Board logo

標題: 賣intel原裝散熱 & 其他雜貨 (end:31/7 23:00) [打印本頁]

作者: cmh    時間: 2010-7-26 18:11     標題: 賣intel原裝散熱 & 其他雜貨 (end:31/7 23:00)

ITEM 1
intel 775原裝散熱  矮身鋁芯
start: epc$ 20
eat:  epc$ 50




ITEM 2
intel 775原裝散熱  高身銅芯
start: epc$ 50
eat:  epc$ 80




ITEM 3
全新intel 1156原裝散熱
start: epc$ 200
eat:  epc$ 500




ITEM 4
雜嘜8 cm風扇, 唔知幾多轉, 無壞 100%work
start: epc$ 20
eat:  epc$ 50  


ITEM 5
aywun g01 ge blue led 12cm風扇~~~~~~
start: epc$ 20
eat:  epc$ 40

死因, 駁返應該會work


ITEM 6
腳架(百老匯贈品)~~~~~全新
start: epc$ 100
eat:  epc$ 200

原來有個腳架套,唔開都唔知



每bid epc$ 10 或 其倍數

交收地點:
灣仔電腦城門口 (只限 星期 1-5工作天 13:00-14:00)
港島南區鴨俐洲 (大部份時間)

以上物品不會作任何退換,請買家留意
作者: STRANGER    時間: 2010-7-26 18:15

ITEM 6 腳架(百老匯贈品)~~~~~全新
eat
作者: STRANGER    時間: 2010-7-26 18:16

ITEM 4
雜嘜8 cm風扇, 唔知幾多轉, 無壞 100%work
ITEM 5
aywun g01 ge blue led 12cm風扇~~~~~~壞
eat
作者: cmh    時間: 2010-7-26 18:23

回復 3# STRANGER

是否eat
ITEM 4
ITEM 5
ITEM 6

作者: STRANGER    時間: 2010-7-26 18:24

回復 4# cmh

yes
作者: cmh    時間: 2010-7-26 18:26

回復 5# STRANGER


    OK, thx
請pm 我幾時方便交收
作者: CK2008    時間: 2010-7-26 18:54

Hi 可以mtr交收嗎?
作者: cmh    時間: 2010-7-26 19:08

回復 7# CK2008

灣仔 / 銅鑼灣mtr站
作者: CK2008    時間: 2010-7-26 19:12

ok eat 1,2,3





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2