Board logo

標題: 哩兩部野仲值幾多 ? [打印本頁]

作者: andyming    時間: 2009-3-12 22:15     標題: 哩兩部野仲值幾多 ?

[attach]814308[/attach]
[attach]814309[/attach]
作者: 雲    時間: 2009-3-12 22:15

a80 應該得番一百幾十
作者: minglo04    時間: 2009-3-12 22:16

100% work?
作者: andyming    時間: 2009-3-12 22:21

原帖由 minglo04 於 2009-3-12 22:16 發表
100% work?


兩部都work~ 我好保護d機架
n年前賣左部A40..都有 1600~
之後買了...D7i ~$7600
鍾意佢當年低色散 GT鏡 ..不過好食電

[ 本帖最後由 andyming 於 2009-3-12 22:22 編輯 ]
作者: 刀中不二    時間: 2009-3-12 22:22

$100
$10

作者: Rosa    時間: 2009-3-12 22:28

原帖由 於 2009-3-12 22:15 發表
a80 應該得番一百幾十

仲得唔得
作者: chrixcape    時間: 2009-3-13 01:21

Dimage 7i
作者: dennix    時間: 2009-3-13 01:45

不如你講你想賣幾銀
作者: andyming    時間: 2009-3-13 01:54

原帖由 dennix 於 2009-3-13 01:45 發表
不如你講你想賣幾銀


大家誤會了...我唔捨得賣..
特別係..美能達..d7i.. 真係好可惜.. SONY
只係想問下仲值幾多
作者: wah_kaka    時間: 2009-3-13 02:07

係你心目中...係咩價味咩價囉...
當留念都好
作者: dennix    時間: 2009-3-13 02:11

原帖由 andyming 於 2009-3-13 01:54 發表


大家誤會了...我唔捨得賣..
特別係..美能達..d7i.. 真係好可惜.. SONY
只係想問下仲值幾多

樓主移左黎易手格價
A80 如果yahoo放售,都仲有$350左右的
7i就唔清楚





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2