Board logo

標題: [徵求] DDR 3 NB ram [打印本頁]

作者: pepple    時間: 2018-8-8 14:34     標題: DDR 3 NB ram

可1 X 8G 或 2 X 8G
作者: 張師兄    時間: 2018-8-8 18:51

DDR3L?
作者: HAKAIDER    時間: 2018-8-8 19:05

本帖最後由 HAKAIDER 於 2018-8-8 19:06 編輯

我有兩條Kingston DDR3 1600 (1.5v) 8GB
分兩張單一張2014 年及另一張2016 年
之前換NoteBook 改用DDR3L 所以放埋一邊無用
作者: richard123    時間: 2018-8-8 22:23

回覆 1# pepple


    1 pc 8G Adata Ram 1.5V, please contact me





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2