Board logo

標題: [出售]display卡,錄像卡,HUB卡,手寫板,M$手制,edo ram(25/7/2012 end) [打印本頁]

作者: 惡魔城城主    時間: 2012-7-20 10:52     標題: [出售]display卡,錄像卡,HUB卡,手寫板,M$手制,edo ram(25/7/2012 end)

本帖最後由 惡魔城城主 於 2012-8-18 23:54 編輯

item 1
Winfast Geforce 7950GT 256MB DDR3 ( 已壞 開機沒畫面 )
EAT $EPC 500

item 2
史前32M EDO RAM x2(共64M) (冇壞 收藏一流 哈)
EAT $EPC 500

item 3
小蒙恬jr com頭手寫板 (六成新 work,冇壞)
EAT $EPC 500


item 4
4頭av監控錄影卡 連driver碟 (九成新 冇壞 基本上冇用過好新)
EAT $EPC 500

item 5
10baset 5 port pci hub card (九成新 冇壞 基本上冇用過)
EAT $EPC 500

item 6
m$ Sidewinder gameport 手制 (六成新 work,冇壞)
EAT $EPC 500

(註: 所有東西只於馬鐵 馬鞍山或烏溪沙岩站交易, 其他地方請下標前問問 謝謝)
如eat的朋友 請於交收前存績分 謝謝

作者: 大教宗    時間: 2012-7-20 11:30

九龍塘地鐵站交收可以嗎?
作者: 惡魔城城主    時間: 2012-7-20 11:53

九龍塘地鐵站交收可以嗎?
大教宗 發表於 20-7-2012 11:30


可以啊 沒關係
作者: 越野兔    時間: 2012-7-25 00:13

item 4
4頭av監控錄影卡 連driver碟 (九成新 冇壞 基本上冇用過好新)
EAT $EPC 500
九龍塘地鐵站交收





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2