標題: 一部崩到七彩架L22 機能正常架可以賣幾錢? [打印本頁]
作者: yschin 時間: 2014-6-23 23:12 標題: 一部崩到七彩架L22 機能正常架可以賣幾錢?
THX A LOT.
作者: akitohk 時間: 2014-6-23 23:20
有無爆mon? 崩到七彩你預1k3內吧
作者: yschin 時間: 2014-6-23 23:30
回覆 2# akitohk
無爆MON. 但個MON唔G點解有陣時有條淡淡的粗白線系左上角. 有時無.
