Board logo

標題: 17" viewsonic 4:3 打機mon連speaker 賣幾錢 [打印本頁]

作者: 福田正博    時間: 2009-3-9 16:23     標題: 17" viewsonic 4:3 打機mon連speaker 賣幾錢

過左保...
但0死點0光點
作者: so?    時間: 2009-3-9 16:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: waic    時間: 2009-3-10 01:50

你果個 LCD 呢嫁? 乜 model 先?
作者: 福田正博    時間: 2009-3-10 09:40

原帖由 waic 於 2009-3-10 01:50 發表
你果個 LCD 呢嫁? 乜 model 先?

VG710b





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2