快...:funk:
作者: topa97 時間: 2009-7-7 00:43
唔係呱 入得少?
作者: Wingson 時間: 2009-7-7 00:55
會唔會係大陸第一水呢?會好易開
睇來要上賽格睇下

作者: lung167 時間: 2009-7-7 04:05
0924,0925 都可以2開4 冇問題~!!:
我係正都買$860 0925 6:00 去到都仲唔駛跟箱.....
我fd 係 匯x 買 成set 機買都有0924比....
我用gigabyte ma770t-ud3 但要update bios 做最新係acc 上一行轉行h......(唔記得點串)
作者: wai896 時間: 2009-7-7 07:29
第一水已經係正do了.....
作者: hi30 時間: 2009-7-7 13:42
其實如果買550BE+crosshair 會唔會好不智
作者: wai896 時間: 2009-7-7 13:49
當然唔會啦.............
依到有幾個,都等緊有人出依塊板既報告
作者: saviorzero 時間: 2009-7-7 13:54
正刀又+左價入手價880-_-
作者: wai896 時間: 2009-7-7 13:58
我昨晚去買,同佢地dddd熟都無得減價呀
作者: saviorzero 時間: 2009-7-7 14:11
我以為你昨日買860
佢個screen都寫860今日佢話880
作者: mrskwok 時間: 2009-7-7 14:27
想問下佢要成set買定係跟板買,thank you!
作者: shaojiayi 時間: 2009-7-7 14:32
too expensive!!!
作者: e-ghost 時間: 2009-7-7 14:36
我想問 550be 初到港時賣幾錢的?
作者: loop7 時間: 2009-7-7 14:36
一個鐘前係正刀買左粒550,$860,
但買左塊MP-AKGX-M Ultra,
番到黎睇先知開唔到4核,食曬屎
作者: aR_man 時間: 2009-7-7 14:40
今次要連板買
= ="
作者: loop7 時間: 2009-7-7 14:41
唔洗wor...
作者: 艇王 時間: 2009-7-7 14:41
你好耐無上 EPC
作者: johnson123 時間: 2009-7-7 14:42
半個hr前(2:10pm)問,佢劃走左$880個價,mark到去$980.......
成set出$950
聽到即時打消念頭
作者: loop7 時間: 2009-7-7 14:43
無上咪真係食曬屎
作者: shaojiayi 時間: 2009-7-7 14:45
can we tell AMD the shop raise the price themselves?
作者: mrskwok 時間: 2009-7-7 14:48
本來想去入手,佢一下子自己升價$100
實在太過分
作者: aa33456 時間: 2009-7-7 14:49
有價有市..
作者: e-ghost 時間: 2009-7-7 14:53
慳番. 今晚唔駛去 lu~
作者: tzbut 時間: 2009-7-7 14:54 標題: 回覆 79# 的帖子
Just take a look, the latest price is HK$990!!
作者: poz_lover 時間: 2009-7-7 15:00
今朝12點幾買左…880
明明琴晚睇都係860
作者: RX-8 時間: 2009-7-7 15:04
佢地得番last 1-2粒咪玩下野lor
作者: loop7 時間: 2009-7-7 15:05
我可能早你幾分鐘,我買$860....
作者: poz_lover 時間: 2009-7-7 15:07
唉無計啦…家企Tuen Mun,一來一回都幾十車錢。而且唔通出完去空手而回咩…
只好其他地方格返價希望平返少少bal返條數
岩岩返到屋企,陣間慢慢玩
作者: saviorzero 時間: 2009-7-7 15:09
你860
作者: pk2106 時間: 2009-7-7 15:10
一粒U都可以炒成咁!真係呢三、五年黎小見!
作者: 艇王 時間: 2009-7-7 15:11
有無痴得咁交關呀
我粒 550 二手都係諗住放 $900 之嘛
作者: Bozz 時間: 2009-7-7 15:14
好主意!
咁依家穩開 X4 果 D 咪好值錢?!
作者: avdaemon 時間: 2009-7-7 15:14
$980 one hour ago
作者: wai896 時間: 2009-7-7 15:16 標題: 回覆 92# 的帖子
嘩..........我有幾粒喎...........
不過玩完都係放返$835的.
作者: Bozz 時間: 2009-7-7 15:18
CHing 好好人喎
話晒我地手頭果 D 都穩開 X4
作者: poz_lover 時間: 2009-7-7 15:19
正都真係
順手分享埋config
AMD PII X2 550BE $880
ASROCK A790GXH/128MB $710
Corsair XMS2 DDR2 800 4GB*2 $350*2
WD 6401AALS Cav Black $499
Corsair VX550 550W $598
以上三樣有7蚊discount
CollerMaster RC-600 $400
Sapphire 4830 512MB 800SP*2 $1100
DVDRW 未買,等埋pioneer 218系
Mon都未買,無手囉+要落場慢慢比較
作者: Bozz 時間: 2009-7-7 15:21
o岩o岩上網 check 正刀
$980
搶喇喂~
作者: wai896 時間: 2009-7-7 15:29
我之前都放左粒收人$835咋.....
大家有得玩咪幾好
作者: Bozz 時間: 2009-7-7 15:32
依家個市咁好
我都諗住放o左, 玩住 240 先算了

