Board logo

標題: 550be正Do又返都貨了 [打印本頁]

作者: wai896    時間: 2009-7-6 18:18     標題: 550be正Do又返都貨了

860蚊粒呀,快手呀.
作者: tamalemon    時間: 2009-7-6 18:24

原帖由 wai896 於 2009-7-6 18:18 發表
860蚊粒呀,快手呀.


$860....
作者: talsoft    時間: 2009-7-6 18:25

冇錢呀
前幾日去又冇貨

[ 本帖最後由 talsoft 於 2009-7-6 18:26 編輯 ]
作者: 叉雞利    時間: 2009-7-6 18:26

洗唔洗連板買?
作者: 一點兒也不好玩    時間: 2009-7-6 18:34

xander/VST/avnet/weikeng?
作者: wai896    時間: 2009-7-6 18:35

好似又要連板買,今次係 0925bpmw來的
作者: 幻影    時間: 2009-7-6 18:46

有冇白老鼠???
thx  
作者: kenkenexe    時間: 2009-7-6 18:48

快d出測試
唔知可唔可以2變4
作者: CACTICS    時間: 2009-7-6 18:54

860蚊粒 仲要連板買
作者: cello13814    時間: 2009-7-6 19:00

0925bpmw都唔知开唔开到x4
作者: 321    時間: 2009-7-6 19:10

860還要連板買~~
搵笨!
925唔知開唔開到4核呢?等緊C hing做白老鼠
作者: primordia    時間: 2009-7-6 19:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: danny2244    時間: 2009-7-6 19:13

原帖由 wai896 於 2009-7-6 18:18 發表
860蚊粒呀,快手呀.


$ 860
真無陰功
不如買240仲抵
作者: kaho0808    時間: 2009-7-6 19:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wai896    時間: 2009-7-6 19:20

又幫朋友買左兩粒
作者: wch922    時間: 2009-7-6 19:24

原帖由 primordia 於 2009-7-6 19:12 發表
其實點解ching 們會寧願用部機個穩定性冒險都要買依粒u 呢

想問有咩穩定性問題?
作者: wch922    時間: 2009-7-6 19:24

原帖由 wai896 於 2009-7-6 19:20 發表
又幫朋友買左兩粒

咩batch?
作者: danny2244    時間: 2009-7-6 19:39

原帖由 wai896 於 2009-7-6 19:20 發表
又幫朋友買左兩粒


頭先睇到,買吾落手
作者: e-ghost    時間: 2009-7-6 19:42

comdex 有冇呀??
作者: plus    時間: 2009-7-6 19:45

不過要連板買,好難決擇
作者: cello13814    時間: 2009-7-6 19:45

原帖由 wai896 於 2009-7-6 19:20 發表
又幫朋友買左兩粒

開唔開到x4呀?
作者: rcyw    時間: 2009-7-6 19:59

咁又炒起左......真係佩服 ,
個個好似以為一定開到, 所以又益左啲X商...
作者: pyc04097    時間: 2009-7-6 20:07

好狗啊~~~~
$835佢都賺哂啦~~~
師兄快d出白老鼠report~~~
作者: kyokokyoko    時間: 2009-7-6 20:10

睇下中央田有冇??

[ 本帖最後由 kyokokyoko 於 2009-7-6 20:10 編輯 ]
作者: feilolai    時間: 2009-7-6 20:12

原帖由 叉雞利 於 2009-7-6 18:26 發表
洗唔洗連板買?

單買$860,
連板$810
作者: feilolai    時間: 2009-7-6 20:16

原帖由 wai896 於 2009-7-6 18:35 發表
好似又要連板買,今次係 0925bpmw來的

師兄買嘅係0925bpmw
我都買左粒,不過係0924EPMW

作者: enn    時間: 2009-7-6 20:17

原帖由 feilolai 於 2009-7-6 20:12 發表

單買$860,
連板$810


咁都接受到, 不過見到咁多唔穩定既例子. 都係等下先算了
作者: feilolai    時間: 2009-7-6 20:17

原帖由 kyokokyoko 於 2009-7-6 20:10 發表
睇下中央田有冇??

中央田要下星期
作者: wai896    時間: 2009-7-6 20:21

原來有其他no.我朋友兩粒都係0925
作者: feilolai    時間: 2009-7-6 20:22

原帖由 e-ghost 於 2009-7-6 19:42 發表
comdex 有冇呀??

冇呀
係得正都有,
不過佢個盒冇代理貼紙,
我問個SALES係邊間代理,
佢係個盒邊抽左張保養卡出黎,
叫威健國際

作者: wai896    時間: 2009-7-6 20:24

而家有0922﹑0923﹑0924﹑0925邊個中六合彩呀?
作者: feilolai    時間: 2009-7-6 20:27

原帖由 wai896 於 2009-7-6 20:24 發表
而家有0922﹑0923﹑0924﹑0925邊個中六合彩呀?

正都呢批貨好大機會係大陸貨回流,
吾怪得之我尋日上賽格搵吾到啦
作者: ppp    時間: 2009-7-6 20:29

原帖由 feilolai 於 2009-7-6 20:22 發表

冇呀
係得正都有,
不過佢個盒冇代理貼紙,
我問個SALES係邊間代理,
佢係個盒邊抽左張保養卡出黎,
叫威健國際


吓個代理大陸網址,都唔知信唔信得過
作者: feilolai    時間: 2009-7-6 20:32

原帖由 ppp 於 2009-7-6 20:29 發表


吓個代理大陸網址,都唔知信唔信得過

早知係咁我尋日係上面買710好過
起碼吾駛$860
作者: enn    時間: 2009-7-6 20:35

你太衝動囉, 比人一講就忍唔住. 爬多D 文先, 呢粒U既負面野開始浮出黎.
作者: pyc04097    時間: 2009-7-6 20:35

但係而家d 710仲開到4咩??
作者: 一點兒也不好玩    時間: 2009-7-6 20:38

威健都唔識
作者: feilolai    時間: 2009-7-6 20:40

原帖由 enn 於 2009-7-6 20:35 發表
你太衝動囉, 比人一講就忍唔住. 爬多D 文先, 呢粒U既負面野開始浮出黎.

上面710賣人仔720,對返港紙吾駛$820
作者: PATSY    時間: 2009-7-6 20:45

擺明奸商所做既好事,呢粒U既售價根本唔係8字頭
作者: 純粹路過    時間: 2009-7-6 20:47

原帖由 feilolai 於 2009-7-6 20:27 發表

正都呢批貨好大機會係大陸貨回流,
吾怪得之我尋日上賽格搵吾到啦

大陸批貨同我地唔同
唔係092X既FORMAT
作者: wai896    時間: 2009-7-6 20:51

原帖由 enn 於 2009-7-6 20:35 發表
你太衝動囉, 比人一講就忍唔住. 爬多D 文先, 呢粒U既負面野開始浮出黎.


有乜負面野呢???

作者: wai896    時間: 2009-7-6 20:52

原帖由 feilolai 於 2009-7-6 20:27 發表

正都呢批貨好大機會係大陸貨回流,
吾怪得之我尋日上賽格搵吾到啦


正DO咁大影響力
作者: enn    時間: 2009-7-6 21:02

爬下文, 好多同板唔夾. 我睇到都怕, 你有既就玩得開心D. 本來唸住去XANDER換U, 而家要考慮了.
作者: JackWu    時間: 2009-7-6 21:08

原帖由 enn 於 2009-7-6 21:02 發表
爬下文, 好多同板唔夾. 我睇到都怕, 你有既就玩得開心D. 本來唸住去XANDER換U, 而家要考慮了.


請問有邊塊板用唔到呢粒U?
作者: JackWu    時間: 2009-7-6 21:10

原帖由 enn 於 2009-7-6 20:35 發表
你太衝動囉, 比人一講就忍唔住. 爬多D 文先, 呢粒U既負面野開始浮出黎.


負面野就係冇貨+越賣越貴..

[ 本帖最後由 JackWu 於 2009-7-6 21:11 編輯 ]
作者: bluemary007    時間: 2009-7-6 21:49

原帖由 321 於 2009-7-6 19:10 發表
860還要連板買~~
搵笨!
925唔知開唔開到4核呢?等緊C hing做白老鼠


我初初都諗過貴左$25 (比起$835) 好似唔係幾底~
但我唔想再係咁周圍問有無貨, 而家食個set lunch 都30蚊啦, 咪食多餐面包囉~
本來我可以講下價既, 但後尾唔知係咪終於揾到, 搞到開心得濟, 價都唔記得講
就比左$1856, 板 + u + ram...........
作者: wai896    時間: 2009-7-6 22:14

今日在正DO入的兩粒都開到了
UD5P同GD70再加MA78GM-US2H都開到......
聽日再去入先.........
作者: enn    時間: 2009-7-6 22:26

原帖由 JackWu 於 2009-7-6 21:08 發表


請問有邊塊板用唔到呢粒U?


用就用到, 不過又COLD boot唔到, 又死一粒核甘姐. 你用得開心就咩都唔係問題. 自己接受到就ok啦.
作者: wai896    時間: 2009-7-6 22:31

原帖由 enn 於 2009-7-6 22:26 發表


用就用到, 不過又COLD boot唔到, 又死一粒核甘姐. 你用得開心就咩都唔係問題. 自己接受到就ok啦.


你用乜野板呀??
ASUS 或 MP都有依個情況的
作者: sunnychan1020    時間: 2009-7-6 23:06

原帖由 wai896 於 2009-7-6 22:14 發表
今日在正DO入的兩粒都開到了
UD5P同GD70再加MA78GM-US2H都開到......
聽日再去入先.........



MA78GM-US2H 係SB700都開到?
作者: bu0913    時間: 2009-7-6 23:19

原帖由 primordia 於 2009-7-6 19:12 發表
其實點解ching 們會寧願用部機個穩定性冒險都要買依粒u 呢

人人追求既野都唔同

都係睇番自己啦
作者: JackWu    時間: 2009-7-6 23:37

原帖由 enn 於 2009-7-6 22:26 發表

用就用到, 不過又COLD boot唔到, 又死一粒核甘姐. 你用得開心就咩都唔係問題. 自己接受到就ok啦.


就咁正常用都有問題?
作者: felixku    時間: 2009-7-6 23:41

原帖由 sunnychan1020 於 2009-7-6 23:06 發表



MA78GM-US2H 係SB700都開到?


同問,因為我都有塊...
作者: wch922    時間: 2009-7-6 23:47

想問點死一核?
用左成個星期暫時仲係正常
作者: felixku    時間: 2009-7-6 23:52

上網睇咗,原來ga78gm-us2h ver 2.0係sb710.
作者: skk_AiO    時間: 2009-7-6 23:54

原帖由 一點兒也不好玩 於 2009-7-6 20:38 發表
威健都唔識


呢間野好耐無係香港見了....
我以前好似有粒K6-3D 300 係佢保.....
作者: pyc04097    時間: 2009-7-7 00:03

唉,我星期六先得閒去買,實無哂貨啦~~~
作者: howareyou    時間: 2009-7-7 00:08

原帖由 一點兒也不好玩 於 2009-7-6 20:38 發表
威健都唔識



我見識少,呢個代理真係未聽過....
作者: ds9flo    時間: 2009-7-7 00:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: totoki    時間: 2009-7-7 00:24

已經冇晒貨.........
作者: Trueno86    時間: 2009-7-7 00:29

原帖由 totoki 於 2009-7-7 00:24 發表
已經冇晒貨.........


又無哂貨...  唔係呱
作者: felixku    時間: 2009-7-7 00:31

原帖由 totoki 於 2009-7-7 00:24 發表
已經冇晒貨.........


好似咁耐都無見過cpu會賣得咁快...:funk:
作者: topa97    時間: 2009-7-7 00:43

唔係呱 入得少?
作者: Wingson    時間: 2009-7-7 00:55

會唔會係大陸第一水呢?會好易開
睇來要上賽格睇下
作者: lung167    時間: 2009-7-7 04:05

0924,0925 都可以2開4 冇問題~!!:
我係正都買$860 0925 6:00 去到都仲唔駛跟箱.....
我fd 係 匯x 買 成set 機買都有0924比....

我用gigabyte ma770t-ud3 但要update bios 做最新係acc 上一行轉行h......(唔記得點串)
作者: wai896    時間: 2009-7-7 07:29

原帖由 Wingson 於 2009-7-7 00:55 發表
會唔會係大陸第一水呢?會好易開
睇來要上賽格睇下


第一水已經係正do了.....

作者: hi30    時間: 2009-7-7 13:42

其實如果買550BE+crosshair 會唔會好不智
作者: wai896    時間: 2009-7-7 13:49

原帖由 hi30 於 2009-7-7 13:42 發表
其實如果買550BE+crosshair 會唔會好不智


當然唔會啦.............
依到有幾個,都等緊有人出依塊板既報告
作者: saviorzero    時間: 2009-7-7 13:54

原帖由 wai896 於 2009-7-7 13:49 發表


當然唔會啦.............
依到有幾個,都等緊有人出依塊板既報告

正刀又+左價入手價880-_-
作者: wai896    時間: 2009-7-7 13:58

原帖由 saviorzero 於 2009-7-7 13:54 發表

正刀又+左價入手價880-_-


我昨晚去買,同佢地dddd熟都無得減價呀
作者: saviorzero    時間: 2009-7-7 14:11

原帖由 wai896 於 2009-7-7 13:58 發表


我昨晚去買,同佢地dddd熟都無得減價呀

我以為你昨日買860
佢個screen都寫860今日佢話880
作者: mrskwok    時間: 2009-7-7 14:27

想問下佢要成set買定係跟板買,thank you!
作者: shaojiayi    時間: 2009-7-7 14:32

too expensive!!!

原帖由 saviorzero 於 2009-7-7 14:11 發表

我以為你昨日買860
佢個screen都寫860今日佢話880

作者: e-ghost    時間: 2009-7-7 14:36

我想問 550be 初到港時賣幾錢的?
作者: loop7    時間: 2009-7-7 14:36

一個鐘前係正刀買左粒550,$860,
但買左塊MP-AKGX-M Ultra,
番到黎睇先知開唔到4核,食曬屎
作者: aR_man    時間: 2009-7-7 14:40

今次要連板買
= ="
作者: loop7    時間: 2009-7-7 14:41

原帖由 aR_man 於 2009-7-7 14:40 發表
今次要連板買
= ="

唔洗wor...
作者: 艇王    時間: 2009-7-7 14:41

原帖由 loop7 於 2009-7-7 14:36 發表
一個鐘前係正刀買左粒550,$860,
但買左塊MP-AKGX-M Ultra,
番到黎睇先知開唔到4核,食曬屎



你好耐無上 EPC
作者: johnson123    時間: 2009-7-7 14:42

半個hr前(2:10pm)問,佢劃走左$880個價,mark到去$980.......
成set出$950
聽到即時打消念頭
作者: loop7    時間: 2009-7-7 14:43

原帖由 艇王 於 2009-7-7 14:41 發表



你好耐無上 EPC


無上咪真係食曬屎
作者: shaojiayi    時間: 2009-7-7 14:45

can we tell AMD the shop raise the price themselves?

原帖由 johnson123 於 2009-7-7 14:42 發表
半個hr前(2:10pm)問,佢劃走左$880個價,mark到去$980.......
成set出$950
聽到即時打消念頭

作者: mrskwok    時間: 2009-7-7 14:48

本來想去入手,佢一下子自己升價$100
實在太過分
作者: aa33456    時間: 2009-7-7 14:49

原帖由 johnson123 於 2009-7-7 14:42 發表
半個hr前(2:10pm)問,佢劃走左$880個價,mark到去$980.......
成set出$950
聽到即時打消念頭

有價有市..  咁既價 唔會買
作者: e-ghost    時間: 2009-7-7 14:53

慳番. 今晚唔駛去 lu~
作者: tzbut    時間: 2009-7-7 14:54     標題: 回覆 79# 的帖子

Just take a look, the latest price is HK$990!!
作者: poz_lover    時間: 2009-7-7 15:00

今朝12點幾買左…880
明明琴晚睇都係860
作者: RX-8    時間: 2009-7-7 15:04

佢地得番last 1-2粒咪玩下野lor
作者: loop7    時間: 2009-7-7 15:05

原帖由 poz_lover 於 2009-7-7 15:00 發表
今朝12點幾買左…880
明明琴晚睇都係860


我可能早你幾分鐘,我買$860....
作者: poz_lover    時間: 2009-7-7 15:07

原帖由 loop7 於 2009-7-7 15:05 發表


我可能早你幾分鐘,我買$860....

唉無計啦…家企Tuen Mun,一來一回都幾十車錢。而且唔通出完去空手而回咩…
只好其他地方格返價希望平返少少bal返條數
岩岩返到屋企,陣間慢慢玩
作者: saviorzero    時間: 2009-7-7 15:09

原帖由 loop7 於 2009-7-7 14:36 發表
一個鐘前係正刀買左粒550,$860,
但買左塊MP-AKGX-M Ultra,
番到黎睇先知開唔到4核,食曬屎

你860 我880
作者: pk2106    時間: 2009-7-7 15:10

一粒U都可以炒成咁!真係呢三、五年黎小見!
作者: 艇王    時間: 2009-7-7 15:11

原帖由 tzbut 於 2009-7-7 14:54 發表
Just take a look, the latest price is HK$990!!


有無痴得咁交關呀

我粒 550 二手都係諗住放 $900 之嘛
作者: Bozz    時間: 2009-7-7 15:14

原帖由 艇王 於 2009-7-7 15:11 發表


有無痴得咁交關呀

我粒 550 二手都係諗住放 $900 之嘛


好主意!
咁依家穩開 X4 果 D 咪好值錢?!
作者: avdaemon    時間: 2009-7-7 15:14

$980 one hour ago
作者: wai896    時間: 2009-7-7 15:16     標題: 回覆 92# 的帖子

嘩..........我有幾粒喎...........

不過玩完都係放返$835的.
作者: Bozz    時間: 2009-7-7 15:18

原帖由 wai896 於 2009-7-7 15:16 發表
嘩..........我有幾粒喎...........

不過玩完都係放返$835的.


CHing 好好人喎
話晒我地手頭果 D 都穩開 X4
作者: poz_lover    時間: 2009-7-7 15:19

正都真係 所以剩係響佢度買U買板,其他都唔係佢度買
順手分享埋config
AMD PII X2 550BE $880
ASROCK A790GXH/128MB $710

Corsair XMS2 DDR2 800 4GB*2 $350*2
WD 6401AALS Cav Black $499
Corsair VX550 550W $598
以上三樣有7蚊discount

CollerMaster RC-600 $400
Sapphire 4830 512MB 800SP*2 $1100
DVDRW 未買,等埋pioneer 218系
Mon都未買,無手囉+要落場慢慢比較
作者: Bozz    時間: 2009-7-7 15:21

o岩o岩上網 check 正刀
$980
搶喇喂~
作者: wai896    時間: 2009-7-7 15:29

原帖由 Bozz 於 2009-7-7 15:18 發表


CHing 好好人喎
話晒我地手頭果 D 都穩開 X4


我之前都放左粒收人$835咋.....

大家有得玩咪幾好
作者: Bozz    時間: 2009-7-7 15:32

原帖由 wai896 於 2009-7-7 15:29 發表


我之前都放左粒收人$835咋.....

大家有得玩咪幾好


依家個市咁好
我都諗住放o左, 玩住 240 先算了





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2