Board logo

標題: zotac gtx 1070 founders edition [打印本頁]

作者: LCN616    時間: 2018-10-23 01:54     標題: zotac gtx 1070 founders edition

zotac gtx 1070 founders edition
香港有保
有單有盒
2016/07買

請問可放幾錢?
作者: Pppk    時間: 2018-10-23 05:32

本帖最後由 Pppk 於 2018-10-23 05:33 編輯

2000樓下
作者: ngnongno    時間: 2018-10-23 16:00

1700至1850?我買二手1070ti都係$2400
作者: 散熱豚    時間: 2018-10-24 06:17

有無索泰個5年保養?
1800應該好多人買了 , 我覺得可以試下1900?
作者: LCN616    時間: 2018-10-24 12:36

回覆 4# 散熱豚


無在官網登記
作者: Dcmen    時間: 2018-10-24 15:29

本帖最後由 Dcmen 於 2018-10-24 15:39 編輯

回覆 5# LCN616
過了申報保用期限(購買後30天內)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2