作者: speed 時間: 2011-12-30 00:06 標題: 賣頗舊ipad1套 03-01-2012 23:00 完
[attach]1297176[/attach]
[attach]1297177[/attach]
epc$ start:$150
作者: chitkan 時間: 2011-12-30 06:01
嚇親
以為ipad一套
原來是ipad1的套
作者: Joe_Black 時間: 2011-12-30 10:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: longun 時間: 2011-12-30 13:44
初級會員係米唔出得 bid 嘎

作者: lwleung 時間: 2011-12-30 16:49
如果唔係俾出唔到po, 回帖都唔得

作者: 200801 時間: 2011-12-30 20:00
呢到系賣EPC$$
初級都可以
睇下版規就知

作者: speed 時間: 2011-12-30 21:53
回各位, 係ipad的套
作者: wongcc2006 時間: 2012-1-1 23:19
回復 4# longun
初級會員 EPC$<100
多數不能bid任何野
價錢多數貴過epc$100
作者: bill3546 時間: 2012-1-2 17:31
係ipad2套
有鏡頭位
ipad會放不入
要改一下標題
作者: speed 時間: 2012-1-2 22:44
但我部真係ipad1代黎,岩岩好喎
作者: keiths 時間: 2012-1-3 22:47
epc$ start:$150

