Board logo

標題: [問價]舊notebook- compaq armada 110 [打印本頁]

作者: 小黃    時間: 2009-3-22 15:57     標題: [問價]舊notebook- compaq armada 110

Compaq Armada 110,


config:
Intel Celeron 700Mhz,
64MB Ram,  (自己加左 256)
10G HD, 12.1" TFT,
CD-Rom,
1.44 Floppy, 56K Modem,
10/100 Base USB Lan,
紅外線,
火牛,  (電池用唔到)
USBx2, PCMCIA x1,
Com/Printer Port x1
Windows ME Lience

加wifi card (a)

冇壞~都有7成新~

有野問可e-mail至 sywwong@hotmail.com or回覆

[ 本帖最後由 小黃 於 2009-3-22 16:01 編輯 ]
作者: john2000    時間: 2009-3-22 17:03

我覺得值$500
作者: beanrinest    時間: 2009-3-22 18:41

around HKD400 can buy at  Yahxx
作者: 小黃    時間: 2009-3-23 00:32

唔該晒大家^^





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2