Board logo

標題: XFX 780I 仲有兩年保 [打印本頁]

作者: bcoobcbco    時間: 2009-4-26 14:21     標題: XFX 780I 仲有兩年保

如題
賣到幾錢左右?佩件齊
有盒有單有保
作者: bcoobcbco    時間: 2009-4-26 14:46

有冇人清楚
作者: 小零    時間: 2009-4-26 15:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dellasus    時間: 2009-4-26 15:23

原帖由 小零 於 2009-4-26 15:16 發表
我買公版780i 全新$1000 唔洗
咁你自己慢慢諗

邊到有....
作者: 小零    時間: 2009-4-26 15:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2