Board logo

標題: [完成]全新路軌射燈 2010-9-10 23:00 完 [打印本頁]

作者: chiman127    時間: 2010-9-5 00:03     標題: [完成]全新路軌射燈 2010-9-10 23:00 完

本帖最後由 chiman127 於 2010-9-9 08:14 編輯

有4支
沒有燈膽
買反來末用過

每支$550
4支$2000

東鐵線交收
上水粉嶺交收優先

作者: A君    時間: 2010-9-5 16:25

可以A shop 交易嗎?
作者: chiman127    時間: 2010-9-5 22:04

可以A shop 交易嗎?
A君 發表於 2010-9-5 16:25



    你要末搵專人送過去囉
作者: pl876    時間: 2010-9-6 16:31

4支$2000
Eat
作者: chiman127    時間: 2010-9-6 20:48

4支$2000
Eat
pl876 發表於 2010-9-6 16:31



    多謝喎
幾時過數呀
作者: pl876    時間: 2010-9-6 21:30

wait wait la
作者: kklaw286    時間: 2010-9-6 21:56

4支$2000
Eat
pl876 發表於 2010-9-6 16:31


送俾a sir
作者: pl876    時間: 2010-9-6 22:44

回復 7# kklaw286


我見A Sir咁耐都唔要我先要咋





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2