作者: LCN616 時間: 2018-10-23 01:54 標題: zotac gtx 1070 founders edition
zotac gtx 1070 founders edition
香港有保
有單有盒
2016/07買
請問可放幾錢?
作者: Pppk 時間: 2018-10-23 05:32
本帖最後由 Pppk 於 2018-10-23 05:33 編輯
2000樓下

作者: ngnongno 時間: 2018-10-23 16:00
1700至1850?我買二手1070ti都係$2400
作者: 散熱豚 時間: 2018-10-24 06:17
有無索泰個5年保養?
1800應該好多人買了 , 我覺得可以試下1900?
作者: LCN616 時間: 2018-10-24 12:36
回覆 4# 散熱豚
無在官網登記
作者: Dcmen 時間: 2018-10-24 15:29
本帖最後由 Dcmen 於 2018-10-24 15:39 編輯
回覆 5# LCN616
過了申報保用期限(購買後30天內)
