作者: kenlau 時間: 2012-6-22 20:35 標題: 收二手顯示卡
要100% work...
平就ok...吾要太勁card...
要PCI-E...
最緊要有硬解.....平時睇movie 多....打機都只會係online game...
thx a lot
作者: yoyo348 時間: 2012-6-22 20:42
9600GT?
作者: kenlau 時間: 2012-6-22 21:16
請pm 埋個價錢俾我...
作者: 森林之王 時間: 2012-6-22 22:43
要100% work...
平就ok...吾要太勁card...
要PCI-E...
最緊要有硬解.....平時睇movie 多....打機都只會係on ...
kenlau 發表於 2012-6-22 08:35 PM
ATI 5570?!
http://www.sapphiretech.com/pres ... mp;lid=14&leg=0
作者: kenlau 時間: 2012-6-23 00:45
請pm 價錢...
作者: kmanso 時間: 2012-6-24 17:19
回復 1# kenlau
ati 5670
http://www.powercolor.com/tw/pro ... d=218#Specification

