作者: chiman127 時間: 2010-9-5 00:03 標題: [完成]全新路軌射燈 2010-9-10 23:00 完
本帖最後由 chiman127 於 2010-9-9 08:14 編輯
有4支
沒有燈膽
買反來末用過
每支$550
4支$2000
東鐵線交收
上水粉嶺交收優先

作者: A君 時間: 2010-9-5 16:25
可以A shop 交易嗎?
作者: chiman127 時間: 2010-9-5 22:04
你要末搵專人送過去囉
作者: pl876 時間: 2010-9-6 16:31
4支$2000
Eat
作者: chiman127 時間: 2010-9-6 20:48
多謝喎
幾時過數呀
作者: pl876 時間: 2010-9-6 21:30
wait wait la
作者: kklaw286 時間: 2010-9-6 21:56
送俾a sir
作者: pl876 時間: 2010-9-6 22:44
回復 7# kklaw286
我見A Sir咁耐都唔要我先要咋

