標題: 17" viewsonic 4:3 打機mon連speaker 賣幾錢 [打印本頁]
作者: 福田正博 時間: 2009-3-9 16:23 標題: 17" viewsonic 4:3 打機mon連speaker 賣幾錢
過左保...
但0死點0光點
作者: so? 時間: 2009-3-9 16:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: waic 時間: 2009-3-10 01:50
你果個 LCD 呢嫁? 乜 model 先?
作者: 福田正博 時間: 2009-3-10 09:40
VG710b

