Board logo

標題: 一部崩到七彩架L22 機能正常架可以賣幾錢? [打印本頁]

作者: yschin    時間: 2014-6-23 23:12     標題: 一部崩到七彩架L22 機能正常架可以賣幾錢?

THX A LOT.
作者: akitohk    時間: 2014-6-23 23:20

有無爆mon? 崩到七彩你預1k3內吧
作者: yschin    時間: 2014-6-23 23:30

回覆 2# akitohk


    無爆MON. 但個MON唔G點解有陣時有條淡淡的粗白線系左上角. 有時無.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2