作者: cmh 時間: 2010-7-26 18:11 標題: 賣intel原裝散熱 & 其他雜貨 (end:31/7 23:00)
ITEM 1
intel 775原裝散熱 矮身鋁芯
start: epc$ 20
eat: epc$ 50
ITEM 2
intel 775原裝散熱 高身銅芯
start: epc$ 50
eat: epc$ 80
ITEM 3
全新intel 1156原裝散熱
start: epc$ 200
eat: epc$ 500
ITEM 4
雜嘜8 cm風扇, 唔知幾多轉, 無壞 100%work
start: epc$ 20
eat: epc$ 50
ITEM 5
aywun g01 ge blue led 12cm風扇~~~~~~壞
start: epc$ 20
eat: epc$ 40
死因, 駁返應該會work
ITEM 6
腳架(百老匯贈品)~~~~~全新
start: epc$ 100
eat: epc$ 200
原來有個腳架套,唔開都唔知
每bid epc$ 10 或 其倍數
交收地點:
灣仔電腦城門口 (只限 星期 1-5工作天 13:00-14:00)
港島南區鴨俐洲 (大部份時間)
以上物品不會作任何退換,請買家留意
作者: STRANGER 時間: 2010-7-26 18:15
ITEM 6 腳架(百老匯贈品)~~~~~全新
eat
作者: STRANGER 時間: 2010-7-26 18:16
ITEM 4
雜嘜8 cm風扇, 唔知幾多轉, 無壞 100%work
ITEM 5
aywun g01 ge blue led 12cm風扇~~~~~~壞
eat
作者: cmh 時間: 2010-7-26 18:23
回復 3# STRANGER
是否eat
ITEM 4
ITEM 5
ITEM 6
作者: STRANGER 時間: 2010-7-26 18:24
回復 4# cmh
yes
作者: cmh 時間: 2010-7-26 18:26
回復 5# STRANGER
OK, thx
請pm 我幾時方便交收
作者: CK2008 時間: 2010-7-26 18:54
Hi 可以mtr交收嗎?
作者: cmh 時間: 2010-7-26 19:08
回復 7# CK2008
灣仔 / 銅鑼灣mtr站
作者: CK2008 時間: 2010-7-26 19:12
ok eat 1,2,3
