標題: HTC One X [打印本頁]
作者: ayerstsang 時間: 2013-11-2 16:22 標題: HTC One X
各位師兄,現想問問以下物品可以放到咩價??
80%新,機身冇大花,Mon面冇花。100%Work。
購於2012年4月11日,已過保,有盒連原裝未開袋火牛(沒有USB線),原裝未開袋耳筒。
唔知可以放到幾錢呢??謝謝
[attach]1600586[/attach]
[attach]1600587[/attach]
[attach]1600588[/attach]
[attach]1600589[/attach]
[attach]1600590[/attach]
作者: w223988 時間: 2013-11-2 17:06
below 1K?
