Board logo

標題: *減價* 改咗Shure插頭既天天T2耳機(1號-7月-2015完) [打印本頁]

作者: HBV_hongkong    時間: 2015-6-27 01:26     標題: *減價* 改咗Shure插頭既天天T2耳機(1號-7月-2015完)

本帖最後由 HBV_hongkong 於 2015-6-29 01:44 編輯

拍賣物件:
改咗Shure插頭既天天T2耳機


*********注意: 此耳機左邊封閉式而右邊係開放式的(原因不明............ )*******************
(冇咗保養及沒有私保  )
起價EPC$1200
每口叫價EPC$50或及其倍數
EAT價:EPC$2200

=============================================

只限A shop交收(A費由買方支付 )
買家要先過epc$後賣家(即係我本人)才會放上A shop
作者: 大教宗    時間: 2015-6-27 08:55

跟埋耳機線嗎?
作者: HBV_hongkong    時間: 2015-6-27 11:58

回覆 2# 大教宗

跟埋改咗Shure插頭既原裝線
作者: HBV_hongkong    時間: 2015-6-29 01:44

減咗價~
作者: devilbilly    時間: 2015-6-29 17:17

有無相睇睇耳筒同插線位?
作者: HBV_hongkong    時間: 2015-6-29 22:43

本帖最後由 HBV_hongkong 於 2015-6-29 22:46 編輯
有無相睇睇耳筒同插線位?
devilbilly 發表於 2015-6-29 17:17


ok,無問題






作者: k2002    時間: 2015-6-30 00:53

左邊封閉式而右邊係開放式的

有無影響左右唔同聽感?
作者: HBV_hongkong    時間: 2015-6-30 01:22

本帖最後由 HBV_hongkong 於 2015-6-30 01:24 編輯
左邊封閉式而右邊係開放式的

有無影響左右唔同聽感?
k2002 發表於 2015-6-30 00:53


高音,人聲無變
只係封閉式空間感較窄,同有少少焗既感覺
如果用膠紙封咗右邊開放式的氣孔一齊變做封閉式既話
右邊個低音量感會大到有少少炸腦感覺

=============================================
我終於記起原來係5個多月前因為左右低音量感不平衡所以先要找人將左邊氣孔封咗做封閉式來加返低音量感
作者: QoQ    時間: 2015-6-30 09:55

EAT@EPC$2200
作者: QoQ    時間: 2015-6-30 09:55

請Check Pm
作者: chromechan    時間: 2015-6-30 10:14

回覆 9# QoQ

你有2200 epc$咩?
作者: QoQ    時間: 2015-6-30 10:35

回覆  QoQ

你有2200 epc$咩?
chromechan 發表於 2015-6-30 10:14


我朋友願意幫我比埋。
作者: devilbilly    時間: 2015-7-1 20:19

backup eat





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2