Board logo

標題: [徵求] 供E2140用的M-ATX底板(要求見內文) [打印本頁]

作者: Superay    時間: 2009-12-6 11:37     標題: [徵求] 供E2140用的M-ATX底板(要求見內文)

手頭上有一粒E2140,不想花太多錢去買新底板,故此在二手市場找

一定要行Intel Chips,有PCI-E 16x、DDR2 Ram、2條或以上 PCI
不要任何行VIA onboard sound的底板(因為裝Driver麻煩)

預計會使用至少3年,穩定優先,因此最好係大牌子,例如Asus, Gigabyte, MSI等等
其它如ECS都ok不過要睇型號,但太唔出名的牌子就唔會考慮
PS: 不要貼牌板

唔需要太新款,945GC以上應該都可以,預算為$200-$350左右視底板而定,謝謝!

[ 本帖最後由 Superay 於 2009-12-6 11:37 編輯 ]
作者: x86sniper    時間: 2009-12-6 14:46

MSI 945GCM7 V2 MATX all in one
CPU供電已換日本固態cap, 有back panel
作者: cliff9613    時間: 2009-12-6 14:49

ching 你比得起350 買塊全新既G31都可以符合你要求啦
作者: Superay    時間: 2009-12-6 14:51

已找到合適,謝謝!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2