Board logo

標題: 賣頗舊ipad1套 03-01-2012 23:00 完 [打印本頁]

作者: speed    時間: 2011-12-30 00:06     標題: 賣頗舊ipad1套 03-01-2012 23:00 完

[attach]1297176[/attach]

[attach]1297177[/attach]

epc$ start:$150
作者: chitkan    時間: 2011-12-30 06:01

嚇親
以為ipad一套
原來是ipad1的套
作者: Joe_Black    時間: 2011-12-30 10:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: longun    時間: 2011-12-30 13:44

初級會員係米唔出得 bid 嘎
作者: lwleung    時間: 2011-12-30 16:49

初級會員係米唔出得 bid 嘎
longun 發表於 2011-12-30 13:44



      如果唔係俾出唔到po, 回帖都唔得
作者: 200801    時間: 2011-12-30 20:00

初級會員係米唔出得 bid 嘎
longun 發表於 2011-12-30 13:44

呢到系賣EPC$$
初級都可以
睇下版規就知

作者: speed    時間: 2011-12-30 21:53

回各位, 係ipad的套
作者: wongcc2006    時間: 2012-1-1 23:19

回復 4# longun


初級會員 EPC$<100
多數不能bid任何野
價錢多數貴過epc$100
作者: bill3546    時間: 2012-1-2 17:31

回各位, 係ipad的套
speed 發表於 2011-12-30 21:53



係ipad2
有鏡頭位
ipad會放不入
要改一下標題
作者: speed    時間: 2012-1-2 22:44

但我部真係ipad1代黎,岩岩好喎
作者: keiths    時間: 2012-1-3 22:47

epc$ start:$150





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2