作者: 惡魔城城主 時間: 2012-7-20 10:52 標題: [出售]display卡,錄像卡,HUB卡,手寫板,M$手制,edo ram(25/7/2012 end)
本帖最後由 惡魔城城主 於 2012-8-18 23:54 編輯
item 1
Winfast Geforce 7950GT 256MB DDR3 ( 已壞 開機沒畫面 )
EAT $EPC 500
item 2
史前32M EDO RAM x2(共64M) (冇壞 收藏一流 哈)
EAT $EPC 500
item 3
小蒙恬jr com頭手寫板 (六成新 work,冇壞)
EAT $EPC 500

item 4
4頭av監控錄影卡 連driver碟 (九成新 冇壞 基本上冇用過好新)
EAT $EPC 500
item 5
10baset 5 port pci hub card (九成新 冇壞 基本上冇用過)
EAT $EPC 500
item 6
m$ Sidewinder gameport 手制 (六成新 work,冇壞)
EAT $EPC 500
(註: 所有東西只於馬鐵 馬鞍山或烏溪沙岩站交易, 其他地方請下標前問問 謝謝)
如eat的朋友 請於交收前存績分 謝謝
作者: 大教宗 時間: 2012-7-20 11:30
九龍塘地鐵站交收可以嗎?
作者: 惡魔城城主 時間: 2012-7-20 11:53
可以啊 沒關係
作者: 越野兔 時間: 2012-7-25 00:13
item 4
4頭av監控錄影卡 連driver碟 (九成新 冇壞 基本上冇用過好新)
EAT $EPC 500
九龍塘地鐵站交收

