Board logo

標題: [徵求] 收二手顯示卡 [打印本頁]

作者: kenlau    時間: 2012-6-22 20:35     標題: 收二手顯示卡

要100% work...
平就ok...吾要太勁card...
要PCI-E...
最緊要有硬解.....平時睇movie 多....打機都只會係online game...
thx a lot
作者: yoyo348    時間: 2012-6-22 20:42

9600GT?
作者: kenlau    時間: 2012-6-22 21:16

9600GT?
yoyo348 發表於 2012-6-22 20:42

請pm 埋個價錢俾我...
作者: 森林之王    時間: 2012-6-22 22:43

要100% work...
平就ok...吾要太勁card...
要PCI-E...
最緊要有硬解.....平時睇movie 多....打機都只會係on ...
kenlau 發表於 2012-6-22 08:35 PM


ATI 5570?!
http://www.sapphiretech.com/pres ... mp;lid=14&leg=0
作者: kenlau    時間: 2012-6-23 00:45

ATI 5570?!
森林之王 發表於 2012-6-22 22:43

請pm 價錢...
作者: kmanso    時間: 2012-6-24 17:19

回復 1# kenlau

ati 5670
http://www.powercolor.com/tw/pro ... d=218#Specification





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2