Board logo

標題: HTC One X [打印本頁]

作者: ayerstsang    時間: 2013-11-2 16:22     標題: HTC One X

各位師兄,現想問問以下物品可以放到咩價??

80%新,機身冇大花,Mon面冇花。100%Work。

購於2012年4月11日,已過保,有盒連原裝未開袋火牛(沒有USB線),原裝未開袋耳筒。

唔知可以放到幾錢呢??謝謝

[attach]1600586[/attach]

[attach]1600587[/attach]

[attach]1600588[/attach]

[attach]1600589[/attach]

[attach]1600590[/attach]
作者: w223988    時間: 2013-11-2 17:06

below 1K?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2